|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Despertar Espiritual Discutir i compartir o preguntar qualsevol cosa relacionada amb el despertar espiritual. |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Mai acabaDe vegades em sento més desperta del que he estat mai a la vida i després d'altres que encara sento com que sóc un ximple de somnambulisme. És aquest el cicle constant a mesura que creixem? Tornaré a sentir realment equilibrada?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | |||
|
Membres
Senior Member
|
Re: Mai acabaCita:
Em sento d'aquesta manera també, crec que tenim "moments" de despertar abans que sigui plenament "despert"? Laura
|
|
|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Membres
Membres
|
|
||
|
|
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
|
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a love333 per aquest missatge: |
Phoenixflame (07-03-2009)
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membres
Membres
|
Re: Mai acaba![]() Estic d'acord amb vostè love333. Sento que la capacitat d'aconseguir més fort és infinit. Anar tan lluny com puguis, sé que tens en tu. Em sento igual que aquest any ha estat complet, des d'abril de sooooooo he fet molt, que se sent com a any estat un lloc de 3 mesos. El curiós és que els meus dies passen volant, però el que està succeint a la sento couldnt possiblement fet tot el que en un dia. El seu conjunt el dimensió múltiple, suposo. Em trobo, quan fora i al voltant, la mirada perduda i després començar a "Om" a nivell intern, i tot i així interactuar amb la realitat i la gent. Estic totalment d'amor. Tot i que m'encanta, algunes vegades estic tan cansat, gairebé no recordo haver rebut al llit. I em dic a mi mateix ![]() però després em recordo a mi mateix, "Aviat, molt aviat estarem tots en un millor ambient més tranquil, però fins llavors Keep On Truckin '!" El nostre bell futur em manté viu, i sé que els seus iguals en tots nosaltres, 07.18.2009, 03:34 PM ![]() |
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
De vegades em sento més desperta del que he estat mai a la vida i després d'altres que encara sento com que sóc un ximple de somnambulisme. És aquest el cicle constant a mesura que creixem? Tornaré a sentir realment equilibrada?
Només per curiositat, què has intentat fer per canalitzar les seves energies?
Chakras fora de balanç pot crear les oscil.lacions de l'Energia. Quan un es desperta, hi ha una irrupció d'energia i ha de ser canalitzats i equilibrat. Si els organismes no són més fins a l'alineació, a través del Chakra, el cos compensa per períodes d'alta energia per alliberar l'energia i els períodes de descans entre elles. Fa alguna exercicis de respiració regular? Jo faig servir un llarg HU (com Hugh), se centra en el tercer ull, el que molts anomenen el seient de l'ànima en el cos. L'OHM se sent parlar de freqüència, se centra en el chakra del cor. Una cosa que podria tractar, només pren uns pocs minuts en qualsevol moment necessari. 07.19.2009, 03:28 Pau i Amor, Believe |
||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membres
Membres
|
Estic d'acord amb Believe, he estat usant una gran quantitat d'exercicis de respiració i l'alineació de Chakra planteja i la meditació. He de dir que ha fet una enorme diferència. En general ho fan 10 minuts després de despertar i 10 minuts abans del llit quan no tinc assignar de temps durant el dia. Altres dies he meditat més i l'hora.De la Universitat per a la respiració de ioga, ioga, relaxació, meditació i totes les coses bones per a la salut
Té gran informació sobre els chakres, les posicions, la meditació i la respiració. Benediccions P |
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a phoenixflame per aquest missatge: |
ProfessorChaos (09-04-2009)
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Salut: Hawaii Finalitza Universal Programa de Salut per als Nens Després de set ... - Kais | Editor | Notícies - Salut | 0 | 10/17/2008 07:20 PM |
| 2012: Any en que la fi d'Internet | Jonas1 | Videos - Profecies | 0 | 09/26/2008 12:06 |
| El calendari maia acaba el 21 desembre 2012 | Jonas1 | Videos - Calendari Maya i 2012 | 0 | 04/15/2008 04:33 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|