Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Global Enhet Main > Spesifikke spørsmål
Registrer Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Søke Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Spesifikke spørsmål Noen slags spørsmål knyttet til liv, personlig utvikling eller situasjon som du vil ha hjelp fra andre. Du må også gjerne hjelpe noen som har et spørsmål - som regel har vi alle opplevd lignende ting i en form eller den andre ...

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Divide , Tilgi
Video: Divide , Tilgi ,

Reply

LinkBack Trådverktøy Display Modes
Old 07-02-2009, 03:36   #1 (permalink)
Medlem
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Sted: Burlington
Ourself is on a distinguished road

Kan du tilgi dem som vil splitte oss?

Jeg kan tilgi. Bin Laden, Bush, Hitler ... Enhver krig monger vil gjøre.

Jeg kan tilgi dem fordi jeg tror ikke de forstår hva de gjør. Hvis de visste det var seg selv de var hatet og skader, ville de ser det er et problem. De kan ikke løse problemet, fordi de tror på utsiden må være løst før innsiden.

Hvis du begjærer lidelse er galskap. Living et mareritt. Jeg kan tilgi noen for å gjøre noe skadelig stund bevisstløs. Men jeg ville fortsatt låse dem opp til de er våkne.

Hva tror du?
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-02-2009), Kathleen ann (07-02-2009), Venu Nair (07-02-2009)
Old 07-02-2009, 05:03   #2 (permalink)
Medlem
Senior Member
Points: 5,456, Level: 50Points: 5,456, Level: 50Points: 5,456, Level: 50
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
6/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss358
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Kan du tilgi dem som vil splitte oss?

Quote:
Opprinnelig skrevet av Ourself View Post

Jeg kan tilgi dem fordi jeg tror ikke de forstår hva de gjør. Hvis de visste det var seg selv de var hatet og skader, ville de ser det er et problem. De kan ikke løse problemet, fordi de tror på utsiden må være løst før innsiden.

Hvis du begjærer lidelse er galskap. Living et mareritt. Jeg kan tilgi noen for å gjøre noe skadelig stund bevisstløs. Men jeg ville fortsatt låse dem opp til de er våkne.

Hva tror du?
Hei alle sammen,

Jeg er enig med dine tanker Ourself. Tilgivelse er en healer for oss alle, etter min mening. Noen ganger er ikke en enkel ting å gjøre hvis smertene er fortsatt rå og følelser høy .. jeg hørte et sted, å tilgi er ikke å si hva du / de gjorde er / var rett. Men at vi ikke lenger ville bære den smerte som unforgiveness strømmer til vår egen sjel / ånd. Det må være så mye vanskeligere om når berørt på en personlig note.My følelser er tilgivelse gir tilbake åndene makt til å føle og gjøre godt ... Men, føler jeg en beskyttelse mot spesielt utsatte barn overalt. Derfor ja, føler jeg de som skader bør holdes borte fra dem de skade. kanskje inkludert seg selv ........ Bare mine tanker selvfølgelig

Kjærlighet og fred til deg og alle .... Kak
kathleen ann está offline   Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to kathleen ann For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-02-2009), Narnia (07-04-2009), Ourself (07-02-2009)
Old 07-02-2009, 03:15   #3 (permalink)
Super Member
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Quote:

Hva tror du?
Hilsen My Spiritual Kin,

Mine tanker om dette emnet:
Tilgivelse er ikke et problem. Akkurat som Kath sa, å tilgi er å helbrede seg selv, de omkringliggende situasjonen og mange andre også involvert. Min personlige erfaringer har vist meg at når en person er vekket åndelig til et bestemt sted, blir tilgivelse selv en mute punkt. Hvis du føler behov for å "tilgi" en det må være noen handling som har blitt tatt personlig av den som tilgir. Når dette platået awakenment har blitt oppnådd behovet for å behandle hendelser som personlig opphører å eksistere. Selv om vi bruker ordet "angriper" fokuserer onde hensikter direkte og personlig mot en annen person, den "vekket attackee ... ment offer" ser begivenhet for hva det er, Illusion, (*) Således alle trenger å koble til energi av arrangementet på en personlig måte går tapt. Dette perspektivet skaper ingen energi bånd som trenger tilgivelse. (*En side notat her: alltid en illusjon som spiller en spesifikk del for læring og vekst av de som er involvert).
Min neste tanke på denne tråden er:
Jeg er ikke så sikker på at mange av disse individene, særlig på det, vil vi beskrive det som .... "På toppen av kjeden av kommandoen" ikke er fullt ut klar over akkurat hva det er de gjør og er bare villige til å "betale prisen" for den energiske kaos sine handlinger høste, hver for deres varierende personlige grunner. Og ja, jeg snakker på et nivå som er i det minste, energisk vekket.
Nå, på neste nivå av viten, er nivået som forstår og opererer helt fra stedet av aksept og kunnskap at vi alle er ett, det skapte en del av selv som kan se, forstå og akseptere den dramatiske hendelsen for hva det er. Denne delen av Self kan også holde medfølelse og takknemlighet for den åndelig vesen som har avtalt å spille den delen av "skadelig en" i dette Illusion vi kaller tredje Dimensional Reality. Dette er et svært vanskelig begrep å gjenkjenne, omfatter, og holder som sannhet på energiske nivået på den tredje dimensjonen, men det er en sannhet likevel.
På dette vibratory nivå av lys, kan det Høyere Selv og ser at "skadelig én" er rett og slett en åndelig likemann som har avtalt, for varierende grunner av sine egne, til fysisk inkarnerte i denne tett tredje dimensjonale nivået eksistens og lek en del, man at de fleste av oss ikke ville vare å ta på. Fra dette flyet av "Reality" kommer forståelsen hvor vi kan mønstre ut fra oss, selv i den tredje dimensjonen, følelser av medfølelse og takknemlighet for denne bror eller søster jeg snakket om før. Betyr dette har vi gjennom fingrene sine handlinger på tredje dimensjonale nivået? No Betyr dette at vi tillater fysisk inkarnerte som de er til å skade andre ganger? No Betyr dette Vi har en del å spille og et ansvar for å holde oss ansvarlig for våre handlinger, eller ikke-handlinger, i illusorisk drama vi alle deltar i? Ja.
Så du ser, når vi begynner vår åndelige awakenment, begynner vi å operere fra nivå vi aldri engang tenkt på før, langt mindre trodde eksisterte. Som den våkne og oppvåkning tredje dimensjonale fysiske vesener vi er manifest som, har vi mye ansvar og arbeid å gjøre. Det er på tide vi begynner for alvor å ta på seg det vi kom hit fra de høyere verdener å gjøre.

Much Love, lys og mange velsignelser til dere alle,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Følgende 5 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Kathleen ann (07-05-2009), Narnia (07-04-2009), Ourself (07-02-2009), umaybrt (07-02-2009)
Old 07-02-2009, 07:33   #4 (permalink)
Medlem
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Takk for gjennomtenkte svar, mine brødre;

Kathleen Anne;

Quote:
Det må være så mye vanskeligere om når berørt på en personlig note.My følelser er tilgivelse gir tilbake åndene makt til å føle og gjøre godt ... Men, føler jeg en beskyttelse mot spesielt utsatte barn overalt. Derfor ja, føler jeg de som skader bør holdes borte fra dem de skade. kanskje inkludert seg selv ........ Bare mine tanker selvfølgelig
Jeg vet hva du mener ... Jeg har hørt at folk som tilgir deres barndom misbrukere er mer sannsynlig å bryte kjeden av overgrep enn de som holder sinnet i.

Når du få en ekte følelse av Compassion, er det morsomt hvordan du kan ta vekk all mening og se objektivt på enhver situasjon og se den riktige tingen å gjøre. Fungerende stedet for å reagere. Jeg har hørt at noen folk når de tar bort all mening før oppnå sann Medfølelse bli nhilistic og faktisk kan skade seg selv.

Det er min forståelse at dette nesten skjedd Sidhartha Gautama under det treet.

Essence;

Quote:
Nå, på neste nivå av viten, er nivået som forstår og opererer helt fra stedet av aksept og kunnskap at vi alle er ett, det skapte en del av selv som kan se, forstå og akseptere den dramatiske hendelsen for hva det er. Denne delen av Self kan også holde medfølelse og takknemlighet for den åndelig vesen som har avtalt å spille den delen av "skadelig en" i dette Illusion vi kaller tredje Dimensional Reality. Dette er et svært vanskelig begrep å gjenkjenne, omfatter, og holder som sannhet på energiske nivået på den tredje dimensjonen, men det er en sannhet likevel.
På dette vibratory nivå av lys, kan det Høyere Selv og ser at "skadelig én" er rett og slett en åndelig likemann som har avtalt, for varierende grunner av sine egne, til fysisk inkarnerte i denne tett tredje dimensjonale nivået eksistens og lek en del, man at de fleste av oss ikke ville vare å ta på. Fra dette flyet av "Reality" kommer forståelsen hvor vi kan mønstre ut fra oss, selv i den tredje dimensjonen, følelser av medfølelse og takknemlighet for denne bror eller søster jeg snakket om før. Betyr dette har vi gjennom fingrene sine handlinger på tredje dimensjonale nivået? No Betyr dette at vi tillater fysisk inkarnerte som de er til å skade andre ganger? No Betyr dette Vi har en del å spille og et ansvar for å holde oss ansvarlig for våre handlinger, eller ikke-handlinger, i illusorisk drama vi alle deltar i? Ja.
Takk, det er akkurat hva jeg mener. Det er på dette punktet hvor Medfølelse har ingenting å gjøre med hvordan du føler deg mot noe så er ikke lenger følelser basert. Det er bare ren logikk ... Sunn fornuft.

Quote:
Så du ser, når vi begynner vår åndelige awakenment, begynner vi å operere fra nivå vi aldri engang tenkt på før, langt mindre trodde eksisterte. Som den våkne og oppvåkning tredje dimensjonale fysiske vesener vi er manifest som, har vi mye ansvar og arbeid å gjøre. Det er på tide vi begynner for alvor å ta på seg det vi kom hit fra de høyere verdener å gjøre.

Jeg helhjertet enig. Mitt eneste problem er å prøve å finne hvordan jeg ville være mest nyttig for det hele.
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-03-2009), Kathleen ann (07-05-2009)
Old 07-03-2009, 06:01   #5 (permalink)
Super Member
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

Quote:

Takk, det er akkurat hva jeg mener. Det er på dette punktet hvor Medfølelse har ingenting å gjøre med hvordan du føler deg mot noe så er ikke lenger følelser basert. Det er bare ren logikk ... Sunn fornuft.

Jeg helhjertet enig. Mitt eneste problem er å prøve å finne hvordan jeg ville være mest nyttig for det hele.
Hilsener Ourself og velkommen tilbake. Long time no see .....

Jeg ønsker å få en kommentar om dine ord jeg har markert i "Royal Blue" farge ....
Selv om jeg forstår på et intellektuelt nivå hva du mente med formuleringen din jeg følte behov for å kanskje belyse og klargjøre litt så det ikke er misforståelser av hvem som helst hvor som helst. Dette betyr ikke at du vil være enig med meg, betyr det bare "jeg" ser det slik ...... lol
Jeg ser ikke hvordan "compassion" kan emotionless. Som et spørsmål om faktum, uansett hvor jeg analysere den, på høyt åndelig frekvens vi snakker om vil jeg si det er en umulighet. Nå vil jeg enig i at "medfølelse" tar på en helt ny energi på dette nivået, og akkurat som du sa til Kath, en ekte følelse av medlidenhet skaper objektivitet og tydeliggjør riktige handlinger fra én, fordi det plasserer de beslutningsprosesser i en modus av "ta aksjon" i stedet for bare "reagere" til basen følelser.
Jeg tror det jeg prøver å si er, for meg, sann åndelig medfølelse utgår fra sann åndelig bevegelse, fra sann åndelig ubetinget kjærlighet. Jeg "vet" at vi kan ha "medfølelse med objektivitet" og jeg lære dette er et sted vi alle burde strebe etter. Vi kan ha en logisk forståelse av medfølelse, kan vi vise medfølelse uten å bli hektet inn i dramaene som skapte behovet for medfølelse i første omgang, men medfølelse dette nivået er laget i High hjertechakraet og over, og kan ikke være alle omfatter helbredende vibrasjoner er vi snakker om dersom det er bare delt fra en logisk nivå av vår tilværelse. Det må komme fra våre Kilde guddommelige Ubetinget kjærlighet, og alle som noen gang har opplevd for seg selv denne frekvensen of Love's vibrasjon, vil jeg våge å si ville definitivt likestille dette til en "åndelig Emotion".
Jeg er sliten og det er sent som jeg prøver å dele mine tanker om dette, så jeg håper jeg har forklart mine tanker om dette tilstrekkelig.

Kjærlighet, Lys og velsignelser,

Namaste

Essence

PS Kanskje vi kan snakke senere om hvordan vi alle kan fungere best mulig i det hele?

Sist endret av Essence; 07-03-2009 kl 04:15..
The Following 3 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Kathleen ann (07-05-2009), Ourself (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 04:22   #6 (permalink)
Medlem
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Hei Essence!

Jeg ser frem til at samtalen.

Jeg ser hvor du kommer fra på denne, men jeg fortsatt må Lovingly uenige bare en teeny litt.

Quote:
Jeg ser ikke hvordan "compassion" kan emotionless. Som et spørsmål om faktum, uansett hvor jeg analysere den, på høyt åndelig frekvens vi snakker om vil jeg si det er en umulighet. Nå vil jeg enig i at "medfølelse" tar på en helt ny energi på dette nivået, og akkurat som du sa til Kath, en ekte følelse av medlidenhet skaper objektivitet og tydeliggjør riktige handlinger fra én, fordi det plasserer de beslutningsprosesser i en modus av "ta aksjon" i stedet for bare "reagere" til basen følelser.
Jeg tror det jeg prøver å si er, for meg, sann åndelig medfølelse utgår fra sann åndelig bevegelse, fra sann åndelig ubetinget kjærlighet.

Feeling med følelser og følelsen med følelser er to forskjellige ting, etter min mening. Hvis benet ble skadet, vil det ta følelse å se den trenger helbredelse? Jeg tror ikke det ... Du føler smerten gjennom benet og handle deg på det. Samme som om du ser en person skadet på gata. Du føler smerten gjennom vedkommende og handle på det.

Du trenger ikke å synes synd på den personen lenger enn du har til å synes synd på leggen. Du føler smerten og handle deretter. Jeg tror at om det var basert på følelser, ville det være en reaksjon og ikke en handling.

Slik jeg ser det, om følelser er nødvendig for å føle betingelsesløs kjærlighet er det basert på betingelse av hvordan du føler på den tiden og kunne ikke være objektiv.

Hvor mye faktiske følelser trenger du for å vise i ta på seg jakken fordi det er kaldt? Selv de mest hjerteløs person vil sette på hansker i Arktis, men uten å vite det, de blir Velferdspermisjon til sine hender.

For meg er det bare sunn fornuft.
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-03-2009), Kathleen ann (07-05-2009), Narnia (07-04-2009)
Old 07-03-2009, 05:26   #7 (permalink)
Super Member
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

Greetings Once Again Ourself,

Ok, la meg se om jeg forstår deg riktig .... Fordi jeg tror vi presenterer det samme konseptet, vi bare gjør det basert på våre individuelle oppfatninger og fra 3. dimensjonale nivået, slik vi måtte bruke den 3. dimensjonale former for kommunikasjon, som dessverre ikke fungerer, og fungerer godt på nivået på konseptet vi diskuterer ... .... LOL (Snart .... ganske snart, vil vi alle kommunisere i former som er mye bedre egnet for denne type diskusjon ... ... LOL)

Først, jeg er enig ... .. følelsen av bevegelse og følelse med følelse er virkelig svært forskjellige ting. I mangel av bedre måte å raskt beskrive forskjellen jeg vil bruke dette eksemplet. Feeling med følelser er "Human"; Feeling med følelsen er "Vulcan". Er du en Star Trek-fan? Lol

Den andre måten du sier "tomato" og jeg sier, "toe-maw-tow" (phonic stavemåte ...) er i setningen din: "Du trenger ikke å synes synd på den personen lenger enn du har til å føle synd på beinet ditt ". Jeg er enig. Men ...
Nivået på medfølelse som jeg snakker ikke båret av medlidenhet. Compassion båret av medlidenhet skapes ut av basen følelser og er svært tett i energi i forhold til nivået på Spiritual Compassion jeg snakker om. Denne lavere medfølelse er opprettet i 3. og 4. chakraene, henholdsvis Solar Plexus og Hjerte chakraene. (Det er tent og antent i 3. chakraet og vokser og flytter til den 4. chakraet og det er derfra det utgår utgått fra oss til å bli delt med andre). Denne typen medfølelse har sin nødvendighet i de lavere rikene eksistens og sannhet, mangelen på dette nivået medfølelse er det som har brakt menneskeheten og vår verden til det sted hvor den er nå. (Dette kunne ha vært unngått, og dette kan ha vært Guddommelige Kilde plan, men det er en annen samtale .... Lol)
Dersom du lese mitt siste innlegg vil du se at jeg gjorde omtale av "fakta / idé / konsept" at nivået på Compassion jeg snakker om er opprettet og strømmer ut fra nivået på High Heart Charka og oppover. Det er ikke det samme som medlidenhet av vårt fysiske tetthet følelser. Det er ikke engang av vårt altruistisk omsorg følelser som er av en høy grad av energi av 3. dimensjonen, som forøvrig dette nivået medfølelse er nødvendig nå på planeten i full kraft for å hjelpe menneskeheten i helbredelse og oppvåkning.
Får jeg tilbud til deg, hvis du er kjent med arbeid og bruk av de 7 chakra-systemet, prøv dette .... Meditere på og puste gjennom området mellom High hjertechakraet og Throat chakra. Høy hjertechakraet er det 8. chakraet og ligger omtrent halvveis mellom hjertechakraet og Throat chakra. Se hva, om noe du har erfaring med dette.
Jeg må si, jeg er virkelig nyte denne samtalen. Takk for det. Hva en gave.

Jeg venter spent din og andres kommentarer til denne fantastiske utveksling av konsepter. Takk for at du startet denne tråden.

Namaste

Essence

Sist endret av Essence; 07-03-2009 kl 05:51..
Følgende 2 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Ourself (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 05:52   #8 (permalink)
Super Member
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

PS jeg nesten glemt .... Jeg tror ikke følelser er nødvendig for å føle Ubetinget guddommelig kjærlighet, i alle fall ikke 3dje dimensjonale tetthet følelser. Men jeg tror de er springboards mennesker bruker til katapulten dem til det sted hvor de åpner opp for energi Ubetinget guddommelig kjærlighet.

Namaste

Essence
Følgende 2 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Ourself (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 06:02   #9 (permalink)
Medlem
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Hei igjen, Essence! Jeg håper virkelig at du har en fantastisk dag.

Dette kan være en tad lang ... Tigging alle pardons.

Quote:
Ok, la meg se om jeg forstår deg riktig .... Fordi jeg tror vi presenterer det samme konseptet, vi bare gjør det basert på våre individuelle oppfatninger og fra 3. dimensjonale nivået, slik vi måtte bruke den 3. dimensjonale former for kommunikasjon, som dessverre ikke fungerer, og fungerer godt på nivået på konseptet vi diskuterer ... .... LOL (Snart .... ganske snart, vil vi alle kommunisere i former som er mye bedre egnet for denne type diskusjon ... ... LOL)
Jeg er enig ... Det kan beskatte kommunisere med ord. Og jeg er også enig i at en av de neste trinnene gjør unna med behovet. Jeg lurer på hvordan de fleste ville tilpasse seg den manglende evne til å decieve.

Quote:
Først, jeg er enig ... .. følelsen av bevegelse og følelse med følelse er virkelig svært forskjellige ting. I mangel av bedre måte å raskt beskrive forskjellen jeg vil bruke dette eksemplet. Feeling med følelser er "Human"; Feeling med følelsen er "Vulcan". Er du en Star Trek-fan? Lol

Nå vet jeg snakker vi samme konseptet! Jeg prøvde veldig hardt for å komme opp med en Vulcan Vei å sette medfølelse. Det eneste jeg kunne tenke på var min egen ... Valget som skaper minst mulig skade er den etiske én. Å vente et minutt ... Hadde det ikke går noe sånt som "Behovene til de mange oppveie behovene til de få" som Kirk svarte "Noen ganger behovene til den ene større enn behovene til de mange" Spock bare litt hevet øyenbrynene hvis jeg husker riktig (Spock var den Kirk ble reffering til, lol).

Jeg liker Star Trek. Jeg tror vi skal bruke mat replicators gang snart. Når vi trykker inn evigvarende bevegelse, energi, ressurs og overbefolkning problemet vil være en ting av legender.

Quote:
Nivået på medfølelse som jeg snakker ikke båret av medlidenhet. Compassion båret av medlidenhet skapes ut av basen følelser og er svært tett i energi i forhold til nivået på Spiritual Compassion jeg snakker om. Denne lavere medfølelse er opprettet i 3. og 4. chakraene, henholdsvis Solar Plexus og Hjerte chakraene. (Det er tent og antent i 3. chakraet og vokser og flytter til den 4. chakraet og det er derfra det utgår utgått fra oss til å bli delt med andre). Denne typen medfølelse har sin nødvendighet i de lavere rikene eksistens og sannhet, mangelen på dette nivået medfølelse er det som har brakt menneskeheten og vår verden til det sted hvor den er nå. (Dette kunne ha vært unngått, og dette kan ha vært Guddommelige Kilde plan, men det er en annen samtale .... Lol)

Jeg er enig igjen. Jeg har nylig sett på chakraene. Jeg har hørt mye om dem, men ikke nok til å vite hva jeg snakker om. Jeg vet hva du mener om synd skjønt. Dersom grunnlaget for Compassion er basert kun på synd, er det fortsatt forsterke den oss og "dem" sykdom.

Quote:
Dersom du lese mitt siste innlegg vil du se at jeg gjorde omtale av "fakta / idé / konsept" at nivået på Compassion jeg snakker om er opprettet og strømmer ut fra nivået på High Heart Charka og oppover. Det er ikke det samme som medlidenhet av vårt fysiske tetthet følelser. Det er ikke engang av vårt altruistisk omsorg følelser som er av en høy grad av energi av 3. dimensjonen, som forøvrig dette nivået medfølelse er nødvendig nå på planeten i full kraft for å hjelpe menneskeheten i helbredelse og oppvåkning.

Jeg må innrømme, jeg synes dette konseptet interessant. Idealene jeg holder for det meste er logisk basert (Alle blir ett ...) og det er attraktivt å høre det samme konseptet Compassion oppstå fra en forståelse av chakraene. Ikke det at jeg ikke allerede vet det Wisdom of chakraene er nyttig, men at jeg kan ha undervurdert hvordan gunstig det virkelig kan være.

Quote:
Får jeg tilbud til deg, hvis du er kjent med arbeid og bruk av de 7 chakra-systemet, prøv dette .... Meditere på og puste gjennom området mellom High hjertechakraet og Throat chakra. Høy hjertechakraet er det 8. chakraet og ligger omtrent halvveis mellom hjertechakraet og Throat chakra. Se hva, om noe du har erfaring med dette.

Mange takk! Jeg vil gjøre dette til lunsj i morgen. Jeg er for trøtt nå, og jeg ønsker å kunne fokusere riktig (jeg jobber nattskift, blah).

Quote:
Jeg må si, jeg er virkelig nyte denne samtalen. Takk for det. Hva en gave.

Jeg venter spent din og andres kommentarer til denne fantastiske utveksling av konsepter. Takk for at du startet denne tråden.

Jeg nyter det også. Takk for at du svarer!

Namaste

Quote:
PS jeg nesten glemt .... Jeg tror ikke følelser er nødvendig for å føle Ubetinget guddommelig kjærlighet, i alle fall ikke 3dje dimensjonale tetthet følelser. Men jeg tror de er springboards mennesker bruker til katapulten dem til det sted hvor de åpner opp for energi Ubetinget guddommelig kjærlighet.

Sannelig ... Smerter lærer oss å helbrede.

Sist endret av Ourself; 07-03-2009 kl 06:05..
Ourself está offline   Reply With Quote
Følgende 2 Users Say Thank You to Ourself For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-03-2009)
Reply

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Affairs: Tilgi en affære - Hvorfor skal du? Editor Nyheter - Love & Relationships 0 06-18-2009 04:20
Affairs: Slik Tilgi en affære - Er det også mulig å tilgi en affære? Editor Nyheter - Love & Relationships 0 05-13-2009 08:10
Affairs: Jeg kan ikke tilgi min Cheating Spouse - Råd og tips som kan hjelpe Editor Nyheter - Love & Relationships 0 03-23-2009 05:50
Relasjoner: Secrets of a Successful Relationship - Del 17 - Tilgi og glem Editor Nyheter - Relasjoner 0 03-11-2009 01:30

Tags
Divide , Tilgi
Divide , Tilgi ,

Trådverktøy
Display Modes

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 03:16.

Takk til NLP-er glede automatiske oversettelser