|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Spiritual Awakening Diskutere og dele eller ber om noe knyttet til åndelig oppvåkning. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
DT-017 Daily Thoughts - AvreiseDT-017 - Avreise:
Dagens refleksjoner er i ferd: Avreise. I dødsøyeblikket - hva skjer? For Zen buddhistene er det en ytterst viktig begivenhet, når den åndelige kroppen skiller fra den fysiske én. Kan vi forestille seg at det som en ut-av-kroppen-opplevelse, med unntak av at ånd ikke vil igjen forene med kroppen igjen? ... Post Lectum: Forestill deg en bønn å være et tilbud av energi fra den materielle verden til den åndelige ett, som omfatter et bilde av ønsket fremtid. Daily Thoughts by man Rasz 07/2009 Man Rasz's Channel: YouTube - MonRasz's Channel Sist endret av MonRasz; 07-19-2009 kl 12:34.. Reason: Oppdatering |
||
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
DT-018 Daily Thoughts - UtdanningDT-018 - Utdannelse:
Dagens refleksjoner er i ferd: Education. Selv om dette er en av mine topp prioritet problemer, skjøv jeg det så langt bak, fordi jeg følte behov for å legge ut det grunnleggende først, for eksempel grunnlaget for tanker i økter 5 og 6. En vellykket opplæring starter med å gi lærerne rett trening og jeg håper at mine refleksjoner i forrige sesjon hjalp litt å pløye den veien. ... Oppsummert: La baby, spedbarn, barn, ungdom eller tenåring, være et viktig medlem av familien - hele tiden. Vis din ekte kjærlighet og ekte kjærlighet vil bli returnert. ... Post Lectum: Ingenting i denne verden er mer dyrebart enn å ta imot nye liv og gi det en sjanse for å utvikle og vokse, fra fødsel til død. Ingen ting. Daily Thoughts by man Rasz 07/2009 Man Rasz's Channel: YouTube - MonRasz's Channel Sist endret av MonRasz; 07-19-2009 kl 12:36.. Reason: Oppdatering |
||
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
DT-019: Daily Thoughts - Independence DayDT-019 - Independence Day:
Dagens refleksjoner er i ferd: Independence Day. ... La meg avslutte dagens korte økten med bare ett kapittel av uavhengighetserklæringen: Vi holder disse sannheter for å være selvinnlysende, at alle mennesker er skapt like, at de er utstyrt med sin Skaper med visse unalienable rettigheter, at det blant disse er liv, frihet og streben etter lykke. At for å sikre disse rettighetene, regjeringer er innstiftet blant menneskene, utledet sin rett krefter fra samtykke fra styrte, at når noen styreform blir destruktive av disse endene er det rett folket til å endre eller å avskaffe den, og om å innføre nye regjeringen, legger sitt fundament på slike prinsipper og organisere sine krefter i en slik form som dem skal synes mest sannsynlig virkning Safety and Happiness. Daily Thoughts by man Rasz 07/2009 Man Rasz's Channel: YouTube - MonRasz's Channel Sist endret av MonRasz; 07-19-2009 kl 12:36.. Reason: Oppdatering |
||
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Ta en lytt til denne oppsummeringen av forrige 9 Daglig Tanker, inkludert et hint hvaDT-020 - Review 11-19:
Hvilke krefter i livet kjøre oss? Svare på dette spørsmålet, var målet, som jeg pekte på den siste Review, Daily Thoughts no. 10. Har jeg passer til det? Vel, gjennomført Daglig Tanker no.11 tittelen: 3 Virus og det reflekteres problemet med misforståelser forårsaket av antagelser, tro og følelser. Dette er meget sterke krefter i samfunnet vårt og for å overvinne disse krever bevissthet og selvkontroll. ... Post Lectum: Jeg trenger å tenke, tenke og reflektere, hva i livet har en effekt. Jeg trenger å søke og analysere uten pause, hvilke ting materie og deres sak. Uansett hva jeg finner jeg vil akseptere, justere mine tanker basert på sanne fakta. Jeg vil komme, klok og klar, å være sterk, når livet ikke er stødig. Daily Thoughts by man Rasz 07/2009 Videre Daily Thoughts kan sees på Mon Rasz's Channel: YouTube - MonRasz's Channel og her: Måtte høyere ånd hjelpe oss å utvikle seg. Yours truly Man Rasz Sist endret av MonRasz; 10-31-2009 kl 09:59.. Reason: Oppdatering & Typo |
||
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
Re: Daily Thoughts by man RaszWow .........
Dvs en utrolig video serie.
|
|
| Følgende bruker sier takk til jasoncross For This Useful Post: |
MonRasz (10-31-2009)
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| The Bell Curve: Book bringer opp tanker om tro - Daily Pilot | Editor | Nyheter - Science and Religion | 0 | 02-05-2009 11:00 |
| Valley havner sunnere tanker - Libanon Dagblad | Editor | Nyheter - Natural Health | 0 | 10-05-2008 04:21 |
| The Secret Law Of Love: tanker, følelser og Attraction | Jonas1 | Videoer - Law of Attraction | 0 | 09-18-2008 08:55 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|