|
Admin
Admin
Lloc: Estocolm
Gràcies: 36
Agraït 95 vegades en 68 llocs
|
La Llei d'Atracció pot alleujar l'autisme!
 - La Llei d'Atracció pot alleujar l'autisme!
- Aconsegueix GRATIS 7 lliçons @ Aprendre La llei de l'atracció dels mestres destacats de El Secret
Aprèn a utilitzar la Llei d'Atracció per superar els reptes personals que vostè. Funcionar per a mi quan s'aplica aquesta llei universal en la meva desesperació, després que el meu fill va ser diagnosticat amb autisme.
Com he utilitzat la Llei de la Atracció per acabar la meva desesperació després del meu fill va ser diagnosticat amb autisme
Hola, el meu nom és Jennifer Graham i per primera vegada en molt de temps, puc dir sincerament que estic englobant tots els aspectes de la meva vida! It wasnt sempre és així però. Vaig anar a través d'un viatge llarg, dolorós i solitari per arribar a on sóc avui. Estic compartint la meva història perquè espero que li inspirarà a arribar no només sobre els seus grans reptes, però també a veure els regals que porten. Aprendre a fer això és el millor que he fet per a mi i la meva família.
Aquesta part de la meva despertar espiritual va començar a desenvolupar-se poc després del meu marit i jo ens vam fer pares. Estàvem tan orgullosos de tenir aquest bonic nadó que estava tan ple de vida. Per edat de dos anys, el nostre nadó podia recitar els presidents i assenyali als Estats en un mapa.
Aleshores, de sobte un dia a l'edat de tres anys, el nostre estimat fill ja no podia pronunciar la paraula mare o el pare i va començar arrossegant altres paraules. A més d'això, vam començar a rebre trucades de la pre-escola que ens diu que el nostre fill tenia problemes de comportament. Durant aquest període, també em compte que el nostre fill estava fent coses que no vaig entendre. El nostre pediatre es va mostrar comprensiu, però ens va dir que el districte escolar té aquest tipus de proves. Quan vam anar al districte escolar se'ns va dir de tornar al pediatre.
Jo estava devastat i en tant dolor sense saber el que estava malament amb el meu fill ni on anar per obtenir ajuda. Jo no sabia de qualsevol altres pares que s'enfronten al que estava passant. Em vaig sentir tan sol. La millor manera en què puc descriure'l és com tenir una gran crisi, però no amb 911. Mentrestant, el comportament del meu nen es va tornar més impredictible a l'escola.
Més tard vaig anar a un psicòleg que ens van dir que el nostre fill tenia ADHD. Em resistit l'ús de medicaments durant molt de temps, però finalment va cedir a causa dels problemes de comportament només empitjora i vaig sentir que es va convertir en una qüestió de seguretat. El wasnt medicació eficaç, així que va intentar un altre i després un altre i encara no hi ha resultats. Per aquest temps, diversos professors em deien que el meu comportament del nen era tan estrany que vaig pensar que el meu fill tenia un problema molt més greu que el TDAH.
Per a més complicació, la meva feina com a reporter de notícies de televisió era més exigent que mai. Jo estava treballant setze hores al dia. Tot això em va causar una tremenda quantitat d'estrès. Jo volia deixar la meva feina, però va decidir quedar-se perquè estava preocupat pels diners ja que el meu marit i jo estàvem acostumats a tenir dos ingressos.
Em sentia tan atrapat per la meva situació laboral. El que més em va molestar va ser que jo tenia la sensació que la meva vida estava completament en mans d'altres. Algú va decidir, quan jo treballava, quant de temps treballat o si podria prendre un dia fos molt necessari. Finalment vaig arribar a un punt de ruptura i va haver de deixar la feina d'anar.
The Turning Point
Afortunadament, en aquest moment, el comportament del meu nen estabilitzat prou com per alleujar les preocupacions dels everyones. Però ara s'enfronta a una cruïlla amb la meva carrera. Jo sabia que volia seguir treballant en la televisió, però també sabia que el didnt d'I vol treballar per una altra persona una altra vegada. I wasnt molt segur de com conciliar els dos.
Theni poc a poc va començar a adonar-se que estic en control del que passa al meu life.This em va portar a la dolorosa conclusió que encara no ha valoro jo i va ser al voltant de mi mateix (inconscientment) en el treball amb les persones que han recolzat les meves creences (pors interns d'indignitat) de mi mateix.
Com vaig començar a utilitzar la Llei d'Atracció In My Life
Vaig començar a analitzar de prop la forma en què he creat (atraure) aquesta situació tot i que es compeletly sabia que jo estava fent això en el moment. Immediatament va començar a prestar atenció als meus pensaments i beliefs.I nucli també s'observa molt de prop el que (i que) jo estava atraient a la meva vida. Jo estava realment començant a apreciar i comprendre el poder de la llei de la Atracció.
Vaig començar a llegir tots els llibres que vaig poder trobar sobre el tema. Això em va portar a la pel.lícula El Secret i el llibre La ciència de fer-se ric i el Programa de SGR.
Aquests són els recursos que em va ensenyar realment centrar-se en atreure i el que desig en la meva vida. Vaig aprendre a posar-me en contacte amb el meu jo superior i em van dir que era una gran oportunitat de venir a la meva manera. Uns dies més tard, un col.lega em va convidar a unir-se a ell en el funcionament d'una empresa de producció de vídeo.
Ara tinc més oportunitats que mai! Jo ús la Llei d'Atracció per atraure clients. El meu gran èxit tot i que amb aquest programa és ajudar el meu fill.
Poc després es va unir a la companyia de producció, vaig començar a rebre trucades de l'escola de nou. Que em deien que el meu fill es comporta de forma estranya, no així la interacció amb altres estudiants i potser encara no ha pertanyen a l'ensenyament normal. Així que de nou vaig començar la meva recerca d'algú que em ajudin a ajudar el meu fill.
Aprenentatge doloroses notícies del meu nen
Finalment, després d'anys d'anar de metge a metge, em van dir que el meu fill té la síndrome d'Asperger, que és una forma d'autisme. Tan devastadores que la notícia era, una part de mi es va sentir alleujat perquè vaig pensar que potser ara podria fer que el meu fill el tractament adequat. Lamentablement, aquesta wasnt el cas i encara ningú em digués com fer front als problemes de comportament.
Cada vegada que em va agafar el telèfon per rebre una trucada de l'escola, era com jugar a la ruleta russa. De vegades se'ls anomena amb bones notícies sobre els èxits del meu altre fill. Altres vegades se'ls anomena amb la terrible notícia sobre el meu fill amb Aspbergers.
Vaig començar a tenir molt deprimit i sabia que havia de fer alguna cosa perquè, de nou, m'estava permetent que alguna cosa fora de mi mateix per controlar la meva vida. Vaig pensar que si la Llei d'Atracció podria treballar en el negoci que pot ajudar a la meva vida personal també. En estudiar el programa d'SGR vaig saber d'altres lleis universals, com la llei de polaritat que bàsicament diu que si una situació pot ser vist com a molt dolent, llavors no ha de ser una cosa molt bo en això. En realitat, això em va permetre veure l'amor i la bellesa en el meu viatge.
Em vaig adonar que, encara que el director i els mestres m'havien dit totes aquestes coses amb els anys que eren molt difícils d'escoltar, em vaig adonar de les mirades a la cara i el to de la seva veu que realment es preocupen pel meu fill i jo obertament expressar la meva gratitud a ells. Em vaig prendre el temps per realment seure i contemplar amb tota l'energia positiva que estava rebent. En altres paraules, he canviat la manera com vaig veure la meva situació i, a continuació les meves circumstàncies van començar a canviar.
Gairebé immediatament, altres persones que tenen cura a l'escola de la que mai s'havien creuat abans amb el vi a la meva vida i em va dir sobre els programes, especialment per als nens com el meu fill. Immediatament va començar a rebre el meu fill l'ajuda necessària i en uns mesos, el meu fill estava fent grans progressos. Encara que els professors es compta que el meu fill s'estava comportant molt millor, la resta dels estudiants encara mantenien la seva distància. Durant el dinar, els companys de classe es parlen entre si, però no incloure al meu fill. Thats quan em vaig decidir a ensenyar al meu fill com utilitzar la llei de l'atracció.
Els meus resultats Childs Amazing després d'utilitzar la Llei d'atracció dels Very First Time
Aquesta nit, just abans de l'hora de dormir, jo tenia el meu nen a visualitzar el que es veuria i se sent com estar envoltat d'altres nens amb tothom rient i parlant i passar una bona estona. Vaig parlar al meu fill a través de la visualització de tot i vaig poder veure al meu nen entusiasme. Ara, fixa't ho vaig fer sense dir-li al meu fill sobre la Llei de la Atracció o per què estàvem fent la visualització, perquè vaig imaginar dc he de fer això per moltes nits abans de veure resultats i no volíem que el meu fill sigui decebut. Després de tot, els estudiants havien mantingut la seva distància del meu fill durant molt de temps perquè simplement no vaig entendre la behavior.I vaig imaginar que podria arribar a alentir per revertir aquesta situació.
Bé, al dia següent, quan el meu fill va arribar a casa de l'escola, casualment li va preguntar com anava el dinar. Per la meva sorpresa, el meu nen ulls es van encendre com el meu fill va dir que va ser genial! El meu millor amic va salvar un seient per a mi en la taula de dinar i he de seure amb tots els meus amics! Li vaig preguntar quins amics i el meu fill va dir que des de la classe comportat tan bé aquell dia, el professor va dir que podrien menjar amb qualsevol classe en el seu grau. Així que els nois que va convidar al meu fill a seure amb ells eren amics i companys d'anys anteriors i no estaven al corrent o No recordava el meu nen problemes de conducta. Així doncs, per a ells, el meu fill encara estava fresc!
Hem provat l'exercici de visualització d'altres nits amb resultats similars al dia següent! Només en aquests instanceschildren que havien ignorat el meu fill ara arribant al meu fill!
Avui la meva vida
El meu fill acaba de finalitzar l'escola d'estiu i els professors em diuen que no hi ha hagut cap problema de comportament durant aquest període de sessions. El meu fill és fins i tot fer nous amics i és extremadament útil a l'aula.
La millor part és que ara tinc la llibertat només projectes que beneficiïn a la comunitat, com ara la producció de vídeos educatius sobre temes com l'obesitat infantil més propers i persones sense llar.
Aprendre a atraure Everything You Want!
Id com per ajudar a portar els mateixos canvis positius en la teva vida que sóc a la posada en el meu. Estic interessat en escoltar les persones que estan interessades a aprofitar el seu poder personal per ajudar-se a si mateixos i altres. Vull que sàpiga que vostè no ha de ha de seure i acceptar la seva situació si no us agraden ells. Vostè està en control del que passa en la teva vida!
INSPIRACIÓ
L'actitud ho és tot quan es tracta de la llei de l'atracció. És per això la seva tan important per mantenir la seva energia en una vibració positiva en tot moment. A continuació es mostra un vídeo que m'ajuda a mantenir-me en harmonia amb les lleis de l'univers.
Tot és U.
El Wombat ofereix bons consells sobre com podem viure junts en aquest món!
Oprah secret Rhonda Byrne insprational la llei d'horari estelar d'Ellen atracció Jack Canfield Bob Proctor James Ray Joe Vitale La Llei d'Atracció és una idea que està molt estesa en la Nova Era i Nova filosofia de pensament. Es postula que mai aturar-se en el negatiu, ja que el principi metafísic de la vida està consagrat en una llei de l'atracció: aconseguir el que vostè pensa, els seus pensaments determinen la teva destinació.
Dick Sutphen afirma que la Llei de la Atracció, en poques paraules, és com es atrauen.
S'han escrit llibres sobre el tema de Michael Losier, Jerry i Esther Hicks, Penny Jordan, Sheryl Woods, Robert Anthony, Kristi Gold, Liz Gerstein, David Hooper, Sandra Anne Taylor, Ernest Holmes, William Walker Atkinson, Norman Vincent Peale, Robert Collier, Israel Regardie, Anastasia Kile, Mark Allen, Bob Proctor, Joe Vitale, Dr Wilfredo Chevere, i Lynn Grabhorn.
Un lloc web ofereix contactes amb les empreses, espiritual, i els entrenadors de vida que inclouen la Llei de la Atracció en el seu enfocament.
Esther Hicks, un canal professional, és un dels més coneguts [edita] els defensors de la matèria. El seu lloc web descriu com la llei més poderosa de l'univers.
El març de 2006 una pel.lícula basada en el secret, i explicant, la Llei d'Atracció, es va transmetre a través d'Internet. Larry King, Ellen DeGeneres, i Oprah Winfrey han registrat espectacles basats en la pel lícula. Un llibre basat en la pel lícula ha estat recentment llançat.
Michael Beckwith descriu la pel.lícula Secret i explica per què no es tracta només de pensar en positiu
la llei de l'atracció desig
la llei de l'atracció
lleis de l'atracció
de la llei d'atracció
la llei de l'atracció d'Abraham
la llei de l'atracció de pel lícula
les lleis de la pel.lícula de l'atracció
la llei secreta de l'atracció
les lleis de l'atracció de
la llei de secret de l'atracció
la llei universal de l'atracció
lleis universals de l'atracció de
Hicks Abraham llei de l'atracció
Abrahams llei de l'atracció
l'aplicació de la llei de l'atracció
creure i la llei d'atracció
Bob Proctor llei de l'atracció
llibres sobre la llei de l'atracció
el cristianisme i la llei de l'atracció
és la llei d'atracció de treball
Taula de Esmeralda la llei de l'atracció
llei polancic franca d'atracció
Déu i la llei de l'atracció
la història de la llei de l'atracció
de com aplicar la llei de l'atracció
com invocar la llei de l'atracció
de com utilitzar la llei de l'atracció
la llei de l'atracció d'afiliats
la llei de l'atracció de les afirmacions
la llei de l'atracció i el secret de
la llei de l'atracció d'articles
la llei de l'atracció d'àudio
la llei de l'atracció d'àudio llibre de
la llei de l'atracció Bíblia
la llei de l'atracció de bloc
la llei de l'atracció de Bob
la llei de l'atracció llibre de
la llei de l'atracció dels llibres
la llei de l'atracció de CD
la llei de l'atracció cristianisme
la llei de l'atracció de les classes de
la llei de l'atracció entrenador de
la llei de l'atracció d'entrenament
la llei de l'atracció com
la llei de l'atracció crítiques
la llei de l'atracció de culte
la llei de l'atracció d'èxit
la llei de l'atracció dies
la llei de l'atracció definició de
la llei de l'atracció de discussió
la llei de l'atracció documental de
http://www.experiencefestival.com/fo...id\u003d2523&t\u003d3535
la llei de l'atracció descàrrega
la llei de l'atracció de DVD
la llei de l'atracció ebook
la llei de l'atracció de ebooks
la llei de l'atracció d'Einstein
la llei de l'atracció de l'energia
llei de l'atracció Esther Hicks
llei de l'atracció dels exercicis de
la llei de l'atracció falsos
la llei de l'atracció de la pel lícula
la llei de l'atracció per als negocis
la llei de l'atracció fòrum de
la llei de l'atracció dels fòrums
la llei de l'atracció lliure
la llei de l'atracció de Déu
la llei de l'atracció del grup
la llei de l'atracció dels grups de
Hicks llei de l'atracció
la llei de l'atracció de la història de
la llei de l'atracció de com
la llei de l'atracció de la hipnosi
la llei de l'atracció informació
la llei de l'atracció com info
la llei de l'atracció Jerry Hicks
la llei de l'atracció de la loteria
la llei de l'atracció amor
la llei de l'atracció fet simple
la llei de l'atracció de manifest
la llei de l'atracció meditació
la llei de l'atracció de les reunions de
la llei de l'atracció Meetup
la llei de l'atracció de Michael
la llei de l'atracció de diners
la llei de l'atracció mp3
la llei de l'atracció dels esteroides
la llei de l'atracció PDF
la llei de l'atracció física de
la llei de l'atracció podcast
la llei de l'atracció de la prova
la llei de l'atracció quàntica
la llei de l'atracció física quàntica
la llei de l'atracció cotització
la llei de l'atracció de les cotitzacions
la llei de l'atracció real d'
la llei de l'atracció relació de
llei de relacions d'atracció de
la llei de l'atracció de revisió
la llei de l'atracció de la ciència
(lleis de secret de l'atracció)
la llei de consells d'atracció
Dret de les eines d'atracció de
la llei de l'atracció torrent
la llei de l'atracció de formació
llei de centre d'atracció de formació
la llei de l'atracció de vibracions
la llei de l'atracció de vídeo
la llei de l'atracció de pes
la llei de l'atracció de la pèrdua de pes de
la llei de l'atracció wiki
la llei de l'atracció de la Viquipèdia
la llei de l'atracció de treball
la llei de l'atracció treballa
la llei de l'atracció dels fulls de càlcul
la llei de l'atracció taller de
llei de l'atracció dels tallers
llei de les atraccions
la llei de l'atracció gravitacional d'
la llei de l'atracció magnètica
la llei de l'atracció positiva
lleis de l'atracció d'Abraham
les lleis del llibre d'atracció
lleis de l'atracció de repartiment
lleis de l'atracció de DVD
lleis de l'atracció Hicks
lleis de l'atracció de les cotitzacions
les lleis de l'atracció de revisió
lleis de la banda sonora de l'atracció
lleis de l'atracció de remolc
les lleis de les atraccions
Losier llei de l'atracció
newton llei de l'atracció gravitacional d'
manifestacions de gran abast i la llei de l'atracció
la física quàntica i la llei de l'atracció
secret i la llei de l'atracció
Dret dvd secret de l'atracció
la llei secreta de l'atracció de vídeo
Silva José
Dret pel.lícula secret de l'atracció
ultramind Silva
els usuaris de Holosync
de Holosync
Vanzant Iyanla
Wayne Dyer
El Dr Wayne Dyer
l'espiritualitat i la llei de l'atracció
espiritualitat
James Ray
meditació
Com meditar
metafísica
metafísica
el secret
Joe Vitale
programa d'SGR
ciència de fer-se ric
(Bob Proctor)
(Jack Canfield)
(Beckwith Michael)
(Hicks, Esther)
Abraham
comprar DVD en secret
Rhonda Oprah DVD secret
Hick Esther dvd secret
secret dvd Byrne
DVD de la versió original de secret
DVD secret llei d'atracció
secret dvd documental
revisió DVD secret
secret de DVD originals
l'univers secret de DVD
(Oprah) winfreys secret
vídeo secret Oprah
secret episodi d'Oprah
de secret d'Oprah
Obtenir pr Oprah secret
torrent secret Oprah
Oprah Winfrey secret
secret show de Oprah Winfrey
Rhonda Oprah DVD secret
descarregar torrent secret Oprah
com a secret Oprah vist
El Dr Michael Beckwith
Michael Beckwith
Rev Michael Beckwith
Rev Dr Michael Beckwith
Michael Bernard Beckwith
Rev Michael Bernard Beckwith
El Dr Michael Bernard Beckwith
Rev Dr Michael Bernard Beckwith
el secret de la
el secret
els secrets
més enllà de la creença de l'evangeli secret de Tomàs
Clan Ja Ja germanor
descarregar el secret
Harry Potter i la cambra dels secrets
en el secret
Nancy Drew secret del vell rellotge
Nancy Drew, el secret de la hisenda d'ombra
la vida secreta dels maçons
secret de les edats
secret del vell rellotge
secrets de la mà vermella
els secrets dels morts
flor de neu i el ventilador secret
l'All American rebutja petit secret brut
el major secret
el gran secret
el major secret
els Cavallers Templers
l'agent secret
el llibre secret
el codi secret
La Doctrina Secreta
el jardí secret
el cor secret
la història secreta
el llenguatge secret dels aniversari
la vida secreta de les abelles
la vida secreta de les abelles resum de
la vida secreta de Walter Mitty
The Secret Machines
el secret de la vida
de la pel.lícula secreta
The Secret of NIMH
el secret de la hisenda d'ombra
el lloc secret
l'escola secreta
el servei secret
The Secret Share
la societat secreta
els ensenyaments secretes de totes les edats
la guerra secreta
el món secret de Alex Mack
el més estrany secret
el tercer secret
els mons de major tresor dels secrets de la salut
el secret de Victoria
Quin és el secret
Tornar al jardí secret
l'ADN del secret de la vida
inuyasha el secret de la maleïda màscara de
Nancy Drew secret de la mà vermella
Nancy Drew, el secret del vell rellotge
posseir el secret de l'alegria
la història secreta de la targeta de crèdit
història secreta dels mongols
la vida secreta del cervell
secret dels Andes
secret de la pendent de plata
secret de l'espasa
armes secretes de la Luftwaffe
secrets de l'alquímia donar
snowflower i el ventilador secret
el secret del Nadal
els cent sentits secrets
el secret de Bob Proctor
com el secret
el documental secret
el secret DVD
de la pel.lícula secreta
el llibre The Secret Garden
la pel.lícula The Secret Garden
el jardí secret musical
la banda sonora de The Secret Garden
l'encaixada de mans secret
el llenguatge secret de les nenes
el llenguatge secret de les relacions de
la vida secreta de les màquines de
la llei de secret de l'atracció
la vida secreta de les plantes de
la vida secreta del cervell
la vida secreta dels arbres
la vida secreta de les paraules
la major secret
la vida secreta de les abelles
el secret del Nadal
el secret del meu èxit
el secret de l'univers
el secret en DVD
el riu secret
el secret de la pel.lícula de
el trailer secret
la finestra secreta
Veure el secret
Quin és el secret
sobre el secret
comprar el secret
Ellen DeGeneres el secret
Esther Hicks el secret
secret cavallers templers
Larry King en viu el secret
Larry King el secret
Nancy Drew i el secret de la hisenda d'ombra
Nancy Drew secret del tutorial vell rellotge
Nancy Drew secret de la mà escarlata tutorial
en el secret
cites del secret
secret de l'univers
secret dels nens salvatges
secret per guanyar la loteria
els secrets de les profunditats
Sonic and the Secret Rings
el llibre el secret
el secret d'Abraham
L'annex secret
el secret d'àudio
el secret de Rhonda Byrne
el secret byrne
el CD secret
el capítol secret
la porta secreta
el secret de Ellen
el fòrum secret
el secret, lliure
la galeria de secret
les lleis de secret de l'atracció
el nivell de secret
la vida secreta de Houdini
la llista en secret
de la vida secreta dels homes de gingebre
la vida secreta de Jesús
les lletres secret
la revista de cinema secret
el secret de l'atracció de
el secret de l'amor
el secret de l'ombra del ranxo tutorial
la trama secreta
les cites secretes
el secret de revisió
Els comentaris de secret
el secret rhonda
el secret de Rhonda Byrne
el secret de la vida
la Comissió de TV secret
el video secret
com www secret
www la TV secret
la ciència de fer-se ric
optar per ser ric
La ciència de fer-se ric Wallace Wattles
Wallace d barbes la ciència de fer-se ric
el flux de caixa rics
descarregar la ciència de fer-se ric
còpia impresa de la ciència de fer-se ric
rica unitat de bestiar
ciència de fer-se ric el secret de
La ciència de fer-se ric àudio
La ciència de fer-se ric àudio llibre
La ciència de fer-se ric biz
La ciència de fer-se ric Bob Proctor
La ciència de fer-se ric llibre de
de la ciència de fer-se ric de Wallace Wattles
La ciència de fer-se ric llibre electrònic
La ciència de fer-se ric ebook
La ciència de fer-se ric gratuïts
La ciència de fer-se ric d'àudio lliure
La ciència de fer-se ric descàrrega gratuïta
La ciència de fer-se ric llibre electrònic gratuït
la ciència de fer-se ric mp3
La ciència de fer-se ric de la xarxa
La ciència de fer-se ric pdf
La ciència de fer-se de domini públic ric
La ciència de fer-se ric de seminaris
la ciència de fer-se ric el secret de
La ciència de fer-se ric wallace
La ciència de fer-se ric entramat
La ciència de fer-se ric barbes
La Llei d'Atracció pot alleujar l'autisme! - Video, pel.lícula
Autisme
Facilitat
Més material relacionat!
La pel • lícula "El Secret - Llei de la Atracció":
- "El secret revela la llei més poderosa de l'univers. El coneixement d'aquesta llei s'ha quedat com un fil daurat a través de la vida i els ensenyaments dels profetes, els vidents, savis i salvadors en la història dels mons, ia través de la vida de tots veritablement grans homes i dones. Tots els que alguna vegada ha aconseguit o assolit s'ha fet en plena conformitat amb aquesta llei més poderosa.
Sense excepció, cada ésser humà té la capacitat de transformar qualsevol debilitat o patiment en força, potència, en perfecta pau, la salut, i l'abundància.
El secret s'explica amb senzillesa la llei que regeix totes les vides, i ofereix els coneixements de com crear - intencionalment i sense esforç - una vida alegre. Aquest és el secret de tot - el secret de la felicitat sense límits, amor, salut i prosperitat. "
Enllaç a la pel.lícula:
Enllaços als vídeos relacionats amb la pel.lícula Secret:
IDEA ORIGINAL PER: Rhonda Byrne
PARAULES CLAU: Llei de la Atracció, La pel.lícula Secret, Consciència d'èxit, Afirmacions, Poder de la ment, Inspiració Mind Movies,
Staring: John Assaraf, Michael Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, John Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, John Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Joe Vitale, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,
Enllaç a la discussió sobre la pel.lícula Secret:
Què pensa vostè de la pel lícula?
Creu vostè en les idees presentades?
Ha provat les idees? Amb o sense èxit?
Si us plau comparteixi els seus pensaments i idees aquí: La Llei de la Atracció i la pel.lícula Secret - El debat!!!  
What the bleep do we know? (Pel lícula completa, Part 1-16, 120 minuts)
- Una pel lícula original de Nova compilació dels millors fragments de les pel lícules següents:
- What the bleep do we know!? (1hr 40m)
- ¿¡I tu-Down the Rabbit Hole (2 h 30 m)
- What the Bleep-Quantum Edition (5 hrs)
DIRIGIT PER: William Arntz, Betsy Chase, & Mark Vicente.
PARAULES CLAU: La mecànica quàntica, Física Quàntica, Ciència, Espiritualitat, Comèdia, Drama, Semi Documental, Llei de la Atracció
Staring: Marlee Matlin, Elaine Hendrix, JZ Knight, Ramtha, Joseph Dispenza, David Albert, Amit Goswami, John Hagelin, Stuart Hameroff, Míceál Ledwith, Daniel Monti, Andrew Newberg, Candace Perth, Jeffrey Satinover, William Tiller, Fred Alan Wolf, Dr Masaru Emoto.
Veure i discutir la pel lícula aquí:
Si us plau comparteixi els seus pensaments i idees sobre la pel lícula aquí:
Pàgines de vídeo principal
Llei de la Atracció
Consciència
Vídeos d'inspiració
Pel lícules relacionades
The Secret - Llei d'Atracció (pel lícula completa) - Uniu-vos a la discussió!
What the bleep do we know? (pel lícula completa) - Uniu-vos a la discussió!
Articles relacionats
Llei de la Atracció,
Afirmacions, La consciència de la pobresa, Poder del Pensament, Poder de l'oració, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, Visualització, Consciència, Holographic Universe, Hipòtesi Gaia, Els camps morfogenètics,
Enllaços a relacionats fils, vídeos, etc
Llei de la Atracció, What the bleep do we know, L'Secretariat,
Afirmacions, Consciència , Holographic Universe, Creació Deliberada, Manifestant Exercicis, Metafísica Tècniques, Mind Power, La consciència de la pobresa, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, Visualització,
Abraham Hicks, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,
Més vídeos
Persones - Vídeos relacionats amb el secret i What the bleep do we know?
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hicks, Frank Maguire, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hicks, Jim Ziegler, Joe Rubino, Joe Vitale, John Assaraf, John Gray, John Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Ken Wilber, Kirk Nugent, Lee Brower, Les Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Míceál Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neill, Ralph Abraham, Ramtha, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Ekerö, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,
Temes - Videos relacionats amb el secret i What the bleep do we know?
Llei de la Atracció, Consciència d'abundància, Afirmacions, Creació Deliberada, EFT , Tècnica de Llibertat Emocional, Hipnosi, Manifestant Exercicis, Manifestant Tècnica, Metafísica Tècniques, Mind Power, Programació Neuro-Lingüística, Alleujament del dolor, La consciència de la pobresa, Sentit de la prosperitat, La consciència d'èxit, La pel.lícula Opus, La pel.lícula Secret, Teràpia de Trauma, Junta Visió, Visualització,
Varis - Videos relacionats amb el secret i What the bleep do we know?
Abundància, Abundant , Atreure, Atreure, Atracció, Coaching, Tornar-se ric, Life Coaching, Manifest , Manifestació, Manifestant, Mind Solutions, Motivacionals, Orador motivacional, Desenvolupament Personal, Creixement Personal, Relació, Relacions, Self Help, Autoestima, Seminari , Gestió de l'Estrès, Èxit, Teleclasses, Vibracions, Pèrdua de pes, Taller, Felicitat, Seminari Espiritual, Taller Espiritual, Curs espiritual, Festival Espiritual, Ensenyament Espiritual,
Last edited by jonas1; 09/20/2008 a 06:47 PM..
|