Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Global Enhet Main > Spiritual Awakening
Registrer Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Søke Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Spiritual Awakening Diskutere og dele eller ber om noe knyttet til åndelig oppvåkning.

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Man , Rasz , Tanker
Video: Man , Rasz , Tanker ,

Reply

LinkBack Trådverktøy Display Modes
Old 07-01-2009, 07:11   #19 (permalink)
Medlem
Junior Member
Points: 1,031, Level: 18Points: 1,031, Level: 18Points: 1,031, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67
MonRasz is on a distinguished road

DT-017 Daily Thoughts - Avreise

DT-017 - Avreise:
Dagens refleksjoner er i ferd: Avreise. I dødsøyeblikket - hva skjer? For Zen buddhistene er det en ytterst viktig begivenhet, når den åndelige kroppen skiller fra den fysiske én. Kan vi forestille seg at det som en ut-av-kroppen-opplevelse, med unntak av at ånd ikke vil igjen forene med kroppen igjen? ... Post Lectum: Forestill deg en bønn å være et tilbud av energi fra den materielle verden til den åndelige ett, som omfatter et bilde av ønsket fremtid. Daily Thoughts by man Rasz 07/2009

Man Rasz's Channel:
YouTube - MonRasz's Channel

Sist endret av MonRasz; 07-19-2009 kl 12:34.. Reason: Oppdatering
MonRasz está offline   Reply With Quote
Old 07-02-2009, 10:16   #20 (permalink)
Medlem
Junior Member

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

DT-018 Daily Thoughts - Utdanning

DT-018 - Utdannelse:
Dagens refleksjoner er i ferd: Education. Selv om dette er en av mine topp prioritet problemer, skjøv jeg det så langt bak, fordi jeg følte behov for å legge ut det grunnleggende først, for eksempel grunnlaget for tanker i økter 5 og 6. En vellykket opplæring starter med å gi lærerne rett trening og jeg håper at mine refleksjoner i forrige sesjon hjalp litt å pløye den veien. ... Oppsummert: La baby, spedbarn, barn, ungdom eller tenåring, være et viktig medlem av familien - hele tiden. Vis din ekte kjærlighet og ekte kjærlighet vil bli returnert. ... Post Lectum: Ingenting i denne verden er mer dyrebart enn å ta imot nye liv og gi det en sjanse for å utvikle og vokse, fra fødsel til død. Ingen ting. Daily Thoughts by man Rasz 07/2009

Man Rasz's Channel:

Sist endret av MonRasz; 07-19-2009 kl 12:36.. Reason: Oppdatering
Old 07-08-2009, 07:13   #21 (permalink)
Medlem
Junior Member

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

DT-019: Daily Thoughts - Independence Day

DT-019 - Independence Day:
Dagens refleksjoner er i ferd: Independence Day. ... La meg avslutte dagens korte økten med bare ett kapittel av uavhengighetserklæringen: Vi holder disse sannheter for å være selvinnlysende, at alle mennesker er skapt like, at de er utstyrt med sin Skaper med visse unalienable rettigheter, at det blant disse er liv, frihet og streben etter lykke. At for å sikre disse rettighetene, regjeringer er innstiftet blant menneskene, utledet sin rett krefter fra samtykke fra styrte, at når noen styreform blir destruktive av disse endene er det rett folket til å endre eller å avskaffe den, og om å innføre nye regjeringen, legger sitt fundament på slike prinsipper og organisere sine krefter i en slik form som dem skal synes mest sannsynlig virkning Safety and Happiness. Daily Thoughts by man Rasz 07/2009

Man Rasz's Channel:

Sist endret av MonRasz; 07-19-2009 kl 12:36.. Reason: Oppdatering
Old 07-08-2009, 07:17   #22 (permalink)
Medlem
Junior Member

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

Ta en lytt til denne oppsummeringen av forrige 9 Daglig Tanker, inkludert et hint hva

DT-020 - Review 11-19:
Hvilke krefter i livet kjøre oss? Svare på dette spørsmålet, var målet, som jeg pekte på den siste Review, Daily Thoughts no. 10. Har jeg passer til det? Vel, gjennomført Daglig Tanker no.11 tittelen: 3 Virus og det reflekteres problemet med misforståelser forårsaket av antagelser, tro og følelser. Dette er meget sterke krefter i samfunnet vårt og for å overvinne disse krever bevissthet og selvkontroll. ... Post Lectum: Jeg trenger å tenke, tenke og reflektere, hva i livet har en effekt. Jeg trenger å søke og analysere uten pause, hvilke ting materie og deres sak. Uansett hva jeg finner jeg vil akseptere, justere mine tanker basert på sanne fakta. Jeg vil komme, klok og klar, å være sterk, når livet ikke er stødig. Daily Thoughts by man Rasz 07/2009

Videre Daily Thoughts kan sees på Mon Rasz's Channel:

og her:

Måtte høyere ånd hjelpe oss å utvikle seg.
Yours truly
Man Rasz

Sist endret av MonRasz; 10-31-2009 kl 09:59.. Reason: Oppdatering & Typo
Old 10.10.2009, 05:36   #23 (permalink)
Nytt medlem
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

jasoncross's Avatar

Activity Longevity
0/20 2/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
jasoncross is on a distinguished road

Re: Daily Thoughts by man Rasz

Wow .........

Dvs en utrolig video serie.
MonRasz (10-31-2009)
Reply

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
The Bell Curve: Book bringer opp tanker om tro - Daily Pilot Editor Nyheter - Science and Religion 0 02-05-2009 11:00
Valley havner sunnere tanker - Libanon Dagblad Editor Nyheter - Natural Health 0 10-05-2008 04:21
The Secret Law Of Love: tanker, følelser og Attraction Jonas1 Videoer - Law of Attraction 0 09-18-2008 08:55

Tags
Man , Rasz , Tanker
Man , Rasz , Tanker ,

Trådverktøy
Display Modes

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 03:32.

Takk til NLP-er kan du nyte automatiske oversettelser