|
Admin
Admin
Tak: 36
|
The Law of Attraction kan lette Autisme!
 - The Law of Attraction kan lette Autisme!
- Få 7 gratis lektioner @ Lær The Law of Attraction From The Lærere Featured In The Secret
Lær at bruge den lov af Attraction at overvinde dig personlige udfordringer. Det virkede for mig, når jeg anvender denne universelle lov i min desperation, efter at mit barn blev diagnosticeret med autisme.
Hvordan jeg brugte lov af Attraction To End min fortvivlelse efter mit barn blev diagnosticeret med autisme
Hej, mit navn er Jennifer Graham og for første gang i lang tid, kan jeg ærligt sige, at jeg som omfatter alle aspekter af mit liv! Det var ikke altid på den måde selv. Jeg gik igennem en lang, smertefuld og ensom rejse for at komme til, hvor jeg er i dag. Jeg deler min historie, fordi jeg håber, at det vil inspirere dig til at ikke blot over kommer dine største udfordringer, men også at se de gaver, de giver. Lære at gøre dette er det bedste, jeg nogensinde har gjort for mig selv og min familie.
Denne del af min åndelige vækkelse begyndte at udfolde sig kort tid efter min mand og jeg blev forældre. Vi var så stolte over at have denne smukke barn, der var så fuld af liv. Efter alder af to, kunne vores baby fremsige præsidenter og pege på og navngive de stater, på et kort.
Så pludselig en dag i en alder af tre år, vores elskede barn ikke længere kunne udtale ordene mor eller far og begyndte slurring andre ord. Oven i dette, begyndte vi at få opkald fra førskole-fortæller os, at vores barn var der adfærdsmæssige problemer. I denne periode var jeg også bemærke, at vores barn var at gøre ting, som jeg gjorde ikke forstår. Vores børnelæge var forstående, men fortalte os, at det skoledistrikt gør denne type test. Da vi gik til skoledistrikt vi fik besked på at gå tilbage til børnelæge.
Jeg var knust, og i så meget smerte og vidste ikke, hvad der var galt med mit barn, eller hvor de skal gå for at få hjælp. Jeg gjorde ikke kende andre forældre, som stod over for, hvad jeg gik igennem. Jeg følte mig så alene. Den bedste måde jeg kan beskrive det, er som at have en større krise, men uden 911. I mellemtiden er min barnets opførsel blev mere uforudsigeligt i skolen.
Yderligere kompliceret spørgsmål, var mit job som tv-nyheder reporter nu mere krævende end nogensinde. Jeg var nu arbejder omkring seksten timer om dagen. Alt dette skyldes mig en enorm mængde af stress. Jeg ønskede at forlade mit job, men har besluttet at udsætte, fordi jeg var bekymret for penge, da min mand og jeg var vant til at have to indkomster.
Jeg følte mig så fanget af min jobsituation. Hvad generede mig mest var, at jeg havde en overvældende følelse af, at mit liv var helt i hænderne på andre. En anden besluttede, da jeg arbejdede, hvor lang tid jeg arbejdede, eller hvis jeg kunne tage en meget tiltrængt fridag. Jeg endelig nået et bristepunkt, og måtte lade opgaven gå.
The Turning Point
Heldigvis på dette tidspunkt, stabiliseret mit barns opførsel nok til at lette alles problemer. Men nu jeg stod overfor en korsvej med min karriere. Jeg vidste, at jeg ønskede at fortsætte med at arbejde i tv, men jeg vidste også, at jeg gjorde ikke
ThenI gradvist begyndte at indse, at jeg er i kontrol over, hvad der sker i mit life.This bragte mig til den smertelige erkendelse, at jeg gjorde værdi mig selv og var omkring mig selv (ubevidst) at arbejde med mennesker, der støttede min tro (inderste frygt for uværdighed) om mig selv.
Hvordan jeg startede med at bruge lov af Attraction In My Life
Jeg begyndte at tage et nærmere blik på, hvordan jeg har oprettet (tiltrækkes) denne situation, selv om jeg var compeletly uvidende om, at jeg gjorde det dengang. Jeg begyndte straks meget opmærksom på mine tanker og centrale beliefs.I også observeres nøje, hvad (og hvem) Jeg var tiltrække ind i mit liv. Jeg var virkelig begyndt at værdsætte og forstå kraften i lov af Attraction.
Jeg begyndte at læse hver eneste bog, jeg kunne finde om emnet. Dette førte mig til filmen The Secret og bogen The Science of Getting Rich and The SGR Program.
Det er de ressourcer, der lærte mig virkelig fokusere på og tiltrække det jeg ønsker i mit liv. Jeg lærte at komme i kontakt med mit højere selv og fik at vide, at en stor chance kom min vej. Et par dage senere, en kollega opfordrede mig til at slutte sig til ham i at køre en video-produktionsselskab.
Nu har jeg endnu flere muligheder end nogensinde! Jeg bruger lov af Attraction at hjælpe med at tiltrække kunder. Min største succes, men med dette program er at hjælpe mit barn.
Kort efter jeg blev medlem af produktionsselskabet, jeg begyndte at få opkald fra skolen igen. Jeg blev fortalt, at mit barn var opfører sig underligt, ikke spiller fornuftigt sammen med andre studerende og måske gjorde ikke hører hjemme i den almindelige undervisning. Så igen, jeg begyndte min søgen efter nogen, der kunne hjælpe mig med at hjælpe mit barn.
Læring Smertefuld Nyheder Om My Child
Endelig, efter flere år med at gå fra læge til læge, fik jeg at vide, at mit barn har Aspergers Syndrom, som er en form for autisme. Så ødelæggende, at nyheden var, en del af mig var lettet, fordi jeg tænkte, at måske nu, jeg kunne få mit barn d
Hver gang jeg tog telefonen til at modtage et opkald fra skolen, det var ligesom at spille russisk roulette. Sommetider var de ringer med gode nyheder om de resultater af mine andre børn. Andre gange blev de ringer med forfærdelige nyheder om mit barn med Aspbergers.
Jeg begyndte at få meget deprimeret, og vidste, jeg havde brug for at gøre noget, fordi igen, var jeg så noget uden for mig selv at styre mit liv. Jeg regnede med, hvis lov af Attraction kunne arbejde i erhvervslivet kan det hjælpe mit personlige liv også. Ved at studere de SGR program, som jeg lærte om andre universelle love som Loven om polaritet, der dybest set siger, at hvis en situation kan opfattes som meget dårlig, så må der være noget meget godt om det. Dette faktisk tillod mig at se, kærlighed og skønhed i min rejse.
Jeg bemærkede, at selv de største og lærere havde fortalt mig alle disse ting i årenes løb, som var meget svært at høre, kan jeg berette fra de ser på deres ansigter, og tonerne af deres stemmer, at de virkelig bekymrer sig om mit barn og jeg åbent givet udtryk for min taknemmelighed over for dem. Jeg tog tid til virkelig at sidde med og overvejer alle de positive energi, jeg modtog. Med andre ord, ændrede jeg den måde, jeg så min situation og så min omstændigheder begyndte at ændre sig.
Næsten med det samme, andre omsorgsfulde mennesker på skolen, som jeg aldrig havde krydset med før kom ind i mit liv, og fortalte mig om programmer specielt for børn som mit barn. Jeg begyndte straks at få mit barn den nødvendige hjælp og efter nogle måneder, var mit barn at gøre store fremskridt. Selv om lærerne var at bemærke, at mit barn var opfører sig meget bedre, var de andre elever stadig beholder deres afstand. Under frokosten vil klassekammerater snakke indbyrdes, men ikke mit barn. Dvs da jeg besluttede at lære mit barn, hvordan man bruger loven om tiltrækning.
Min Childs forbløffende resultater efter brug af lov af attraktion for allerførste gang
Den nat, lige før sengetid, havde jeg mit barn visualisere, hvordan det ville se ud og føles at være omgivet af andre børn med alle lo og snakkede og have en god tid. Jeg talte mit barn gennem hele visualisering og jeg kunne se mit barns entusiasme. Nu, vel at mærke har jeg gjort uden at fortælle mine børn om The Law of Attraction eller hvorfor vi gjorde det visualisering, fordi jeg regnede Ons nødt til at gøre dette for mange nætter, før vi ser nogen resultater, og jeg gjorde ikke vil have mit barn til at blive skuffet. Efter at alle havde de studerende holdt deres afstand fra mit barn i temmelig lang tid, fordi de bare didnt forstår behavior.I regnede det kan tage ganske lang tid at vende denne situation.
Nå, den næste dag, da mit barn kom hjem fra skole, jeg henkastet spurgte, hvordan frokost gik. Til min overraskelse, tændte mit barns øjne op som mit barn sagde det var fantastisk! Min bedste ven er gemt en plads til mig på frokost bordet, og jeg kom til at sidde med alle mine andre venner! Jeg spurgte, hvad venner og mit barn, sagde, at da klassen opførte sig så godt den dag, hvor læreren sagde, at de kunne spise frokost med en klasse i deres lønklasse. Så børnene, der inviterede mit barn til at sidde sammen med dem var venner og klassekammerater fra tidligere år og var enten uvidende eller gjorde ikke huske mit barns adfærdsmæssige problemer. Så til dem, mit barn var stadig cool!
Vi forsøgte visualisering øvelse andre nætter med lignende resultater, den næste dag! Kun i disse instanceschildren, der tidligere havde ignoreret mit barn var nu ved at nå ud til mit barn!
My Life Today
Mit barn har lige afsluttet sommeren skolen og lærerne fortæller mig, at der ikke har været nogen adfærdsmæssige problemer i løbet af denne session. Mit barn er også at få nye venner og er yderst nyttigt rundt i klasseværelset.
Så vidt min karriere angår, er jeg nu arbejder i tv igen, men denne gang sin på mine egne betingelser. Im a partner i et video-produktionsselskab. Vi producerer alt fra dokumentarfilm til PSA'er til interaktive dvd'er. Dette giver mig mulighed for at gøre voice over og om luft arbejde.
Det bedste er jeg nu har friheden kun gøre projekter, som gavner samfundet, f.eks fremstille undervisningsmateriale videoer om emner som de kommende fedme blandt børn og hjemløshed.
Lær hvordan man kan tiltrække Everything You Want!
Id gerne hjælpe dig med at få den samme positive forandringer i dit liv, at Im bringe ind i minen. Im interesseret i at høre fra folk, der er interesseret i at tappe deres egen personlige magt til at hjælpe sig selv og andre. Jeg ønsker at du skal vi
INSPIRATION
Attitude er alt, når det kommer til loven om tiltrækning. Thats hvorfor det så vigtigt at holde din energi på en positiv vibrationer på alle tidspunkter. Nedenfor er en video, der hjælper mig til at bo i harmoni med universets love.
All is One
Den Wombat tilbyder gode råd om, hvordan vi kan leve sammen i denne verden!
Oprah Rhonda Byrne hemmelige primetime insprational ellen loven om tiltrækning Bob Proctor Jack Canfield Joe Vitale James Ray The Law of Attraction er en idé, som er udbredt i New Age og New Thought filosofi. Det nævner, at aldrig dvæle ved det negative, som det metafysiske princip liv er nedfældet i en lov af attraktion: du får hvad du synes om, dine tanker bestemme din skæbne.
Dick Sutphen bekræfter, at lov af Attraction, hedder det i en nøddeskal, er som tiltrækker gerne.
Bøger er blevet skrevet om emnet af Michael Losier, Jerry og Esther Hicks, Penny Jordan, Sheryl Woods, Robert Anthony, Kristi Gold, Liz Gerstein, David Hooper, Sandra Anne Taylor, Ernest Holmes, William Walker Atkinson, Norman Vincent Peale, Robert Collier, Israel Regardie, Anastasia Kile, Mark Allen, Bob Proctor, Joe Vitale, Dr. Wilfredo chevere, og Lynn Grabhorn.
En hjemmeside tilbyder kontakter med erhvervslivet, åndelige, og livet trænere, der omfatter lov af Attraction i deres tilgang.
Esther Hicks, en professionel kanal, er en af de bedst kendte [redigér] fortalere for emnet. Hendes hjemmeside beskriver det som den mest magtfulde lov i universet.
I marts 2006 en film The Secret baseret på, og forklarer, at lov af Attraction, blev transmitteret via internettet. Larry King, Ellen Degeneres, og Oprah Winfrey har registreret, viser baseret på filmen. En bog er baseret på filmen er for nylig blevet frigivet.
Michael Beckwith diskuterer The Secret film og forklarer, hvorfor det ikke blot handler om positiv tænkning
love om tiltrækning
loven om tiltrækning
loven om tiltrækning
lov af tiltrækning Abraham
lov af tiltrækning film
love tiltrækningskraft film
hemmelige lov af attraktion
tilnærmelse af tiltrækning
Den hemmelige lov om tiltrækning
universel lov for tiltrækning
universelle love om tiltrækning
Abraham Hicks lov om tiltrækning
Abrahams lov af tiltrækning
at anvende loven om tiltrækning
tro, og loven om tiltrækning
Bob Proctor lov om tiltrækning
bøger om loven om tiltrækning
kristendom og loven om tiltrækning
er loven om tiltrækning arbejde
Smaragdtavlen lov om tiltrækning
frank polancic lov om tiltrækning
Gud og loven om tiltrækning
Historien om loven om tiltrækning
hvordan man kan anvende loven om tiltrækning
hvordan man kan påberåbe sig loven om tiltrækning
hvordan man bruger loven om tiltrækning
lov af tiltrækning affiliate
lov af tiltrækning bekræftelser
loven om tiltrækning og den hemmelige
lov af tiltrækning artikler
lov af tiltrækning lyd
lov af tiltrækning audio bog
lov af tiltrækning bibel
lov af tiltrækning blog
lov af tiltrækning bob
lov af tiltrækning bog
lov af tiltrækning bøger
lov af tiltrækning cd
lov af tiltrækning christian
lov af tiltrækning kristendom
lov af tiltrækning klasser
lov af tiltrækning coach
lov af tiltrækning coaching
lov af tiltrækning com
lov af tiltrækning kritik
lov af tiltrækning ønsker
lov af tiltrækning dating
lov af tiltrækning dage
lov af tiltrækning definition
lov af tiltrækning diskussion
lov af tiltrækning dokumentar
lov af tiltrækning download
lov af tiltrækning dvd
lov af tiltrækning ebook
lov af tiltrækning ebooks
lov af tiltrækning Einstein
lov af tiltrækning energi
lov af tiltrækning Esther Hicks
lov af tiltrækning øvelser
lov af tiltrækning falsk
lov af tiltrækning film
lov af attraktion for erhvervslivet
lov af tiltrækning forum
lov af tiltrækning fora
lov af tiltrækning gratis
lov af tiltrækning gud
lov af tiltrækning gruppe
lov af tiltrækning grupper
lov af tiltrækning Hicks
lov af tiltrækning historie
lov af tiltrækning, hvordan man
lov af tiltrækning hypnose
lov af tiltrækning info
lov af tiltrækning info com
lov af tiltrækning Jerry Hicks
lov af tiltrækning lotteri
lov af tiltrækning kærlighed
loven om tiltrækning på den nemme måde
lov af attraktion åbenbar
lov af tiltrækning meditation
lov af tiltrækning møder
lov af tiltrækning Meetup
lov af tiltrækning michael
lov af tiltrækning penge
lov af tiltrækning mp3
lov af tiltrækning på steroider
lov af tiltrækning pdf
lov af tiltrækning fysik
lov af tiltrækning podcast
lov af tiltrækning bevis
lov af tiltrækning quantum
lov af tiltrækning kvantefysik
lov af tiltrækning quote
lov af tiltrækning citater
lov af tiltrækning virkelig
lov af tiltrækning relationer
lov af tiltrækning anmeldelse
lov af tiltrækning videnskab
lov af tiltrækning succes
lov af tiltrækning tips
lov af tiltrækning værktøjer
lov af tiltrækning torrent
lov af tiltrækning uddannelse
lov af attraktion Training Center
lov af tiltrækning vibrationer
lov af tiltrækning video
lov af tiltrækning vægt
lov af tiltrækning vægttab
lov af tiltrækning wiki
lov af tiltrækning wikipedia
lov af tiltrækning arbejde
loven om tiltrækning virker
lov af tiltrækning regneark
lov af tiltrækning workshop
lov af tiltrækning workshops
ret af attraktioner
ret af gravitationelle tiltrækning
ret af magnetiske tiltrækning
ret positiv tiltrækning
love tiltrækningskraft Abraham
love tiltrækningskraft bog
love tiltrækningskraft stemmer
love tiltrækningskraft dvd
love tiltrækningskraft Hicks
love tiltrækningskraft citater
love tiltrækningskraft anmeldelse
love tiltrækningskraft soundtrack
love tiltrækningskraft trailer
tilnærmelse af attraktioner
losier lov af tiltrækning
newton lov gravitationel tiltrækning
kraftfulde manifestationer og loven om tiltrækning
kvantefysik og loven om tiltrækning
hemmelige og loven om tiltrækning
hemmelighed dvd lov af tiltrækning
hemmelige lov af attraktion video
(hemmelige love om tiltrækning)
hemmelige film loven om tiltrækning
José Silva
silva ultramind
holosync brugere
iyanla Vanzant
meditation musik
Dr Wayne Dyer
åndelighed og loven om tiltrækning
Wayne Dyer
James Ray
spiritualitet
SGR program
meditation
meditation hjælpe
metafysik
metafysiske
Hemmeligheden
Joe Vitale
Videnskaben om at blive rig
(Bob Proctor)
(Jack Canfield)
(Michael Beckwith)
(Esther Hicks)
købe dvd hemmelighed, hvor
Abraham
dvd Oprah Rhonda hemmelighed
dvd Esther Hick hemmelighed
Byrne dvd hemmelighed
dvd oprindelige hemmelige version
attraktion dvd lov hemmelighed
dokumentar dvd hemmelighed
secret dvd anmeldelse
DVD oprindelige hemmelige
DVD hemmelige univers
(Oprah) hemmelig winfreys
Oprah hemmelig video
episode Oprah hemmelighed
fra Oprah hemmelige
Få Oprah andre PR hemmelighed
Oprah hemmelig torrent
Oprah Winfrey hemmelighed
Oprah Winfrey show hemmelige
dvd Oprah Rhonda hemmelighed
download Oprah hemmelig torrent
Byrne dvd hemmelighed
Dr. Michael Beckwith
Rev Michael Beckwith
Michael Beckwith
Rev Dr. Michael Beckwith
Michael Bernard Beckwith
Rev Michael Benard Beckwith
Dr. Michael Beckwith Benard
Rev DR Michael Benard Beckwith
hemmelighed
hemmeligheder
Hemmeligheden
uforståeligt hemmelige evangelium thomas
guddommelige hemmeligheder ya ya søsterskab
downloade den hemmelige
Harry Potter and the Chamber of Secrets
i de hemmelige
Nancy Drew hemmelighed af det gamle ur
Nancy Drew hemmelighed skygge ranch
hemmelige liv af Freemasons
hemmelighed tiderne
Hemmeligheden bag det gamle ur
Hemmeligheden bag The Scarlet hånd
hemmeligheder af de døde
sne blomst og den hemmelige fan
af alle amerikanske afviser beskidte lille hemmelighed
den største hemmelighed
den store hemmelighed
den største hemmelighed
Tempelridderne
den hemmelige agent
den hemmelige bog
den hemmelige kode
Den Hemmelige Lære
The Secret Garden
Den hemmelige hjerte
Den hemmelige historie
det hemmelige sprog fødselsdage
Den hemmelige liv af bier
Den hemmelige liv af bier resumé
Den hemmelige liv Walter mitty
Den hemmelige maskiner
Livets Hemmelighed
hemmelighed NiMH
den hemmelige film
hemmelighed skygge ranch
Det hemmelige sted
Hemmeligheden skole
den hemmelige tjeneste
Hemmeligheden Deltager
de hemmelige samfund
den hemmelige lære i alle aldre
Den hemmelige krig
den hemmelige verden af Alex Mack
de mærkeligste hemmelige
den tredje hemmelighed
verdens største skatkammer af sundheds-hemmeligheder
victoria de hemmelige
Hvad er hemmeligheden
tilbage til The Secret Garden
DNA hemmelige liv
Inuyasha hemmeligheden bag det forbandede maske
Nancy Drew skjul på Scarlet hånd
Nancy Drew hemmeligheden bag det gamle ur
besiddelse af hemmelige af glæde
hemmelige historie kreditkort
hemmelige historie mongolerne
hemmelige liv i hjernen
hemmelighed i Andesbjergene
skjul på sølv øreringe
hemmelighed af sværdet
hemmelige våben i Luftwaffe
hemmeligheder alkymist dar
snowflower og de hemmelige fan
julen hemmelige
de hundrede hemmelige sanser
Den hemmelige Bob Proctor
Den hemmelige com
Hemmeligheden dokumentarfilm
Hemmeligheden dvd
den hemmelige film
The Secret Garden bog
The Secret Garden film
The Secret Garden musical
The Secret Garden soundtrack
det hemmelige håndtryk
det hemmelige sprog af piger
det hemmelige sprog af relationer
Den hemmelige lov om tiltrækning
Den hemmelige liv af maskiner
universel lov for tiltrækning
det hemmelige liv i hjernen
Den hemmelige liv af træer
Den hemmelige liv af ord
Hemmeligheden løven
Den hemmelige liv af bier
Hemmeligheden of Christmas
hemmeligheden bag min succes
hemmeligheden om universet
Hemmeligheden på DVD
Hemmeligheden floden
Den hemmelige filmen
Den hemmelige trailer
Hemmeligheden vindue
se de hemmelige
hvad den hemmelige
om de hemmelige
købe den hemmelige
Ellen DeGeneres de hemmelige
Esther Hicks de hemmelige
Tempelridderne hemmelighed
Larry King Live hemmeligheden
Larry King hemmeligheden
Nancy Drew og hemmeligheden bag skygge ranch
Nancy Drew hemmelighed af det gamle ur walkthrough
Nancy Drew skjul på Scarlet hånd walkthrough
om de hemmelige
citater fra den hemmelige
hemmelighed af universet
Hemmeligheden bag den vilde barn
hemmelighed at vinde i lotteriet
hemmeligheder af den dybe
Sonic og de hemmelige ringe
Bogen hemmelige
Den hemmelige Abraham
Den hemmelige bilag
den hemmelige lyd
Hemmeligheden ved Rhonda Byrne
Den hemmelige Byrne
Den hemmelige cd
Den hemmelige kapitel
den hemmelige dør
Den hemmelige ellen
Den hemmelige forum
Hemmeligheden gratis
Den hemmelige loge
de hemmelige love om tiltrækning
Den hemmelige plan
Den hemmelige liv Houdini
Den hemmelige liste
Den hemmelige liv honningkager mænd
Den hemmelige liv af Jesus
Den hemmelige lyrics
Hemmeligheden movie review
Hemmeligheden om tiltrækning
Hemmeligheden om kærlighed
hemmelighed skygge ranch walkthrough
det hemmelige plot
Hemmeligheden citater
Hemmeligheden anmeldelse
Den hemmelige anmeldelser
Den hemmelige Rhonda
Den hemmelige Rhonda Byrne
hemmeligheden til livet
Den hemmelige tv com
Den hemmelige video
www den hemmelige
www den hemmelige com
www den hemmelige tv
Videnskaben om at blive rig
vælger at blive rig
Videnskaben om at blive rig Wallace hagelapper
Wallace d hagelapper videnskaben om at få rige
cash flow rige
downloade videnskab at få rige
trykte videnskaben om at få rige
rige kvæg drev
Videnskaben om at blive rig de hemmelige
Videnskaben om at blive rig lyd
Videnskaben om at blive rig lyd bog
Videnskaben om at blive rig biz
Videnskaben om at blive rig Bob Proctor
Videnskaben om at blive rig bog
Videnskaben om at blive rig ved Wallace d hagelapper
Videnskaben om at blive rig ved Wallace hagelapper
Videnskaben om at blive rig e bog
Videnskaben om at blive rig ebook
Videnskaben om at blive rig gratis
Videnskaben om at blive rig gratis lyd
Videnskaben om at blive rig gratis download
Videnskaben om at blive rig gratis e-bog
Videnskaben om at blive rig mp3
Videnskaben om at blive rig nettet
Videnskaben om at blive rig pdf
Videnskaben om at blive rig public domain
Videnskaben om at blive rig seminar
Videnskaben om at blive rig Wallace
Videnskaben om at blive rig pilefletning
The Law of Attraction kan lette Autisme! - Video, film
Autisme
Ease
Autisme
Flere relaterede materiale!
Filmen "The Secret - Law of Attraction":
- "The Secret afslører de mest magtfulde lov i universet. Viden om denne lov har løbet som en rød tråd gennem liv og lære af alle profeter, seere, vismænd og frelsere i verdens historie, og gennem livet for alle virkelig store mænd og kvinder. Alle, at de nogensinde har udrettet eller opnået er sket i fuld overensstemmelse med denne mest magtfulde lov.
Uden undtagelse har alle mennesker evnen til at forvandle enhver svaghed eller lidelse i styrke, kraft, fuldkommen fred, sundhed, og overflod.
The Secret forklarer med enkelhed den lov, der styrer alle liv, og tilbyder viden om, hvordan man skaber - bevidst og ubesværet - en munter liv. Dette er hemmeligheden til alting - hemmeligheden til ubegrænset lykke, kærlighed, sundhed og velstand. "
Link til filmen:
Links til videoer relateret til The Secret Movie:
Original idé af: Rhonda Byrne
SØGEORD: Lov af Attraction, The Secret Movie, Succes Consciousness, Bekræftelser, Power of Mind, Inspirerende Mind Movies,
Stirrede: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,
Link til diskussionen om den hemmelige Film:
Hvad synes du om filmen?
Tror du på de idéer, der?
Har du afprøvet de ideer? Med eller uden succes?
Bedes du dele dine tanker og ideer her: Law of Attraction og The Secret Movie - Den diskussion!!  
What the Bleep Do We Know? (Full film, del 1-16, 120 minutter)
- En ny originale film samle den bedste uddrag fra følgende film:
- Hvad Bleep Do We Know!? (1 time 40m)
- Hvad Bleep-Down The Rabbit Hole (2hrs 30m)
- Hvad Bleep-Quantum Edition (5 timer)
Instrueret af: William Arntz, Betsy Chase, & Mark Vicente.
SØGEORD: Kvantemekanik, Kvantefysik, Videnskab, Spiritualitet, Comedy, Drama, Semi Dokumentar, Lov af Attraction
Stirrede: Marlee matlin, Elaine Hendrix, JZ Knight, Ramtha, Joseph Dispenza, David Albert, Amit Goswami, John Hagelin, Stuart Hameroff, Miceal Ledwith, Daniel Monti, Andrew Newberg, Candace Perth, Jeffrey Satinover, William Tiller, Fred Alan Wolf, Dr. Masaru Emoto.
Vis og diskutere filmen her:
Bedes du dele dine tanker og ideer om filmen her:
Main video-sider
Lov af Attraction
Consciousness
Inspirerende videoer
Lignende film
The Secret - Law of Attraction (full movie) - Deltag i debatten!
What the Bleep Do We Know? (full movie) - Deltag i debatten!
Relaterede artikler
Lov af Attraction,
Bekræftelser, Fattigdom bevidsthed, Power of Thought, Power of Prayer, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Visualisering, Consciousness, Holographic Universe, Gaia-hypotesen, Morfogenetiske Fields,
Links til relaterede tråde, videoer osv.
Lov af Attraction, What The Bleep Do We Know, Den resot,
Bekræftelser, Consciousness , Holographic Universe, Bevidst skabelse, Manifesterende Øvelser, Metafysiske Techniques, Mind Power, Fattigdom bevidsthed, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Visualisering,
Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,
Flere videoer
Mennesker - Videoer tilknytning til The Secret og hvad Bleep do we know?
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,
Emner - Videoer i forbindelse med The Secret og hvad Bleep do we know?
Lov af Attraction, Abundance Consciousness, Bekræftelser, Bevidst skabelse, EFT , Emotional Freedom Technique, Hypnose, Manifesterende Øvelser, Manifesterende Technique, Metafysiske Techniques, Mind Power, Neuro-Lingvistisk Programmering, Smertelindring, Fattigdom bevidsthed, Velstand Consciousness, Succes bevidsthed, Opus Movie, The Secret Movie, Trauma Therapy, Vision bord, Visualisering,
Diverse - Videoer i forbindelse med The Secret og hvad Bleep do we know?
Abundance, Rigelig , Tiltrække, Tiltrækning, Attraction, Coaching, Kom rige, Life Coaching, Manifest , Manifestation, Manifesterende, Mind Solutions, Motiverende, Motivational Speaker, Personlig Udvikling, Personlig vækst, Relationer, Relationships, Selvhjælp, Self-Esteem, Seminar , Stress Management, Succes, Teleclasses, Vibrationer, Vægttab, Workshop, Lykke, Spirituel Seminar, Spirituel Workshop, Spiritual Course, Spiritual Festival, Spiritual Teaching,
Senest redigeret af Jonas1; 09-20-2008 kl 06:47..
|