Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Global Oneness Main > Spiritual Awakening
Register Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Søgning Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Spiritual Awakening Diskutere og dele eller beder om noget relateret til åndelig opvågnen.

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Slutter
Videoer: Slutter ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 06-19-2009, 10:04   #1 (permalink)
Medlem
Junior Medlem
Points: 1,801, Level: 26Points: 1,801, Level: 26Points: 1,801, Level: 26
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

tamella's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 ssssss152
Tak: 3
tamella is on a distinguished road

Det slutter aldrig

Undertiden føler jeg mere vågen end jeg nogensinde har været i livet, og så andre, som jeg stadig føler, at jeg er en omvandrende søvn fjols. Er dette den konstante cyklus, som vi dyrker? Vil jeg nogensinde føle sig virkelig afbalanceret?
tamella está offline   Reply With Quote
Old 06-19-2009, 10:35   #2 (permalink)
Medlem
Senior Medlem
Points: 2,199, Level: 29Points: 2,199, Level: 29Points: 2,199, Level: 29

LoLo113's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssss122
Tak: 189
LoLo113 is on a distinguished road

Re: Det slutter aldrig

Citat:
Originally Posted by tamella View Post
Undertiden føler jeg mere vågen end jeg nogensinde har været i livet, og så andre, som jeg stadig føler, at jeg er en omvandrende søvn fjols. Er dette den konstante cyklus, som vi dyrker? Vil jeg nogensinde føle sig virkelig afbalanceret?

Jeg føler på denne måde også, jeg tror, vi har "øjeblikke" af opvågnen, før vi bliver fuldt "vågen"?

Laura
Old 06-28-2009, 04:46   #3 (permalink)
Medlem
Medlem
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Beliggenhed: Los Angeles
Blog Entries: 1
Tak: 41
Phoenixflame is on a distinguished road

Smile Re: Det slutter aldrig

Jeg havde en masse at en god del af sidste år, og alle i år.

Høj energi på lidt søvn eller tilstrækkelig søvn. Eller bare ikke er i stand til at vågne op eller holde sig vågen reguardless tilstrækkelig søvn eller hvad jeg indtaget, kaffe, redbull, grøn te, ect ...

Dens en del af oplevelsen, kan tage en hel vejafgift på dit job.

Phoenix
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07-03-2009, 04:32   #4 (permalink)
Nyt medlem
Junior Medlem
Points: 92, Level: 1Points: 92, Level: 1Points: 92, Level: 1

love333's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Beliggenhed: Dallas
love333 is on a distinguished road

Wink Re: Det slutter aldrig

ja dens sande. Jeg har altid gå gennem ringen igen og igen, men hver gang følelse som jeg lærte en lil mere og indse, hvor meget jeg vidste det ikke. når du tror, du fik det ned det vil vise dig, at du ikke. sin mærkeligt om det forekommer hvert år tingene begynder at blive mere klar og og mærkelige ting sker mere og mere. især nu. hele dette år så vidt dens blevet vild. Jeg har set så meget. Jeg spekulerer på, hvor meget stærkere det kunne få?

STEVIE
love333 está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til love333 For This Useful Post:
Phoenixflame (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 07:15   #5 (permalink)
Medlem
Medlem

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Jeg er enig med dig love333. Jeg føler, at evnen til at få stærkere er uendelig. Gå så langt som du kan, jeg ved, at du fik det i dig. Jeg har lyst til i år har været fuld, siden april har jeg gjort sooooooo meget, at det føles som det været et år i stedet for 3 måneder. Sjove ting er mine dage flyve med, men så meget der sker jeg føler det couldnt muligvis gjort alt dette på én dag. Dens hele dimension flere ting, tror jeg. Jeg finder mig selv, når du er ude og omkring, stirrende ned og derefter begynde at "Om" internt, og stadig kontakt med virkeligheden og mennesker. Jeg er helt elsker det. Jeg kaldte det "24 / 7 meditation."

Selv om jeg elsker det, nogle gange er jeg så udmattet, jeg næsten ikke huske at komme i seng. Og jeg siger til mig selv men så skal jeg minde mig selv, "Snart, meget snart vi alle vil være i en bedre mere fredfyldt miljø, men indtil da holder på Truckin '!" Vores smukke fremtiden holder mig i gang, og jeg kender dens den samme i os alle
Old 07-18-2009, 03:34   #6 (permalink)
Medlem
Junior Medlem
Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18
Activity: 16%Activity: 16%Activity: 16%

BelievHUman's Avatar

Activity Longevity
6/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss76
Tak: 15
BelievHUman is on a distinguished road

Citat:
Originally Posted by tamella View Post
Hi tamella,
Bare nysgerrig, hvad har du forsøgt at gøre for at kanalisere dine energier?

Chakraer ude af balance kan skabe de udsving i energi. Når man bliver vækket, der er en inrush af energi og det skal kanaliseres og afbalanceret. Hvis de finere organer ikke er på tilpasning via Chakra's, kroppen kompenserer ved høj energi perioder at frigive energi-og hviletider mellem.

Har du nogen regelmæssig Åndedrætsøvelser?

Jeg bruger en langvarig HU (ligesom Hugh), er det fokuserer på det tredje øje, hvad mange kalder et sæde i Soul i kroppen. Den OHM du hører om ofte er fokuseret på Hjerte Chakra.

Noget du kan prøve, det tager kun et par minutter til enhver tid behov.

Peace and Love,

Believ
BelievHUman está offline   Reply With Quote
Old 07-19-2009, 03:28   #7 (permalink)
Medlem
Medlem

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Jeg er enig med Believ, har jeg brugt en masse åndedrætsøvelser og Chakra tilpasning rejser og meditation. Jeg er nødt til at sige det har gjort en enorm forskel. Jeg plejer at gøre det 10 min efter at vågne op og 10 min før sengetid, når jeg ikke har tild af tid i løbet af min dag. Andre dage har jeg mediterede over og time.

Yoga Universitet efter vejret, Yoga, Afslapning, Meditation og All Good Things for Sundhed Har stor information om chakraer, holdninger, meditation og vejrtrækning.

Velsignelser

P
Følgende bruger Says Tak til Phoenixflame For This Useful Post:
ProfessorChaos (09-04-2009)
Reply

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sundhed: Hawaii Slutter Universal Health Care Program for børn efter syv ... - Kais Editor Nyheder - Sundhed 0 10-17-2008 07:20
2012: The Year The Internet Ends Jonas1 Videoer - Profetier 0 09-26-2008 12:06
Mayaernes kalender slutter på December 21, 2012 Jonas1 Videoer - Mayan Kalender & 2012 0 04-15-2008 04:33

Tags
Slutter
Slutter ,

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er