|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| Andligt uppvaknande Diskutera och dela eller be något med anknytning till andligt uppvaknande. |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Det slutar aldrigIbland känner jag mig mer vaken än jag någonsin varit i livet och sedan andra som jag fortfarande känner att jag är en vandrande sömn idiot. Är detta den konstanta cykel som vi växa? Kommer jag någonsin känner verkligen balanserad?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: Det aldrig slutarCitat:
Jag känner på detta sätt tycker jag, vi har "stunder" av uppvaknandet innan vi blir helt "vaken"? Laura
|
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
|
||
|
|
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
|
||
|
|
|
| Följande användare säger tack till love333 For This Useful Post: |
Phoenixflame (07-03-2009)
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Det aldrig slutar![]() Jag håller med dig love333. Jag känner mig möjligheten att bli starkare är oändlig. Gå så långt du kan, jag vet att ni har det i dig. Jag känner för att detta år har varit full sedan april har jag gjort sooooooo mycket, att det känns som det varit ett år snarare än 3 månader. Roliga är mina dagar flyga förbi, men det händer så mycket om jag känner att det kanske couldnt gjort allt på en dag. Dess hela multipel dimensionen sak, antar jag. Jag befinner mig, när ute på stan, stirrar ut och sedan börjar "Om" internt, och ändå interagera med verkligheten och människor. Jag älskar helt och hållet. Jag kallade det "24 / 7 meditation." ![]() Även om jag älskar det, jag ibland är så trött, jag minns knappt att ta sig till sängen. Och jag intala mig själv men då jag påminna mig själv, "Snart, ganska snart kommer vi alla att vara i ett bättre mer fridfull miljö men tills dess Keep on Truckin '!" Vackra framtid håller mig igång, och jag vet att det samma i oss alla ![]() |
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Det aldrig slutarCitat:
Bara nyfiken, vad har du försökt att göra för att kanalisera din energi? Chakra i obalans kan skapa svängningar i energi. När man blir väckt, finns en INRUSH av energi och det måste kanaliseras och balanserad. Om de finare organen inte har anpassningen via Chakra's kompenserar kroppen genom hög energi perioder för att frigöra energi och vila mellan. Gör ni någon regelbunden Andningsövningar? Jag använder en långdragen HU (som Hugh), är det inriktat på den tredje ögat, det som många kallar säte Soul i kroppen. Den OHM du hör talas om ofta, är inriktat på hjärtchakrat. Något du kan prova, det tar bara några minuter någon tid som behövs. Peace and Love, Believ |
|||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Det aldrig slutarJag håller med Believ, jag har varit med mycket andningsövningar och Chakra anpassningen innebär och meditation. Jag måste säga att det har gjort en enorm skillnad. Jag brukar det 10 minuter efter uppvaknandet och 10 min innan sängen när jag inte har tilldela av tiden under min dag. Andra dagar har jag mediterat över och timme.
Yoga universitet för Breath, yoga, avslappning, meditation och All Good Things för hälsa Har bra information om chakran, positioner, meditation och andning. Blessings P |
||
|
|
|
| Följande användare säger tack till Phoenixflame For This Useful Post: |
ProfessorChaos (09-04-2009)
|
![]() |
Liknande Trådar
|
||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hälsa: Hawaii Ends Universal Health Care Program for Children efter sju ... - Kais | Editor | Nyheter - Hälsa | 0 | 10-17-2008 07:20 |
| 2012: The Year The Internet Ends | Jonas1 | Videoklipp - Samhälle och aktivism | 0 | 09-26-2008 12:06 |
| Maya-kalendern slutar den December 21, 2012 | Jonas1 | Videoklipp - Mayan Calendar & 2012 | 0 | 04-15-2008 04:33 |
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|