Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Videoer > Videoer - Mind & Consciousness > Videoer - Law of Attraction
Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Autisme, Enkel, Law of Attraction
Video: Autisme ,Enkel ,Law of Attraction ,

LinkBack Trådverktøy
Old 09-18-2008, 07:28  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
4/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Sted: Stockholm
Blog Entries: 2
Jonas1 is on a distinguished road

The Law of Attraction kan lette autisme!

• The Law of Attraction kan lette autisme!
  • Få 7 Gratis leksjoner @ Lær The Law of Attraction fra lærerne Utvalgte In The Secret

Lær hvordan du kan bruke Law of Attraction å overvinne deg personlige utfordringer. Det arbeidet for meg når jeg anvendt denne universelle loven i min fortvilelse, etter mitt barn ble diagnostisert med autisme.

Hvordan jeg brukt The Law of Attraction To End min fortvilelse Etter mitt barn ble diagnostisert med Autism
    Hei, jeg heter Jennifer Graham og for første gang på lenge, kan jeg ærlig si at jeg som omfatter alle aspekter av livet mitt! Det var ikke alltid vært slik selv. Jeg gikk gjennom en lang, vond og ensom reise å komme dit jeg er i dag. Jeg deler min historie fordi jeg håper at det vil inspirere deg til å ikke bare komme over din største utfordringene men også se de gavene de gir. Å lære å gjøre dette er det beste som jeg noen gang har gjort for meg selv og min familie.

Denne delen av min åndelige oppvåkning begynte å utfolde seg kort tid etter at mannen min og jeg ble foreldre. Vi var så stolte over å ha denne vakre baby som var så full av liv. Ved alder av to år, kunne vår baby resitere presidenter og peker på og navnet statene på et kart.

Så plutselig en dag i en alder av tre, våre kjære barn ikke lenger kunne uttale ordene mamma eller pappa og startet slurring andre ord. På toppen av det, begynte vi får anrop fra førskolen forteller oss at vårt barn hadde atferdsproblemer. I løpet av den perioden var jeg også merke at barnet vårt var å gjøre ting som jeg gjorde ikke forstår. Vår barnelege var sympatisk, men fortalte oss at skolen distriktet gjør denne typen testing. Når vi gikk på skolen distriktet fikk vi beskjed om å gå tilbake til barnelege.

Jeg var knust, og i så mye smerte uten å vite hva som var galt med barnet mitt eller hvor du skal dra for å få hjelp. Jeg gjorde ikke vet om noen andre foreldre som sto overfor hva jeg gikk gjennom. Jeg følte meg så alene. Den beste måten jeg kan beskrive det er som å ha en stor krise, men uten 911. I mellomtiden ble min barnets atferd mer uforutsigbare i skolen.

Vi senere gikk til en psykolog som fortalte oss at vårt barn hadde ADHD. Jeg motsto bruke medisiner i lang tid, men jeg til slutt gav etter fordi atferdsproblemer ble bare verre og jeg følte det ble en sikkerhet problemet. Medisinen var ikke effektive, så vi prøvde en annen så hverandre og fortsatt ingen resultater. På denne tiden var flere lærere forteller meg at min barnets oppførsel var så merkelig at de trodde barnet mitt hadde en mye mer alvorlig problem enn ADHD.

Ytterligere kompliserende forhold, var min jobb som TV-nyheter reporter nå mer krevende enn noensinne. Jeg jobber nå omtrent seksten timer i døgnet. Alt dette fikk meg en enorm mengde stress. Jeg ønsket å avslutte jobben min, men valgte å bli fordi jeg var bekymret for pengene siden mannen min og jeg var vant til å ha to inntekter.

Jeg følte meg så fanget av jobben min situasjon. Hva plaget meg mest var at jeg hadde en overveldende følelse av at livet mitt var helt i hendene på andre. Noen andre bestemte da jeg jobbet, hvor lenge jeg jobbet, eller om jeg kunne ta en sårt tiltrengt fridag. Jeg endelig nådd et bristepunktet og måtte la jobben gå.
    The Turning Point

Heldigvis, på dette tidspunktet, stabilisert min barnets atferd nok til å lette everyones bekymringer. Men nå var jeg overfor et veiskille med min karriere. Jeg visste at jeg ønsket å fortsette å jobbe i TV, men jeg visste også at jeg gjorde ikke vil jobbe for noen andre igjen. Jeg var ikke helt sikker hvor å forsone de to.

ThenI gradvis begynte å forstå at jeg har kontroll over hva som skjer i mitt life.This brakt meg til smertefulle erkjennelse av at jeg gjorde verdien meg selv og var omkring meg selv (ubevisst) i arbeid med mennesker som støttet mine overbevisninger (indre frykt av uverdighet) om meg selv.
    Hvordan jeg begynte å bruke Law of Attraction In My Life

Jeg begynte å ta en nærmere titt på hvordan jeg laget (tiltrukket) denne situasjonen selv om jeg var compeletly uvitende om at jeg gjorde dette på den tiden. Jeg begynte straks å betale nøye til mine tanker og kjernen beliefs.I også nøye observerte hva (og hvem) jeg var å tiltrekke seg inn i mitt liv. Jeg var virkelig begynner å verdsette og forstå kraften i The Law of Attraction.

Jeg begynte å lese hver eneste bok jeg kunne finne om emnet. Dette ledet meg til filmen The Secret og boken The Science of Getting Rich og The SGR Program.

Dette er ressurser som lærte meg virkelig fokusere på og tiltrekke seg det jeg ønsker i mitt liv. Jeg lærte å komme i kontakt med mitt høyere selv og ble fortalt at en stor mulighet kom min måte. Noen dager senere inviterte en kollega meg til å bli med ham i å kjøre en video produksjonsselskap.

Nå har jeg enda flere muligheter enn noensinne! Jeg bruker Law of Attraction hjelp til å skaffe kunder. Min største suksess selv med dette programmet er å hjelpe barnet mitt.

Kort tid etter at jeg sluttet produksjonsselskapet, begynte jeg å få telefoner fra skolen igjen. Jeg ble fortalt at barnet mitt var å oppføre seg merkelig, ikke samhandler godt med andre studenter og kanskje gjorde ikke hører hjemme i ordinære skoletilbud. Så igjen Jeg begynte min søk etter noen som kunne hjelpe meg hjelpe barnet mitt.
    Læring Smertefull Nyheter Om mitt barn

Endelig, etter år med å gå fra lege til lege, ble jeg fortalt at barnet mitt har Aspergers syndrom, som er en form for autisme. Som ødeleggende at nyheter ble en del av meg ble lettet fordi jeg tenkte at kanskje nå jeg kunne få barnet mitt riktig behandling. Dessverre, det var ikke tilfellet og fremdeles ingen kunne fortelle meg hvor å håndtere atferdsmessige problemer.

Hver gang jeg plukket opp telefonen til å motta en samtale fra skolen, var det som å spille russisk rulett. Noen ganger var de å ringe med gode nyheter om resultatene av mitt andre barn. Andre ganger ble de ringer med forferdelige nyheter om mitt barn med Aspbergers.

Jeg begynte å bli svært deprimert og visste at jeg trengte å gjøre noe fordi igjen, var jeg tillater noe utenfor meg selv å styre livet mitt. Jeg skjønte om Law of Attraction kan arbeide i virksomheten kan hjelpe min personlige liv også. Ved å studere SGR program jeg lært om andre universelle lover som for eksempel The Law of Polarity som sier egentlig at hvis en slik situasjon kan oppfattes som svært dårlig, så det må være noe veldig bra om det. Denne faktisk tillot meg å se kjærlighet og skjønnhet i min reise.

Jeg la merke til at selv om rektor og lærere hadde fortalt meg alt dette i løpet av årene som var veldig vanskelig å høre, jeg kunne si fra ser på deres ansikter og toner av deres stemmer at de virkelig bryr seg om barnet mitt og jeg åpent uttrykt min takknemlighet til dem. Jeg tok tid å virkelig sitte og tenke på all den positive energien jeg mottok. Med andre ord, jeg forandret måten jeg så min situasjon og mine omstendigheter startet i endring.

Nesten umiddelbart, andre omsorgsfulle personer på skolen som jeg aldri hadde krysset stier med før de kom inn i livet mitt og fortalte meg om programmer spesielt for barn som mitt barn. Jeg begynte straks å få mitt barn nødvendig hjelp og innen måneder var barnet mitt å gjøre store fremskritt. Selv om lærerne var å merke seg at barnet mitt var oppførte seg mye bedre, var de andre elevene fortsatt holde avstand. Under lunsjen ville klassekamerater snakke seg imellom, men ikke ta barnet mitt. Thats da jeg bestemte meg for å lære mine barn hvordan de skal bruke loven om tiltrekning.
    Min Childs fantastiske resultater Etter å ha brukt The Law of Attraction For aller første gang

Den kvelden, rett før sengetid, hadde jeg barnet mitt visualisere hvordan det ville se ut og føles som å være omgitt av andre barn med alle lo og snakket og ha en god tid. Jeg snakket barnet mitt gjennom hele visualisering og jeg kunne se mine Childs entusiasme. Nå sinn at jeg gjorde dette uten å fortelle mine barn om The Law of Attraction eller hvorfor vi gjorde det visualisering fordi jeg skjønte gift må gjøre dette for mange netter før vi så noen resultater, og jeg gjorde ikke vil at barnet mitt til å bli skuffet. Tross alt hadde elevene holdt sin avstand fra barnet mitt ganske lenge fordi de bare gjorde ikke forstår behavior.I skjønte det kan ta lang tid å snu denne situasjonen.

Vel, neste dag da barnet mitt kom hjem fra skolen, jeg tilfeldig spurte hvordan lunsj gikk. Til min overraskelse, tente mine barnets øyne opp som barnet mitt sa It was great! Min beste venn lagret en plass for meg på lunsj bordet og jeg fikk sitte sammen med alle mine andre venner! Jeg spurte hva venner og barnet mitt sa at siden klassen oppførte seg så godt den dagen, læreren sa at de kunne spise lunsj med noen klasse i karakteren sin. Så barna som inviterte barnet mitt til å sitte med dem var venner og klassekamerater fra tidligere år og var verken klar over eller didnt husker min barnets atferdsmessige problemer. Så til dem, var mitt barn fremdeles kult!

Vi prøvde på visualiseringen øvelsen andre kvelder med samme resultat neste dag! Bare i disse instanceschildren som tidligere hadde ignorert barnet mitt var nå å nå ut til barnet mitt!
    My Life Today

Barnet mitt nettopp fullført sommeren skolen og lærerne forteller meg at det har ikke vært noen atferdsproblemer i løpet av denne økten. Mitt barn er også å få nye venner og er ekstremt nyttig rundt i klasserommet.

Såvidt min karriere er opptatt av, er jeg nå jobber i TV igjen, men denne gangen sine på mine egne premisser. Im en partner i et video-produksjonsselskap. Vi produserer alt fra dokumentarer til PSA til interaktive DVDer. Dette gir meg mulighet til å stemme over og på lufta arbeid.

Det beste er jeg nå ha friheten bare gjøre prosjekter som gagner samfunnet som produserer utdannings-videoer på emner som er over kommende barndommen fedme og bostedsløshet.
    Lær Hvordan tiltrekke Everything You Want!

Jeg ønsker å hjelpe deg å få den samme positive endringer i livet ditt som Im bringe inn i gruva. Im interessert i å høre fra folk som er interessert i å peke ut sin egen personlige makt til å hjelpe seg selv og andre. Jeg vil dere skal vite at du ikke må du bare lene deg tilbake og aksepterer din situasjon hvis du ikke liker dem. Du har kontroll over hva som skjer i ditt liv!
    INSPIRASJON

Attitude is everything når det gjelder loven om tiltrekning. Dvs hvorfor det så viktig å holde energien på en positiv vibrasjon til alle tider. Nedenfor er en video som hjelper meg å bo i harmoni med lovene i universet.
    Alt er ett

The Wombat gir gode råd om hvordan vi kan leve sammen i denne verden!

Oprah Rhonda Byrne hemmelige primetime insprational ellen loven om tiltrekning Bob Proctor Jack Canfield Joe Vitale James Ray The Law of Attraction er en idé som er utbredt i New Age og New Thought filosofi. Det udiskutable aldri dvele ved det negative, som metafysiske prinsippet om livet er nedfelt i loven om tiltrekning: du får hva du synes om, dine tanker bestemmer din skjebne.

Dick Sutphen bekrefter at Law of Attraction stater, i et nøtteskall, er som tiltrekker like.

Bøker har blitt skrevet om emnet av Michael Losier, Jerry og Esther Hicks, Penny Jordan, Sheryl Woods, Robert Anthony, Kristi Gold, Liz Gerstein, David Hooper, Sandra Anne Taylor, Ernest Holmes, William Walker Atkinson, Norman Vincent Peale, Robert Collier, Israel Regardie, Anastasia Kile, Mark Allen, Bob Proctor, Joe Vitale, Dr. Wilfredo chevere og Lynn Grabhorn.

Ett nettsted tilbyr kontakt med firmaet, åndelige, og livet trenere som inkluderer Law of Attraction i sin tilnærming.

Esther Hicks, en profesjonell kanal, er en av de mest kjente [rediger] tilhengere av faget. Hennes nettside beskriver den som den mest kraftfulle loven i universet.

I mars 2006 en film The Secret basert på, og forklare, Law of Attraction, ble sendt via internett. Larry King, Ellen DeGeneres, og Oprah Winfrey har innspilte programmer basert på filmen. En bok basert på filmen har nylig blitt lansert.

Michael Beckwith diskuterer The Secret film, og forklarer hvorfor det er ikke bare om positiv tenkning

Law of Attraction
    lover attraksjon
    loven om tiltrekning
    Law of Attraction Abraham
    Law of Attraction film
    lover tiltrekningskraft film
    hemmelig Law of Attraction
    lovene om tiltrekning
    hemmeligheten Law of Attraction
    universelle loven om tiltrekning
    Universal Laws of Attraction
    abraham hicks Law of Attraction
    Abrahams Law of Attraction
    anvende loven om tiltrekning
    tro og loven om tiltrekning
    Bob Proctor Law of Attraction
    bøker på loven om tiltrekning
    Kristendom og loven om tiltrekning
    ikke loven om tiltrekning arbeid
    smaragd tablett Law of Attraction
    frank polancic Law of Attraction
    Gud og loven om tiltrekning
    Historien om loven om tiltrekning
    hvordan å anvende loven om tiltrekning
    hvordan å påkalle loven om tiltrekning
    hvordan bruke loven om tiltrekning
    Law of Attraction affiliate
    Law of Attraction affirmasjoner
    Law of Attraction og hemmeligheten
    Law of Attraction artikler
    Law of Attraction lyd
    Law of Attraction lyd bok
    Law of Attraction bible
    Law of Attraction blogg
    Law of Attraction bob
    Law of Attraction bok
    Law of Attraction bøker
    Law of Attraction cd
    Law of Attraction christian
    Law of Attraction christianity
    lov tiltrekning klasser
    Law of Attraction trener
    Law of Attraction coaching
    Law of Attraction com
    Law of Attraction kritikk
    Law of Attraction ønsker
    Law of Attraction dating
    Law of Attraction dag
    Law of Attraction definisjon
    Law of Attraction diskusjonen
    Law of Attraction dokumentar
    Law of Attraction nedlasting
    Law of Attraction dvd
    Law of Attraction ebook
    Law of Attraction ebøker
    Law of Attraction Einstein
    Law of Attraction energi
    Law of Attraction Esther Hicks
    Law of Attraction øvelser
    Law of Attraction falske
    Law of Attraction film
    Law of Attraction for bedrifter
    Law of Attraction forum
    Law of Attraction Forums
    Law of Attraction gratis
    Law of Attraction gud
    Law of Attraction gruppe
    Law of Attraction grupper
    Law of Attraction hicks
    Law of Attraction historie
    Law of Attraction hvordan
    Law of Attraction hypnose
    Law of Attraction info
    Law of Attraction info com
    Law of Attraction Jerry Hicks
    Law of Attraction lotteri
    Law of Attraction kjærlighet
    Law of Attraction, ganske enkelt
    Law of Attraction manifest
    Law of Attraction meditasjon
    Law of Attraction møter
    Law of Attraction meetup
    Law of Attraction michael
    Law of Attraction penger
    Law of Attraction mp3
    Law of Attraction på steroider
    Law of Attraction pdf
    Law of Attraction fysikk
    Law of Attraction podcast
    Law of Attraction bevis
    Law of Attraction Quantum
    Law of Attraction kvantefysikk
    Law of Attraction quote
    Law of Attraction sitater
    Law of Attraction virkelig
    Law of Attraction forholdet
    Law of Attraction relasjoner
    Law of Attraction anmeldelsen
    Law of Attraction vitenskap
    Law of Attraction suksess
    Law of Attraction tips
    Law of Attraction verktøy
    Law of Attraction torrent
    Law of Attraction trening
    Law of Attraction Training Center
    Law of Attraction vibrasjon
    Law of Attraction video
    Law of Attraction vekt
    Law of Attraction vekttap
    Law of Attraction wiki
    Law of Attraction wikipedia
    Law of Attraction arbeid
    Law of Attraction virker
    Law of Attraction regneark
    Law of Attraction workshop
    Law of Attraction verksteder
    lov attraksjoner
    lov av gravitasjonen
    lov av magnetiske tiltrekning
    lov av positive attraksjon
    lover tiltrekningskraft Abraham
    lover tiltrekningskraft bok
    lover tiltrekningskraft cast
    lover tiltrekningskraft dvd
    lover tiltrekningskraft hicks
    lover tiltrekningskraft sitater
    lover tiltrekningskraft anmeldelsen
    lover tiltrekningskraft soundtrack
    lover tiltrekningskraft trailer
    lover attraksjoner
    losier Law of Attraction
    newton lov av gravitasjonen
    kraftfulle manifestasjoner og loven om tiltrekning
    kvantefysikk og loven om tiltrekning
    hemmelig, og loven om tiltrekning
    hemmelig dvd Law of Attraction
    hemmelig Law of Attraction video
    (secret lover tiltrekningskraft)
    hemmelig film Law of Attraction
    Jose Silva
    Silva UltraMind
    holosync
    holosync brukere
    iyanla Vanzant
    hva det blø vet vi
    Dr. Wayne Dyer
    åndelighet
    åndelighet og loven om tiltrekning
    meditasjon
    hvordan å meditere
    metafysikk
    metafysiske

hemmeligheten
    Joe Vitale
    James Ray
    SGR program
    vitenskapen om å bli rik
    (Bob Proctor)
    (Jack Canfield)
    (michael beckwith)
    Abraham
    (Esther Hicks)
    Kjøp DVD hemmelig hvor
    dvd Oprah Rhonda hemmelig
    dvd Esther Hick hemmelig
    Byrne dvd hemmelig
    dvd opprinnelige hemmelige versjon
    attraksjon dvd lov hemmelig
    documentary dvd hemmelig
    secret dvd review
    dvd opprinnelige hemmelig
    dvd hemmelig univers
    (Oprah) hemmelig winfreys
    Oprah hemmelig video
    episode Oprah hemmelig
    fra Oprah hemmelig
    Oprah får andre pr hemmelig
    Oprah hemmelige torrent
    Oprah hemmelige OF
    Oprah hemmelig vis OF
    dvd Oprah Rhonda hemmelig
    download Oprah hemmelige torrent
    som Oprah hemmelig sett
    Michael Beckwith
    Dr Michael Beckwith
    Rev Michael Beckwith
    Rev Dr Michael Beckwith
    Michael Bernard Beckwith
    Rev Michael Benard Beckwith
    Dr Michael Benard Beckwith
    Rev DR Michael Benard Beckwith

hemmeligheten
    hemmelighet
    hemmelighetene
    utrolig hemmeligheten evangelium thomas
    guddommelige hemmeligheter ya Ya jentenes
    download hemmeligheten
    Harry Potter og Mysteriekammeret
    i hemmelighet
    Nancy Drew skjul på gammel klokke
    Nancy Drew hemmeligheten av skyggen ranch
    hemmelige liv av frimurerne
    skjul på aldre
    skjul på gammel klokke
    skjul på skarlagen hånd
    Secrets of the dead
    snø blomst og den hemmelige vifte
    All American Rejects dirty little secret
    den største hemmeligheten
    den store hemmeligheten
    den største hemmeligheten
    Tempelridderne
    den hemmelige agent
    den hemmelige bok
    den hemmelige koden
    den hemmelige lære
    The Secret Garden
    hemmeligheten hjertet
    Den hemmelige historien
    det hemmelige språket bursdager
    den hemmelige liv bier
    den hemmelige liv bier sammendrag
    den hemmelige liv Walter mitty
    hemmeligheten maskiner
    den hemmelige film
    the secret of life
    hemmeligheten av NiMH
    hemmeligheten av skyggen ranch
    på hemmelig sted
    den hemmelige skolen
    den hemmelige tjenesten
    hemmeligheten delaktig
    den hemmelige samfunn
    den hemmelige lære i alle aldre
    den hemmelige krigen
    The Secret World of Alex Mack
    de merkeligste hemmelig
    tredje hemmelighet
    verdens største skattekammeret helse hemmeligheter
    victoria hemmeligheten
    hva er hemmeligheten
    tilbake til den hemmelige hagen
    DNA den hemmelige liv
    inuyasha hemmelighet forbannet maske
    Nancy Drew hemmelighet Scarlet hånd
    Nancy Drew hemmeligheten bak den gamle klokke
    inneha den hemmelige av glede
    hemmelig historie kredittkortet
    hemmelig historie mongolene
    hemmelige liv av hjernen
    secret of the Andes
    skjul på sølv ørering
    Hemmeligheten bak sverdet
    hemmelige våpen av Luftwaffes
    Secrets of the alchemist dar
    snowflower og den hemmelige vifte
    the christmas hemmelig
    hundre hemmelige sanser
    hemmeligheten bob Proctor
    hemmeligheten com
    hemmeligheten dokumentar
    The Secret DVD
    den hemmelige film
    The Secret Garden boken
    The Secret Garden filmen
    The Secret Garden musikalske
    The Secret Garden lydsporet
    den hemmelige håndtrykk
    det hemmelige språket jenter
    det hemmelige språket i forhold
    hemmeligheten Law of Attraction
    den hemmelige liv av maskiner
    det hemmelige livet av planter
    den hemmelige liv av hjernen
    det hemmelige livet av trær
    den hemmelige liv av ord
    hemmeligheten løven
    den hemmelige liv bier
    the secret of Christmas
    hemmeligheten bak min suksess
    hemmeligheten i universet
    hemmeligheten på dvd
    den hemmelige elva
    hemmeligheten filmen
    den hemmelige traileren
    hemmeligheten vinduet
    watch the secret
    whats the secret
    om det hemmelige
    kjøpe den hemmelige
    Ellen DeGeneres hemmeligheten
    Esther Hicks hemmeligheten
    Tempelridderne hemmelig
    Larry King Live hemmeligheten
    Larry King hemmeligheten
    Nancy Drew og det hemmelige av skyggen ranch
    Nancy Drew hemmelig av den gamle klokken walkthrough
    Nancy Drew hemmelighet Scarlet hånd walkthrough
    på hemmeligheten
    sitater fra de hemmelige
    secret of the universe
    skjul på Wild Child
    Hemmeligheten for å vinne i lotto
    secrets of the deep
    Sonic and the secret rings
    boken hemmeligheten
    hemmeligheten Abraham
    det hemmelige annekset
    den hemmelige lyd
    hemmeligheten ved Rhonda Byrne
    hemmeligheten Byrne
    hemmeligheten cd
    hemmeligheten kapittel
    den hemmelige døren
    hemmeligheten ellen
    den hemmelige forum
    hemmeligheten gratis
    hemmeligheten galleriet
    den hemmelige lovene om tiltrekning
    den hemmelige plan
    den hemmelige liv Houdini
    den hemmelige listen
    den hemmelige liv pepperkaker menn
    den hemmelige liv til Jesus
    hemmeligheten lyrics
    hemmeligheten movie review
    hemmeligheten om tiltrekning
    the secret of love
    hemmeligheten av skyggen ranchen walkthrough
    den hemmelige tomten
    hemmeligheten sitater
    hemmeligheten review
    hemmeligheten anmeldelser
    the secret Rhonda
    the secret Rhonda Byrne
    den hemmelige liv
    den hemmelige tv com
    hemmeligheten video
    www hemmeligheten
    www hemmeligheten com
    www hemmeligheten tv
    vitenskapen om å bli rik
    velger å være rik
    vitenskapen om å bli rik Wallace wattles
    Wallace d wattles vitenskapen om å bli rik
    kontantstrøm rike
    nedlasting vitenskapen om å bli rik
    papirkopi vitenskapen om å bli rik
    rik storfe stasjon
    vitenskapen om å bli rik hemmeligheten
    vitenskapen om å bli rik lyd
    vitenskapen om å bli rik lyd bok
    vitenskapen om å bli rik biz
    vitenskapen om å bli rik Bob Proctor
    vitenskapen om å bli rik bok
    vitenskapen om å bli rik av Wallace d wattles
    vitenskapen om å bli rik av Wallace wattles
    vitenskapen om å bli rik e bok
    vitenskapen om å bli rik ebook
    vitenskapen om å bli rik gratis
    vitenskapen om å bli rik gratis lyd
    vitenskapen om å bli rik gratis nedlasting
    vitenskapen om å bli rik gratis eBok
    vitenskapen om å bli rik mp3
    vitenskapen om å bli rik nettverk
    vitenskapen om å bli rik pdf
    vitenskapen om å bli rik public domain
    vitenskapen om å bli rik seminar
    vitenskapen om å bli rik hemmeligheten
    vitenskapen om å bli rik Wallace
    vitenskapen om å bli rik wattle
    vitenskapen om å bli rik wattles
  • ---

Flere relaterte materiale!

Filmen "The Secret - Law of Attraction":

• "The Secret avslører den mest kraftfulle loven i universet. Kunnskapen om denne loven har kjørt som en gylden tråd gjennom livet, og lære av alle profeter, seere vismenn og frelsere i verdens historie, og gjennom livene til alle virkelig store menn og kvinner. Alle de noensinne har gjort eller oppnådd er gjort i full overensstemmelse med denne mest kraftfulle loven.

Uten unntak har alle mennesker evnen til å transformere en svakhet eller lidelse i styrke, kraft, fred, helse og overflod.

The Secret forklarer med enkelhet loven som regulerer alt liv, og tilbyr kunnskap om hvordan du oppretter - vilje og uanstrengt - et gledesfylt liv. Dette er hemmeligheten til alt - hemmeligheten til ubegrenset glede, kjærlighet, helse og velstand. "

Link til filmen:

Linker til videoer som er relatert til The Secret Movie:

ORIGINAL idé av: Rhonda Byrne
SØKEORD: Law of Attraction, The Secret Movie, Suksess Consciousness, Affirmations, Power of Mind, Inspirerende Mind Movies,
Stirret: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,

Link til diskusjonen om The Secret Movie:
Hva synes du om filmen?
Tror du på ideene som presenteres?
Har du testet ideene? Med eller uten suksess?
Kan du dele dine tanker og ideer her:
Law of Attraction og The Secret film - i denne diskusjonen!!

What the Bleep Do we know? (Full film, 1-16 del, 120 minutter)

Vise og diskutere filmen her:
Kan du dele dine tanker og ideer om filmen her:

Main video sider
Law of Attraction
Bevissthet
Inspirerende videoer

Relaterte filmer
The Secret - Law of Attraction (full film) - Delta i diskusjonen!
What the Bleep Do we know? (full film) - Delta i diskusjonen!

Relaterte artikler
Law of Attraction,

Affirmations, Fattigdom bevissthet, Power of Thought, Power of Prayer, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Visualisering, Bevissthet, Holographic Universe, Gaia Hypothesis, Morfogenetiske Fields,

Linker til relaterte tråder, videoer osv.
Law of Attraction, What The Bleep Do We Know, The Secret,

Affirmations, Bevissthet , Holographic Universe, Deliberate opprettelse, Manifesting Øvinger, Metafysiske Teknikker, Mind Power, Fattigdom bevissthet, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Visualisering,

Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,

Flere videoer

People - Videoer relatert til The Secret og What the Bleep vet vi?
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,

Tema - Videoer knyttet til The Secret og What the Bleep vet vi?
Law of Attraction, Overflod Consciousness, Affirmations, Deliberate opprettelse, EFT , Emotional Freedom Technique, Hypnosis, Manifesting Øvinger, Manifesting Technique, Metafysiske Teknikker, Mind Power, Neuro-Linguistic Programming, Smertelindring, Fattigdom bevissthet, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Opus Movie, The Secret Movie, Trauma Therapy, Vision board, Visualisering,

Miscellaneous - Videoer knyttet til The Secret og What the Bleep vet vi?
Overflod, Abundant , Tiltrekke, Tiltrekke, Attraksjon, Coaching, Bli rik, Life Coaching, Manifest , Manifestation, Manifesting, Mind Solutions, Motivational, Motivational Speaker, Personlig utvikling, Personlig vekst, Relationship, Relasjoner, Self Help, Self-Esteem, Seminar , Stress Management, Suksess, Teleclasses, Vibrasjoner, Vekttap, Workshop, Happiness, Åndelig Seminar, Åndelig Workshop, Åndelig Course, Åndelig Festival, Åndelig Undervisning,

Sist endret av Jonas1; 09-20-2008 kl 06:47..
Jonas1 está offline  

Tags
Autisme, Enkel, Law of Attraction
Autisme ,Enkel ,Law of Attraction ,

Trådverktøy

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 02:49.

Automatisk oversettelse levert av NLP-er