|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Soporte e Suxestións Pregunta sobre calquera cousa ao respecto do lugar e como cambiar. ou escribir suxerencias sobre como un pode ser mellorado. |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Post SettingsEstou notando que cando escriba un post, o espazo é como quero, pero cando entrar no lugar, todo está consolidada. É este un escenario que ten que cambiar ou o que, non vexo outros con este problema. Grazas a calquera asistencia, believe
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Post SettingsHey Michael, estou facendo todo iso a miña entrada parece ser bo ata eu revisar ou entrar. Entón ela se consolida como este está a facer. Tiven cada liña distinta e aínda aconteceu. ?
|
||
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Post SettingsOK, eu fixen unha modificación da configuración e estou mirando a ver se as mensaxes correctamente.
Hey Michael, estou facendo todo iso a miña entrada parece ser bo ata eu revisar ou entrar. Entón ela se consolida como este está a facer. Tiven cada liña distinta e aínda aconteceu. ? Se iso cambiar, eu son bo ... e fixo iso, problema resolto. Grazas, |
||
|
|
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
Re: Post SettingsGrazas pola súa compartir. Grazas por compartir esta información útil. It's great.
cortesán financement Calcul | negro immobilier simulación | crédito taux de Francia immobilier Simulación de crédito sera le negro du total cortesán financement Calcul | negro immobilier simulación | crédito taux de Francia |
||
|
|
|
![]() |