|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Spiritual Awakening Diskutere og dele eller beder om noget relateret til åndelig opvågnen. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Det slutter aldrigUndertiden føler jeg mere vågen end jeg nogensinde har været i livet, og så andre, som jeg stadig føler, at jeg er en omvandrende søvn fjols. Er dette den konstante cyklus, som vi dyrker? Vil jeg nogensinde føle sig virkelig afbalanceret?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: Det slutter aldrigCitat:
Jeg føler på denne måde også, jeg tror, vi har "øjeblikke" af opvågnen, før vi bliver fuldt "vågen"? Laura
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
|
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Nyt medlem
Junior Medlem
|
|
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til love333 For This Useful Post: |
Phoenixflame (07-03-2009)
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Det slutter aldrig![]() Jeg er enig med dig love333. Jeg føler, at evnen til at få stærkere er uendelig. Gå så langt som du kan, jeg ved, at du fik det i dig. Jeg har lyst til i år har været fuld, siden april har jeg gjort sooooooo meget, at det føles som det været et år i stedet for 3 måneder. Sjove ting er mine dage flyve med, men så meget der sker jeg føler det couldnt muligvis gjort alt dette på én dag. Dens hele dimension flere ting, tror jeg. Jeg finder mig selv, når du er ude og omkring, stirrende ned og derefter begynde at "Om" internt, og stadig kontakt med virkeligheden og mennesker. Jeg er helt elsker det. Jeg kaldte det "24 / 7 meditation." ![]() Selv om jeg elsker det, nogle gange er jeg så udmattet, jeg næsten ikke huske at komme i seng. Og jeg siger til mig selv men så skal jeg minde mig selv, "Snart, meget snart vi alle vil være i en bedre mere fredfyldt miljø, men indtil da holder på Truckin '!" Vores smukke fremtiden holder mig i gang, og jeg kender dens den samme i os alle ![]() |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Det slutter aldrigCitat:
Bare nysgerrig, hvad har du forsøgt at gøre for at kanalisere dine energier? Chakraer ude af balance kan skabe de udsving i energi. Når man bliver vækket, der er en inrush af energi og det skal kanaliseres og afbalanceret. Hvis de finere organer ikke er på tilpasning via Chakra's, kroppen kompenserer ved høj energi perioder at frigive energi-og hviletider mellem. Har du nogen regelmæssig Åndedrætsøvelser? Jeg bruger en langvarig HU (ligesom Hugh), er det fokuserer på det tredje øje, hvad mange kalder et sæde i Soul i kroppen. Den OHM du hører om ofte er fokuseret på Hjerte Chakra. Noget du kan prøve, det tager kun et par minutter til enhver tid behov. Peace and Love, Believ |
|||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Det slutter aldrigJeg er enig med Believ, har jeg brugt en masse åndedrætsøvelser og Chakra tilpasning rejser og meditation. Jeg er nødt til at sige det har gjort en enorm forskel. Jeg plejer at gøre det 10 min efter at vågne op og 10 min før sengetid, når jeg ikke har tild af tid i løbet af min dag. Andre dage har jeg mediterede over og time.
Yoga Universitet efter vejret, Yoga, Afslapning, Meditation og All Good Things for Sundhed Har stor information om chakraer, holdninger, meditation og vejrtrækning. Velsignelser P |
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Phoenixflame For This Useful Post: |
ProfessorChaos (09-04-2009)
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sundhed: Hawaii Slutter Universal Health Care Program for børn efter syv ... - Kais | Editor | Nyheder - Sundhed | 0 | 10-17-2008 07:20 |
| 2012: The Year The Internet Ends | Jonas1 | Videoer - Profetier | 0 | 09-26-2008 12:06 |
| Mayaernes kalender slutter på December 21, 2012 | Jonas1 | Videoer - Mayan Kalender & 2012 | 0 | 04-15-2008 04:33 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|