|
Admin
Admin
Tack: 36
|
The Law of Attraction kan underlätta Autism!
 - The Law of Attraction kan underlätta Autism!
- Get 7 gratis lektioner @ Lär The Law of Attraction från lärare Featured In The Secret
Lär dig att använda lagen om attraktion att övervinna er personliga utmaningar. Det fungerade för mig när jag tillämpat denna universella lag under min förtvivlan, efter mitt barn fick diagnosen autism.
Hur jag brukade lagen om attraktion att avsluta mitt Despair Efter Mitt barn fick diagnosen autism
Hej, jag heter Jennifer Graham och för första gången på länge, kan jag ärligt säga att jag är som omfattar alla aspekter av mitt liv! Det var inte alltid på det sättet ändå. Jag gick igenom en lång, smärtsam och ensam resa för att komma dit jag är idag. Jag delar min historia eftersom jag hoppas att det kommer att inspirera dig till att inte bara komma över dina största utmaningar utan att också se de gåvor som de medför. Att lära sig att göra detta är det bästa som jag någonsin gjort för mig och min familj.
Denna del av min andliga uppvaknande började vika strax efter min man och jag blev föräldrar. Vi var så stolta över att ha detta vackra bebis som var så full av liv. Efter två års ålder, skulle vår baby recitera presidenter och peka på och namnge stater på en karta.
Då plötsligt en dag vid tre års ålder, våra älskade barn inte längre skulle kunna uttala orden mamma eller pappa och började BINDNING andra ord. Ovanpå det började vi få samtal från förskolan talar om för oss att vårt barn var med beteendeproblem. Under denna period var jag också märker att våra barn gjorde saker som jag didnt förstår. Vår barnläkare var sympatisk, men berättade att skoldistriktet har den typen av tester. När vi åkte till skoldistriktet vi blev tillsagda att gå tillbaka till barnläkare.
Jag var förkrossad och så mycket smärta utan att veta vad som var fel med mitt barn eller om att få hjälp. Jag vet didnt några andra föräldrar som stod inför vad jag gick igenom. Jag kände mig så ensam. Det bästa sättet jag kan beskriva det är som att ha en större kris men utan 911. Under tiden blev min barnets beteende mer oförutsägbar i skolan.
Vi gick senare till en psykolog som berättade för oss att våra barn hade ADHD. Jag motstod med medicinering under en lång tid, men jag slutligen gav på grund av beteendeproblem var bara bli värre och jag kände att det blev en säkerhetsfråga. Medicineringen wasnt effektiva så vi försökte med en då ett annat och ännu inga resultat. Vid denna tidpunkt fanns flera lärare sa till mig att min barnets beteende var så bisarr att de trodde att mitt barn hade ett mycket allvarligare problem än ADHD.
Ytterligare komplicera saker och ting, var mitt jobb som TV-nyheter reporter nu mer krävande än någonsin. Jag arbetar nu runt sexton timmar om dagen. Allt detta fick mig en enorm mängd av stress. Jag ville sluta mitt jobb, men beslöt att stanna eftersom jag var orolig för pengarna eftersom min man och jag var vana vid att ha två inkomster.
Jag kände mig så instängd av min arbetssituation. Vad störde mig mest var att jag hade en överväldigande känsla av att mitt liv var helt i händerna på andra. Någon annan bestämde när jag arbetar, hur länge jag jobbade eller om jag kunde ta en välbehövlig ledig dag. Jag nåddes slutligen en bristningsgränsen och var tvungen att låta jobbet gå.
Vändpunkten
Lyckligtvis, vid denna tidpunkt, stabiliserad min Childs beteende tillräckligt för att underlätta allas oro. Men nu var jag står inför ett vägval med min karriär. Jag visste att jag ville fortsätta arbeta i tv, men jag visste också att jag gjorde icke vill arbeta för någon annan igen. Jag var inte helt säker på hur man kan förena de två.
Theni började småningom inse att jag har kontroll över vad som händer i mitt life.This förde mig till den smärtsamma insikten att jag didnt värde mig själv och var kring mig (omedvetet) i arbetet med människor som stödde min övertygelse (inre rädsla för ovärdighet) om mig själv.
Hur jag började använda lagen om attraktion In My Life
Jag började läsa alla böcker jag kunde hitta i ämnet. Detta ledde mig till filmen The Secret och boken The Science of Getting Rich och The SGR Program.
Dessa är de resurser som lärde mig verkligen fokusera på och locka till sig vad jag vill i mitt liv. Jag lärde mig hur man kommer i kontakt med mitt högre jag och fick veta att en stor möjlighet kom mitt sätt. Några dagar senare bjöd en kollega med honom, kör en video produktionsbolag.
Nu har jag ännu fler möjligheter än någonsin! Jag använder lagen om attraktion hjälp att locka kunder. Min största framgång men med det här programmet är att hjälpa mitt barn.
Strax efter att jag gick med produktionsbolaget, började jag få samtal från skolan igen. Jag var beskedet att mitt barn var beter sig underligt, inte interagera väl med andra studenter och kanske didnt hör hemma i vanliga skolan. Så återigen att jag började söka efter någon som kunde hjälpa mig hjälpa mitt barn.
Learning Smärtsamma nyheter om mitt barn
Slutligen, efter år av att gå från läkare till läkare, fick jag höra att mitt barn har Aspergers syndrom som är en form av autism. Så förödande att nyheterna var en del av mig var lättad eftersom jag trodde att nu kanske jag kan få mitt barn r
Varje gång jag tog upp telefonen för att ta emot ett samtal från skolan, var det som att spela rysk roulette. Ibland var de ringa med goda nyheter om framgångar i mitt andra barn. Andra gånger de ringde med hemska nyheter om mitt barn med Aspbergers.
Jag började bli väldigt deprimerad och visste att jag behövde göra någonting eftersom igen, jag gör något utanför mig själv att styra mitt liv. Jag tänkte att om lagen om attraktion skulle kunna arbeta i näringslivet kan hjälpa mitt privatliv också. Genom att studera på SGR-program som jag läst om andra universella lagar såsom lagen av polaritet som säger i princip att om en situation kan ses som mycket dålig, då måste det vara något mycket bra med det. Detta faktiskt får mig att se kärleken och skönheten i min resa.
Jag märkte att även de viktigaste och lärare hade sagt till mig alla dessa saker genom åren som var mycket svåra att höra, jag kunde berätta från tittar på deras ansikten och tonerna av deras röster att de verkligen bryr sig om mitt barn och jag öppet uttryckt min tacksamhet till dem. Jag tog tid att verkligen sitta med och beskåda all den positiva energi som jag fick. Med andra ord, ändrade jag hur jag såg min situation och sedan mina omständigheter började förändras.
Nästan omedelbart, andra omtänksamma människor på skolan som jag aldrig hade korsat vägar med innan kom in i mitt liv och berättade om program speciellt för barn som mitt barn. Jag började genast få mitt barn den hjälp de behöver och inom några månader, var mitt barn gör stora framsteg. Trots att lärarna var märkte att mitt barn var beter sig mycket bättre, var de andra eleverna fortfarande hålla sig på avstånd. Under lunchen skulle klasskamraterna pratar sinsemellan, men inte med mitt barn. Thats när jag bestämde mig för att lära mina barn hur man kan använda lagen om attraktion.
Min Childs fantastiska resultat efter användning av lagen om attraktion för första gången
Denna natt, strax innan läggdags hade jag mitt barn visualisera hur det skulle se ut och kännas att vara omgiven av andra barn med alla skrattar och pratar och har roligt. Jag pratade mitt barn genom hela visualisering och jag kunde se min childs entusiasm. Nu ihåg att jag gjorde detta utan att berätta för mina barn om lagen om attraktion eller varför vi gjorde visualisering eftersom jag tänkte Ons måste göra detta för många nätter innan vi såg några resultat och I didnt vill att mina barn att bli besviken. När allt hade studenterna höll sig på avstånd från mitt barn under ganska lång tid eftersom de just didnt förstår behavior.I tänkte att det kan ta ganska lång tid att vända situationen.
Nåväl, nästa dag när mina barn kom hem från skolan, jag förbigående frågade hur lunch gick. Till min förvåning tände min barnets ögon upp som mitt barn sa It was great! Min bästa vän sparat en plats åt mig på lunch bordet och jag fick sitta med alla mina andra vänner! Jag frågade vad vänner och mina barn sa att eftersom klassen uppförde sig så väl den dagen, sa läraren att de kunde äta lunch med någon klass i sin klass. Så barnen som uppmanade mina barn att sitta med dem var vänner och klasskamrater från tidigare år och var antingen ovetande eller didnt minns min barnets beteende frågor. Så för dem, var mitt barn fortfarande cool!
Vi försökte visualisering utöva andra kvällar med liknande resultat nästa dag! Endast i dessa instanceschildren som tidigare ignorerat mina barn var nu att nå ut till mitt barn!
Mitt liv idag
Mitt barn just avslutat sommarens skolan och lärarna säger mig att det inte skett några beteendeproblem under denna session. Mitt barn är även få nya vänner och är mycket hjälpsam klassrummet.
När det gäller min karriär beträffar, så arbetar jag i TV igen men denna gång sin på mina egna villkor. Im en partner i en video produktionsbolag. Vi tillverkar allt från dokumentärer till PSA till interaktiva DVD-skivor. Detta ger mig tillfälle att göra voice over och på luft arbete.
Det bästa är att jag nu har friheten bara göra projekt som gynnar samhället såsom tillverkning av pedagogisk video om ämnen som under de kommande barnfetma och hemlöshet.
Lär dig hur man kan locka Everything You Want!
Id gärna hjälpa dig att få samma positiva förändringar i ditt liv som Im sätta i gruvan. Jag är intresserad av att höra från personer som är intresserade av att exploatera sin egen personliga makt för att hjälpa sig själva och andra. Jag vill
INSPIRATION
Attityd är allt när det gäller lagen om attraktion. Thats varför det så viktigt att hålla din energi i en positiv vibration vid varje tillfälle. Nedan är en video som hjälper mig att stanna i harmoni med universums lagar.
All is One
Den Wombat ger bra råd om hur vi kan leva tillsammans i världen!
Oprah Rhonda Byrne hemligheten primetime insprational ellen lagen om attraktion Bob Proctor Jack Canfield Joe Vitale James stråle lagen om attraktion är en idé som är vanlig inom New Age och New Thought filosofi. Den förutsätter att aldrig gå in på de negativa, som den metafysiska Principen om liv ingår i ett lag av attraktion: du får vad du tycker om, dina tankar avgör ditt öde.
Dick Sutphen bekräftar att lagen om attraktion, i ett nötskal, är som lockar ut.
Böcker har skrivits i ämnet av Michael Losier, Jerry och Esther Hicks, Penny Jordan, Sheryl Woods, Robert Anthony, Kristi Gold, Liz Gerstein, David Hooper, Sandra Anne Taylor, Ernest Holmes, William Walker Atkinson, Norman Vincent Peale, Robert Collier, Israel Regardie, Anastasia Kile, Mark Allen, Bob Proctor, Joe Vitale, Dr Wilfredo Chevere, och Lynn Grabhorn.
En webbplats erbjuder kontakter med näringsliv, andliga och tränare liv som omfattar lagen om attraktion i sitt arbetssätt.
Esther Hicks, en professionell kanal är en av de mest kända [redigera] förespråkarna av ämnet. Hennes hemsida beskriver det som den mest kraftfulla lag i universum.
I mars 2006 en film The Secret bygger på, och förklara, lagen om attraktion, sändes via Internet. Larry King, Ellen DeGeneres och Oprah Winfrey har spelat visar baserat på filmen. En bok baserad på filmen har nyligen släppts.
Michael Beckwith diskuterar Secret filmen och förklarar varför det inte bara handlar om positivt tänkande
Law of Attraction önskar
Law of Attraction
lagar attraktion
lagen om attraktion
Law of Attraction abraham
Law of Attraction film
lagar attraktion film
hemliga lagen om attraktion
lagar attraktion
hemligheten lagen om attraktion
universella lagen om attraktion
universella lagar attraktion
Abraham Hicks lag om attraktion
Abrahams lagen om attraktion
tillämpa lagen om attraktion
tro och lagen om attraktion
Bob Proctor lagen om attraktion
böcker om lagen om attraktion
kristendomen och lagen om attraktion
ger lagen om attraktion arbete
emerald tablett lagen om attraktion
frank polancic lagen om attraktion
Gud och lagen om attraktion
historia av lagen om attraktion
hur man ska tillämpa lagen om attraktion
hur åberopa lagen om attraktion
hur man kan använda lagen om attraktion
Law of Attraction affiliate
Law of Attraction affirmationer
lagen om attraktion och hemliga
Law of Attraction artiklar
Law of Attraction ljud
Law of Attraction ljud bok
Law of Attraction bibel
Law of Attraction blogg
Law of Attraction bob
Law of Attraction bok
Law of Attraction böcker
Law of Attraction cd
Law of Attraction christian
Law of Attraction kristendomen
Law of Attraction klasser
Law of Attraction tränare
Law of Attraction coaching
Law of Attraction com
Law of Attraction kritik
Law of Attraction framgång
Law of Attraction dating
Law of Attraction dag
Law of Attraction definition
Law of Attraction diskussion
Law of Attraction dokumentär
Law of Attraction nedladdning
Law of Attraction dvd
Law of Attraction ebook
Law of Attraction e-böcker
Law of Attraction Einstein
lagen om attraktion energi
lag Hicks attraktion esther
Law of Attraction övningar
Law of Attraction falska
Law of Attraction film
lagen om attraktion för företag
lagen om attraktion forum
Law of Attraction forum
Law of Attraction gratis
Law of Attraction gud
Law of Attraction grupp
Law of Attraction grupper
Law of Attraction Hicks
Law of Attraction historia
lagen om attraktion hur
Law of Attraction hypnos
Law of Attraction info
Law of Attraction info com
lag Hicks attraktion jerry
Law of Attraction lotteri
Law of Attraction kärlek
lagen om attraktion på ett enklare sätt
Law of Attraction manifest
Law of Attraction meditation
Law of Attraction möten
Law of Attraction Meetup
Law of Attraction Michael
Law of Attraction pengar
Law of Attraction mp3
lagen om attraktion på steroider
Law of Attraction pdf
Law of Attraction fysik
Law of Attraction podcast
Law of Attraction bevis
Law of Attraction quantum
Law of Attraction kvantfysik
Law of Attraction citera
Law of Attraction citat
Law of Attraction real
Law of Attraction relation
Law of Attraction relationer
Law of Attraction recension
Law of Attraction vetenskap
(hemliga lagar attraktion)
Law of Attraction tips
Law of Attraction verktyg
Law of Attraction torrent
Law of Attraction utbildning
Law of Attraction utbildningscenter
Law of Attraction vibrationer
Law of Attraction video
Law of Attraction vikt
Law of Attraction viktminskning
Law of Attraction wiki
Law of Attraction wikipedia
lagen om attraktion arbete
Law of Attraction works
Law of Attraction kalkylblad
Law of Attraction verkstad
Law of Attraction workshops
lag sevärdheter
lag gravitationella attraktion
lag magnetisk attraktion
lag positiva attraktion
lagar attraktion abraham
lagar attraktion bok
lagar attraktion rösterna
lagar attraktion dvd
lagar attraktion Hicks
lagar attraktion citat
lagar attraktion recension
lagar attraktion soundtrack
lagar attraktion släpvagn
lagar sevärdheter
losier lagen om attraktion
newton lag gravitationella attraktion
kraftfulla manifestationer och lagen om attraktion
kvantfysik och lagen om attraktion
hemliga och lagen om attraktion
hemliga dvd lagen om attraktion
hemliga lagen om attraktion video
José Silva
hemlig film lagen om attraktion
Silva UltraMind
holosync användare
holosync
iyanla Vanzant
Wayne Dyer
Dr Wayne Dyer
andlighet och lagen om attraktion
andlighet
james ray
meditation
hur man mediterar
metafysik
metafysiska
hemligheten
Joe Vitale
SGR Program
vetenskapen bli rik
(Bob Proctor)
(Jack Canfield)
(Michael Beckwith)
(Esther Hicks)
abraham
köpa dvd secret där
DVD Oprah Rhonda hemlig
DVD esther Hick hemlig
Byrne dvd secret
dvd original secret version
attraktion dvd lag hemlig
dokumentär dvd secret
hemliga dvd recension
dvd original hemlig
dvd hemliga universum
(Oprah) hemliga winfreys
Oprah secret video
Episode Oprah hemlig
från Oprah hemliga
få Oprah andra pr hemlig
Oprah hemliga torrent
Oprah Winfrey hemlig
Oprah hemliga Winfrey Show
DVD Oprah Rhonda hemlig
DVD esther Hick hemlig
som Oprah hemliga sett
Dr Michael Beckwith
Michael Beckwith
Rev Michael Beckwith
Rev Dr Michael Beckwith
Michael Bernard Beckwith
Rev Michael Benard Beckwith
Dr Michael Benard Beckwith
Rev Dr Michael Benard Beckwith
hemligheten
hemligheten
hemligheter
beyond belief hemligheten Thomas Evangeliet
gudomliga hemligheter Ya Ya
hämta hemliga
Harry Potter och Hemligheternas kammare
i hemlighet
Nancy Drew Hemligheten bakom den gamla klockan
Nancy Drew hemlighet skugga ranch
hemliga liv frimurarna
hemlighet åldrarna
Hemligheten bakom den gamla klockan
Hemligheten bakom den scharlakansröda hand
hemligheter av de döda
snö blomman och hemliga fläkt
All American Rejects Dirty Little Secret
största hemlighet
den stora hemligheten
den största hemligheten
Tempelherreorden
den hemlige agenten
hemliga bok
den hemliga koden
Den Hemliga Läran
The Secret Garden
hemligheten hjärtat
Den hemliga historien
hemliga språk födelsedagar
The Secret Life of bees
The Secret Life of bin sammandrag
The Secret Life of Walter Mitty
hemligheten maskiner
livets hemlighet
hemliga filmen
hemligheten NiMH
hemligheten skugga ranch
The Secret Place
hemligheten skolan
underrättelsetjänsten
hemligheten delaktig
det hemliga sällskapet
hemliga lärorna i alla åldrar
hemliga krig
hemliga värld Alex Mack
de underligaste hemliga
den tredje hemligheten
världens största skattkammare för hälsa hemligheter
Victoria secret
vad är hemligheten
tillbaka till den hemliga trädgården
dna livets hemlighet
Inuyasha hemligheten fördömda mask
Nancy Drew hemlighet av scharlakansröda hand
Nancy Drew hemligheten bakom den gamla klockan
besitter hemligheten av glädje
hemliga historia kreditkort
hemliga historia mongolerna
hemliga liv hjärnan
hemlighet Anderna
Hemligheten bakom den Silverörhänge
Secret of the Sword
hemliga vapen av Luftwaffe
hemligheter alkemist dar
Snowflower och hemliga fläkt
jul hemliga
hundra hemliga sinnen
hemligheten bob Proctor
hemligheten com
hemliga dokumentär
hemligheten dvd
hemliga filmen
The Secret Garden boken
The Secret Garden filmen
The Secret Garden musikaliska
The Secret Garden soundtrack
The Secret Handshake
hemliga språk flickor
hemliga språk relationer
The Secret Life of maskiner
hemligheten lagen om attraktion
hemligheten växtlivet
The Secret Life of hjärnan
The Secret Life of trees
The Secret Life of words
hemliga lejon
hemliga liv bin
hemligheten christmas
hemligheten bakom min framgång
hemligheten universum
hemligheten på dvd
hemligheten floden
hemliga filmen
hemligheten trailer
hemligheten fönstret
Titta hemligheten
vad är hemligheten
om hemliga
köpa hemliga
Ellen DeGeneres hemligheten
Esther Hicks hemligheten
Tempelherreorden hemlig
Larry King Live hemligheten
Larry King hemligheten
Nancy Drew och hemligheten skugga ranch
Nancy Drew Hemligheten bakom den gamla klockan walkthrough
Nancy Drew hemlighet av scharlakansröda hand walkthrough
underrättelsetjänsten
citat från den hemliga
hemliga universum
Hemligheten bakom den vilda barn
hemlighet att vinna på lotteri
hemligheter djupa
Sonic och hemliga ringar
boken hemligheten
hemligheten abraham
hemliga bilagan
hemliga ljud
hemligheten av Rhonda Byrne
hemligheten Byrne
hemligheten cd
hemligheten kapitel
hemliga dörren
hemligheten ellen
hemliga forum
hemligheten gratis
hemligheten galleri
hemliga lagar attraktion
hemligheten nivå
The Secret Life of Houdini
hemliga listan
hemliga liv pepparkakor män
hemliga liv jesus
hemligheten lyrics
hemligheten filmrecension
hemligheten bakom attraktion
hemligheten kärlek
hemligheten skugga ranch walkthrough
hemligheten plot
hemligheten citat
hemligheten recension
hemligheten recensioner
hemligheten Rhonda
hemligheten Rhonda Byrne
hemligheten liv
hemliga tv com
hemligheten video
www hemligheten
www hemligheten com
www hemligheten tv
väljer att vara rik
vetenskapen bli rik
vetenskapen bli rik Wallace slör
Wallace d slör vetenskapen bli rik
kassaflödet rik
hämta vetenskapen bli rik
papperskopia vetenskapen bli rik
rika boskapsdrivningen
vetenskap blivit rik hemligheten
vetenskapen för att få fylligt ljud
vetenskapen för att få fylligt ljud bok
vetenskapen bli rik biz
vetenskapen bli rik Bob Proctor
vetenskap bli rik bok
vetenskap bli rik av Wallace d slör
vetenskap bli rik av Wallace slör
vetenskap bli rik e bok
vetenskapen bli rik ebook
vetenskapen bli rik gratis
vetenskapen bli rik free audio
vetenskapen bli rik gratis nedladdning
vetenskapen bli rik gratis eBok
vetenskapen bli rik mp3
vetenskapen för att få omfattande nätverk
vetenskapen bli rik pdf
vetenskapen bli rik public domain
vetenskapen bli rik seminarium
vetenskapen bli rik hemligheten
vetenskapen bli rik Wallace
vetenskapen bli rik Wattle
vetenskapen bli rik slör
The Law of Attraction kan underlätta Autism! - Video, Movie
Fler relaterade material!
Filmen "The Secret - Law of Attraction":
- "The Secret avslöjar den mest kraftfulla lag i universum. Kännedomen om denna lag har löpt som en röd tråd genom liv och lära av alla profeter, siare, vise och frälsare i världens historia, och genom livet för alla verkligt stora män och kvinnor. Allt de någonsin har gjorts eller nått har skett i full överensstämmelse med det starkaste lag.
Utan undantag, har alla människor möjlighet att förändra någon svaghet eller lidande i styrka, kraft, fullkomlig frid, hälsa och överflöd.
Secret förklarar med enkelhet den lag som styr allt liv, och erbjuder kunskap om hur man skapar - avsiktligt och enkelt - en glad liv. Detta är hemligheten till allt - hemligheten till obegränsad lycka, kärlek, hälsa och välstånd. "
Länk till filmen:
Länkar till videor relaterade till The Secret Movie:
Ursprungliga idén BY: Rhonda Byrne
NYCKELORD: Law of Attraction, Secret Movie, Framgång Consciousness, Affirmationer, Power of Mind, Inspirerande Mind Movies,
FIXERING: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John DeMartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,
Länk till diskussionen om The Secret Movie:
Vad tycker du om filmen?
Tror du på de idéer som presenteras?
Har du testat idéer? Med eller utan framgång?
Vänligen dela dina tankar och idéer här: Law of Attraction och The Secret Film - diskussionen!!  
Vad Bleep vi vet? (Hela filmen, del 1-16, 120 minuter)
- En ny originalfilmen sammanställa bästa utdrag ur följande filmer:
- Vad Bleep Do We Know!? (1h 40m)
- Vad Bleep-Down the Rabbit Hole (2hrs 30m)
- Vad Bleep-Quantum Edition (5 timmar)
RIKTAD BY: William Arntz, Betsy Chase& Mark Vicente.
NYCKELORD: Kvantmekanik, Kvantfysik, Vetenskap, Andlighet, Comedy, Drama, Semi Documentary, Law of Attraction
FIXERING: Marlee Matlin, Elaine Hendrix, JZ Knight, Ramtha, Joseph Dispenza, David Albert, Amit Goswami, John Hagelin, Stuart Hameroff, Miceal Ledwith, Daniel Monti, Andrew Newberg, Candace Perth, Jeffrey Satinover, William Tiller, Fred Alan Wolf, Dr Masaru Emoto.
Visa och diskutera filmen här:
Vänligen dela dina tankar och idéer om filmen här:
Main video sidor
Law of Attraction
Medvetande
Inspirerande videos
Relaterade filmer
The Secret - Law of Attraction (hela filmen) - Delta i diskussionen!
Vad Bleep vi vet? (hela filmen) - Delta i diskussionen!
Artiklar
Law of Attraction,
Affirmationer, Fattigdom medvetande, Tankekraft, Power of Prayer, Välstånd Consciousness, Framgång medvetande, Visualisering, Medvetande, Holographic Universe, Gaia-hypotesen, Morphogenetic Fields,
Länkar till relaterade trådar, videos etc
Law of Attraction, What The Bleep Do We Know, Sekretet
Affirmationer, Medvetande , Holographic Universe, Avsiktligt skapande, Manifesterar Övningar, Metaphysical Techniques, Mind Power Fattigdom medvetande, Välstånd Consciousness, Framgång medvetande, Visualisering,
Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,
Fler videor
People - Videor relaterade till The Secret och What the Bleep vet vi?
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,
Topics - Videoklipp anknytning till The Secret och What the Bleep vet vi?
Law of Attraction, Abundance Consciousness, Affirmationer, Avsiktligt skapande, EFT , Emotional Freedom Technique, Hypnos, Manifesterar Övningar, Manifesterar Technique, Metaphysical Techniques, Mind Power, Neuro-Linguistic Programming, Smärtlindring, Fattigdom medvetande, Välstånd Consciousness, Framgång medvetande, Opus Movie, Secret Movie, Trauma Therapy, Vision Styrelse, Visualisering,
Övrigt - Videoklipp anknytning till The Secret och What the Bleep vet vi?
Abundance, Rik , Attract, Locka, Attraktion, Coaching, Bli rik, Life Coaching, Manifest , Manifestation, Manifesterar, Mind Solutions, Motiverande, Inspirationstalare, Personlig utveckling, Personlig utveckling, Förhållande, Relationer, Självhjälp, Självkänsla, Seminarium , Stresshantering, Framgång, Teleclasses, Vibrationer, Viktminskning, Workshop, Happiness, Spiritual Seminar, Spiritual Workshop, Spiritual Course, Spiritual Festival, Spiritual Undervisning,
Senast redigerad av Jonas1; 09-20-2008 at 06:47..
|