En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > Despertar Espiritual
Registre Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Cerca Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Despertar Espiritual Discutir i compartir o preguntar qualsevol cosa relacionada amb el despertar espiritual.

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Finalitza
Videos: Finalitza ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modes de visualització
Old 06.19.2009, 10:04 PM   #1 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 1,801, Level: 26Points: 1,801, Level: 26Points: 1,801, Level: 26
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

tamella's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 ssssss152
Gràcies: 3
Agraït 40 vegades en 23 Posts
tamella is on a distinguished road

Mai acaba

De vegades em sento més desperta del que he estat mai a la vida i després d'altres que encara sento com que sóc un ximple de somnambulisme. És aquest el cicle constant a mesura que creixem? Tornaré a sentir realment equilibrada?
tamella está offline   Reply With Quote
Old 06.19.2009, 10:35 PM   #2 (Permalink)
Membres
Senior Member
Points: 2,394, Level: 31Points: 2,394, Level: 31Points: 2,394, Level: 31
Activity: 2%Activity: 2%Activity: 2%

LoLo113's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssss123
Gràcies: 194
Agraït 198 vegades en 94 Posts
LoLo113 is on a distinguished road

Re: Mai acaba

Cita:
Originalment publicat per tamella View Post
De vegades em sento més desperta del que he estat mai a la vida i després d'altres que encara sento com que sóc un ximple de somnambulisme. És aquest el cicle constant a mesura que creixem? Tornaré a sentir realment equilibrada?

Em sento d'aquesta manera també, crec que tenim "moments" de despertar abans que sigui plenament "despert"?

Laura
Old 06.28.2009, 04:46 PM   #3 (Permalink)
Membres
Membres
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Ubicació: Los Angeles
Les entrades de bloc: 1
Gràcies: 41
Agraït 41 vegades en 26 Posts
Phoenixflame is on a distinguished road

Smile Re: Mai acaba

Jo tenia un munt de que una bona part de l'any passat i tots els d'aquest any.

D'alta energia en el son poc o dormir prou. O no només ser capaç de despertar o mantenir despert reguardless de dormir prou o el que s'ingereix, el cafè, Red Bull, el te verd, etc ...

És una part de l'experiència, podeu obtenir un bon preu en el seu treball.

Phoenix
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
Old 07.03.2009, 04:32 PM   #4 (Permalink)
Nous Estats membres
Falange
Points: 92, Level: 1Points: 92, Level: 1Points: 92, Level: 1

love333's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Ubicació: Dallas
Gràcies: 8
Agraït 3 vegades en 3 Posts
love333 is on a distinguished road

Wink Re: Mai acaba

si la seva veritat. vaig sempre a través de l'anell i una altra vegada, però cada vegada que sentir que he après a lil més i adonar-se del molt que no ho sabia. Una vegada que vostè pensa que té a sota us mostrarà que no. la seva estranya encara que sembla cada any les coses es posen més clares i que les coses succeeixin i estranya més i més. especialment ara. tot aquest any fins al moment el seu estat salvatge. he vist molt. Em pregunto quant més forta es podria aconseguir?

STEVIE
love333 está offline   Reply With Quote
Els següents usuaris li van agrair a love333 per aquest missatge:
Phoenixflame (07-03-2009)
Old 07.03.2009, 07:15 PM   #5 (Permalink)
Membres
Membres

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Re: Mai acaba

Estic d'acord amb vostè love333. Sento que la capacitat d'aconseguir més fort és infinit. Anar tan lluny com puguis, sé que tens en tu. Em sento igual que aquest any ha estat complet, des d'abril de sooooooo he fet molt, que se sent com a any estat un lloc de 3 mesos. El curiós és que els meus dies passen volant, però el que està succeint a la sento couldnt possiblement fet tot el que en un dia. El seu conjunt el dimensió múltiple, suposo. Em trobo, quan fora i al voltant, la mirada perduda i després començar a "Om" a nivell intern, i tot i així interactuar amb la realitat i la gent. Estic totalment d'amor. Tot i que m'encanta, algunes vegades estic tan cansat, gairebé no recordo haver rebut al llit. I em dic a mi mateix

però després em recordo a mi mateix, "Aviat, molt aviat estarem tots en un millor ambient més tranquil, però fins llavors Keep On Truckin '!" El nostre bell futur em manté viu, i sé que els seus iguals en tots nosaltres, 07.18.2009, 03:34 PM
Old Re: Mai acaba   #6 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18
Activity: 11%Activity: 11%Activity: 11%

BelievHUman's Avatar

Activity Longevity
5/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss76
Gràcies: 15
Agraït 68 vegades en 40 Posts
BelievHUman is on a distinguished road

Cita:
Originalment publicat per tamella View Post
Tamella Hola!
Només per curiositat, què has intentat fer per canalitzar les seves energies?
Chakras fora de balanç pot crear les oscil.lacions de l'Energia. Quan un es desperta, hi ha una irrupció d'energia i ha de ser canalitzats i equilibrat. Si els organismes no són més fins a l'alineació, a través del Chakra, el cos compensa per períodes d'alta energia per alliberar l'energia i els períodes de descans entre elles.

Fa alguna exercicis de respiració regular?

Jo faig servir un llarg HU (com Hugh), se centra en el tercer ull, el que molts anomenen el seient de l'ànima en el cos. L'OHM se sent parlar de freqüència, se centra en el chakra del cor.

Una cosa que podria tractar, només pren uns pocs minuts en qualsevol moment necessari.

07.19.2009, 03:28

Pau i Amor,

Believe
BelievHUman está offline   Reply With Quote
Old Re: Mai acaba   #7 (Permalink)
Membres
Membres

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50

Estic d'acord amb Believe, he estat usant una gran quantitat d'exercicis de respiració i l'alineació de Chakra planteja i la meditació. He de dir que ha fet una enorme diferència. En general ho fan 10 minuts després de despertar i 10 minuts abans del llit quan no tinc assignar de temps durant el dia. Altres dies he meditat més i l'hora.

De la Universitat per a la respiració de ioga, ioga, relaxació, meditació i totes les coses bones per a la salut

Té gran informació sobre els chakres, les posicions, la meditació i la respiració.

Benediccions

P
Els següents usuaris li van agrair a phoenixflame per aquest missatge:
ProfessorChaos (09-04-2009)
Reply

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
Salut: Hawaii Finalitza Universal Programa de Salut per als Nens Després de set ... - Kais Editor Notícies - Salut 0 10/17/2008 07:20 PM
2012: Any en que la fi d'Internet Jonas1 Videos - Profecies 0 09/26/2008 12:06
El calendari maia acaba el 21 desembre 2012 Jonas1 Videos - Calendari Maya i 2012 0 04/15/2008 04:33 PM

Etiquetes
Finalitza
Finalitza ,

Thread Tools
Modes de visualització

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 08:14 PM.

Traduccions automàtiques emès per la PNL-er