Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para inscribirse prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Vídeos > Vídeos - Mind & Consciousness > Vídeos - Lei da Atração
Blogs Artigos Fotos Vídeos Os extras FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Mark Forums Read Chat room

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa rexístrate aquí. Algúns enlaces para comezar: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentir-se realmente benvidos á comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Autismo, Facilidade, Lei da Atração
Vídeos: Autismo ,Facilidade ,Lei da Atração ,

LinkBack Thread Tools
Old 09-18-2008, 07:28  
Admin
Admin
Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100Points: 128,270, Level: 100
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

Jonas1's Avatar

Activity Longevity
5/20 20/20
Today Posts
0/0 sssss6758
Blog Entries: 2
Agradecido 95 veces en 68 Posts
Jonas1 is on a distinguished road

A Lei da Atração pode facilitar o autismo!

• A Lei da Atração pode facilitar o autismo!
  • Get FREE 7 leccións @ Aprende a Lei da Atração dos profesores Featured In The Secret

Como eu usei a Lei da Atração de rematar a miña desesperación do meu fillo foi diagnosticado con autismo

Ola, meu nome é Jennifer Graham e, por primeira vez en moito tempo, podo dicir honestamente que eu estou asumindo todos os aspectos da miña vida! El non era sempre así aínda. Eu pasei por unha viaxe longa, Dolores e solitaria para chegar onde estou hoxe. Eu estou compartindo miña historia, porque espero que ha inspira-lo a vir non só sobre os seus maiores retos, pero tamén para ver os agasallos que elas veñen. Aprender a facer iso é a mellor cousa que xa fixen a min ea miña familia.
    Esta parte do meu despertar espiritual comezou a medrar despois o meu home e eu nos facemos pais. Estabamos tan orgulloso de ter ese fermoso bebé que estaba tan chea de vida. Por dous anos de idade, o bebé podía recitar os presidentes e apunte a un nome e os estados nun mapa.

Entón, de súpeto un día a menos de tres anos, o noso amado fillo xa non podía pronunciar as palabras mamá ou papá e comezou slurring outras palabras. Enriba diso, comezamos a recibir chamadas dende a pré-escola nos dicindo que o noso fillo estaba a ter problemas de comportamento. Durante ese período, eu tamén estaba notando que o noso fillo estaba facendo cousas que eu non entendo. O noso pediatra é simpático, pero dixo-nos que o distrito escolar fai este tipo de probas. Cando fomos para o distrito escolar nos dixeron para voltar ó pediatra.

Estean arrasada e con moita dor non saber o que había de malo con meu fillo ou para onde ir para obter axuda. Eu non soubo de calquera outros pais que estaban enfrentando o que eu estaba pasando. Eu me sentín tan só. A mellor maneira que podo describilos lo é como ter unha grande crise, pero non con 911. Mentres tanto, o meu comportamento do neno tornouse máis imprevisible na escola.

Máis tarde fun a un psicólogo que dixo-nos que o noso fillo tiña TDAH. Eu resist uso de medicación por un longo tempo, pero eu finalmente deu por causa dos problemas de comportamento foron quedando cada vez peor e eu sentín que se tornou unha cuestión de seguridade. A medicación non era eficaz, de xeito que tratamos outro despois outro e aínda sen resultados. Por esta altura, varios profesores dicían-me que o meu comportamento do neno era tan bizarro que cría que o meu fillo tiña un problema moito máis grave do TDAH.

Para complicar aínda máis, o meu traballo como xornalista do telejornal era agora máis esixente ca nunca. Eu estaba traballando agora preto de dezaseis horas ao día. Todo isto causou-me unha cantidade enorme de estrés. Eu quería deixar meu traballo, pero decidiu deixar porque eu estaba preocupado co diñeiro dende que o meu marido e eu estabamos acostumados a ter dos rendementos.

Sentinme tan acurralado pola miña situación de traballo. O que máis me incomodaba era que eu tiña unha esmagadora sensación de que a miña vida estaba completamente en mans doutros. Alguén decidiu cando eu traballaba, hai canto tempo eu traballo ou se eu puidese ter un día moi necesarios fóra. Eu finalmente chegou a un punto de ruptura e tivo que deixar o traballo de ir.

The Turning Point
    Afortunadamente, neste momento, o meu comportamento do neno estabilizada o suficiente para aliviar as preocupacións dos everyone. Pero agora eu estaba diante dunha encrucillada coa miña carreira. Eu sabía que quería seguir a traballar en televisión, pero eu sabía que eu non quero traballar para outra persoa de novo. Eu non estaba seguro de como conciliar os dous.

Then gradualmente comezaron a entender que estou no control do que acontece na miña life.This me trouxo para a Dolores percepción de valor que eu didnt min e se me cercando (inconscientemente) no traballo coas persoas que apoiaron a miña opinión (medos interiores de indigna) sobre min mesmo.

Como pasou a empregar a Lei da Atração In My Life
    Comecei a ter unha mirada máis atento sobre como eu criei (atraído) esta situación, aínda que eu estaba compeletly saben que eu estaba facendo iso neste momento. Eu inmediatamente comezou a prestar atención aos meus pensamentos e beliefs.I núcleo tamén observar de preto o que (e quen) eu fun atraendo na miña vida. Eu estaba realmente empezando a apreciar e comprender o poder da Lei da Atração.

Comecei a ler todos os libros que puiden atopar sobre o asunto. Isto levoume ao filme O segredo eo libro The Science of getting Rich and The SGR Program.

Estes son os recursos que me ensinou realmente enfocar e atraer o que quero para a miña vida. Cómo aprender a poñerse en contacto co meu ego máis alto e foi dito que unha grande oportunidade foi vindo na miña dirección. Poucos días despois, un colega me convidou para acompaña-lo na xestión dunha empresa de producción de vídeo.

Agora estou aínda máis oportunidades que nunca! Eu uso a lei da atracción para axudar a xerar clientes. O meu maior éxito, aínda que con este programa é para axudar ao meu fillo.

Pouco despois entrei para a empresa produtora, eu comecei a recibir chamadas dende a escola de novo. Eu estaba sendo dito que meu fillo estaba comportándose estrañas, non interactúa ben con outros alumnos e quizais didnt pertencen á escolaridade regular. Entón, de novo eu comecei a miña búsqueda de alguén que puidese me axudar a axudar ao meu fillo.

Aprendizaxe Dolores News About My Child
    Finalmente, despois de anos indo de médico en médico, me dixeron que o meu fillo ten Síndrome de Asperger que é unha forma de autismo. Tan devastador que a noticia era unha parte de min estaba aliviado porque eu penso que quizais agora eu podería comezar o meu fillo o tratamento axeitado. Desafortunadamente, ese non era o caso e aínda ninguén podería me dicir como xestione as cuestións de comportamento.

Toda vez que eu pego o teléfono para recibir unha chamada da escola, era como xogar roleta rusa. Ás veces, eles estaban chamando con boas novas das obras do meu outro fillo. Outras veces, eles estaban chamando con novas terribles sobre o meu fillo con Aspbergers.

Eu comece a ser moi deprimida e sabía que eu precisaba facer algunha cousa, porque outra vez, eu estaba permitindo que algo fóra de min para controlar a miña vida. Eu penso que se a Lei da Atração podería traballar en empresa que pode axudar a miña vida persoal tamén. Ao estudar o programa SGR eu aprender sobre outras leis universais, como a Lei da polaridade que di basicamente que a situación pode ser visto como moi malo, entón ten que ser algo moi bo niso. Isto realmente me permitiu ver o amor ea beleza na miña xornada.

Notei que, aínda que o director e os profesores foron me dicindo todas estas cousas ao longo dos anos que foron moi difíciles de escoitar, eu podería dicir dos olhares sobre os seus rostros e os tons das súas voces que realmente se preocupan co meu fillo e eu abertamente expreso a miña gratitude a eles. Eu levei tempo para realmente sentar e contemplar con toda a enerxía positiva que eu recibía. Noutras palabras, eu mudei a forma que vin a miña situación e, a continuación a miña situación comezou a cambiar.

Case inmediatamente, outras persoas que coidan da escola de quen eu nunca tiña cruzado o camiño de antes entrou na miña vida e me contou sobre programas especialmente para os nenos como o meu fillo. Eu inmediatamente empecei a recibir o meu fillo a axuda necesaria e dentro dos meses, o meu fillo estaba facendo grandes progresos. Aínda que os profesores foron percibindo que o meu fillo estaba comportándose moito mellor, os outros alumnos aínda estaban mantendo distancia. Durante o xantar, os colegas falaban entre si, pero non incluir o meu fillo. Isto é cando decide ensinar o meu fillo como usar a lei da atracción.

Os meus resultados Childs amazing despois usar a Lei da Atração For The Very First Time
    Aquela noite, pouco antes da hora de durmir, eu tiven o meu fillo ver o que sería apariencia e sensación de estar rodeado por outros nenos con todo o mundo rindo e conversando e divertido. Eu falei do meu fillo a través da visualización de toda e eu podía ver o meu entusiasmo do neno. Agora, vostede mente Eu fixen iso sen contar ó meu fillo sobre a Lei da Atração ou porque estabamos facendo a vista porque imaxinar casar ten que facelo por moitas noites antes de nós vimos calquera resultado, e eu non quero o meu fillo para estar desapontado. Despois, os estudantes mantiveron a distancia do meu fillo por algún tempo, porque eles só non entender o behavior.I imaxinar que podería levar algún tempo para reverter esta situación.

Ben, o día seguinte, cando o meu fillo chegou na casa da escola, eu casualmente preguntas como foi o xantar. Para a miña sorpresa, meus ollos de neno iluminada como miña filla dixo que era grande! O meu mellor amigo salvo un lugar para min na mesa do almorzo e eu teño que sentir con todos os meus outros amigos! Pregunta o que amigos ea miña filla dixo que desde que a clase se comportan ben aquel día, a profesora dixo que eles poderían comer o xantar con calquera clase na súa rexa. Así, os nenos que invitou meu fillo para sentir con eles eran amigos e compañeiros de anos anteriores e eran inconscientes ou didnt remember my childs cuestións de comportamento. Entón, para eles, meu fillo aínda estaba fresca!

Tentamos o exercicio de visualización outras noites, con resultados similares ao día seguinte! Só nestes instanceschildren que xa ignorado o meu fillo xa estaba chegando a miña filla!

My Life Today
    Meu fillo acaba de completar a escola de verán e os profesores están me dicindo que non houbo os problemas de comportamento durante esta sesión. Meu fillo é mesmo facer novos amigos e é moi útil en torno da aula.

No que respecta a miña carreira está en causa, estou agora a traballar na televisión de novo, pero esta vez a súa meus propios termos. Im un socio nunha empresa de producción de vídeo. Nós producimos de todo, dende documentais a PSAs para DVD interactivo. Tanto me dá a oportunidade de facer a voz sobre e sobre o traballo do aire.

A mellor parte é que agora ten a liberdade só facer os proxectos que benefician a comunidade como a produción de vídeos educativos sobre temas como sobre obesidade infantil que vén e sem-abrigo.

Aprenda como atraer Everything You Want!
    Inspiración

Actitude é todo cando se trata da lei da atracción. Isto é porque a súa tan importante para manter a súa enerxía nunha vibración positiva en todos os momentos. Abaixo está un vídeo que me axuda a permanecer en harmonía coas leis do universo.
    Todo é un

O Wombat ofrece grandes consellos sobre como podemos vivir xuntos neste mundo!
    Oprah rhonda Byrne segredo primetime Ellen insprational lei da atracción Jack Canfield Bob Proctor James Ray Joe Vitale Lei da Atração é unha idea que é común en Nova Era e Novo Pensamento filosofía. El postula que nunca me debruzouse sobre os negativos, como o principio metafísico da vida en forma de lei da atracción: conseguirás o que pensa, os seus pensamentos determinar o seu destino.

Dick Sutphen afirma que a Lei da Atração, en poucas palabras, é semellante atrae semellante.

Os escritos sobre o tema por Michael Losier, Jerry e Esther Hicks, Penny Jordan, Woods Sheryl, Anthony Robert, Gold Kristi, Gerstein Liz, David Hooper, Anne Sandra Taylor, Ernest Holmes, William Walker Atkinson, Norman Vincent Peale, Robert Collie, Israel Regardie, Anastasia Kile, Mark Allen, Bob Proctor, Joe Vitale, Dr Wilfredo Chévere e Lynn Grabhorn.

Un sitio ofrece contacto coas empresas, espiritual e autobús de vida, que inclúen a Lei da Atração na súa visión.

Esther Hicks, unha canle de profesional, é un dos máis coñecidos [carece de fontes?] Defensores do asunto. O seu sitio web descrebe-o como a lei máis poderosa do universo.

En marzo de 2006, un filme baseado en The Secret, e explicando a Lei da Atração, foi emitido a través da Internet. Larry King, Ellen DeGeneres, e Oprah Winfrey gravaron concertos baseado na película. Un libro baseado na película foi recentemente editado.

Michael Beckwith O filme trata segredo e explica por que razón non é simplemente o pensamento positivo

lei da atracción, desexo

lei da atracción de éxito

lei da atracción
    leis de atracción
    a lei da atracción
    lei da atracción Abrahán
    Lei da Atração do filme
    leis de atracción do filme
    segredo lei da atracción
    as leis de atracción
    o segredo lei da atracción
    lei universal da atracción
    leis universais de atracción
    Abraham Hicks lei da atracción
    Abrahams lei da atracción
    aplicar a lei da atracción
    acreditados e da lei da atracción
    Bob Proctor lei da atracción
    libros sobre a lei da atracción
    cristianismo e da lei da atracción
    non a lei da atracción traballo
    Táboa de Esmeralda lei da atracción
    Frank polancic lei da atracción
    Deus ea lei da atracción
    historia da lei da atracción
    como aplicar a lei da atracción
    como ten a lei da atracción
    como usar a lei da atracción
    lei da atracción afiliado
    lei da atracción afirmacións
    lei da atracción eo segredo
    lei da atracción artigos
    lei da atracción de audio
    Lei da Atração Audio Book
    lei da atracción Biblia
    lei da atracción blog
    lei da atracción bob
    Lei da Atração libro
    lei da atracción libros
    Lei da Atração CD
    lei da atracción christian
    lei da atracción Cristianismo
    lei da atracción clases
    lei da atracción adestrador
    lei da atracción coaching
    lei da atracción con
    lei da atracción crítica
    (leis secretas de atracción)
    lei da atracción mozo
    Lei da Atração días
    lei da atracción definición
    lei da atracción discusión
    lei da atracción documental
    lei da atracción descarga
    Lei da Atração DVD
    lei da atracción ebook
    lei da atracción ebooks
    lei da atracción Einstein
    lei da atracción de enerxía
    esther Hicks lei da atracción
    lei da atracción exercicios
    lei da atracción falso
    lei da atracción cinematográfica
    lei da atracción para o negocio
    lei da atracción foro
    lei da atracción Foros
    Lei da Atração libre
    lei da atracción Deus
    lei da atracción grupo
    lei da atracción grupos
    Hicks lei da atracción
    lei da atracción historia
    lei da atracción como
    lei da atracción hipnose
    lei da atracción info
    lei da atracción con información
    lei da atracción Jerry Hicks
    lei da atracción lotería
    lei da atracción amor
    lei da atracción feita simple
    lei da atracción manifesto
    lei da atracción meditación
    lei da atracción reunións
    lei da atracción Meetup
    lei da atracción michael
    lei da atracción diñeiro
    lei da atracción mp3
    lei da atracción en esteroides
    lei da atracción pdf
    lei da atracción física
    lei da atracción podcast
    lei da atracción proba
    Lei da atração cuántica
    lei da atracción física cuántica
    lei da atracción Cita
    lei da atracción comiñas
    lei da atracción real
    lei da atracción relación
    dereito das relacións de atracción
    lei da atracción revisión
    lei da atracción ciencia
    jose silva
    lei da atracción suxestións
    lei da atracción ferramentas
    lei da atracción torrent
    lei da atracción de formación
    lei da atracción centro de formación
    lei da atracción vibración
    Lei da paixón de vídeo
    lei da atracción de peso
    lei da atracción perda de peso
    lei da atracción wiki
    lei da atracción wikipedia
    lei da atracción traballo
    lei da atracción traballa
    lei da atracción follas de cálculo
    lei da atracción Workshop
    lei da atracción obradoiros
    dereito de atraccións
    lei da atracción gravitacional
    lei da atracción magnética
    lei da atracción positiva
    leis de Abrahán atracción
    leis de atracción libro
    leis de atracción elenco
    leis de atracción DVD
    leis de atracción Hicks
    leis multimedia atracción
    leis de revisión atracción
    leis de atracción soundtrack
    leis de atracción Trailer
    leis de atraccións
    Losier lei da atracción
    newtons lei da atracción gravitacional
    manifestacións potentes e da lei da atracción
    física cuántica e da lei da atracción
    segredo ea Lei da Atração
    dvd segredo lei da atracción
    segredo lei da atracción de vídeo
    ultramind Silva
    película segredo lei da atracción
    Usuarios holosync
    Iyanla Vanzant
    holosync
    Wayne Dyer
    Dr Wayne Dyer
    Espiritualidade e da lei da atracción
    James Ray
    Espiritualidade
    programa SGR
    Meditación
    Como Meditar
    metafísica
    metafísica

o segredo
    Joe Vitale
    ciencia de ser rico
    (Bob Proctor)
    (Jack Canfield)
    (Beckwith Michael)
    (Hicks Esther)
    secreto onde mercar dvd
    Abrahán
    Oprah segredo rhonda DVD
    Hick segredo esther DVD
    Segredo DVD Byrne
    versión orixinal en DVD segredo
    dvd lei atracción segredo
    Segredo DVD documental
    dvd revisión segredo
    segredo dvd orixinal
    universo segredo dvd
    (Oprah) Winfreys segredo
    vídeo secreto Oprah
    segredo Oprah episode
    en segredo de Oprah
    PR obter outras Oprah segredo
    torrent segredo Oprah
    Oprah Winfrey segredo
    Oprah Winfrey Show secreto
    Oprah segredo rhonda DVD
    torrent descarga Oprah segredo
    como segredo de Oprah visita
    Dr Michael Beckwith
    Rev Michael Beckwith
    Michael Beckwith
    Rev Dr Michael Beckwith
    Michael Bernard Beckwith
    Rev Michael Beckwith Benard
    Dr Michael Beckwith Benard
    Rev Dr Michael Beckwith Benard
    o segredo de
    os segredos

o segredo
    alén da opinión do evanxeo secreto de Thomas
    Segredos do Divino ya ya Sisterhood
    descarga o segredo
    Harry Potter ea Cámara dos Segredos
    no segredo
    Nancy Drew segredo do reloxo vello
    Nancy Drew o segredo da Facenda sombra
    Segredo Lives of the Freemasons
    segredo de todos os tempos
    segredo do reloxo vello
    segredo da man escarlata
    segredo dos mortos
    flor da neve e do ventilador segredo
    The All American Rejects pequeno segredo porco
    o maior segredo
    o gran segredo
    o maior segredo
    Orde dos templarios
    o axente secreto
    o código secreto
    A Doutrina Secreta
    o xardín secreto
    o corazón segredo
    a historia secreta
    A linguaxe dos Segredos dos aniversarios
    a vida segreda das abellas
    a vida segreda das abellas resumo
    The Secret Life of Walter Mitty
    The Secret Machines
    o segredo da vida
    The Secret of NIMH
    o segredo da Facenda sombra
    o filme segredo
    lugar secreto
    a escola secreta
    do servizo secreto
    The Secret Share
    a sociedade secreta
    as ensinanzas secretos de todas as idades
    a guerra secreta
    O mundo secreto de Alex Mack
    o máis raro segredo
    o terceiro segredo
    os mundos maior tesouro dos segredos de saúde
    victoria a segredo
    Cal é o segredo
    de volta ao xardín secreto
    ADN o segredo da vida
    Inuyasha o segredo da maldita máscara
    Nancy Drew segredo da man escarlata
    Nancy Drew o segredo do vello reloxo
    posuír o segredo da alegría
    historia secreta da tarxeta de crédito
    historia secreta dos mongois
    vida secreta do cerebro
    Secret of the Andes
    segredo do xogar prata
    Secret of the Sword
    armas secretas da Luftwaffe
    segredo do alquimista dar
    snowflower eo fan segredo
    o segredo de Nadal
    a cen sentidos secretos
    o Bob Proctor segredo
    co segredo
    o documental secreto
    DVD O segredo
    o filme segredo
    o libro o xardín secreto
    o filme xardín secreto
    o xardín secreto musical
    a banda sonora xardín secreto
    The Secret Handshake
    a linguaxe segreda das nenas
    a linguaxe segreda dos relación
    A vida secreta das máquinas
    A vida secreta das plantas
    A vida secreta do cerebro
    o segredo lei da atracción
    A vida secreta das árbores
    A vida secreta das Palabras
    O león segredo
    a vida segreda das abellas
    o segredo do Nadal
    o segredo do meu éxito
    o segredo do universo
    o segredo en DVD
    segredo do río
    o filme o segredo
    o trailer secreto
    A ventá segreda
    Assist o segredo
    o que é o segredo
    sobre o segredo
    mercar o segredo
    Ellen DeGeneres o segredo
    Esther Hicks o segredo
    Knights Templar segredo
    Larry King Live o segredo
    Larry King o segredo
    Nancy Drew eo segredo do rancho sombra
    Nancy Drew segredo do paso a paso reloxo vello
    Nancy Drew segredo da man escarlata paso a paso
    sobre o segredo
    multimedia do segredo
    segredo do universo
    segredo do neno salvaxe
    segredo para gañar a loteria
    segredo do abismo
    Sonic and the Secret Rings
    o libro o segredo
    o segredo de Abrahán
    o anexo secreto
    o audio segredo
    o segredo de Rhonda Byrne
    o segredo Byrne
    o cd segredo
    o capítulo secreto
    a porta secreta
    The Ellen segredo
    o foro secreto
    o segredo gratis
    a galería secreta
    as leis secretas de atracción
    o nivel secreto
    A Vida Secreta de Houdini
    a lista secreta
    A vida secreta de homes de xenxibre
    A vida secreta de Xesús
    as letras segredo
    A revisión de película segredo
    o segredo da atracción
    o segredo do amor
    o segredo do paso a paso do rancho sombra
    a trama secreta
    as citas segredo
    a revisión segredo
    Os comentarios segredo
    o segredo rhonda
    o segredo rhonda Byrne
    O segredo da vida
    a TV con segredo
    O vídeo secreto
    www o segredo
    www secreta co
    www tv o segredo
    a ciencia de ser rico
    optar por ser rico
    a ciencia de ser rico Wallace barbilhões
    Wallace d barbilhões a ciencia de ser rico
    fluxo de caixa ricos
    ciencia a descarga de ser rico
    difícil copiar a ciencia de ser rico
    gando rica unidade
    ciencia de ser rico o segredo
    a ciencia de ser rico de audio
    a ciencia de ser rico libro de audio
    a ciencia de ser rico biz
    a ciencia de ser rico Bob Proctor
    a ciencia de ser rico libro
    a ciencia de ser rico Wallace d barbilhões
    a ciencia de ser rico por acacias Wallace
    a ciencia de ser rico e libro
    a ciencia de ser rico ebook
    a ciencia de ser rico libre
    a ciencia de ser rico de audio libre
    a ciencia de ser rico descarga gratuita
    a ciencia de ser rico ebook libre
    a ciencia de ser rico mp3
    a ciencia de estar rica rede
    a ciencia de ser rico pdf
    a ciencia de ser rico dominio público
    a ciencia de ser rico seminario
    a ciencia de ser rico o segredo
    a ciencia de ser rico Wallace
    a ciencia de ser rico wattle
    a ciencia de ser rico barbilhões
    A Lei da Atração Can ÉäSÉ autismo! - Video, Filme
    Autismo
    Facilidade
  • ---

Máis material relacionado!

A película "O segredo - Lei da Atração":

• "O segredo revela a lei máis poderosa do universo. O coñecemento desta lei foi executada como un fío dourado a través da vida e as ensinanzas de todos os profetas, VIDENTE, sabios e Salvador da historia mundos, ea través das vidas de todos os verdadeiramente grandes homes e mulleres. Todo o que realizou ou alcanzado foi feito en plena conformidade coa presente lei máis poderosa.

Sen excepción, todo ser humano ten a capacidade de converter calquera discapacidade ou sufrimento en forza, poder, paz perfecta, saúde e abundancia.

O segredo, explica con sinxeleza, a lei que rexe as vidas, e ofrece o coñecemento de como crear - intencionalmente e esforzo - unha vida alegre. Este é o segredo para todo - o segredo da felicidade plena, amor, saúde e prosperidade. "

Ligazón a película:

Enlaces a vídeos relacionados co filme O segredo:

Idea orixinal: Rhonda Byrne
Palabras clave: Lei da Atração, Filme O segredo, Conciencia de éxito, Afirmacións, Poder da mente, Inspirado Mind Movies,
Staring: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lora Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmo, Marco Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neal Donald Walsh, Fred Alan Wolf,

Enlace para a discusión sobre filme O segredo:
¿Que pensas sobre a película?
Vostede cre nas ideas presentadas?
Xa deu a idea? Con ou sen éxito?
Grazas por compartir os seus pensamentos e ideas aquí:
Lei da Atração e filme O segredo - a debate!!

What the Bleep Do We Know? (Película enteira, parte 1-16, 120 minutos)

Ver e discutir o filme aquí:
Grazas por compartir os seus pensamentos e ideas sobre a película aquí:

Principais páxinas de vídeo
Lei da Atração
Conciencia
Inspirational videos

Vídeos Relacionados
O segredo - Lei da Atração (filme completo) - Participe do foro!
What the Bleep Do We Know? (filme completo) - Participe do foro!

Artigos relacionados
Lei da Atração,

Afirmacións, A conciencia da pobreza, Poder do Pensamento, Poder da oración, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, Visualization, Conciencia, Holographic Universe, Hipótese Gaia, Morphogenetic Fields,

Enlaces a relacionados temas, vídeos, etc
Lei da Atração, What The Bleep Do We Know, O Secretariadot,

Afirmacións, Conciencia , Holographic Universe, Criación deliberada, Manifesto Exercicios, Metaphysical Técnicas, Poder da mente, A conciencia da pobreza, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, Visualization,

Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David seredes, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neal Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,

Máis vídeos

Persoas - Videos relacionados con O segredo e What the Bleep do we know?
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmo, David seredes, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubin, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marco Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neal Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William till, Willie Jolley, Zig Ziglar,

Topics - Vídeos relacionados con O segredo e What the Bleep do we know?
Lei da Atração, Conciencia da Abundancia, Afirmacións, Criación deliberada, EFT , Emotional Freedom Technique, Hipnose, Manifesto Exercicios, Manifesto Técnica, Metaphysical Técnicas, Mind Power, Programación neurais-lingüística, Dor, A conciencia da pobreza, Prosperidade Consciencia, Consciencia Éxito, O Opus Movie, Filme O segredo, Trauma Therapy, Vista bordo, Visualization,

Diversos - Videos relacionados con O segredo e What the Bleep do we know?
Abundancia, Abundante , Atraer, Atraer, Atracción, Coaching, Ser rico, Life Coaching, Manifesto , Manifestación, Manifestación, Mind Solutions, Motivacional, Palestrante Motivacional, Desenvolvemento Persoal, Crecemento Persoal, Relación, Relación, Auto-Axuda, Autoestima, Seminario , Estrés Management, Éxito, Teleclasses, Vibracións, Perda de peso, Workshop, Felicidade, Seminario espiritual, Espiritual Workshop, Espirituais Curso, Espirituais Festival, Spiritual Teaching,

Última edición por Jonas1; en 09-20-2008 06:47http://www.experiencefestival.com/forum/vbtube_show.php?do\u003dtube&tubeid\u003d1757&t\u003d2765
Jonas1 está offline  

Tags
Facilidade, , Lei da Atração
, ,Lei da Atração ,

Thread Tools

Regras
Ti quizais non publicar novos temas
Ti quizais non enviar respostas
Ti quizais non post attachments
Ti quizais non editar as túas mensaxes

Código BB é Ligado
Risoños son Ligado
[IMG] código Ligado
Código HTML é Desactivado
Trackbacks son Ligado
Pingbacks son Ligado
Refbacks son Ligado

Todas as horas son GMT. A hora é agora 02:05.

As traducións automáticas emitido polo PNL-er