Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para rexistrarse, prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > Spiritual Awakening
Registre-se Blogs Artigos Fotos Vídeos Goodies FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Procura Mensaxes de Hoxe Marcar Foros como lidos Chat room

Spiritual Awakening Discutir e compartir ou pedir calquera cousa relacionada ao despertar espiritual.

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Mon , Rasz , Pensamentos
Vídeos: Mon , Rasz , Pensamentos ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modos de visualización
Old 07-01-2009, 07:11 PM   #19 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 1,031, Level: 18Points: 1,031, Level: 18Points: 1,031, Level: 18
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67
Agradecido 40 veces en 27 Posts
MonRasz is on a distinguished road

DT-017 Daily Life - Partida

DT-017 - Saída:
Reflexións de hoxe son preto de: Saída. No momento da morte - o que acontece? Para os Budismo Zen é un evento moi importante, cando o corpo espiritual se separa do físico. Podemos imaxina-lo como un fóra de corpo, coa ressalva de que o espírito non se re-unir co corpo de novo? ... Post Lectum: Imaxina unha oración a ser unha oferta de enerxía do mundo material o espiritual, que inclúe unha imaxe do futuro desexado. Daily Thoughts por Mon Rasz 07/2009

Canal Mon Rasz's:
YouTube - Canal de MonRasz

Última edición por MonRasz; en 07-19-2009 12:34.. Razón: Actualización
MonRasz está offline   Reply With Quote
Old 07-02-2009, 10:16 PM   #20 (Permalink)
Membro
Junior Member

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

DT-018 Daily Life - Educación

DT-018 - Formación:
Reflexións de hoxe son preto de: Educación. Aínda que esta sexa unha das miñas cuestións de prioridade, eu empurre el que moi atrás, porque eu sentín a necesidade de pór para fóra o básico primeiro, como a Fundación de pensamentos nas seccións 5 e 6. Unha educación de éxito comeza cos profesores dando o dereito de formación e espero que as miñas reflexións en sesión anterior axudou un pouco para arar esa estrada. ... En resumo: Deixe o bebé, bebé, nena, mozo ou adolescente, é un importante membro da súa familia - todo o tempo. Mostrar o seu verdadeiro amor e amor verdadeiro será devolto. ... Post Lectum: Nada neste mundo é máis preciosa do que para recibir unha nova vida e darlle unha oportunidade de medrar e medrar, desde o nacemento ata a morte. Nada. Daily Thoughts por Mon Rasz 07/2009

Canal Mon Rasz's:

Última edición por MonRasz; en 07-19-2009 12:36.. Razón: Actualización
Old 07-08-2009, 07:13 PM   #21 (Permalink)
Membro
Junior Member

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

DT-019: Daily Life - Día da Independencia

DT-019 - Día da Independencia:
Reflexións de hoxe son preto de: Día da Independencia. ... Deixe-me terminar curta sesión de hoxe con só un capítulo da Declaración de Independencia: "Consideramos estas verdades como evidentes por si mesmas, que todos os homes foron creados iguais", que son dotados polo Creador de certos dereitos inalienables, que entre estes están vida, á liberdade e á procura da felicidade. Que para garantir estes dereitos, os gobernos son instituídos entre os homes, derivan seus xustos poderes do consentimento dos gobernados, que sempre que calquera forma de goberno se fai destructiva de tales fins, é o dereito do pobo para cambia-la ou aboliu-la, e instituir un novo goberno, baseando-o en tales principios e organizar os seus poderes, en forma, como lle pareza máis conveniente para realizar a súa seguridade e felicidade. Daily Thoughts por Mon Rasz 07/2009

Canal Mon Rasz's:

Última edición por MonRasz; en 07-19-2009 12:36.. Razón: Actualización
Old 07-08-2009, 07:17 PM   #22 (Permalink)
Membro
Junior Member

MonRasz's Avatar

Activity Longevity
1/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss67

Take a listen to this resumo dos últimos 9 Daily Life, incluíndo unha suxestión que

DT-020 - Review 11-19:
Que forzas na vida nos levar? Respondendo a esta cuestión, era o obxectivo, como refire-lo na revisión do pasado, pensamentos diarios non. 10. Eu xogo ata el? Ben, Daily Life no.11 cargaba o título: 3 virus e reflectir o problema do mal-entendido causado por suposicións, crenzas e emocións. Estas forzas son moi fortes dentro da nosa sociedade e de superar as require conciencia e auto-control. ... Post Lectum: Eu teño pensar, ponderar e reflectir, o que na vida ten un sentido. Eu teño que buscar e analizar, sen pausa, o que importa cousas e as súas causas. Todo o que eu atopar vou aceptar, axustar o meu pensamento baseado en feitos reais. Vou saír, sabio e listo para ser forte, cando a vida non é estable. Daily Thoughts por Mon Rasz 07/2009

Ademais Daily Life se pode ver no Canal Mon Rasz's:

Artigos por Kiara relacionados aos cambios da Terra, Nova Conciencia e nenos Índigo

Que o espírito superior nos axudar a evolucionar.
Saúdos
Lun Rasz

Última edición por MonRasz; en 10-31-2009 09:59.. Razón: Actualización & Typo
Old 10-10-2009, 05:36 PM   #23 (Permalink)
Novos Estados
Junior Member
Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1Points: 12, Level: 1

jasoncross's Avatar

Activity Longevity
0/20 2/20
Today Posts
0/0 ssssssss2
Thanked 1 Time in 1
jasoncross is on a distinguished road

Re: daily Thoughts por Mon Rasz