Det verkar som om du ännu inte registrerat i vår gemenskap. För att registrera dig klicka här ...

Global Oneness Community          
Automatiska översättningar som gjorts av Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness gemenskapen > Global Oneness Main > Andligt uppvaknande
Registrera Bloggar Artiklar Bilder Videos Goodies FAQ Memberlist Dagens inlägg Söka Dagens inlägg Markera forum som lästa Chatrum

Andligt uppvaknande Diskutera och dela eller be något med anknytning till andligt uppvaknande.

Quick News
Välkommen till Global Oneness Community! Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med: Forum Hem, Samhällsgrupper, Bloggar, Artiklar, Bilder, Videos, Videosök, Kontakt, FAQ , Statistik. Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!

Obs: Denna annons inte visas för registrerade medlemmar

Tags
Trådar: Mån , Rasz , Tankar
Videoklipp: Mån , Rasz , Tankar ,

Reply

LinkBack Ämnesverktyg Visningslägen
Old 07-01-2009, 07:11   #19 (Permalink)
Medlem
Gröngöling
Points: 1,031, Level: 18Points: 1,031, Level: 18Points: 1,031, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67
Tack: 22
MonRasz is on a distinguished road

DT-017 Daily Thoughts - Departure

DT-017 - Avresa:
Dagens reflexioner om: Avresa. I dödsögonblicket - vad händer? För Zen buddhister det är en synnerligen viktig händelse, när den andliga kroppen separeras från det fysiska. Kan vi tänka oss det som en utanför-kroppen-upplevelse, med det undantaget att anden inte kommer att återförenas med kroppen igen? ... Post Lectum: Tänk dig en bön är ett offer av energi från den materiella världen till det andliga en, som innehåller en bild av den önskade framtiden. Dagens tankar genom Mon Rasz 07/2009

Mån Rasz's Channel:
YouTube - MonRasz's Channel

Senast redigerad av MonRasz; 07-19-2009 at 12:34.. Orsak: Update
MonRasz está offline   Reply With Quote
Old 07-02-2009, 10:16   #20 (Permalink)
Medlem
Gröngöling

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

DT-018 Daily Thoughts - Utbildning

DT-018 - Utbildning:
Dagens reflexioner om: Utbildning. Trots att detta är en av mina prioriterade frågor, sköt jag att långt bakom, eftersom jag kände behov av att lägga ut grunderna först, såsom grunden för tankar i sessioner 5 och 6. En lyckad utbildning börjar med att ge lärarna rätt utbildning och jag hoppas att mina reflektioner i tidigare sessioner hjälpte lite att plöja den vägen. ... Sammanfattningsvis: Låt barnet, spädbarn, barn, pojke eller tonåring, vara en viktig medlem av din familj - hela tiden. Visa din sanna kärlek och sann kärlek kommer att returneras. ... Post Lectum: Ingenting i denna värld är mer värdefullt än att välkomna nya liv och ge det en chans att utvecklas och växa, från födelsen till döden. Ingenting. Dagens tankar genom Mon Rasz 07/2009

Mån Rasz's Channel:

Senast redigerad av MonRasz; 07-19-2009 at 12:36.. Orsak: Update
Old 07-08-2009, 07:13   #21 (Permalink)
Medlem
Gröngöling

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

DT-019: Dagens tankar - Independence Day

DT-019 - Independence Day:
Dagens reflexioner om: Independence Day. ... Låt mig avsluta dagens kort session med bara ett kapitel i Självständighetsförklaringen: Vi ser dessa sanningar som självklara: att alla människor är skapade jämlika, att de är begåvade av sin skapare med vissa oförytterliga rättigheter, att bland dessa är liv, frihet och strävan efter lycka. Att för att säkra dessa rättigheter, regeringar har inrättats bland människorna, erhåller sina befogenheter samtycke från den som regleras, att närhelst någon styrelseform blir förödande för dessa ändamål, är det folkets rätt att ändra eller avskaffa den, och att införa nya regeringen, om den grundades på sådana principer och organisera sina befogenheter i sådan form, som för dem verkar mest troliga att påverka deras trygghet och lycka. Dagens tankar genom Mon Rasz 07/2009

Mån Rasz's Channel:

Senast redigerad av MonRasz; 07-19-2009 at 12:36.. Orsak: Update
Old 07-08-2009, 07:17   #22 (Permalink)
Medlem
Gröngöling

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

Ta en lyssna på denna sammanfattning av föregående 9 Dagens tankar, inklusive en vink vad

DT-020 - Review 11-19:
Vilka krafter i livet köra oss? Svara på denna fråga, var målet, som jag påpekade i förra Review, daily thoughts no. 10. Har jag når upp till det? Tja, som Dagens tankar No.11 titeln: 3 Virus och det återspeglade problemet med missförstånd orsakade av antaganden, uppfattningar och känslor. Dessa är mycket starka krafter i vårt samhälle och för att övervinna dessa kräver medvetenhet och självbehärskning. ... Post Lectum: Jag behöver tänka, fundera och reflektera, vad i livet har en effekt. Jag måste söka och analysera utan paus, som saker material och deras sak. Oavsett vad jag tycker jag kommer att acceptera och anpassa mina tankar baserade på verkliga fakta. Jag kommer fram, klok och klar, att vara stark, när livet inte är stabil. Dagens tankar genom Mon Rasz 07/2009

Ytterligare Dagens tankar kan ses på Mon Rasz's Channel:

och här:

Får den högre ande hjälper oss att utvecklas.
Högaktningsfullt
Mån Rasz

Senast redigerad av MonRasz; 10-31-2009 at 09:59.. Orsak: Update & Typo
Old 10-10-2009, 05:36   #23 (Permalink)
New Member
Gröngöling
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

jasoncross's Avatar

Activity Longevity
0/20 2/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Tack: 0
jasoncross is on a distinguished road

Re: Dagens tankar genom Mon Rasz

Wow .........

Thats en otrolig video serie.
MonRasz (10-31-2009)
Reply

Liknande Trådar
Tråd Startat Forum Svar Senaste inlägg
The Bell Curve: Book tar upp tankar om tro - Dagens Pilot Editor Nyheter - Vetenskap och andlighet 0 02-05-2009 11:00
Valley hamnar sundare tankar - Libanon Daily News Editor Nyheter - Natural Health 0 10-05-2008 04:21
The Secret Law Of Love: tankar, känslor och attraktioner Jonas1 Videoklipp - Law of Attraction 0 09-18-2008 08:55

Tags
Mån , Rasz , Tankar
Mån , Rasz , Tankar ,

Ämnesverktyg
Visningslägen

Posting Rules
Du inte Posta nya ämnen
Du inte post svar
Du inte post bilagor
Du inte redigera dina inlägg

BB code är
Smilies är