Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para rexistrarse, prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > Cuestións específicas
Registre-se Blogs Artigos Fotos Vídeos Goodies FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Procura Mensaxes de Hoxe Marcar Foros como lidos Chat room

Cuestións específicas Calquera tipo de cuestións relacionadas coa súa vida, desenvolvemento persoal ou situación que quere ter coa axuda de outros. Ademais, Sinto-se libre para axudar a alguén con unha causa - normalmente temos todas as cousas con experiencia semellante en forma ou de outra ...

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Divide , Perdoando
Vídeos: Divide , Perdoando ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modos de visualización
Old 07-02-2009, 03:36 PM   #1 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Lugar: Burlington
Agradecido 86 veces en 49 Posts
Ourself is on a distinguished road

Pode perdoar a aqueles que nos dividir?

Eu podo perdoar. Ben Laden, Bush, Hitler ... Calquera traficante de guerra vai facer.

Eu podo perdoar, porque eu non creo que eles entenden o que están facendo. Se eles sabían que era se eles estaban odiando e prexudicando, verían que hai un problema. Eles non poden resolver o problema porque pensa que o exterior ten que ser modificado antes do interior.

Para almejar o sufrimento é insanidade. Vivindo un pesadelo. Eu podo perdoar a alguén a facer algo prexudicial ao inconsciente. Pero eu aínda trance-los ata que eles están acordados.

¿Que pensas?
amani313 (07-25-2009), Esencia  (07-02-2009), Ann Kathleen (07-02-2009), Nair Venues (07-02-2009)
Old 07-02-2009, 05:03 PM   #2 (Permalink)
Membro
Senior Member
Points: 5,498, Level: 50Points: 5,498, Level: 50Points: 5,498, Level: 50
Activity: 38%Activity: 38%Activity: 38%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
6/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss361
Agradecementos: 1.413
Agradecido 446 veces en 229 Posts
kathleen ann is on a distinguished road

Re: É posible perdoar a aqueles que nos dividir?

Cita:
Originally Posted by Ourself View Post
Eu podo perdoar. Ben Laden, Bush, Hitler ... Calquera traficante de guerra vai facer.

Eu podo perdoar, porque eu non creo que eles entenden o que están facendo. Se eles sabían que era se eles estaban odiando e prexudicando, verían que hai un problema. Eles non poden resolver o problema porque pensa que o exterior ten que ser modificado antes do interior.

Para almejar o sufrimento é insanidade. Vivindo un pesadelo. Eu podo perdoar a alguén a facer algo prexudicial ao inconsciente. Pero eu aínda trance-los ata que eles están acordados.

¿Que pensas?
Hola a todos,

Concordo cos seus pensamentos nós mesmos. O perdón é unha cura para todos nós na miña opinión. Ás veces non é unha cousa fácil de facer a dor aínda está cru, e as emocións alta .. eu oín en algún lugar, perdoar non é dicir o que ten / eles non é / era certo. Pero, iso nós xa non cargar o rancor dor que alimenta a nosa alma / espírito. Debe ser moito máis difícil aínda cando fixo un note.My sentimentos persoais son perdón devolve o poder dos espíritos para sentir e facer o ben ... Pero, eu sinto unha protección para os máis vulnerables, especialmente nenos en todas partes. Polo tanto, si, eu me sinto mal os que deben ser sometido lonxe daqueles que o dano. quizais incluso se ........ Só meus pensamentos, é claro

Amor e paz para vostede e todos .... kak
kathleen ann está offline   Reply With Quote
Os seguintes 4 Usuarios dixeron Grazas Kathleen Ann por esa útil mensaxe:
amani313 (07-25-2009), Esencia  (07-02-2009), Narnia (07-04-2009), Ourself (07-02-2009)
Old 07-02-2009, 03:15 PM   #3 (Permalink)
Super Membro
Moderador
Points: 15,360, Level: 85Points: 15,360, Level: 85Points: 15,360, Level: 85
Activity: 54%Activity: 54%Activity: 54%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.378
Agradecido 1.317 veces en 707 Posts
Essence is on a distinguished road

Cita:

¿Que pensas?
Greetings My Spiritual Kin,

Meus pensamentos sobre este tema:
O perdón non é un problema. Así como Kath dixo, perdoar é curar auto, a situación entorno e moitos outros implicados. As miñas experiencias persoais mostraron-me que cando un individuo é espertado Espiritualidade para un determinado lugar, o perdón tórnase aínda un punto mudo. Para sentir a necesidade de "perdoar", outro ten que haber algún acto que teña sido toma persoalmente por aquel que perdoa. Unha vez que este meseta de awakenment foi atinxida a necesidade de eventos como proceso persoal deixa de existir. Mesmo se a, usa o termo "agresor" se concentra a intención maliciosa, directa e persoalmente para outro individuo, o "attackee espertou ... envíe un e-" vítima ve o evento como ela é; Illusion, (*), Polo tanto, todos deben unirse á enerxía do evento dun xeito persoal está perdido. Esa perspectiva non crea vínculo de enerxía que o perdón necesidades. (*Notar aquí un apartado: sempre unha ilusión que está botando unha parte específica para a aprendizaxe e crecemento dos implicados).
Meu pensamento en relación a este segmento é:
Eu non estou tan seguro que moitos destes individuos, especialmente no, imos describilos-lo como .... "No cumio da cadea de mando" non están plenamente conscientes de só exactamente o que é que eles están facendo e son simplemente dispostos a pagar o prezo "para o caos enerxético súas accións coller, cada un dos seus variados motivos persoais. E si, estou falando nun nivel que é, como mínimo, con enerxía espertar.
Agora, no seguinte nivel de coñecemento, o nivel que comprende e opera totalmente a partir do lugar de aceptación e de coñecemento que somos todos un, non é creado a parte do eu que poida ver, comprender e aceptar o evento dramáticas para o que é. Esta parte do Self pode ata soster compaixón e gratitude polo ser espiritual que aceptou facer o papel de un "mal" nesa ilusión que chamamos realidade de terceira dimensión. Este é un concepto moi difícil de recoñecer, abrangue, e manteña a verdade no nivel enerxético da terceira dimensión, pero é unha verdade todo a mesma cousa.
A este nivel de vibración da luz, o eu superior pode e mira que o "mal" é simplemente un punto espiritual, que aceptou, por motivos varios dos seus propios, fisicamente encarnado para este terceiro nivel denso dimensional da existencia e execución unha parte, unha que a maioría de nós non quere asumir. A partir dese plano da "realidade", vén o entendemento no que podemos reunir diante de dentro de nós, mesmo en terceira dimensión, as emocións compaixón e gratitude por este irmán ou irmá que falei antes. Significará isto que toleran as súas accións ao nivel da terceira dimensión? Não Isto significa que permitir que o ser encarnado fisicamente están a prexudicar os outros repetidas veces? Não isto queremos dicir ter un papel a desempeñar e unha responsabilidade a asumir a responsabilidade por nosas accións, ou non-accións, no drama ilusorias todos estamos participando? Si
Entón ti ve, xa que nós comezamos a nosa awakenment espiritual, nós comezamos a operar a partir de niveis que nunca sequera pensou antes, e moito menos pensaba existir. Como o espertado e espertando tridimensional seres físicos que se manifestan como, temos moita responsabilidade e traballo a facer. É tempo de comezar a tomar en serio o que vimos aquí nos reinos máis elevados para facer.

Moito Amor, Luz e moitas benzóns a todos vós,

Namaste

Esencia
Essence está offline   Reply With Quote
Os seguintes 5 Usuarios dixeron Grazas Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Ann Kathleen (07-05-2009), Narnia (07-04-2009), Ourself (07-02-2009), umaybrt (07-02-2009)
Old 07-02-2009, 07:33 PM   #4 (Permalink)
Membro
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Thanks for the pensado en dar respostas, meus irmáns;

Kathleen Anne;

Cita:
Debe ser moito máis difícil aínda cando fixo un note.My sentimentos persoais son perdón devolve o poder dos espíritos para sentir e facer o ben ... Pero, eu sinto unha protección para os máis vulnerables, especialmente nenos en todas partes. Polo tanto, si, eu me sinto mal os que deben ser sometido lonxe daqueles que o dano. quizais incluso se ........ Só meus pensamentos, é claro
Eu sei que dicir ... Oín dicir que as persoas que Perdoando os abusos súa infancia son máis propensos a romper a cadea de abuso do que os que manter a rabia dentro

Despois de acadar o verdadeiro sentido da compaixón, é divertido como pode aproveitar todo o seu significado e ollar obxectivamente para calquera situación e ver as cousas ben a facer. Actuando en vez de reaccionar. Oín dicir que algunhas persoas cando aproveitar todo o seu significado, antes de acadar a verdadeira compaixón se nhilistic e se realmente se machucar.

É meu entendemento que iso case aconteceu en Sidhartha Gautama debaixo daquela árbore.

Esencia;

Cita:
Agora, no seguinte nivel de coñecemento, o nivel que comprende e opera totalmente a partir do lugar de aceptación e de coñecemento que somos todos un, non é creado a parte do eu que poida ver, comprender e aceptar o evento dramáticas para o que é. Esta parte do Self pode ata soster compaixón e gratitude polo ser espiritual que aceptou facer o papel de un "mal" nesa ilusión que chamamos realidade de terceira dimensión. Este é un concepto moi difícil de recoñecer, abrangue, e manteña a verdade no nivel enerxético da terceira dimensión, pero é unha verdade todo a mesma cousa.
A este nivel de vibración da luz, o eu superior pode e mira que o "mal" é simplemente un punto espiritual, que aceptou, por motivos varios dos seus propios, fisicamente encarnado para este terceiro nivel denso dimensional da existencia e execución unha parte, unha que a maioría de nós non quere asumir. A partir dese plano da "realidade", vén o entendemento no que podemos reunir diante de dentro de nós, mesmo en terceira dimensión, as emocións compaixón e gratitude por este irmán ou irmá que falei antes. Significará isto que toleran as súas accións ao nivel da terceira dimensión? Não Isto significa que permitir que o ser encarnado fisicamente están a prexudicar os outros repetidas veces? Não isto queremos dicir ter un papel a desempeñar e unha responsabilidade a asumir a responsabilidade por nosas accións, ou non-accións, no drama ilusorias todos estamos participando? Si
Grazas, que é o que quero dicir. É neste punto onde a compaixón non ten nada que ver con como se sente a algo así non é máis emoción baseado. É só pura lóxica ... O sentido común.

Cita:
Entón ti ve, xa que nós comezamos a nosa awakenment espiritual, nós comezamos a operar a partir de niveis que nunca sequera pensou antes, e moito menos pensaba existir. Como o espertado e espertando tridimensional seres físicos que se manifestan como, temos moita responsabilidade e traballo a facer. É tempo de comezar a tomar en serio o que vimos aquí nos reinos máis elevados para facer.

Eu concordo plenamente. O meu único problema é intentar descubrir como eu sería máis útil para o todo.
amani313 (07-25-2009), Esencia  (07-03-2009), Ann Kathleen (07-05-2009)
Old 07-03-2009, 06:01 PM   #5 (Permalink)
Super Membro
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206

Cita:

Grazas, que é o que quero dicir. É neste punto onde a compaixón non ten nada que ver con como se sente a algo así non é máis emoción baseado. É só pura lóxica ... O sentido común.

Eu concordo plenamente. O meu único problema é intentar descubrir como eu sería máis útil para o todo.
Saúdos Ourself e benvido de volta. Long time no see .....

Quere facer un comentario sobre as palabras que destaque no Royal Blue ".... cor "
Aínda que eu non entendo en un nivel intelectual que quixo dicir co seu texto eu sentín a necesidade de quizais describía e aclarar un pouco así, non hai mal-entendido por calquera persoa en calquera lugar. Iso non significa que vai de acordo comigo, só significa "eu" velo da maneira ...... lol
Eu só non vexo como "compaixón", pode ser sen emoción. Por unha cuestión de feito, non importa o que eu analiza-lo, co alto nivel de frecuencia espiritual que estamos falando eu diría que é unha imposibilidade. Agora, eu estou de acordo que a compaixón "asume unha enerxía totalmente nova, a este nivel, e como afirmou a Kath, un verdadeiro sentido de compaixón xera obxectividade e esclarece accións apropiadas en un, porque os lugares de toma de decisións nunha modalidade de "tomar medidas" en vez de simplemente "reaccionando" ás emocións de base.
Coido que estou tratando de dicir é, para min, compaixón espiritual verdadeira emoción espiritual emana da verdade, do amor espiritual verdadeiro e incondicional. Eu non "sabe" que podemos ter "compaixón con desprendemento e eu ensinar este é un lugar que todos debemos aspirar. Podemos ter unha comprensión lóxica da compaixón, podemos amosar compaixón, sen se facer viciado en dramas que creou a necesidade de compaixón, en primeiro lugar, pero a compaixón deste nivel é creado no Chakra do Corazón de alta e por riba, e non pode ser a todas as englobando vibración de cura que estamos falando, se é só compartido a partir dun nivel lóxico do noso ser. Debe vir da nosa Fonte do Divino Amor Incondicional, e calquera e todos os que xa experimentei para ti esa frecuencia de vibración do Amor, eu arriscada dicir que sería máis definitivamente coincidir este un "Spiritual emotion".
Estou canso e xa é tarde porque eu intento compartir meus pensamentos sobre iso, entón espera ter explicado o meu pensamento sobre esta cuestión de forma.

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia

PS Quizais poidamos falar máis sobre como todos podemos servir mellor o todo?

Última edición de Esencia; en 07-03-2009 04:15..
Os seguintes 3 Usuarios dixeron Grazas Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Ann Kathleen (07-05-2009), Ourself (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 04:22 PM   #6 (Permalink)
Membro
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Ola Esencia!

Estou ansioso a esta conversación.

Eu ver onde está a benvida sobre iso, pero eu aínda deben carinhosamente desacordo só un pouquiño.

Cita:
Eu só non vexo como "compaixón", pode ser sen emoción. Por unha cuestión de feito, non importa o que eu analiza-lo, co alto nivel de frecuencia espiritual que estamos falando eu diría que é unha imposibilidade. Agora, eu estou de acordo que a compaixón "asume unha enerxía totalmente nova, a este nivel, e como afirmou a Kath, un verdadeiro sentido de compaixón xera obxectividade e esclarece accións apropiadas en un, porque os lugares de toma de decisións nunha modalidade de "tomar medidas" en vez de simplemente "reaccionando" ás emocións de base.
Coido que estou tratando de dicir é, para min, compaixón espiritual verdadeira emoción espiritual emana da verdade, do amor espiritual verdadeiro e incondicional.

Sentindo-se con emocións e sentimentos con sensacións son dúas cousas diferentes, na miña opinión. Se a súa perna quedou ferido, tería que facer a emoción de velo precisa de cura? I don't think so ... Sent a dor a través da súa perna e lle actuar sobre ela. A mesma cousa como se ves unha persoa mal na rúa. Sent a dor a través da persoa e actuar sobre ela.

Non é preciso sentir pena de que a persoa non máis do que ten que sentir pena da súa perna. Sent a dor e tome unha resolución. Creo que se fose baseada na emoción, sería unha reacción e non unha acción.

A meu ver, se as emocións son necesarios para sentir o amor incondicional, que é baseado na condición de como se sente no momento e non podería ser obxectivo.

Como emoción real como cómpre amosar en vestir un abrigo, porque está frío? Mesmo a persoa máis insensible vai poñer as luvas no Ártico, pero sen saber, eles están sendo compassivo ás súas mans.

Para min, é só sentido común.
amani313 (07-25-2009), Esencia  (07-03-2009), Ann Kathleen (07-05-2009), Narnia Re: Lisa René actualización ASCENSÃO xullo
Old 07-03-2009, 05:26 PM   #7 (Permalink)
Super Membro
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206

Saúdos Once again nós mesmos,

Ok, deixe-me ver que eu entender correctamente .... Por qué realmente creo que estamos a presentar o mesmo concepto, só estamos a facer iso en base ás nosas percepcións individuais e do nivel 3 dimensional, así, somos obrigados a utilizar o formulario 3 dimensións de comunicación, que, desgrazadamente, non funciona e funciona ben en o nivel de concepto que estamos discutindo ... .... LOL (soon .... moi pronto, imos comunicar todos os formularios que son moito máis adecuado para este tipo de debate ... ... lol)

Primeiro, eu estou de acordo ... .. sentimento de emoción e sentimento con sensacións son realmente cousas moi diferentes. Por falta de unha mellor forma de describir rapidamente a diferenza vou usar este exemplo. Sentindo-se a emoción é "Human", sentimos a sensación é "Vulcan". Ti es un fan de Star Trek? Risos

A outra forma que estás dicindo "tomate", e eu estou dicindo, "dedo-MAW-remolque" (ortografía fônica ...) está na súa declaración: "Non é preciso sentir pena para a persoa máis do que ten que sentir pena da súa perna ". Eu estou de acordo. Pero ...
O nivel de compaixón que estou falando non está soportado por piedade. Compaixón cargo de pena é creada a partir de emocións de base e é moi denso na súa enerxía, en comparación co nivel de espiritual Compaixão eu estou falando. Este baixo nivel de compaixón é creado no Chakra 3 e 4, respectivamente, o plexo solar e do chacra cardíaco. (Ela é provocada e inflamado no Chakra 3 e logo medra e se move o Chakra 4 e de aí que emana ante nós para ser compartida con outros). Ese tipo de compaixón ten a súa necesidade, nos reinos inferiores da existencia e, en realidade, a falta deste nivel de compaixón é o que trouxo á humanidade e do noso mundo para o lugar onde está agora. (Isto podería ter sido evitado, o que podería ter sido Plan Fonte Divina, pero iso é outra conversa .... Lol)
Se reler o meu último post vai ver que eu fixen mención ao "feito / idea / concepto" que o nivel de compaixón que eu estou falando é creado e emana do nivel do corazón High Charka e superior. Non é a mesma que a compaixón creado a partir das nosas emocións densidade física. Nin sequera é creado a partir das nosas emocións altruísta que están coidando dun alto nivel de enerxía de 3 ª dimensión, que por sinal este nivel de compaixón é necesario agora no planeta en pleno vigor para auxiliar a humanidade na cura e despertar.
Podo ofrecerlle a vostede, se vostede está familiarizado co funcionamento e utilización do sistema Chakra 7, probe este .... Medita e respirar a través da zona entre o Alto Chakra do Corazón e do Chakra da Garganta. The High Chakra do Corazón é o Chakra 8 e está localizado aproximadamente a medio camiño entre o Chakra do Corazón e do Chakra da Garganta. Mira o que, se algo con esa experiencia que.
Debo dicir, estou realmente apreciado esta conversa. Grazas por iso. Que presente.

Eu ansiosamente seu e ninguén máis comentarios sobre este incrible intercambio de conceptos. Grazas por dar inicio desta conversa.

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia

Última edición de Esencia; en 07-03-2009 05:51..
The Following 2 Users say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Ourself (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 05:52 PM   #8 (Permalink)
Super Membro
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206

PS: Eu case me esquezo .... Eu non creo que as emocións son necesarias para sentir Incondicional Amor Divino; polo menos 3 emocións densidade tridimensional. Pero eu creo que son os seres humanos usan para trampolins catapulta-los ao lugar onde se abrir para a enerxía do Divino Amor Incondicional.

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia
The Following 2 Users say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Ourself (07-03-2009)
Old 07-03-2009, 06:02 PM   #9 (Permalink)
Membro
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Ola de novo, Esencia! Eu realmente espera que está tendo un día fantástico.

Isto pode ser un pouco longo ... Todos implorando perdón.

Cita:
Ok, deixe-me ver que eu entender correctamente .... Por qué realmente creo que estamos a presentar o mesmo concepto, só estamos a facer iso en base ás nosas percepcións individuais e do nivel 3 dimensional, así, somos obrigados a utilizar o formulario 3 dimensións de comunicación, que, desgrazadamente, non funciona e funciona ben en o nivel de concepto que estamos discutindo ... .... LOL (soon .... moi pronto, imos comunicar todos os formularios que son moito máis adecuado para este tipo de debate ... ... lol)
Aceptar ... Pódese tributo a comunicar con palabras. E eu tamén estou de acordo que un dos seguintes pasos está acabando coa necesidade. Pregunto-me como a maioría ía adaptar-se a incapacidade de erro.

Cita:
Primeiro, eu estou de acordo ... .. sentimento de emoción e sentimento con sensacións son realmente cousas moi diferentes. Por falta de unha mellor forma de describir rapidamente a diferenza vou usar este exemplo. Sentindo-se a emoción é "Human", sentimos a sensación é "Vulcan". Ti es un fan de Star Trek? Risos

Agora eu sei Nós estamos falando o mesmo concepto! Eu estaba tentando moi duro para chegar a unha forma de colocar Vulcan Compaixão. O único que eu podía pensar era o meu propio ... A elección a que fai o mínimo dano é a ética. Oh, agarde un minuto ... Non se van algo como "As necesidades de moitos superan as necesidades de poucos" Para que Kirk respondeu: "Ás veces as necesidades dunha superan as necesidades da" Spock moitos kind só ergueu as cellas, se ben me lembra (Spock foi o Kirk era un usual para, lol).

Eu realmente gosto de Star Trek. Eu creo Nós estar usando replicadores de comida en breve. Unha vez que tocar en perpetuo movemento, a enerxía, recursos e problema de superpoboación vai ser unha cousa de lendas.

Cita:
O nivel de compaixón que estou falando non está soportado por piedade. Compaixón cargo de pena é creada a partir de emocións de base e é moi denso na súa enerxía, en comparación co nivel de espiritual Compaixão eu estou falando. Este baixo nivel de compaixón é creado no Chakra 3 e 4, respectivamente, o plexo solar e do chacra cardíaco. (Ela é provocada e inflamado no Chakra 3 e logo medra e se move o Chakra 4 e de aí que emana ante nós para ser compartida con outros). Ese tipo de compaixón ten a súa necesidade, nos reinos inferiores da existencia e, en realidade, a falta deste nivel de compaixón é o que trouxo á humanidade e do noso mundo para o lugar onde está agora. (Isto podería ter sido evitado, o que podería ter sido Plan Fonte Divina, pero iso é outra conversa .... Lol)

Aceptar novo. Eu só recentemente analizou Chakra. Teño oído moito sobre eles, pero non o suficiente para saber o que eu estou falando. Eu sei o que dicir sobre a pena aínda. Se a base da compaixón baseado unicamente na piedade, aínda está reforzando a nós e "eles" enfermidade.

Cita:
Se reler o meu último post vai ver que eu fixen mención ao "feito / idea / concepto" que o nivel de compaixón que eu estou falando é creado e emana do nivel do corazón High Charka e superior. Non é a mesma que a compaixón creado a partir das nosas emocións densidade física. Nin sequera é creado a partir das nosas emocións altruísta que están coidando dun alto nivel de enerxía de 3 ª dimensión, que por sinal este nivel de compaixón é necesario agora no planeta en pleno vigor para auxiliar a humanidade na cura e despertar.

Eu debo admitir, creo que este concepto interesante. Os ideais teño son na súa maioría con base lóxica (Todos Un ser ...) e é atractivo para escoitar o mesmo concepto da Compaixão xurdir dunha comprensión dos Chakra. Non que eu xa non soubese a Sabedoría de Chakra é benéfica, pero que pode ter subestimado como beneficioso que realmente pode ser.

Cita:
Podo ofrecerlle a vostede, se vostede está familiarizado co funcionamento e utilización do sistema Chakra 7, probe este .... Medita e respirar a través da zona entre o Alto Chakra do Corazón e do Chakra da Garganta. The High Chakra do Corazón é o Chakra 8 e está localizado aproximadamente a medio camiño entre o Chakra do Corazón e do Chakra da Garganta. Mira o que, se algo con esa experiencia que.

Moitas grazas! Vou facer iso a mediodía de mañá. Estou moi canso e agora quero ser capaz de concentrarse correctamente (eu traballo nocturno, blá).

Cita:
Debo dicir, estou realmente apreciado esta conversa. Grazas por iso. Que presente.

Eu ansiosamente seu e ninguén máis comentarios sobre este incrible intercambio de conceptos. Grazas por dar inicio desta conversa.

Estou gusta moito. Grazas por contestar!

Namaste

Cita:
PS: Eu case me esquezo .... Eu non creo que as emocións son necesarias para sentir Incondicional Amor Divino; polo menos 3 emocións densidade tridimensional. Pero eu creo que son os seres humanos usan para trampolins catapulta-los ao lugar onde se abrir para a enerxía do Divino Amor Incondicional.

En verdade ... Dor nos ensina a curar.

Última edición de nós mesmos; en 07-03-2009 06:05..
Ourself está offline   Reply With Quote
The Following 2 Users say Thank You a nós mesmos por esa útil mensaxe:
amani313 (07-25-2009), Esencia  (07-03-2009)
Reply