|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Spiritual Awakening Diskutere og dele eller beder om noget relateret til åndelig opvågnen. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
DT-017 Daily Thoughts - AfgangDT-017 - Afrejse:
Dagens refleksion er omkring: Afrejse. I det øjeblik død - hvad sker der? Til Zen buddhister er det en meget vigtig begivenhed, når det åndelige legeme adskilles fra den fysiske. Kan vi forestille os det som en ud-af-kroppen oplevelse, med den undtagelse, at ånden ikke bliver genforenet med kroppen igen? ... Post Lectum: Forestil dig en bøn er et udbud af energi fra den materielle verden til den åndelige en, som omfatter et billede af den ønskede fremtid. Daglig Tanker ved Mon Rasz 07/2009 Mon Rasz's Channel: YouTube - MonRasz's Channel Senest redigeret af MonRasz; 07-19-2009 kl 12:34.. Årsag: Update |
||
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
DT-018 Daily Thoughts - UddannelseDT-018 - Uddannelse:
Dagens refleksion er omkring: Uddannelse. Selv om dette er en af mine prioriterede spørgsmål, jeg skubbede det, at langt bagefter, fordi jeg følte behov for at udstikke de grundlæggende første, som grundlaget for tanker i sessioner 5 og 6. En vellykket uddannelse starter med at give lærerne den rette uddannelse, og jeg håber, at mine overvejelser i de foregående session hjalp en lille smule til at pløje denne vej. ... Kort sagt: Lad baby, barn, barn, ung eller teenager, være et vigtigt medlem af din familie - hele tiden. Showet vil din sande kærlighed og sande kærlighed blive returneret. ... Post Lectum: Intet i denne verden er mere værdifuldt end at byde nye liv og give det en chance for at udvikle sig og vokse, fra fødsel til død. Ingenting. Daglig Tanker ved Mon Rasz 07/2009 Mon Rasz's Channel: YouTube - MonRasz's Channel Senest redigeret af MonRasz; 07-19-2009 kl 12:36.. Årsag: Update |
||
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
DT-019: Daily Thoughts - Independence DayDT-019 - Independence Day:
Dagens refleksion er omkring: Independence Day. ... Lad mig slutte dagens korte møde med blot et enkelt kapitel af Uafhængighedserklæringen: Vi anser disse sandheder for selvindlysende, at alle mennesker er skabt lige, at de er udstyret med deres Skaber med visse umistelige rettigheder, at blandt disse er liv, frihed og stræben efter lykke. At sikre disse rettigheder, regeringer er anlagt blandt mænd, som henter deres kun beføjelser fra samtykke fra den, der er omfattet, at når enhver form for statslig bliver ødelæggende for disse formål, er det folks ret at ændre eller afskaffe den, og at anlægge nye regering, om dens fundament på sådanne principper og organisering af sine beføjelser i en sådan form, som for dem, for der er størst sandsynlighed for at opfylde deres sikkerhed og lykke. Daglig Tanker ved Mon Rasz 07/2009 Mon Rasz's Channel: YouTube - MonRasz's Channel Senest redigeret af MonRasz; 07-19-2009 kl 12:36.. Årsag: Update |
||
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Tag et lyt til dette resumé af de foregående 9 Dagligt Thoughts, herunder et vink, hvadDT-020 - Review 11-19:
Hvilke kræfter i livet drive os? Besvarelse af dette spørgsmål, var målet, da jeg påpegede det i den sidste redigering, daily thoughts no. 10. Har jeg leve op til det? Nå, der daily thoughts no.11 titlen: 3 Virus og det afspejlede problemet med misforståelser forårsaget af antagelser, overbevisninger og følelser. Disse er meget stærke kræfter i vores samfund og for at overvinde dem, der kræver bevidsthed og selvkontrol. ... Post Lectum: Jeg har brug for at tænke, overveje og tænke, hvad der i livet har en effekt. Jeg har brug for at søge og analysere uden pause, hvor tingene sagen, og deres årsag. Uanset hvad jeg synes jeg vil acceptere, at justere mine tanker er baseret på faktiske kendsgerninger. Jeg vil vise, kloge og klar, til at være stærk, når livet ikke er stabil. Daglig Tanker ved Mon Rasz 07/2009 Yderligere kan daily thoughts ses på Mon Rasz's Channel: YouTube - MonRasz's Channel og her: Kan den højere ånd hjælpe os med at udvikle sig. Med venlig hilsen Mon Rasz Senest redigeret af MonRasz; 10-31-2009 kl 09:59.. Årsag: Update & Typo |
||
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
Nyt medlem
Junior Medlem
|
Re: Daily Thoughts ved Mon RaszWow .........
Dvs en utrolig video-serie.
|
|
| Følgende bruger Says Tak til jasoncross For This Useful Post: |
MonRasz (10-31-2009)
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| The Bell Curve: Book bringer tanker om tro - Daily Pilot | Editor | Nyheder - videnskab og spiritualitet | 0 | 02-05-2009 11:00 |
| Valley havne sundere tanker - Libanon Daily News | Editor | Nyheder - Natural Health | 0 | 10-05-2008 04:21 |
| The Secret Law of Love: tanker, følelser og Attraction | Jonas1 | Videoer - lov af Attraction | 0 | 09-18-2008 08:55 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|