Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Specifieke vragen
Registreer Blogs Artikelen Foto Video Goodies FAQ Gebruikerslijst Berichten van vandaag Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chatruimte

Specifieke vragen Elke vorm van vragen met betrekking tot uw leven, persoonlijke ontwikkeling of situatie die je wilt hebben met hulp van anderen. Ook kunt u te helpen iedereen die een vraag - meestal we hebben alle soortgelijke dingen op de een of de andere ...

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikelen, Foto, Video, Video Search, Contact Us, FAQ , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Divide , Vergeef
Video's: Divide , Vergeef ,

Reply

LinkBack Discussietools Weergavemodus
Old 07.02.2009, 03:36   #1 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Ourself is on a distinguished road

Kunt u vergeven die zou verdelen ons?

Ik kan vergeven. Bin Laden, Bush, Hitler ... Elke oorlog Monger zal doen.

Ik vergeef het hun, want ik denk niet dat ze begrijpen wat ze doen. Als ze wisten dat het ze zelf haten en schaden, dan zouden ze zien dat er een probleem is. Zij kunnen niet het probleem oplossen, omdat ze denken dat de buitenwereld moet worden vastgesteld voordat de binnenkant.

Om hunkeren lijden is waanzin. Living een nachtmerrie. Ik kan vergeven iemand om iets te doen terwijl schadelijke bewusteloos. Maar ik zou nog steeds sluiten ze op tot ze wakker zijn.

Wat denk je?
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-02-2009), Kathleen ann (07-02-2009), Venu Nair (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 05:03   #2 (permalink)
Lid
Senior Member
Points: 5,456, Level: 50Points: 5,456, Level: 50Points: 5,456, Level: 50
Activity: 45%Activity: 45%Activity: 45%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
6/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss358
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Kun je vergeven die zou verdelen ons?

Quote:
Oorspronkelijk Gepost door Onszelf View Post

Ik vergeef het hun, want ik denk niet dat ze begrijpen wat ze doen. Als ze wisten dat het ze zelf haten en schaden, dan zouden ze zien dat er een probleem is. Zij kunnen niet het probleem oplossen, omdat ze denken dat de buitenwereld moet worden vastgesteld voordat de binnenkant.

Om hunkeren lijden is waanzin. Living een nachtmerrie. Ik kan vergeven iemand om iets te doen terwijl schadelijke bewusteloos. Maar ik zou nog steeds sluiten ze op tot ze wakker zijn.

Wat denk je?
Hallo allemaal,

Ik ben het met je gedachten onszelf. Vergeving is een genezer voor ons allemaal in mijn mening. Soms is niet eenvoudig om te doen als pijn is nog steeds rauw, en de emoties hoog .. hoorde ik ergens, Om vergeven is niet te zeggen wat je / ze deden was / is gelijk. Maar, dat we niet meer zou dragen de pijn die onvergevingsgezindheid feeds om onze eigen ziel / geest. Zij moet dit veel moeilijker zijn al bij aanraking op een persoonlijke note.My gevoelens zijn vergeving geeft weer de geesten de macht te voelen en te doen ... Maar goed, ik voel een bescherming ten aanzien van de bijzonder kwetsbare kinderen overal. Dus ja, ik voel degenen die kwaad weg van degenen die zij schade moeten worden bewaard. misschien ook zelf ........ Alleen mijn gedachten natuurlijk

Liefde en vrede voor u en alle kak ....
kathleen ann está offline   Reply With Quote
De volgende 4 gebruikers bedanken om ann kathleen For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-02-2009), Narnia (07-04-2009), Onszelf (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 03:15 PM   #3 (permalink)
Super Lid
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Quote:

Wat denk je?
Greetings mijn spirituele Kin,

Mijn gedachten over dit onderwerp:
Vergeving is geen probleem. Net als Kath zei, om te vergeven is om zichzelf te genezen, de omliggende situatie en vele anderen ook betrokken. Mijn persoonlijke ervaringen hebben me laten zien dat zodra een persoon geestelijk ontwaken naar een bepaalde plaats, vergeving wordt zelfs een mute-punt. Om de behoefte voelen om "vergeven" een ander er moet een daad die is persoonlijk genomen door degene die vergeeft. Zodra dit plateau van awakenment is bereikt op de noodzaak om gebeurtenissen als persoonlijke proces ophoudt te bestaan. Zelfs als de, gebruiken we het woord "hacker" heeft zich kwaad opzet rechtstreeks en persoonlijk in de richting van een ander individu, de 'ontwaakte attackee ... beoogde slachtoffer "ziet het evenement voor wat het is, Illusion, (*) Dus allemaal moeten hechten aan de energie van het evenement op een persoonlijke manier verloren. Dit perspectief schept geen energie band die moet vergeving. (*Een opmerking terzijde hier: altijd een illusie dat speelt een specifiek deel voor het leren en groei van de betrokkenen).
Mijn volgende gedachte op deze draad is:
Ik ben niet zo zeker van dat veel van deze mensen, met name op de, zullen wij als beschrijven .... "Aan de top van de hiërarchie" zijn niet volledig op de hoogte van iets meer precies wat ze doen en zijn gewoon bereid zijn om "de prijs betalen" voor de energieke ravage hun acties te plukken, ieder voor hun uiteenlopende persoonlijke redenen. En ja, ik heb het op een niveau dat is, op zijn minst, energiek wakker.
Nu, aan het volgende niveau van weten, het niveau dat begrijpt en werkt volledig vanaf de plaats van acceptatie en kennis die we allen een zijn, is er opgericht het deel van het Zelf dat kan zien, te begrijpen en aanvaarden de dramatische gebeurtenis voor wat het is. Dit deel van het Zelf kan zelfs bezitten mededogen en dankbaarheid voor het geestelijk wezen, die heeft ingestemd met het deel van de "kwaadaardige een" spelen in deze illusie noemen we Derde Dimensionale Werkelijkheid. Dit is een heel moeilijk begrip te herkennen, te omvatten, en houdt als waarheid op het energetische niveau van de derde dimensie, maar het is een waarheid allemaal hetzelfde.
Op dit niveau trillingen van het licht, kan het Hoger Zelf en doet, ziet dat de "kwaadaardige een" is simpelweg een geestelijke peer die is overeengekomen, om uiteenlopende redenen van hun eigen, fysiek te incarneren in dit dichte derde dimensionale niveau van bestaan en spelen een deel, een dat de meeste van ons niet zou zorg op zich te nemen. Vanaf dit vlak van "Reality" komt het inzicht in waar we weer kunnen opbrengen vanuit ons, zelfs op de derde dimensie, de emoties van mededogen en dankbaarheid voor deze broer of zus sprak ik van tevoren. Betekent dit dat we door de vingers zien hun acties op het derde dimensionale niveau? No Betekent dit dat we toestaan dat de fysiek vleesgeworden worden ze herhaaldelijk om anderen te schaden? Nee betekent dit dat wij een rol om te spelen en een verantwoordelijkheid om onszelf verantwoordelijk te houden voor onze acties, of niet-acties, in de illusie drama we allemaal deelnemen? Ja.
Zo zie je, zodra we beginnen onze spirituele awakenment, beginnen we te werken vanuit niveaus wij zelfs nog nooit van denken voor, veel minder van mening bestond. Zoals de ontwaakte en ontwaken driedimensionale fysieke wezens zich manifesteren als we zijn, hebben we veel verantwoordelijkheid en werk te doen. Het wordt tijd dat we beginnen serieus te nemen over wat we hier kwamen uit de hogere rijken om te doen.

Veel Liefde, Licht en vele zegeningen aan jullie allen,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
De volgende 5 gebruikers bedanken om Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Kathleen ann (07-05-2009), Narnia (07-04-2009), Onszelf (07-02-2009), umaybrt (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 07:33 PM   #4 (permalink)
Lid
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Bedankt voor de doordachte antwoorden, mijn broeders;

Kathleen Anne;

Quote:
Zij moet dit veel moeilijker zijn al bij aanraking op een persoonlijke note.My gevoelens zijn vergeving geeft weer de geesten de macht te voelen en te doen ... Maar goed, ik voel een bescherming ten aanzien van de bijzonder kwetsbare kinderen overal. Dus ja, ik voel degenen die kwaad weg van degenen die zij schade moeten worden bewaard. misschien ook zelf ........ Alleen mijn gedachten natuurlijk
Ik weet wat je bedoelt ... Ik heb gehoord dat mensen die hun jeugd vergeven daders hebben meer kans op de keten van misbruik dan degenen die houden de woede inch pauze

Zodra u een echt gevoel van mededogen te bereiken, het is grappig hoe je kunt meenemen alle zin en kijk objectief op elke situatie en zien het juiste ding om te doen. Handelend in plaats van reageren. Ik heb gehoord dat sommige mensen als ze weg te nemen alle zin voor het bereiken van echte Compassie nhilistic geworden en kan zelfs pijn zelf.

Ik heb begrepen dat deze bijna overkwam Sidhartha Gautama onder die boom.

Essence;

Quote:
Nu, aan het volgende niveau van weten, het niveau dat begrijpt en werkt volledig vanaf de plaats van acceptatie en kennis die we allen een zijn, is er opgericht het deel van het Zelf dat kan zien, te begrijpen en aanvaarden de dramatische gebeurtenis voor wat het is. Dit deel van het Zelf kan zelfs bezitten mededogen en dankbaarheid voor het geestelijk wezen, die heeft ingestemd met het deel van de "kwaadaardige een" spelen in deze illusie noemen we Derde Dimensionale Werkelijkheid. Dit is een heel moeilijk begrip te herkennen, te omvatten, en houdt als waarheid op het energetische niveau van de derde dimensie, maar het is een waarheid allemaal hetzelfde.
Op dit niveau trillingen van het licht, kan het Hoger Zelf en doet, ziet dat de "kwaadaardige een" is simpelweg een geestelijke peer die is overeengekomen, om uiteenlopende redenen van hun eigen, fysiek te incarneren in dit dichte derde dimensionale niveau van bestaan en spelen een deel, een dat de meeste van ons niet zou zorg op zich te nemen. Vanaf dit vlak van "Reality" komt het inzicht in waar we weer kunnen opbrengen vanuit ons, zelfs op de derde dimensie, de emoties van mededogen en dankbaarheid voor deze broer of zus sprak ik van tevoren. Betekent dit dat we door de vingers zien hun acties op het derde dimensionale niveau? No Betekent dit dat we toestaan dat de fysiek vleesgeworden worden ze herhaaldelijk om anderen te schaden? Nee betekent dit dat wij een rol om te spelen en een verantwoordelijkheid om onszelf verantwoordelijk te houden voor onze acties, of niet-acties, in de illusie drama we allemaal deelnemen? Ja.
Dank u, dat is precies wat ik bedoel. Het is op dit punt waar Compassion heeft helemaal niets te maken met hoe je je voelt de richting van zoiets is niet langer op basis van emotie. Het is gewoon pure logica ... Gezond verstand.

Quote:
Zo zie je, zodra we beginnen onze spirituele awakenment, beginnen we te werken vanuit niveaus wij zelfs nog nooit van denken voor, veel minder van mening bestond. Zoals de ontwaakte en ontwaken driedimensionale fysieke wezens zich manifesteren als we zijn, hebben we veel verantwoordelijkheid en werk te doen. Het wordt tijd dat we beginnen serieus te nemen over wat we hier kwamen uit de hogere rijken om te doen.

Ik ben het volledig eens. Mijn enige probleem probeert te bedenken hoe ik het meest zou nuttig zijn om het geheel.
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-03-2009), Kathleen ann (07-05-2009)
Old 07.03.2009, 06:01   #5 (permalink)
Super Lid
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

Quote:

Dank u, dat is precies wat ik bedoel. Het is op dit punt waar Compassion heeft helemaal niets te maken met hoe je je voelt de richting van zoiets is niet langer op basis van emotie. Het is gewoon pure logica ... Gezond verstand.

Ik ben het volledig eens. Mijn enige probleem probeert te bedenken hoe ik het meest zou nuttig zijn om het geheel.
Greetings onszelf en welkom terug. Long time no see .....

Ik wil graag een opmerking maken over je woorden die ik heb aangegeven in de "Royal Blue" kleur ....
Hoewel ik begrijp op een intellectueel niveau wat je bedoeld met je formulering voelde ik de behoefte om misschien verhelderen en te verduidelijken wat er is dus geen misverstanden door iedereen overal. Dit betekent niet dat u het met mij eens, betekent het gewoon 'ik' zie het op deze manier ...... lol
Ik zie niet in hoe "mededogen" kan emotieloos zijn. In feite niet uit hoe ik analyseren, op het hoge niveau van spirituele frequentie we spreken van zou ik zeggen dat het een onmogelijkheid. Nu, ik zal het ermee eens dat "medelijden" krijgt een geheel nieuwe energie op dit niveau, en net zoals u kenbaar gemaakt aan Kath, een echt gevoel van mededogen schept objectiviteit en verduidelijkt goede acties van een, omdat zij degenen besluitvorming in een modus plaatsen van de "actie" in plaats van simpelweg "reageren" op basis van emoties.
Ik denk dat wat ik probeer te zeggen is, voor mij, ware spirituele medeleven uitgaat van ware geestelijke emotie, van ware geestelijke onvoorwaardelijke liefde. Ik "weet" dat we kunnen hebben "mededogen met onthechting" en ik leren dit is een plaats waar we moeten allemaal nastreven. We kunnen een logische begrip van mededogen, kunnen we laten zien zonder mededogen worden aangesloten op het drama dat de noodzaak van mededogen in de eerste plaats gecreëerd, maar mededogen van dit niveau wordt gecreëerd in de High Hartchakra en meer, en kan niet de alle omvat helende trillingen we spreken van wanneer het enkel wordt gedeeld door een logisch niveau van ons wezen. Het moet afkomstig zijn van onze Goddelijke Bron van Onvoorwaardelijke Liefde, en alle die ooit hebben gehad voor zichzelf deze frequentie van de trilling van de liefde, durf ik te zeggen zou zeker dit neerkomen op een "Spirituele Emotion".
Ik ben moe en het is te laat als ik probeer mijn gedachten op dit aandeel, dus ik hoop dat ik heb uitgelegd mijn gedachten op dit voldoende.

Liefde, Licht en Blessings,

Namaste

Essence

PS Misschien kunnen we later praten over hoe we allemaal het beste kunnen dienen het geheel?

Last edited by Essence; op 07.03.2009 04:15 PM..
De volgende 3 gebruikers bedanken om Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Kathleen ann (07-05-2009), Onszelf (07-03-2009)
Old 07.03.2009, 04:22 PM   #6 (permalink)
Lid
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Hi Essence!

Ik kijk uit naar dat gesprek.

Ik zie waar je vandaan komt op deze, maar ik nog steeds veel zorg moet gewoon eens een piepklein beetje.

Quote:
Ik zie niet in hoe "mededogen" kan emotieloos zijn. In feite niet uit hoe ik analyseren, op het hoge niveau van spirituele frequentie we spreken van zou ik zeggen dat het een onmogelijkheid. Nu, ik zal het ermee eens dat "medelijden" krijgt een geheel nieuwe energie op dit niveau, en net zoals u kenbaar gemaakt aan Kath, een echt gevoel van mededogen schept objectiviteit en verduidelijkt goede acties van een, omdat zij degenen besluitvorming in een modus plaatsen van de "actie" in plaats van simpelweg "reageren" op basis van emoties.
Ik denk dat wat ik probeer te zeggen is, voor mij, ware spirituele medeleven uitgaat van ware geestelijke emotie, van ware geestelijke onvoorwaardelijke liefde.

Feeling met emoties en gevoel met gewaarwordingen zijn twee verschillende dingen, in mijn mening. Als je been gewond was, zou het om emotie te zien die het nodig heeft genezing? Ik denk het niet ... Je voelt de pijn door je been en je handelen. Hetzelfde als wanneer u een persoon gewond op straat te zien. Je voelt de pijn door die persoon en handelen op.

U hoeft geen medelijden met de persoon meer dan je hebt medelijden met je been. Je voelt de pijn en dienovereenkomstig handelen. Ik denk dat als het is gebaseerd op emotie, zou het een reactie en niet een actie.

The Way ik het zie, als emoties nodig zijn om onvoorwaardelijke Liefde voelen, is gebaseerd op de toestand van hoe je je voelt op dat moment en kon niet objectief zijn.

Hoeveel werkelijke emotie heb je nodig om te laten zien in het aantrekken van een jas, omdat het koud is? Zelfs de meest harteloze persoon gelegd op handschoenen in het Noordpoolgebied, maar zonder het te weten, ze worden Compassionate aan hun handen.

Voor mij is het gewoon gezond verstand.
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-03-2009), Kathleen ann (07-05-2009), Narnia Re: Lisa Renee juli HEMELVAART update
Old 07.03.2009, 05:26 PM   #7 (permalink)
Super Lid
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

Greetings Once Again onszelf,

Oke, laat me zien of ik u goed begrijp .... Omdat ik echt denk dat we hetzelfde concept presenteren, zijn we net doen op basis van onze individuele percepties en vanaf de 3e dimensionale niveau, dus we hoeven de 3e dimensionale vorm van communicatie, die helaas niet werkt en de functie goed bij gebruiken het niveau van begrip we bespreken ... .... LOL (Binnenkort .... zeer binnenkort zullen wij communiceren op alle formulieren die zijn veel beter geschikt voor dit soort discussies ... ... LOL)

Ten eerste ben ik het eens ... .. gevoel met emotie en gevoel met gevoel zijn echt heel verschillende dingen. Bij gebrek aan een betere manier om snel beschrijven het verschil zal ik gebruik dit voorbeeld. Feeling met emotie is "Human"; Feeling met gevoel is "Vulcan". Bent u een Star Trek fan? Lol

De andere manier waarop je zegt "tomaat" en ik zeg, "Toe-muil-tow" (Phonic spelling ...) is in uw verklaring: "Je hoeft geen medelijden met de persoon meer dan je moet voelen sorry voor je been. I agree. Maar ...
Het niveau van mededogen die ik spreek niet ten laste van medelijden. Compassion laste van medelijden wordt gecreëerd uit het basis emoties en is zeer dicht bij haar energie in vergelijking met het niveau van Spirituele Compassion ik spreek van. Dit lagere niveau van mededogen is gemaakt in de 3de en 4de Chakra's, respectievelijk de Solar Plexus en het Hart Chakra. (Het is aangewakkerd en ontstoken in de 3de Chakra en dan groeit en verhuist naar de 4e chakra en het is van daaruit dat het uitgaat van ons heen worden gedeeld met anderen). Dit soort van medelijden heeft de noodzaak ervan in de lagere rijken van het bestaan en in waarheid, het ontbreken van dit niveau van mededogen is wat heeft geleid tot de mensheid en onze wereld naar de plaats waar het nu is. (Dit kan worden vermeden; dit zou kunnen hebben plan zijn Goddelijke Bron, maar dat is een ander gesprek .... Lol)
Als je herlezen mijn laatste bericht dat u zult zien dat ik gewag gemaakt van het 'feit / idee / concept "dat het niveau van Compassion ik spreek van wordt gemaakt en afkomstig is van het niveau van de Hoge Hart charka en hoger. Het is niet hetzelfde als het mededogen gemaakt op basis van onze fysieke dichtheid emoties. Het is zelfs niet gemaakt op basis van onze zorg altruïstische emoties die van een hoog niveau van energie van de 3e dimensie, die door de manier waarop dit niveau van mededogen is nu op de planeet nodig op volle kracht om de mensheid te helpen bij genezing en ontwaken.
Mag ik aan u, als u bekend bent met de werking en het gebruik van de 7 Chakra systeem, probeer dit .... Mediteer op en adem door het gebied tussen de Hoge Hartchakra en de Keel Chakra. De Hoge Hart Chakra is de 8e chakra en bevindt zich ongeveer halverwege tussen de Hartchakra en de Keel Chakra. Zie wat, als alles wat je ervaring met dit.
Ik moet zeggen, ik ben echt genieten van dit gesprek. Dank u voor. Wat een geschenk.

Ik angstig wachten op jou en iemand anders opmerkingen over deze geweldige uitwisseling van concepten. Dank u voor het starten van deze draad.

Namaste

Essence

Last edited by Essence; op 07.03.2009 05:51 PM..
De volgende 2 gebruikers bedanken om Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Onszelf (07-03-2009)
Old 07.03.2009, 05:52 PM   #8 (permalink)
Super Lid
Moderator

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

PS Ik vergat bijna .... Ik geloof niet dat emoties nodig zijn om Goddelijke Onvoorwaardelijke Liefde voelen, althans niet 3de dimensionale dichtheid emoties. Maar ik denk dat ze de springplanken mensen gebruiken om ze katapult naar de plaats waar ze openstellen voor de energie van Goddelijke Onvoorwaardelijke Liefde.

Namaste

Essence
De volgende 2 gebruikers bedanken om Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Onszelf (07-03-2009)
Old 07.03.2009, 06:02 PM   #9 (permalink)
Lid
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Hi again, Essence! Ik hoop echt dat je een fantastische dag hebben.

Dit kan een beetje lang ... Begging alle vergeeft.

Quote:
Oke, laat me zien of ik u goed begrijp .... Omdat ik echt denk dat we hetzelfde concept presenteren, zijn we net doen op basis van onze individuele percepties en vanaf de 3e dimensionale niveau, dus we hoeven de 3e dimensionale vorm van communicatie, die helaas niet werkt en de functie goed bij gebruiken het niveau van begrip we bespreken ... .... LOL (Binnenkort .... zeer binnenkort zullen wij communiceren op alle formulieren die zijn veel beter geschikt voor dit soort discussies ... ... LOL)
Ik ben het eens ... Het kan worden belasten communiceren met woorden. En ik ook mee eens dat een van de volgende stappen is het afschaffen van de behoefte. Ik vraag me af hoe de meerderheid zou aanpassen aan het onvermogen om decieve.

Quote:
Ten eerste ben ik het eens ... .. gevoel met emotie en gevoel met gevoel zijn echt heel verschillende dingen. Bij gebrek aan een betere manier om snel beschrijven het verschil zal ik gebruik dit voorbeeld. Feeling met emotie is "Human"; Feeling met gevoel is "Vulcan". Bent u een Star Trek fan? Lol

Nu weet ik We zijn hetzelfde concept praten! Ik probeerde heel hard om te komen met een Vulcan Way te zetten Compassie. De enige die ik kon bedenken was mijn eigen ... De keuze die de minste hoeveelheid schade ontstaat is het ethische een. Oh wacht even ... Heeft het niet gaan iets als "De behoeften van de vele opwegen tegen de behoeften van de weinige" Om die Kirk antwoordde: "Soms zijn de behoeften van de een zwaarder wegen dan de behoeften van de vele" Spock just kinda trok zijn wenkbrauwen op als ik mij goed herinner (Spock was het een Kirk was Reffering aan, lol).

I really don't like Star Trek. Ik denk dat we zullen gebruiken voedsel replicators sometime soon. Zodra we aanboren eeuwigdurende beweging, de energie, hulpbronnen en overbevolking probleem wordt een ding van legendes.

Quote:
Het niveau van mededogen die ik spreek niet ten laste van medelijden. Compassion laste van medelijden wordt gecreëerd uit het basis emoties en is zeer dicht bij haar energie in vergelijking met het niveau van Spirituele Compassion ik spreek van. Dit lagere niveau van mededogen is gemaakt in de 3de en 4de Chakra's, respectievelijk de Solar Plexus en het Hart Chakra. (Het is aangewakkerd en ontstoken in de 3de Chakra en dan groeit en verhuist naar de 4e chakra en het is van daaruit dat het uitgaat van ons heen worden gedeeld met anderen). Dit soort van medelijden heeft de noodzaak ervan in de lagere rijken van het bestaan en in waarheid, het ontbreken van dit niveau van mededogen is wat heeft geleid tot de mensheid en onze wereld naar de plaats waar het nu is. (Dit kan worden vermeden; dit zou kunnen hebben plan zijn Goddelijke Bron, maar dat is een ander gesprek .... Lol)

Ik ben het niet eens opnieuw. Ik heb alleen kort gekeken naar Chakra's. Ik heb veel gehoord over hen, maar niet genoeg om te weten waar ik het over heb. Ik weet wat je bedoelt over het wel jammer. Als de basis van Compassie uitsluitend gebaseerd is op medelijden, is het nog steeds versterking van de Us en "hen" ziekte.

Quote:
Als je herlezen mijn laatste bericht dat u zult zien dat ik gewag gemaakt van het 'feit / idee / concept "dat het niveau van Compassion ik spreek van wordt gemaakt en afkomstig is van het niveau van de Hoge Hart charka en hoger. Het is niet hetzelfde als het mededogen gemaakt op basis van onze fysieke dichtheid emoties. Het is zelfs niet gemaakt op basis van onze zorg altruïstische emoties die van een hoog niveau van energie van de 3e dimensie, die door de manier waarop dit niveau van mededogen is nu op de planeet nodig op volle kracht om de mensheid te helpen bij genezing en ontwaken.

Ik moet toegeven, ik vind dit concept interessant. De idealen Ik houd meestal logica gebaseerd (All is One ...) en het is aantrekkelijk voor hetzelfde concept van Compassion horen voort uit een begrip van de chakra's. Niet dat ik niet al wist de Wijsheid van Chakra's gunstig is, maar dat ik kan hebben onderschat hoe uiteindelijk het echt kan zijn.

Quote:
Mag ik aan u, als u bekend bent met de werking en het gebruik van de 7 Chakra systeem, probeer dit .... Mediteer op en adem door het gebied tussen de Hoge Hartchakra en de Keel Chakra. De Hoge Hart Chakra is de 8e chakra en bevindt zich ongeveer halverwege tussen de Hartchakra en de Keel Chakra. Zie wat, als alles wat je ervaring met dit.

Hartelijk dank! Ik zal dit doen tijdens de lunch morgen. Ik ben nu ook moe en ik wil kunnen terecht focus (ik werk nachtdienst, bla).

Quote:
Ik moet zeggen, ik ben echt genieten van dit gesprek. Dank u voor. Wat een geschenk.

Ik angstig wachten op jou en iemand anders opmerkingen over deze geweldige uitwisseling van concepten. Dank u voor het starten van deze draad.

Ik geniet het ook. Bedankt voor het reageren!

Namaste

Quote:
PS Ik vergat bijna .... Ik geloof niet dat emoties nodig zijn om Goddelijke Onvoorwaardelijke Liefde voelen, althans niet 3de dimensionale dichtheid emoties. Maar ik denk dat ze de springplanken mensen gebruiken om ze katapult naar de plaats waar ze openstellen voor de energie van Goddelijke Onvoorwaardelijke Liefde.

Meeste zeker ... Pijn leert ons om te genezen.

Laatst bewerkt door onszelf; op 07.03.2009 06:05 PM..
Ourself está offline   Reply With Quote
De volgende 2 gebruikers bedanken om onszelf For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-03-2009)
Reply