|
Admin
Admin
Sted: Stockholm
|
The Law of Attraction kan lette autisme!
 - The Law of Attraction kan lette autisme!
- Få 7 Gratis leksjoner @ Lær The Law of Attraction fra lærerne Utvalgte In The Secret
Lær hvordan du kan bruke Law of Attraction å overvinne deg personlige utfordringer. Det arbeidet for meg når jeg anvendt denne universelle loven i min fortvilelse, etter mitt barn ble diagnostisert med autisme.
Hvordan jeg brukt The Law of Attraction To End min fortvilelse Etter mitt barn ble diagnostisert med Autism
Hei, jeg heter Jennifer Graham og for første gang på lenge, kan jeg ærlig si at jeg som omfatter alle aspekter av livet mitt! Det var ikke alltid vært slik selv. Jeg gikk gjennom en lang, vond og ensom reise å komme dit jeg er i dag. Jeg deler min historie fordi jeg håper at det vil inspirere deg til å ikke bare komme over din største utfordringene men også se de gavene de gir. Å lære å gjøre dette er det beste som jeg noen gang har gjort for meg selv og min familie.
Denne delen av min åndelige oppvåkning begynte å utfolde seg kort tid etter at mannen min og jeg ble foreldre. Vi var så stolte over å ha denne vakre baby som var så full av liv. Ved alder av to år, kunne vår baby resitere presidenter og peker på og navnet statene på et kart.
Så plutselig en dag i en alder av tre, våre kjære barn ikke lenger kunne uttale ordene mamma eller pappa og startet slurring andre ord. På toppen av det, begynte vi får anrop fra førskolen forteller oss at vårt barn hadde atferdsproblemer. I løpet av den perioden var jeg også merke at barnet vårt var å gjøre ting som jeg gjorde ikke forstår. Vår barnelege var sympatisk, men fortalte oss at skolen distriktet gjør denne typen testing. Når vi gikk på skolen distriktet fikk vi beskjed om å gå tilbake til barnelege.
Jeg var knust, og i så mye smerte uten å vite hva som var galt med barnet mitt eller hvor du skal dra for å få hjelp. Jeg gjorde ikke vet om noen andre foreldre som sto overfor hva jeg gikk gjennom. Jeg følte meg så alene. Den beste måten jeg kan beskrive det er som å ha en stor krise, men uten 911. I mellomtiden ble min barnets atferd mer uforutsigbare i skolen.
Vi senere gikk til en psykolog som fortalte oss at vårt barn hadde ADHD. Jeg motsto bruke medisiner i lang tid, men jeg til slutt gav etter fordi atferdsproblemer ble bare verre og jeg følte det ble en sikkerhet problemet. Medisinen var ikke effektive, så vi prøvde en annen så hverandre og fortsatt ingen resultater. På denne tiden var flere lærere forteller meg at min barnets oppførsel var så merkelig at de trodde barnet mitt hadde en mye mer alvorlig problem enn ADHD.
Ytterligere kompliserende forhold, var min jobb som TV-nyheter reporter nå mer krevende enn noensinne. Jeg jobber nå omtrent seksten timer i døgnet. Alt dette fikk meg en enorm mengde stress. Jeg ønsket å avslutte jobben min, men valgte å bli fordi jeg var bekymret for pengene siden mannen min og jeg var vant til å ha to inntekter.
Jeg følte meg så fanget av jobben min situasjon. Hva plaget meg mest var at jeg hadde en overveldende følelse av at livet mitt var helt i hendene på andre. Noen andre bestemte da jeg jobbet, hvor lenge jeg jobbet, eller om jeg kunne ta en sårt tiltrengt fridag. Jeg endelig nådd et bristepunktet og måtte la jobben gå.
The Turning Point
Heldigvis, på dette tidspunktet, stabilisert min barnets atferd nok til å lette everyones bekymringer. Men nå var jeg overfor et veiskille med min karriere. Jeg visste at jeg ønsket å fortsette å jobbe i TV, men jeg visste også at jeg gjorde ikke vil jobbe for noen andre igjen. Jeg var ikke helt sikker hvor å forsone de to.
ThenI gradvis begynte å forstå at jeg har kontroll over hva som skjer i mitt life.This brakt meg til smertefulle erkjennelse av at jeg gjorde verdien meg selv og var omkring meg selv (ubevisst) i arbeid med mennesker som støttet mine overbevisninger (indre frykt av uverdighet) om meg selv.
Hvordan jeg begynte å bruke Law of Attraction In My Life
Jeg begynte å ta en nærmere titt på hvordan jeg laget (tiltrukket) denne situasjonen selv om jeg var compeletly uvitende om at jeg gjorde dette på den tiden. Jeg begynte straks å betale nøye til mine tanker og kjernen beliefs.I også nøye observerte hva (og hvem) jeg var å tiltrekke seg inn i mitt liv. Jeg var virkelig begynner å verdsette og forstå kraften i The Law of Attraction.
Jeg begynte å lese hver eneste bok jeg kunne finne om emnet. Dette ledet meg til filmen The Secret og boken The Science of Getting Rich og The SGR Program.
Dette er ressurser som lærte meg virkelig fokusere på og tiltrekke seg det jeg ønsker i mitt liv. Jeg lærte å komme i kontakt med mitt høyere selv og ble fortalt at en stor mulighet kom min måte. Noen dager senere inviterte en kollega meg til å bli med ham i å kjøre en video produksjonsselskap.
Nå har jeg enda flere muligheter enn noensinne! Jeg bruker Law of Attraction hjelp til å skaffe kunder. Min største suksess selv med dette programmet er å hjelpe barnet mitt.
Kort tid etter at jeg sluttet produksjonsselskapet, begynte jeg å få telefoner fra skolen igjen. Jeg ble fortalt at barnet mitt var å oppføre seg merkelig, ikke samhandler godt med andre studenter og kanskje gjorde ikke hører hjemme i ordinære skoletilbud. Så igjen Jeg begynte min søk etter noen som kunne hjelpe meg hjelpe barnet mitt.
Læring Smertefull Nyheter Om mitt barn
Endelig, etter år med å gå fra lege til lege, ble jeg fortalt at barnet mitt har Aspergers syndrom, som er en form for autisme. Som ødeleggende at nyheter ble en del av meg ble lettet fordi jeg tenkte at kanskje nå jeg kunne få barnet mitt riktig behandling. Dessverre, det var ikke tilfellet og fremdeles ingen kunne fortelle meg hvor å håndtere atferdsmessige problemer.
Hver gang jeg plukket opp telefonen til å motta en samtale fra skolen, var det som å spille russisk rulett. Noen ganger var de å ringe med gode nyheter om resultatene av mitt andre barn. Andre ganger ble de ringer med forferdelige nyheter om mitt barn med Aspbergers.
Jeg begynte å bli svært deprimert og visste at jeg trengte å gjøre noe fordi igjen, var jeg tillater noe utenfor meg selv å styre livet mitt. Jeg skjønte om Law of Attraction kan arbeide i virksomheten kan hjelpe min personlige liv også. Ved å studere SGR program jeg lært om andre universelle lover som for eksempel The Law of Polarity som sier egentlig at hvis en slik situasjon kan oppfattes som svært dårlig, så det må være noe veldig bra om det. Denne faktisk tillot meg å se kjærlighet og skjønnhet i min reise.
Jeg la merke til at selv om rektor og lærere hadde fortalt meg alt dette i løpet av årene som var veldig vanskelig å høre, jeg kunne si fra ser på deres ansikter og toner av deres stemmer at de virkelig bryr seg om barnet mitt og jeg åpent uttrykt min takknemlighet til dem. Jeg tok tid å virkelig sitte og tenke på all den positive energien jeg mottok. Med andre ord, jeg forandret måten jeg så min situasjon og mine omstendigheter startet i endring.
Nesten umiddelbart, andre omsorgsfulle personer på skolen som jeg aldri hadde krysset stier med før de kom inn i livet mitt og fortalte meg om programmer spesielt for barn som mitt barn. Jeg begynte straks å få mitt barn nødvendig hjelp og innen måneder var barnet mitt å gjøre store fremskritt. Selv om lærerne var å merke seg at barnet mitt var oppførte seg mye bedre, var de andre elevene fortsatt holde avstand. Under lunsjen ville klassekamerater snakke seg imellom, men ikke ta barnet mitt. Thats da jeg bestemte meg for å lære mine barn hvordan de skal bruke loven om tiltrekning.
Min Childs fantastiske resultater Etter å ha brukt The Law of Attraction For aller første gang
Den kvelden, rett før sengetid, hadde jeg barnet mitt visualisere hvordan det ville se ut og føles som å være omgitt av andre barn med alle lo og snakket og ha en god tid. Jeg snakket barnet mitt gjennom hele visualisering og jeg kunne se mine Childs entusiasme. Nå sinn at jeg gjorde dette uten å fortelle mine barn om The Law of Attraction eller hvorfor vi gjorde det visualisering fordi jeg skjønte gift må gjøre dette for mange netter før vi så noen resultater, og jeg gjorde ikke vil at barnet mitt til å bli skuffet. Tross alt hadde elevene holdt sin avstand fra barnet mitt ganske lenge fordi de bare gjorde ikke forstår behavior.I skjønte det kan ta lang tid å snu denne situasjonen.
Vel, neste dag da barnet mitt kom hjem fra skolen, jeg tilfeldig spurte hvordan lunsj gikk. Til min overraskelse, tente mine barnets øyne opp som barnet mitt sa It was great! Min beste venn lagret en plass for meg på lunsj bordet og jeg fikk sitte sammen med alle mine andre venner! Jeg spurte hva venner og barnet mitt sa at siden klassen oppførte seg så godt den dagen, læreren sa at de kunne spise lunsj med noen klasse i karakteren sin. Så barna som inviterte barnet mitt til å sitte med dem var venner og klassekamerater fra tidligere år og var verken klar over eller didnt husker min barnets atferdsmessige problemer. Så til dem, var mitt barn fremdeles kult!
Vi prøvde på visualiseringen øvelsen andre kvelder med samme resultat neste dag! Bare i disse instanceschildren som tidligere hadde ignorert barnet mitt var nå å nå ut til barnet mitt!
My Life Today
Barnet mitt nettopp fullført sommeren skolen og lærerne forteller meg at det har ikke vært noen atferdsproblemer i løpet av denne økten. Mitt barn er også å få nye venner og er ekstremt nyttig rundt i klasserommet.
Såvidt min karriere er opptatt av, er jeg nå jobber i TV igjen, men denne gangen sine på mine egne premisser. Im en partner i et video-produksjonsselskap. Vi produserer alt fra dokumentarer til PSA til interaktive DVDer. Dette gir meg mulighet til å stemme over og på lufta arbeid.
Det beste er jeg nå ha friheten bare gjøre prosjekter som gagner samfunnet som produserer utdannings-videoer på emner som er over kommende barndommen fedme og bostedsløshet.
Lær Hvordan tiltrekke Everything You Want!
Jeg ønsker å hjelpe deg å få den samme positive endringer i livet ditt som Im bringe inn i gruva. Im interessert i å høre fra folk som er interessert i å peke ut sin egen personlige makt til å hjelpe seg selv og andre. Jeg vil dere skal vite at du ikke må du bare lene deg tilbake og aksepterer din situasjon hvis du ikke liker dem. Du har kontroll over hva som skjer i ditt liv!
INSPIRASJON
Attitude is everything når det gjelder loven om tiltrekning. Dvs hvorfor det så viktig å holde energien på en positiv vibrasjon til alle tider. Nedenfor er en video som hjelper meg å bo i harmoni med lovene i universet.
Alt er ett
The Wombat gir gode råd om hvordan vi kan leve sammen i denne verden!
Oprah Rhonda Byrne hemmelige primetime insprational ellen loven om tiltrekning Bob Proctor Jack Canfield Joe Vitale James Ray The Law of Attraction er en idé som er utbredt i New Age og New Thought filosofi. Det udiskutable aldri dvele ved det negative, som metafysiske prinsippet om livet er nedfelt i loven om tiltrekning: du får hva du synes om, dine tanker bestemmer din skjebne.
Dick Sutphen bekrefter at Law of Attraction stater, i et nøtteskall, er som tiltrekker like.
Bøker har blitt skrevet om emnet av Michael Losier, Jerry og Esther Hicks, Penny Jordan, Sheryl Woods, Robert Anthony, Kristi Gold, Liz Gerstein, David Hooper, Sandra Anne Taylor, Ernest Holmes, William Walker Atkinson, Norman Vincent Peale, Robert Collier, Israel Regardie, Anastasia Kile, Mark Allen, Bob Proctor, Joe Vitale, Dr. Wilfredo chevere og Lynn Grabhorn.
Ett nettsted tilbyr kontakt med firmaet, åndelige, og livet trenere som inkluderer Law of Attraction i sin tilnærming.
Esther Hicks, en profesjonell kanal, er en av de mest kjente [rediger] tilhengere av faget. Hennes nettside beskriver den som den mest kraftfulle loven i universet.
I mars 2006 en film The Secret basert på, og forklare, Law of Attraction, ble sendt via internett. Larry King, Ellen DeGeneres, og Oprah Winfrey har innspilte programmer basert på filmen. En bok basert på filmen har nylig blitt lansert.
Michael Beckwith diskuterer The Secret film, og forklarer hvorfor det er ikke bare om positiv tenkning
Law of Attraction
lover attraksjon
loven om tiltrekning
Law of Attraction Abraham
Law of Attraction film
lover tiltrekningskraft film
hemmelig Law of Attraction
lovene om tiltrekning
hemmeligheten Law of Attraction
universelle loven om tiltrekning
Universal Laws of Attraction
abraham hicks Law of Attraction
Abrahams Law of Attraction
anvende loven om tiltrekning
tro og loven om tiltrekning
Bob Proctor Law of Attraction
bøker på loven om tiltrekning
Kristendom og loven om tiltrekning
ikke loven om tiltrekning arbeid
smaragd tablett Law of Attraction
frank polancic Law of Attraction
Gud og loven om tiltrekning
Historien om loven om tiltrekning
hvordan å anvende loven om tiltrekning
hvordan å påkalle loven om tiltrekning
hvordan bruke loven om tiltrekning
Law of Attraction affiliate
Law of Attraction affirmasjoner
Law of Attraction og hemmeligheten
Law of Attraction artikler
Law of Attraction lyd
Law of Attraction lyd bok
Law of Attraction bible
Law of Attraction blogg
Law of Attraction bob
Law of Attraction bok
Law of Attraction bøker
Law of Attraction cd
Law of Attraction christian
Law of Attraction christianity
lov tiltrekning klasser
Law of Attraction trener
Law of Attraction coaching
Law of Attraction com
Law of Attraction kritikk
Law of Attraction ønsker
Law of Attraction dating
Law of Attraction dag
Law of Attraction definisjon
Law of Attraction diskusjonen
Law of Attraction dokumentar
Law of Attraction nedlasting
Law of Attraction dvd
Law of Attraction ebook
Law of Attraction ebøker
Law of Attraction Einstein
Law of Attraction energi
Law of Attraction Esther Hicks
Law of Attraction øvelser
Law of Attraction falske
Law of Attraction film
Law of Attraction for bedrifter
Law of Attraction forum
Law of Attraction Forums
Law of Attraction gratis
Law of Attraction gud
Law of Attraction gruppe
Law of Attraction grupper
Law of Attraction hicks
Law of Attraction historie
Law of Attraction hvordan
Law of Attraction hypnose
Law of Attraction info
Law of Attraction info com
Law of Attraction Jerry Hicks
Law of Attraction lotteri
Law of Attraction kjærlighet
Law of Attraction, ganske enkelt
Law of Attraction manifest
Law of Attraction meditasjon
Law of Attraction møter
Law of Attraction meetup
Law of Attraction michael
Law of Attraction penger
Law of Attraction mp3
Law of Attraction på steroider
Law of Attraction pdf
Law of Attraction fysikk
Law of Attraction podcast
Law of Attraction bevis
Law of Attraction Quantum
Law of Attraction kvantefysikk
Law of Attraction quote
Law of Attraction sitater
Law of Attraction virkelig
Law of Attraction forholdet
Law of Attraction relasjoner
Law of Attraction anmeldelsen
Law of Attraction vitenskap
Law of Attraction suksess
Law of Attraction tips
Law of Attraction verktøy
Law of Attraction torrent
Law of Attraction trening
Law of Attraction Training Center
Law of Attraction vibrasjon
Law of Attraction video
Law of Attraction vekt
Law of Attraction vekttap
Law of Attraction wiki
Law of Attraction wikipedia
Law of Attraction arbeid
Law of Attraction virker
Law of Attraction regneark
Law of Attraction workshop
Law of Attraction verksteder
lov attraksjoner
lov av gravitasjonen
lov av magnetiske tiltrekning
lov av positive attraksjon
lover tiltrekningskraft Abraham
lover tiltrekningskraft bok
lover tiltrekningskraft cast
lover tiltrekningskraft dvd
lover tiltrekningskraft hicks
lover tiltrekningskraft sitater
lover tiltrekningskraft anmeldelsen
lover tiltrekningskraft soundtrack
lover tiltrekningskraft trailer
lover attraksjoner
losier Law of Attraction
newton lov av gravitasjonen
kraftfulle manifestasjoner og loven om tiltrekning
kvantefysikk og loven om tiltrekning
hemmelig, og loven om tiltrekning
hemmelig dvd Law of Attraction
hemmelig Law of Attraction video
(secret lover tiltrekningskraft)
hemmelig film Law of Attraction
Jose Silva
Silva UltraMind
holosync
holosync brukere
iyanla Vanzant
hva det blø vet vi
Dr. Wayne Dyer
åndelighet
åndelighet og loven om tiltrekning
meditasjon
hvordan å meditere
metafysikk
metafysiske
hemmeligheten
Joe Vitale
James Ray
SGR program
vitenskapen om å bli rik
(Bob Proctor)
(Jack Canfield)
(michael beckwith)
Abraham
(Esther Hicks)
Kjøp DVD hemmelig hvor
dvd Oprah Rhonda hemmelig
dvd Esther Hick hemmelig
Byrne dvd hemmelig
dvd opprinnelige hemmelige versjon
attraksjon dvd lov hemmelig
documentary dvd hemmelig
secret dvd review
dvd opprinnelige hemmelig
dvd hemmelig univers
(Oprah) hemmelig winfreys
Oprah hemmelig video
episode Oprah hemmelig
fra Oprah hemmelig
Oprah får andre pr hemmelig
Oprah hemmelige torrent
Oprah hemmelige OF
Oprah hemmelig vis OF
dvd Oprah Rhonda hemmelig
download Oprah hemmelige torrent
som Oprah hemmelig sett
Michael Beckwith
Dr Michael Beckwith
Rev Michael Beckwith
Rev Dr Michael Beckwith
Michael Bernard Beckwith
Rev Michael Benard Beckwith
Dr Michael Benard Beckwith
Rev DR Michael Benard Beckwith
hemmeligheten
hemmelighet
hemmelighetene
utrolig hemmeligheten evangelium thomas
guddommelige hemmeligheter ya Ya jentenes
download hemmeligheten
Harry Potter og Mysteriekammeret
i hemmelighet
Nancy Drew skjul på gammel klokke
Nancy Drew hemmeligheten av skyggen ranch
hemmelige liv av frimurerne
skjul på aldre
skjul på gammel klokke
skjul på skarlagen hånd
Secrets of the dead
snø blomst og den hemmelige vifte
All American Rejects dirty little secret
den største hemmeligheten
den store hemmeligheten
den største hemmeligheten
Tempelridderne
den hemmelige agent
den hemmelige bok
den hemmelige koden
den hemmelige lære
The Secret Garden
hemmeligheten hjertet
Den hemmelige historien
det hemmelige språket bursdager
den hemmelige liv bier
den hemmelige liv bier sammendrag
den hemmelige liv Walter mitty
hemmeligheten maskiner
den hemmelige film
the secret of life
hemmeligheten av NiMH
hemmeligheten av skyggen ranch
på hemmelig sted
den hemmelige skolen
den hemmelige tjenesten
hemmeligheten delaktig
den hemmelige samfunn
den hemmelige lære i alle aldre
den hemmelige krigen
The Secret World of Alex Mack
de merkeligste hemmelig
tredje hemmelighet
verdens største skattekammeret helse hemmeligheter
victoria hemmeligheten
hva er hemmeligheten
tilbake til den hemmelige hagen
DNA den hemmelige liv
inuyasha hemmelighet forbannet maske
Nancy Drew hemmelighet Scarlet hånd
Nancy Drew hemmeligheten bak den gamle klokke
inneha den hemmelige av glede
hemmelig historie kredittkortet
hemmelig historie mongolene
hemmelige liv av hjernen
secret of the Andes
skjul på sølv ørering
Hemmeligheten bak sverdet
hemmelige våpen av Luftwaffes
Secrets of the alchemist dar
snowflower og den hemmelige vifte
the christmas hemmelig
hundre hemmelige sanser
hemmeligheten bob Proctor
hemmeligheten com
hemmeligheten dokumentar
The Secret DVD
den hemmelige film
The Secret Garden boken
The Secret Garden filmen
The Secret Garden musikalske
The Secret Garden lydsporet
den hemmelige håndtrykk
det hemmelige språket jenter
det hemmelige språket i forhold
hemmeligheten Law of Attraction
den hemmelige liv av maskiner
det hemmelige livet av planter
den hemmelige liv av hjernen
det hemmelige livet av trær
den hemmelige liv av ord
hemmeligheten løven
den hemmelige liv bier
the secret of Christmas
hemmeligheten bak min suksess
hemmeligheten i universet
hemmeligheten på dvd
den hemmelige elva
hemmeligheten filmen
den hemmelige traileren
hemmeligheten vinduet
watch the secret
whats the secret
om det hemmelige
kjøpe den hemmelige
Ellen DeGeneres hemmeligheten
Esther Hicks hemmeligheten
Tempelridderne hemmelig
Larry King Live hemmeligheten
Larry King hemmeligheten
Nancy Drew og det hemmelige av skyggen ranch
Nancy Drew hemmelig av den gamle klokken walkthrough
Nancy Drew hemmelighet Scarlet hånd walkthrough
på hemmeligheten
sitater fra de hemmelige
secret of the universe
skjul på Wild Child
Hemmeligheten for å vinne i lotto
secrets of the deep
Sonic and the secret rings
boken hemmeligheten
hemmeligheten Abraham
det hemmelige annekset
den hemmelige lyd
hemmeligheten ved Rhonda Byrne
hemmeligheten Byrne
hemmeligheten cd
hemmeligheten kapittel
den hemmelige døren
hemmeligheten ellen
den hemmelige forum
hemmeligheten gratis
hemmeligheten galleriet
den hemmelige lovene om tiltrekning
den hemmelige plan
den hemmelige liv Houdini
den hemmelige listen
den hemmelige liv pepperkaker menn
den hemmelige liv til Jesus
hemmeligheten lyrics
hemmeligheten movie review
hemmeligheten om tiltrekning
the secret of love
hemmeligheten av skyggen ranchen walkthrough
den hemmelige tomten
hemmeligheten sitater
hemmeligheten review
hemmeligheten anmeldelser
the secret Rhonda
the secret Rhonda Byrne
den hemmelige liv
den hemmelige tv com
hemmeligheten video
www hemmeligheten
www hemmeligheten com
www hemmeligheten tv
vitenskapen om å bli rik
velger å være rik
vitenskapen om å bli rik Wallace wattles
Wallace d wattles vitenskapen om å bli rik
kontantstrøm rike
nedlasting vitenskapen om å bli rik
papirkopi vitenskapen om å bli rik
rik storfe stasjon
vitenskapen om å bli rik hemmeligheten
vitenskapen om å bli rik lyd
vitenskapen om å bli rik lyd bok
vitenskapen om å bli rik biz
vitenskapen om å bli rik Bob Proctor
vitenskapen om å bli rik bok
vitenskapen om å bli rik av Wallace d wattles
vitenskapen om å bli rik av Wallace wattles
vitenskapen om å bli rik e bok
vitenskapen om å bli rik ebook
vitenskapen om å bli rik gratis
vitenskapen om å bli rik gratis lyd
vitenskapen om å bli rik gratis nedlasting
vitenskapen om å bli rik gratis eBok
vitenskapen om å bli rik mp3
vitenskapen om å bli rik nettverk
vitenskapen om å bli rik pdf
vitenskapen om å bli rik public domain
vitenskapen om å bli rik seminar
vitenskapen om å bli rik hemmeligheten
vitenskapen om å bli rik Wallace
vitenskapen om å bli rik wattle
vitenskapen om å bli rik wattles
Flere relaterte materiale!
Filmen "The Secret - Law of Attraction":
- "The Secret avslører den mest kraftfulle loven i universet. Kunnskapen om denne loven har kjørt som en gylden tråd gjennom livet, og lære av alle profeter, seere vismenn og frelsere i verdens historie, og gjennom livene til alle virkelig store menn og kvinner. Alle de noensinne har gjort eller oppnådd er gjort i full overensstemmelse med denne mest kraftfulle loven.
Uten unntak har alle mennesker evnen til å transformere en svakhet eller lidelse i styrke, kraft, fred, helse og overflod.
The Secret forklarer med enkelhet loven som regulerer alt liv, og tilbyr kunnskap om hvordan du oppretter - vilje og uanstrengt - et gledesfylt liv. Dette er hemmeligheten til alt - hemmeligheten til ubegrenset glede, kjærlighet, helse og velstand. "
Link til filmen:
Linker til videoer som er relatert til The Secret Movie:
ORIGINAL idé av: Rhonda Byrne
SØKEORD: Law of Attraction, The Secret Movie, Suksess Consciousness, Affirmations, Power of Mind, Inspirerende Mind Movies,
Stirret: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,
Link til diskusjonen om The Secret Movie:
Hva synes du om filmen?
Tror du på ideene som presenteres?
Har du testet ideene? Med eller uten suksess?
Kan du dele dine tanker og ideer her: Law of Attraction og The Secret film - i denne diskusjonen!!  
What the Bleep Do we know? (Full film, 1-16 del, 120 minutter)
- En ny originalfilmen samle de beste utdrag fra følgende bevegelige bilder:
- What the Bleep Do We Know!? (1t 40m)
- What the Bleep-Down the Rabbit Hole (2timer 30m)
- What the Bleep-Quantum Edition (5 timer)
Regi: William Arntz, Betsy Chase& Mark Vicente.
SØKEORD: Quantum Mechanics, Quantum Physics, Science, Spiritualitet, Comedy, Drama, Semi Dokumentar, Law of Attraction
Stirret: Marlee Matlin, Elaine Hendrix, JZ Knight, Ramtha, Joseph Dispenza, David Albert, Amit Goswami, John Hagelin, Stuart Hameroff, Miceal Ledwith, Daniel Monti, Andrew Newberg, Candace Perth, Jeffrey Satinover, William Tiller, Fred Alan Wolf, Dr. Masaru Emoto.
Vise og diskutere filmen her:
Kan du dele dine tanker og ideer om filmen her:
Main video sider
Law of Attraction
Bevissthet
Inspirerende videoer
Relaterte filmer
The Secret - Law of Attraction (full film) - Delta i diskusjonen!
What the Bleep Do we know? (full film) - Delta i diskusjonen!
Relaterte artikler
Law of Attraction,
Affirmations, Fattigdom bevissthet, Power of Thought, Power of Prayer, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Visualisering, Bevissthet, Holographic Universe, Gaia Hypothesis, Morfogenetiske Fields,
Linker til relaterte tråder, videoer osv.
Law of Attraction, What The Bleep Do We Know, The Secret,
Affirmations, Bevissthet , Holographic Universe, Deliberate opprettelse, Manifesting Øvinger, Metafysiske Teknikker, Mind Power, Fattigdom bevissthet, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Visualisering,
Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,
Flere videoer
People - Videoer relatert til The Secret og What the Bleep vet vi?
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,
Tema - Videoer knyttet til The Secret og What the Bleep vet vi?
Law of Attraction, Overflod Consciousness, Affirmations, Deliberate opprettelse, EFT , Emotional Freedom Technique, Hypnosis, Manifesting Øvinger, Manifesting Technique, Metafysiske Teknikker, Mind Power, Neuro-Linguistic Programming, Smertelindring, Fattigdom bevissthet, Velferd Consciousness, Suksess bevissthet, Opus Movie, The Secret Movie, Trauma Therapy, Vision board, Visualisering,
Miscellaneous - Videoer knyttet til The Secret og What the Bleep vet vi?
Overflod, Abundant , Tiltrekke, Tiltrekke, Attraksjon, Coaching, Bli rik, Life Coaching, Manifest , Manifestation, Manifesting, Mind Solutions, Motivational, Motivational Speaker, Personlig utvikling, Personlig vekst, Relationship, Relasjoner, Self Help, Self-Esteem, Seminar , Stress Management, Suksess, Teleclasses, Vibrasjoner, Vekttap, Workshop, Happiness, Åndelig Seminar, Åndelig Workshop, Åndelig Course, Åndelig Festival, Åndelig Undervisning,
Sist endret av Jonas1; 09-20-2008 kl 06:47..
|