|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Spiritual Awakening Diskutere og dele eller ber om noe knyttet til åndelig oppvåkning. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Det slutter aldriNoen ganger føler jeg meg mer våken enn jeg noensinne har vært i livet og andre jeg fortsatt føler at jeg er en vandrende søvn tosk. Er dette en konstant syklus som vi vokse? Vil jeg noen gang føler virkelig balansert?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: Det har aldri slutterQuote:
Jeg føler denne måten også, tror jeg vi har "øyeblikk" av oppvåkning før vi blir helt "våken"? Laura
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
|
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
|
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til love333 For This Useful Post: |
Phoenixflame (07-03-2009)
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Det har aldri slutter![]() Jeg er enig med deg love333. Jeg føler meg muligheten til å bli sterkere er uendelig. Gå så langt du kan, jeg vet du har det i deg. Jeg føler at dette året har vært fullt, siden april har jeg gjort sooooooo mye, at det føles som det er et år enn 3 måneder. Morsom ting er mine dager flyr forbi, men så mye som skjer jeg føler couldnt det muligens gjort alt på en dag. Dens det hele flere dimensjonen ting, antar jeg. Jeg finner meg selv, når man er på farten og stirret av og begynner å "Om" internt, men som allikevel samhandle med virkeligheten og folk. I totally love that. Jeg kalte det "24 / 7 meditasjon." ![]() Selv om jeg elsker det, andre ganger er jeg så sliten, jeg knapt huske å få til sengs. Og jeg forteller meg selv men da jeg minner meg selv, "Snart, ganske snart vi alle vil være bedre i mer rolige omgivelser, men inntil da fortsette Truckin '!" Vår vakre fremtiden holder meg gående, og jeg vet det samme i oss alle ![]() |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Det har aldri slutterQuote:
Bare nysgjerrig, hva har du forsøkt å gjøre å kanalisere dine energier? Chakraene ut av balanse kan skape svingninger i Energi. Når man blir vekket, er det en inrush for energi-og det må være kanalisert og balansert. Hvis finere kropper er ikke i justering via chakraet er, kompenserer kroppen ved høy energi perioder for å frigjøre energi og hvileperioder mellom. Gjør du noen regelmessige pusteøvelser? Jeg bruker en lang trukket ut HU (som Hugh), er det fokuserer på det tredje øye, hva mange kaller setet Soul i kroppen. Det OHM du hører på ofte, er fokusert på hjertechakraet. Noe du kan prøve, det bare tar noen få minutter helst nødvendig. Peace and Love, Believ |
|||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Det har aldri slutterJeg er enig med Believ har jeg brukt mye pusteøvelser og Chakra justering positurer og meditasjon. Jeg har fått å si det har gjort en enorm forskjell. Jeg pleier å gjøre det 10 min etter å ha våknet opp og 10 min før sengen når jeg ikke har tildele tid i løpet av dagen min. Andre dager har jeg mediterte over og time.
Yoga University etter pusten, yoga, Avslapning, Meditasjon og All Good Things for helsepersonell Har stor informasjon om chakraene, posisjoner, meditasjon og puste. Blessings P |
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Phoenixflame For This Useful Post: |
ProfessorChaos (09-04-2009)
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Helse: Hawaii Slutter Universal Health Care Program for barn etter sju ... - Kais | Editor | Nyheter - Helse | 0 | 10-17-2008 07:20 |
| 2012: The Year The Internet Ends | Jonas1 | Videoer - Prophecies | 0 | 09-26-2008 12:06 |
| The Mayan kalenderen slutter den 21 desember 2012 | Jonas1 | Videoer - Mayan Calendar & 2012 | 0 | 04-15-2008 04:33 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|