|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Suport i Suggeriments Pregunti sobre qualsevol cosa relacionada amb la web i com moure's. o vénen amb suggeriments sobre com pot ser millorat. |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Post ConfiguracióEstic observant que quan escric un post, l'espai és com vull, però quan va entrar en el lloc, tot el que està consolidat. És aquest un lloc que necessito per canviar o què, no veig altres que tenen aquest problema. Gràcies a qualsevol ajuda, Believe
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Post ConfiguracióHola Michael, estic fent tot això i la meva entrada es veu bé fins de revisar o entrar. Llavors, es consolida, ja que està fent. Que tenia per línia separada i encara succeït. ???
|
||
|
|
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Post ConfiguracióBé, vaig fer un canvi de configuració i estic buscant a veure si aquesta correctament llocs.
Hola Michael, estic fent tot això i la meva entrada es veu bé fins de revisar o entrar. Llavors, es consolida, ja que està fent. Que tenia per línia separada i encara succeït. ??? Si això canvia, jo sóc bo ... i així ho va fer, problema resolt. Gràcies, |
||
|
|
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Re: Post ConfiguracióGràcies per la teva participació. Gràcies per compartir aquesta informació útil. És genial.
cortesà financement calcul | Immobilier pret simulació | taux de crèdit de França Crédit Immobilier de simulació serà el prêt du total de cortesà financement calcul | Immobilier pret simulació | taux de crèdit de França |
||
|
|
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Bangkok Post: spa Inici - Bangkok Post | Editor | Notícies - el dolor lumbar | 0 | 02/16/2009 09:10 |
| Nacional de la junta editorial del missatge: acadèmic Ignatieff teories cop ... - National Post | Editor | Christian Science Monitor | 0 | 02/01/2009 06:02 |
| Especial per a The Washington Post - Washington Post | Editor | Notícies - Magic | 0 | 12/21/2008 05:40 |
| Testimoni | Editor | Notícies - El somni lúcid | 0 | 10/23/2008 02:30 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|