Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Spiritual Awakening
Registreer Blogs Artikelen Foto Video Goodies FAQ Gebruikerslijst Berichten van vandaag Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chatruimte

Spiritual Awakening Bespreek en delen of iets te vragen met betrekking tot spiritueel ontwaken.

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikelen, Foto, Video, Video Search, Contact Us, FAQ , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Loopt
Video's: Loopt ,

Reply

LinkBack Discussietools Weergavemodus
Old 06.19.2009, 10:04 PM   #1 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 1,801, Level: 26Points: 1,801, Level: 26Points: 1,801, Level: 26
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

tamella's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 ssssss152
tamella is on a distinguished road

Het eindigt nooit

Soms voel ik me meer wakker dan ik ooit geweest in het leven en dan anderen die ik nog steeds het gevoel dat ik ben een wandelende slaap dwaas. Is dit de constante cyclus als we groeien? Zal ik ooit het gevoel echt in evenwicht?
tamella está offline   Reply With Quote
Old 06.19.2009, 10:35 PM   #2 (permalink)
Lid
Senior Member
Points: 2,199, Level: 29Points: 2,199, Level: 29Points: 2,199, Level: 29

LoLo113's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssss122
LoLo113 is on a distinguished road

Re: Het is nooit eindigt

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door tamella View Post
Soms voel ik me meer wakker dan ik ooit geweest in het leven en dan anderen die ik nog steeds het gevoel dat ik ben een wandelende slaap dwaas. Is dit de constante cyclus als we groeien? Zal ik ooit het gevoel echt in evenwicht?

Ik voel me op deze manier ook, ik denk dat we hebben 'momenten "van ontwaken voordat we ons volledig" wakker "?

Laura
Old 06.28.2009, 04:46 PM   #3 (permalink)
Lid
Lid
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Blog Entries: 1
Phoenixflame is on a distinguished road

Smile Re: Het is nooit eindigt

Ik had veel van dat een groot deel van vorig jaar en alle van dit jaar.

Hoge energie op weinig slaap of voldoende slaap. Of gewoon niet in staat zijn om wakker te worden of het verblijf wakker reguardless van voldoende slaap of wat ik gegeten, koffie, redbull, groene thee, ect ...

Het is een deel van de ervaring, kan heel tol op je werk.

Phoenix
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07.03.2009, 04:32 PM   #4 (permalink)
Nieuw lid
Junior Member
Points: 92, Level: 1Points: 92, Level: 1Points: 92, Level: 1

love333's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
love333 is on a distinguished road

Wink Re: Het is nooit eindigt

yes its true. ik ga altijd via de ring over en maar elke keer het gevoel alsof ik geleerd lil meer en beseffen hoeveel ik niet wist. zodra je denkt dat je kreeg het neer zal het je laten zien dat je niet. haar raar hoewel het lijkt elk jaar dingen beginnen te duidelijker en meer en vreemde dingen gebeuren meer en meer. vooral nu. dit hele jaar tot nu toe zijn wilde zijn. Ik heb zoveel gezien. Ik vraag me af hoeveel sterker zou kunnen krijgen?

STEVIE
love333 está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan love333 For This Useful Post:
Phoenixflame (07-03-2009)
Old 07.03.2009, 07:15 PM   #5 (permalink)
Lid
Lid

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Ik ben het met je love333. Ik voel me de mogelijkheid om sterker is oneindig. Ga zo ver als je kunt, ik weet je hebt het in je. Ik voel me als dit jaar is vol, sinds april heb ik sooooooo veel gedaan, dat het voelt als haar al een jaar eerder dan 3 maanden. Grappige is dat mijn dagen vliegen, maar zo veel aan de hand is Ik voel het couldnt mogelijk alles gedaan dat in een dag. Het is de hele meerdere dimensie ding, denk ik. Ik vind mezelf, wanneer zij buiten en over, starend uit en weer beginnen te "om" intern, maar toch interactie met de realiteit en mensen. I totally love that. Ik noemde het "24 / 7 meditatie."

Hoewel ik het liefde, ik ben soms zo uitgeput, ik herinner me nauwelijks om naar bed. En ik zeg mezelf maar ik herinner mij, "Soon, al snel zullen we allemaal beter in meer rustige omgeving, maar tot dan blijven Truckin '!" Onze mooie toekomst me in leven houdt, en ik weet dat haar hetzelfde in ons allen
Old 07.18.2009, 03:34 PM   #6 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18
Activity: 26%Activity: 26%Activity: 26%

BelievHUman's Avatar

Activity Longevity
6/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss76
BelievHUman is on a distinguished road

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door tamella View Post
Hi tamella,
Gewoon nieuwsgierig, wat heb je geprobeerd te doen om uw energie kanaal?

Chakra's uit balans kunt maken van de schommelingen in energie. Wanneer men wordt wakker, is er een inschakelstroom van Energie en het moet worden gekanaliseerd en evenwichtig. Als de fijnere lichamen zijn niet op een lijn, via de Chakra's, het lichaam compenseert door de hoge energie-periodes energie-en rusttijden tussen de release.

Heeft u een regelmatige ademhaling oefeningen?

Ik gebruik een langgerekte HU (zoals Hugh), is het richt zich op het derde oog, wat veel bellen met de zetel van de ziel in het lichaam. De OHM je hoort van vaak, is gericht op de Hartchakra.

Iets wat je zou kunnen proberen, het duurt maar een paar minuten elk moment nodig is.

Vrede en Liefde,

Believ
BelievHUman está offline   Reply With Quote
Old 07.19.2009, 03:28   #7 (permalink)
Lid
Lid

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Ik ben het met believ, heb ik veel ademhalingsoefeningen en Chakra aanpassing gebruikt poses en meditatie. Ik heb te zeggen het is een enorm verschil gemaakt. Ik doe het meestal 10 minuten na het ontwaken en 10 minuten voor het slapen wanneer ik het niet toe te wijzen van de tijd hebben tijdens mijn dag. Andere dagen heb ik nagedacht over de voor en uur.

Yoga Universiteit voor Breath, Yoga, Ontspanning, Meditatie en All Good Things for Health Heeft veel informatie over de Chakra's, posities, meditatie en ademhaling.

Blessings

P
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Phoenixflame For This Useful Post:
ProfessorChaos (09-04-2009)
Reply