|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Spiritual Awakening Bespreek en delen of iets te vragen met betrekking tot spiritueel ontwaken. |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
DT-017 Dagelijkse Gedachten - VertrekDT-017 - Vertrek:
Vandaag zijn reflecties over: Vertrek. Op het moment van overlijden - wat gebeurt er? Voor de Zen Boeddhisten is het een uiterst belangrijke gebeurtenis, wanneer de spirituele lichaam scheidt van het fysieke. Kunnen we ons voorstellen dat als een out-of-body ervaring, met de uitzondering dat de geest niet opnieuw zal verenigen met het lichaam weer? ... Post Lectum: Stel je een gebed dat een aanbod van energie uit de materiële wereld naar de geestelijke een, die een beeld van de gewenste toekomst omvat. Dagelijkse Gedachten door Mon Rasz 07/2009 Maan Rasz's Channel: YouTube - Kanaal van MonRasz Laatst bewerkt door MonRasz; op 07.19.2009 12:34 AM.. Reden: Update |
||
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
DT-018 Dagelijkse Gedachten - OnderwijsDT-018 - Onderwijs:
Vandaag zijn reflecties over: Onderwijs. Hoewel dit een van mijn top prioritaire thema's, duwde ik het zo ver achter, omdat ik de noodzaak om de lay-out van de eerste grondbeginselen, zoals de stichting van gedachten in sessies 5 en 6 gevoeld. Een succesvolle onderwijs begint met het geven van de docenten de juiste opleiding en ik hoop dat mijn beschouwingen in de vorige sessie hielp een beetje om die weg ploegen. ... In het kort: Laat de baby, baby, kind, jongere of tiener, een belangrijk lid van uw gezin - de hele tijd. Toon je ware liefde en ware liefde zal worden geretourneerd. ... Post Lectum: Niets in deze wereld is kostbaarder dan nieuw leven welkom en geef het een kans om te ontwikkelen en te groeien, vanaf de geboorte tot de dood. Niets. Dagelijkse Gedachten door Mon Rasz 07/2009 Maan Rasz's Channel: YouTube - Kanaal van MonRasz Laatst bewerkt door MonRasz; op 07.19.2009 12:36 AM.. Reden: Update |
||
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
DT-019: Dagelijkse Gedachten - Independence DayDT-019 - Independence Day:
Vandaag zijn reflecties over: Independence Day. ... Laat me korte sessie van vandaag af met slechts een hoofdstuk van de Verklaring van Onafhankelijkheid: Wij houden deze waarheden als vanzelfsprekend, dat alle mensen gelijk zijn geschapen, dat zij door hun Schepper begiftigd met bepaalde onvervreemdbare rechten, dat onder deze Leven, Vrijheid en het nastreven van geluk. Dat is te zorgen voor deze rechten, regeringen zijn ingesteld onder de mensen, die hun net bevoegdheden van de instemming van de geregeld, dat wanneer enige vorm van regering wordt destructieve van deze eindigt, het is het recht van het volk te wijzigen of af te schaffen, en naar instituut nieuwe regering, waarin haar stichting op deze beginselen en het organiseren van haar bevoegdheden in deze vorm, als ze wordt het meeste kans om hun veiligheid en geluk effect. Dagelijkse Gedachten door Mon Rasz 07/2009 Maan Rasz's Channel: YouTube - Kanaal van MonRasz Laatst bewerkt door MonRasz; op 07.19.2009 12:36 AM.. Reden: Update |
||
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Neem een luister naar deze samenvatting van de vorige 9 Dagelijkse Gedachten, waaronder een hint watDT-020 - Review 11-19:
Welke krachten in het leven drive ons? Het beantwoorden van deze vraag, was het doel, zoals ik het reeds in de laatste beoordeling, Dagelijkse Gedachten nee. 10. Heb ik match tot het? Nou, Dagelijkse Gedachten nr.11 droeg de titel: 3 Virussen en weerspiegeld het probleem van onbegrip veroorzaakt door veronderstellingen, overtuigingen en emoties. Dit zijn zeer sterke krachten in onze samenleving en op te lossen die zijn bewustzijn en zelfbeheersing. ... Post Lectum: ik moet denken, denken en reflecteren, wat in het leven heeft een effect. Ik moet zoeken en te analyseren, zonder pauze, waarin de dingen materie en de oorzaak daarvan. Wat ik vind zal ik aanvaarden, de aanpassing van mijn gedachten gebaseerd op ware feiten. Ik zal ontstaan, wijs en klaar, sterk te zijn, als het leven niet constant is. Dagelijkse Gedachten door Mon Rasz 07/2009 Verdere Dagelijkse Gedachten kunnen bekeken worden op maan Rasz's Channel: YouTube - Kanaal van MonRasz Earth Changes - Zal er dramatische Geologische en politieke veranderingen de komende jaren tot 2012? Moge de hogere geest ons helpen evolueren. Groeten Maan Rasz Laatst bewerkt door MonRasz; op 10.31.2009 09:59.. Reden: Update & Typo |
||
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
Re: Dagelijkse Gedachten door Mon RaszWow .........
Dat is een ongelooflijke video-serie.
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan jasoncross For This Useful Post: |
MonRasz (10-31-2009)
|
![]() |