|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Spiritual Awakening Discutir e compartir ou pedir calquera cousa relacionada ao despertar espiritual. |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Iso nunca remataÁs veces me sinto máis acordado que eu xa estiven na vida e en seguida, outros aínda me sinto como eu son un tolo sonambulismo. É este o ciclo constante a medida que medran? Será que algún día se sentir verdadeiramente equilibrada?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
Re: It never endsCita:
Eu me sinto así tamén, eu creo que nós temos "momentos" de despertar antes de nos facer plenamente "acordo"? Espero que a foto vén a través, nunca fai iso antes
|
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Membro
Membro
|
|
||
|
|
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
|
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á love333 por esa útil mensaxe: |
PhoenixFlame (07-03-2009)
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membro
Membro
|
Re: It never ends![]() Concordo con vostede love333. Vou a capacidade de ir máis forte é infinito. Ir tan lonxe como puder, eu sei que ten iso en ti. Eu sinto que este ano foi total, desde abril de eu ter feito sooooooo moito, que sente como o seu foi un ano en vez de 3 meses. O divertido é o meu día voar, pero moito está a suceder eu sinto que non podería posiblemente feito todo iso nun día. Its a cousa toda a dimensión múltiple, eu suponho. Encontro-me, cando fóra, e aproximadamente, mirando fóra e entón comezar a "Om" internamente, e aínda interactuar coa realidade e as persoas. I totally love that. Chama-a de "24 / 7 meditación". ![]() A pesar de ama-lo, algunhas veces eu estou tan canso, eu case non lembro de ter a cama. E eu digo a min mesmo pero entón eu me lembrar, "En breve, moi pronto todos nos estaremos en mellor ambiente máis pacífica, pero ata entón Keep On Truckin '!" O noso futuro bonito que me fai seguir, e eu sei que o mesmo en todos nós ![]() |
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Membro
Junior Member
|
Re: It never endsCita:
Só por curiosidade, o que intentou facer para canalizar a súa enerxía? Chakra fóra de equilibrio pode crear as oscilacións na enerxía. Cando alguén se converte desperto, hai un influxo de enerxía e ten que ser canaliza e equilibrada. Se os corpos non son máis finas en liña, a través do Chakra, o corpo compensar por períodos de alta enerxía para liberar a enerxía e os períodos de descanso entre eles. Fai os exercicios de respiración regular? Eu uso un longo HU (como Hugh), que se concentra no terceiro ollo, o que moitos chaman a sede da alma no corpo. O Ohm ouve moitas veces, é focado no Chakra do Corazón. Algo que podes probar, leva só uns minutos calquera momento necesario. Paz e Amor, Believe |
|||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membro
Membro
|
Re: It never endsAceptar con believe, eu teño usado unha morea de exercicios de respiración e aliñación Chakra posturas e da meditación. Teño que dicir que fixo unha diferenza enorme. Eu costume facelo 10 minutos despois de espertar e 10 minutos antes de durmir, cando eu non teño allot de tempo durante o meu día. Outros días, estou meditando e por máis horas.
Universidade de Ioga para a respiración, ioga, relaxación, meditación e All Good Things da Saúde Ten moita información sobre os chacra, as posicións, meditación e respiración. Bênçãos P |
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á PhoenixFlame por esa útil mensaxe: |
ProfessorChaos (09-04-2009)
|
![]() |