|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Despertar Espiritual Discutir i compartir o preguntar qualsevol cosa relacionada amb el despertar espiritual. |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#19 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
DT-017 Daily Pensaments - SortidaDT-017 - Sortida:
Les reflexions d'avui estan a punt: Sortida. En el moment de la mort - què passa? Per als budistes zen és un esdeveniment molt important, quan el cos espiritual es separa de la física. Podem imaginar com un fora-del-cos, amb l'excepció de que l'esperit no es re-unir-se amb el cos de nou? ... Post lectum: Imagini una oració que una oferta d'energia del món material a l'espiritual, que inclou una imatge del futur desitjat. Daily Thoughts per Mon Rasz 07/2009 Canal dl Rasz's: YouTube - Canal de MonRasz's Last edited by MonRasz; 07/19/2009 a 12:34.. Motiu: Actualització |
||
|
|
|
|
|
#20 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
DT-018 Daily Pensaments - EducacióDT-018 - Educació:
Les reflexions d'avui estan a puntYouTube - DT-018 Daily Pensaments - Educació Canal dl Rasz's: YouTube - Canal de MonRasz's Last edited by MonRasz; 07/19/2009 a 12:36.. Motiu: Actualització |
||
|
|
|
|
|
#21 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
DT-019 - Dia de la Independència:: Dia de la Independència. ... Deixa'm acabar breu sessió d'avui amb un sol capítol de la Declaració d'Independència: Sostenim que aquestes veritats com auto-evidents, que tots els homes són creats iguals, que són dotats pel seu Creador amb certs drets inalienables, entre els quals es la vida, la llibertat i la recerca de la felicitat. Que per assegurar aquests drets, els governs es institueixen entre els homes, que deriven els seus justos poders del consentiment dels governats, que sempre que una forma de govern botiga a destruir aquests fins, és el dret del poble a reformar-la o abolir-, i instituir un nou govern, pel qual la seva fundació en aquests principis i organitzi els seus poders en tal forma, com a ells els sembli més probable és que, per complir la seva seguretat i felicitat. Daily Thoughts per Mon Rasz 07/2009
Les reflexions d'avui estan a puntYouTube - DT-019 Daily Pensaments - Dia de la Independència Canal dl Rasz's: YouTube - Canal de MonRasz's Last edited by MonRasz; 07/19/2009 a 12:36.. Motiu: Actualització |
||
|
|
|
|
|
#22 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
DT-020 - Test 11-19:Què forces en la vida ens condueix? En resposta a aquesta pregunta, era l'objectiu, com ho vaig assenyalar en l'últim examen, el diari Els pensaments no. 10. Em trobo a l'alçada? Bé, Daily Thoughts no.11 portava el títol: 3 Virus i reflecteix el problema de malentès causat pels supòsits, creences i emocions. Aquestes són forces molt fort en la nostra societat i per superar aquests requereix coneixement i auto-control. ... Post lectum: He de pensar, meditar i reflexionar, el que en la vida té un efecte. He de buscar i analitzar sense pausa, que les coses assumpte i la seva causa. El que jo trobo que va a acceptar, ajustar els meus pensaments sobre la base de fets reals. Vaig a sortir, savi i llest, per ser forta, quan la vida no és constant. Daily Thoughts per Mon Rasz 07/2009
YouTube - DT-020 Daily Thoughts - Comentari 11-19 - MonRasz a Dailymotion YouTube - Canal de MonRasz's Nens Índigo: Els nens del Nuevo Amanecer Que l'esperit superior ajudar-nos a evolucionar. Atentament Dl Rasz .. Motiu: Update & Typo 09:5910.10.2009, 05:36 |
||
|
|
|
|
|
#23 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
Wow .........Això és una sèrie de vídeo increïble.
La vida és impressionant ... Jo vaig aprendre el veritable significat de la
|
|
| Pensaments |
MonRasz (10-31-2009)
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| The Bell Curve: llibre recull els pensaments sobre la fe - Pilot diari | Editor | Notícies - Ciència i Espiritualitat | 0 | 02/05/2009 11:00 |
| Vall de ports pensaments saludables - Líban Daily News | Editor | Notícies - Salut Natural | 0 | 10/05/2008 04:21 |
| La Llei de Secret d'amor: pensaments, sentiments i atraccions | Jonas1 | Videos - Llei de la Atracció | 0 | 09/18/2008 08:55 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|