Vaikuttaa siltä, et ole vielä rekisteröitynyt yhteisöön. Rekisteröityä klikkaa tästä ...

Global Oneness Community          
Automaattiset Käännökset tekemät Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness yhteisön > Global Oneness Main > Erityiskysymykset
Rekisteriä Blogia Artiklojen Valokuvat Videto Herkkuja UKK Käyttäjälista Today's Posts Haku Today's Posts Merkin luetuksi Chat Room

Erityiskysymykset Kaikenlaisia kysymyksiä, jotka liittyvät omaan elämään, henkilökohtaiseen kehitykseen tai tilanteeseen, että haluat saada apua muilta. Lisäksi, voit auttaa ketään ottaa kysymys - yleensä olemme kaikki kokeneet samanlaisia asioita muodossa tai muuta ...

Quick Uutiset
Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö! Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa: Forum Home, Sosiaaliryhmiin, Blogia, Artiklojen, Valokuvat, Videto, Videohaku, Ota yhteyttä, UKK , Tilastot. Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!

Huomaa: Tämä mainos ei näy rekisteröityneille jäsenille

Tunnisteita
Threads: Kuilua , Suokaa
Videot: Kuilua , Suokaa ,

Reply

LinkBack Thread Tools Näyttötiloja
Old 07.02.2009, 03:36   #1 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Sijainti: Burlington
Kiitti 86 Times in 49 Posts
Ourself is on a distinguished road

Voitko antaa anteeksi niille, jotka haluaisit jakaa meidät?

En voi antaa anteeksi. Bin Laden, Bush, Hitler ... Tahansa sota monger tekee.

Voin antaa heille anteeksi, koska en usko, että he ymmärtävät, mitä he tekevät. Jos he tiesivät, että se oli itse ne vihata ja haittaa, he näkisivät on ongelma. Ne eivät korjaa ongelmaa, koska he ajattelevat ulkopuolella on vahvistettava ennen sisälle.

Voit crave kärsimys on mielisairas. Living painajainen. En voi antaa anteeksi joku tehnyt jotakin haitallista, kun tajuton. Haluan kuitenkin lukita niitä, kunnes ne ovat Awake.

Mitä mieltä olet?
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-02-2009), Kathleen ann (07-02-2009), Venu Nairin (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 05:03   #2 (Permalink)
Jäsenen
Senior Member
Points: 5,498, Level: 50Points: 5,498, Level: 50Points: 5,498, Level: 50
Activity: 38%Activity: 38%Activity: 38%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
6/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss361
Kiitti 446 Times in 229 Posts
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Voitko antaa anteeksi niille, jotka haluaisit jakaa meidät?

Quote:
Originally Posted by Ourself View Post

Voin antaa heille anteeksi, koska en usko, että he ymmärtävät, mitä he tekevät. Jos he tiesivät, että se oli itse ne vihata ja haittaa, he näkisivät on ongelma. Ne eivät korjaa ongelmaa, koska he ajattelevat ulkopuolella on vahvistettava ennen sisälle.

Voit crave kärsimys on mielisairas. Living painajainen. En voi antaa anteeksi joku tehnyt jotakin haitallista, kun tajuton. Haluan kuitenkin lukita niitä, kunnes ne ovat Awake.

Mitä mieltä olet?
Hei kaikille,

Olen samaa mieltä ajatuksiasi Ourself. Anteeksianto on parantaja meille kaikille mielestäni. Joskus ei ole helppoa tehdä, jos kipu on edelleen raaka, ja tunteita korkea .. Kuulin jostain, Anteeksianto ei ole selvää, mitä te / he on / oli oikeassa. Kuitenkin, että emme enää hoitaa kipua, että anteeksiantamattomuutta syötteet oman Soul / henki. Se on paljon vaikeampaa, mutta kun käsitteli henkilökohtaisen note.My tunteet ovat anteeksi antaa takaisin henget oikeus tuntea ja hyvää ... Mutta olen sitä mieltä suojelua kohtaan alttiita erityisesti lapset kaikkialla. Siis kyllä, olen sitä mieltä, jotka haittaa olisi pidettävä erillään kuin ne haittaa. ehkä myös itse ........ Vain ajatuksissani tietenkin

Love, ja Rauha teille ja kaikille .... Kak
kathleen ann está offline   Reply With Quote
(03-04-2009),
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-02-2009), Narniaan (07-04-2009), Ourself (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 03:15 PM   #3 (Permalink)
Super jäsen
Muokkaajan
Points: 15,360, Level: 85Points: 15,360, Level: 85Points: 15,360, Level: 85
Activity: 54%Activity: 54%Activity: 54%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206
Sijainti: Deep East Texas
Blogimerkintöjä: 3
Kiitti 1317 Times in 707 Posts
Essence is on a distinguished road

Quote:

Mitä mieltä olet?
Greetings hengellinen Kin,

Ajatuksiani aiheesta:
Anteeksianto ei ole kysymys. Aivan kuten Kath sanoi, että anteeksi on parantua itsestään, ympäröivästä tilanteesta ja monien muiden mukana. Omat kokemukset ovat osoittaneet minulle, että kun henkilö on herännyt hengellisesti tiettyyn paikkaan, anteeksianto tulee myös mykistää kohta. Tuntea tarvetta "anteeksi", toinen on on joitakin toimia, jotka on otettu henkilökohtaisesti, joka antaa anteeksi. Kun tämä Plateau of awakenment on saavutettu tarve käsitellä tapahtumia henkilökohtaiseen lakkaa olemasta. Vaikka, käytämme sanaa "hyökkääjän" ei keskitytään ilkivalta suoraan ja henkilökohtaisesti kohti toiselle yksilölle, "herätti attackee ... tarkoitettu uhri" näkee tapahtuman, mitä se on, Illusion, (*) Joten kaikki on liittää energia tapahtuman henkilökohtaisella tavalla menetetään. Tämä näkökulma ei luoda energia side, joka tarvitsee anteeksiantoa. (*Syrjään Huomaa tässä: aina illuusio, että on pelissä oma osansa oppimista ja kasvua näiden mukana).
Seuraava ajatukseni tätä thread on:
En ole niin varma, että monet näistä henkilöistä, etenkin, me kuvailla .... "Yläosassa komentoketju" eivät ole täysin tietoisia juuri tarkalleen, mitä he tekevät, ovat yksinkertaisesti valmis "maksamaan" siitä energisestä tuhoa toimintansa niittää, joka heidän eri henkilökohtaisista syistä. Ja kyllä, puhun tasolla, joka on, ainakin, tarmokkaasti herännyt.
Nyt Seuraavalla tasolla tietää, taso, joka ymmärtää ja käyttää täysimääräisesti paikka hyväksyntää ja tiedon siitä, että olemme kaikki yhtä, on luotu osana minän näkee, ymmärtää ja hyväksyä dramaattista tapahtumaa, mitä se on. Tämä osa kaipaa voi jopa pitää myötätuntoa ja kiitollisuutta henkinen olento, joka on päättänyt pelata osaan "haittaohjelmien yksi" Tässä Illusion kutsumme kolmas Dimensional Reality. Tämä on hyvin vaikea käsite tunnistaa, kattaa, ja olla sen totuuden energistä tasolla kolmas ulottuvuus, mutta se on totuus kaikille sama.
Tällä tärylevyt tasolla valoa, korkeampi itse voi ja ei katso, että "ilkeä yksi" on vain hengellinen vertaisarviointi, joka on sovittu, eri syistä omaa fyysisesti lihaksi tähän tiheä kolmas kolmiulotteinen tason olemassaolon ja pelata osa, joka useimmat meistä eivät hoitoa ottamaan. Tästä tasosta "todellisuuden" tulee ymmärtää missä voimme kerätä ovat lähteneet meissä, jopa kolmannen ulottuvuuden, tunteet myötätunnon ja kiitollisuuden tämän veli tai sisar puhuin aiemmin. Eikö tämä tarkoita sitä, että hyväksymme ne toimet kolmas kolmiulotteinen tasolla? No Tarkoittaako tämä annamme fyysisesti ruumiillistaa että ne vahingoita muita toistuvasti? No Tarkoittaako tämä, meillä on tärkeä rooli ja vastuu pitää itse vastuussa tekojemme tai ei-toimet, näennäisiä draama me kaikki osallistuvat? Kyllä.
Niin näet, kun alamme hengelliselle awakenment, alamme liikennöidä tasolle emme koskaan edes ajatellut ennen, saati uskoi olemassa. Kuten heräsi ja heräämisen kolmas kolmiulotteinen fyysisiä olentoja olemme manifesti, meillä on paljon vastuuta ja työtä. On aika alkaa tosissaan tekemään, mitä tulimme tänne korkeampiin ulottuvuuksiin tehdä.

Paljon rakkautta, valoa ja monia siunauksia teille kaikille,

Namaste

Essence
Essence está offline   Reply With Quote
Seuraavat 5 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Kathleen ann (07-01-2009), Narniaan (07-04-2009), Ourself (07-02-2009), umaybrt (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 07:33 PM   #4 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Kiitos harkittuja vastauksia, veljeni;

Kathleen Anne;

Quote:
Se on paljon vaikeampaa, mutta kun käsitteli henkilökohtaisen note.My tunteet ovat anteeksi antaa takaisin henget oikeus tuntea ja hyvää ... Mutta olen sitä mieltä suojelua kohtaan alttiita erityisesti lapset kaikkialla. Siis kyllä, olen sitä mieltä, jotka haittaa olisi pidettävä erillään kuin ne haittaa. ehkä myös itse ........ Vain ajatuksissani tietenkin
Tiedän mitä tarkoitat ... Olen kuullut, että ihmiset, jotka anteeksi heidän lapsuudestaan väärinkäyttäjät ovat todennäköisesti katkaisemiseksi väärin kuin ne, jotka pitävät viha sisään

Kun olet saavuttaa todellinen tunne myötätuntoa, se on hassua, miten voit viedä kaikki merkitys ja tarkastella objektiivisesti milloin tahansa tilanteesta ja nähdä oikein. Toimii sen sijaan että reagoimme. Olen kuullut, että jotkut ihmiset kun he vievät kaiken merkityksensä ennen saavuttamasta todellista Compassion tullut nhilistic ja voi todella satuttaa itseään.

Se on minun ymmärtää, että tämä lähes tapahtui Sidhartha Gautama nojalla puuhun.

Essence;

Quote:
Nyt Seuraavalla tasolla tietää, taso, joka ymmärtää ja käyttää täysimääräisesti paikka hyväksyntää ja tiedon siitä, että olemme kaikki yhtä, on luotu osana minän näkee, ymmärtää ja hyväksyä dramaattista tapahtumaa, mitä se on. Tämä osa kaipaa voi jopa pitää myötätuntoa ja kiitollisuutta henkinen olento, joka on päättänyt pelata osaan "haittaohjelmien yksi" Tässä Illusion kutsumme kolmas Dimensional Reality. Tämä on hyvin vaikea käsite tunnistaa, kattaa, ja olla sen totuuden energistä tasolla kolmas ulottuvuus, mutta se on totuus kaikille sama.
Tällä tärylevyt tasolla valoa, korkeampi itse voi ja ei katso, että "ilkeä yksi" on vain hengellinen vertaisarviointi, joka on sovittu, eri syistä omaa fyysisesti lihaksi tähän tiheä kolmas kolmiulotteinen tason olemassaolon ja pelata osa, joka useimmat meistä eivät hoitoa ottamaan. Tästä tasosta "todellisuuden" tulee ymmärtää missä voimme kerätä ovat lähteneet meissä, jopa kolmannen ulottuvuuden, tunteet myötätunnon ja kiitollisuuden tämän veli tai sisar puhuin aiemmin. Eikö tämä tarkoita sitä, että hyväksymme ne toimet kolmas kolmiulotteinen tasolla? No Tarkoittaako tämä annamme fyysisesti ruumiillistaa että ne vahingoita muita toistuvasti? No Tarkoittaako tämä, meillä on tärkeä rooli ja vastuu pitää itse vastuussa tekojemme tai ei-toimet, näennäisiä draama me kaikki osallistuvat? Kyllä.
Kiitos, tämä on juuri sitä, mitä tarkoitan. Se on tässä vaiheessa, jos Compassion ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä tunnet kohtaan mitään, joten ei enää tunne perustuu. Se on vain puhdasta logiikkaa ... Järkeä.

Quote:
Niin näet, kun alamme hengelliselle awakenment, alamme liikennöidä tasolle emme koskaan edes ajatellut ennen, saati uskoi olemassa. Kuten heräsi ja heräämisen kolmas kolmiulotteinen fyysisiä olentoja olemme manifesti, meillä on paljon vastuuta ja työtä. On aika alkaa tosissaan tekemään, mitä tulimme tänne korkeampiin ulottuvuuksiin tehdä.

Olen täysin samaa mieltä. Minun ainoa ongelma on yrittää selvittää miten olisi eniten hyötyä koko.
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-03-2009), Kathleen ann (07-05-2009)
Old 07.03.2009, 06:01   #5 (Permalink)
Super jäsen
Muokkaajan

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206

Quote:

Kiitos, tämä on juuri sitä, mitä tarkoitan. Se on tässä vaiheessa, jos Compassion ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä tunnet kohtaan mitään, joten ei enää tunne perustuu. Se on vain puhdasta logiikkaa ... Järkeä.

Olen täysin samaa mieltä. Minun ainoa ongelma on yrittää selvittää miten olisi eniten hyötyä koko.
Terveisiä Ourself ja tervetuloa takaisin. Long time no see .....

Haluaisin kommentoida sinulle sanoin on korostettu "Royal Blue" väri ....
Vaikka en ymmärtänyt älyllisellä tasolla, mitä tarkoitti oman sanamuoto tunsin tarvetta ehkä valaista ja selventää vähän, joten ei ole väärinkäsityksiä kenelle tahansa. Tämä ei tarkoita sitä kanssani samaa mieltä, se vain tarkoittaa "I see sitä näin ...... lol
En vain ymmärrä, miten "myötätuntoa" voi olla emotionless. Sillä itse asiassa, olipa miten analysoida sitä, on korkea hengellisen taajuus puhumme sanoisin, että se on mahdotonta. Nyt olen sitä mieltä, että "myötätuntoa" vie aivan uuden energiaa tällä tasolla, ja aivan kuten todettu Kath, todellinen tunne myötätuntoa luo objektiivisuuden ja selvennetään asianmukainen toimia yhden, koska se asettaa niistä päätöksentekoon tilassa ja "ryhtyä toimenpiteisiin" eikä vain "reagoimaan" perustaa tunteita.
Luulen, mitä yritän sanoa on, minulle, todellinen hengellinen myötätunto lähtöisin totta hengellinen tunteita, todellisista hengellinen ehdotonta rakkautta. En "tietää", että meillä voi olla "myötätuntonsa virkoja ja opetan tämä on paikka meidän kaikkien pitäisi pyrkiä. Voimme olla looginen käsitys myötätuntoa, voimme osoittaa myötätuntoa tulematta koukkuun draamassa on luonut tarpeen myötätuntoa ensimmäinen paikka, mutta myötätuntoa tällä tasolla luodaan korkean sydänchakranne ja enemmän, ja voi olla kaikki kattaa parantava tärinä puhumme, jos se on vain jaettu loogisesti tasolla olemuksemme. Se on tullut meidän lähde Jumalan ehdotonta rakkautta, ja kaikkia, jotka ovat joskus kokeneet itse tätä usein rakkauden värähtelyä, rohkenen sanoa aivan varmasti rinnastaa tämä "henkinen Emotion".
Olen väsynyt, ja se on myöhäistä, koska yritän jakaa ajatuksiani tästä, joten toivon, että olen selittänyt ajatuksiani tästä riittävästi.

Rakkautta, valoa ja siunausta,

Namaste

Essence

PS Ehkä voimme puhua myöhemmin siitä, miten me kaikki voimme parhaiten palvella koko?

Last edited by Essence, 07.03.2009 klo 04:15 PM..
Seuraavat 3 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Kathleen ann (07-01-2009), Ourself UFO over Suffolk Cathedral: Mahdollinen kuva syntyy - Allnewsweb.com
Old 07.03.2009, 04:22 PM   #6 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Hi Essence!

Odotan, että keskustelu.

Näen jos olet tulossa tähän, mutta olen edelleen on rakastavasti eri mieltä vain pikkuinen vähän.

Quote:
En vain ymmärrä, miten "myötätuntoa" voi olla emotionless. Sillä itse asiassa, olipa miten analysoida sitä, on korkea hengellisen taajuus puhumme sanoisin, että se on mahdotonta. Nyt olen sitä mieltä, että "myötätuntoa" vie aivan uuden energiaa tällä tasolla, ja aivan kuten todettu Kath, todellinen tunne myötätuntoa luo objektiivisuuden ja selvennetään asianmukainen toimia yhden, koska se asettaa niistä päätöksentekoon tilassa ja "ryhtyä toimenpiteisiin" eikä vain "reagoimaan" perustaa tunteita.
Luulen, mitä yritän sanoa on, minulle, todellinen hengellinen myötätunto lähtöisin totta hengellinen tunteita, todellisista hengellinen ehdotonta rakkautta.

Tunteen tunteita ja tunteen tuntemukset ovat kaksi eri asiaa, mielestäni. Jos jalka oli loukkaantunut, se kestää tunteita nähdä se tarvitsee paranemista? En usko ... Tunnet kipua kautta jalka ja teet sitä. Sama asia kuin jos näet henkilö sattuu kadulla. Tunnet kipua kautta, että henkilö, ja toimia sen.

Sinun ei tarvitse tuntea sääliä henkilöä enempää kuin Sinun pahoillani jalka. Tunnet kipua ja toimia sen mukaisesti. Uskon, jos se perustuu tunteisiin, olisi reaktio eikä toimintaa.

Minä näen sen, jos tunteet ovat tarpeen tuntea ehdotonta rakkautta, se perustuu kunnosta, miltä sinusta tuntuu ja ajankohtana, voi olla tavoite.

Kuinka paljon todellisia tunteita ei sinun tarvitse osoittaa laittaminen takki, koska se on kylmä? Jopa kaikkein sydämetön henkilö saatetaan käsineet arktisilla mutta tietämättään he ovat Myötäelävä niiden käsissä.

Minulle se on vain tervettä järkeä.
amani313 (07-25-2009), Essence  (07-03-2009), Kathleen ann (07-01-2009), Narniaan 06.30.2009, 06:37 PM
Old 07.03.2009, 05:26 PM   #7 (Permalink)
Super jäsen
Muokkaajan

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206

Greetings Once Again Ourself,

Okei, anna minun nähdä, jos olen ymmärtänyt oikein .... Koska olen todellakin sitä mieltä, esitämme sama käsite, me vain teemme sen perusteella myös yksittäisiä käsityksiä ja 3. kolmiulotteisen tasolla, joten joudumme käyttämään 3rd dimension viestinnän muotoja, joita ei valitettavasti toimi ja toimivat hyvin jopa tason käsitteen puhumme ... .... LOL (pian .... hyvin pian, me kaikki viestiä muodot, jotka ovat paljon paremmin tämän tyyppisen keskustelun ... ... LOL)

Ensinnäkin olen samaa mieltä ... .. tunnetta ja tunnetta ja tunnetta ja tunne on todella hyvin erilaisia asioita. Paremman puutteessa nopea tapa kuvata eroa Aion käyttää tätä esimerkkiä. Tunne ja tunne on "Human", tunne ja tunne on "Vulcan". Oletko Star Trek-fani? Lol

Muuten puhut "tomaatti" sanon, "toe-kita-vedon" (PHONIC oikeinkirjoitus ...) on tiliotteen: "Sinun ei tarvitse tuntea sääliä henkilöä enempää kuin mitä on tuntea Sorry for your jalka ". Olen samaa mieltä. Mutta ...
Taso myötätuntoa, josta puhun ei vastaa säälistä. Compassion vastaa säälistä syntyy pois pohja tunteita ja on erittäin tiheä energia verrattuna tasoon Spiritual Compassion puhun. Tätä alhaisempi myötätunto on luotu 3. ja 4. Chakras vastaavasti Solar plexus ja sydän Chakras. (Se herätti ja syttyä ja 3. Chakra ja sitten kasvaa ja siirtyy 4. Chakra ja se sieltä, että se syntyy edelleen meiltä jaetaan muiden kanssa). Tämäntyyppinen myötätunto on sen tarve on pienempi maailmoissa olemassaolon ja totuuden, ettei tämän tason myötätunto on mitä on tuonut ihmiskunnan ja meidän Maailma on paikka, jossa se on nyt. (Tämä olisi voitu välttää, tämä olisi ollut Jumalan Lähde suunnitelmaa, mutta se on toinen keskustelu .... Lol)
Jos olet kertausta viimeinen viesti huomaatte, että olen tehnyt mainita "se / idea / konsepti", että taso myötätuntoa puhun on luotu ja lähtöisin tason korkean sydän Charka ja edellä. Se ei ole sama kuin myötätunto luotu fyysiselle tiheys tunteita. Se ei ole vielä luonut meidän pyyteettömästi hoitaa tunteita, jotka ovat korkean tason energia-ja 3. ulottuvuuden, joka muuten tällä tasolla myötätuntoa tarvitaan nyt planeetan täydellä voimalla auttaa ihmiskuntaa paranemista ja heräämisen.
Saanko tarjota sinulle, jos olet perehtynyt toimintaa ja käyttöä 7 Chakra-järjestelmän, kokeile tätä .... Mietiskellä ja hengittää kautta alueen välisen korkean sydänchakranne ja kurkku Chakra. Korkea sydänchakranne on 8. Chakra ja sijaitsee noin puolivälissä sydänchakranne ja kurkku Chakra. Katso, mitä, jos jotain kokemusta tästä.
Minun täytyy sanoa, olen todella nauttia tästä keskustelusta. Kiitos siitä. Mikä lahja.

Olen malttamattomana teidän ja kukaan muu kommentteja hämmästyttävän vaihtoa käsitteitä. Kiitos alkaen tätä säiettä.

Namaste

Essence

Last edited by Essence, 07.03.2009 klo 05:51 PM..
Seuraavat 2 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Ourself UFO over Suffolk Cathedral: Mahdollinen kuva syntyy - Allnewsweb.com
Old 07.03.2009, 05:52 PM   #8 (Permalink)
Super jäsen
Muokkaajan

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1206

PS Melkein unohdin .... En usko, että tunteet ovat tarpeen tuntea Ehdotonta DivineLoveLight, ainakaan 3rd dimension tiheys tunteita. Mutta mielestäni ne ovat ponnahduslautoina ihmisten käyttöön singota niitä missä ne avaavat energia Rajattoman Jumalaisen rakkauden.

Namaste

Essence
Seuraavat 2 Users Say Thank You to Essence For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Ourself UFO over Suffolk Cathedral: Mahdollinen kuva syntyy - Allnewsweb.com
Old 07.03.2009, 06:02 PM   #9 (Permalink)
Jäsenen
Junior Member

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Hei taas, Essence! Toivon todella, että sinulla on upea päivä.

Tämä voi olla tad pitkä ... Begging kaikki anteeksi.

Quote:
Okei, anna minun nähdä, jos olen ymmärtänyt oikein .... Koska olen todellakin sitä mieltä, esitämme sama käsite, me vain teemme sen perusteella myös yksittäisiä käsityksiä ja 3. kolmiulotteisen tasolla, joten joudumme käyttämään 3rd dimension viestinnän muotoja, joita ei valitettavasti toimi ja toimivat hyvin jopa tason käsitteen puhumme ... .... LOL (pian .... hyvin pian, me kaikki viestiä muodot, jotka ovat paljon paremmin tämän tyyppisen keskustelun ... ... LOL)
Olen samaa mieltä ... Se voidaan verottaa kommunikoida sanallisesti. Ja olen myös samaa mieltä siitä, että yksi seuraavaksi tekee syrjäyttää. Ihmettelen, miten enemmistö olisi mukautettava kyvyttömyys decieve.

Quote:
Ensinnäkin olen samaa mieltä ... .. tunnetta ja tunnetta ja tunnetta ja tunne on todella hyvin erilaisia asioita. Paremman puutteessa nopea tapa kuvata eroa Aion käyttää tätä esimerkkiä. Tunne ja tunne on "Human", tunne ja tunne on "Vulcan". Oletko Star Trek-fani? Lol

Nyt tiedän, että me puhumme samoista asioista! Yritin kovasti keksiä Vulcan tapa esittää myötätuntoon. Ainoa voisin ajatella on oma ... Valinta, joka aiheuttaa vähiten haittaa on eettinen kysymys. Voi odota hetki ... Ei se mene jotain "tarpeet paljon suuremmat tarpeet muutaman" Minkä Kirk vastasi "Joskus tarpeisiin yhden suuremmat tarpeet monta Spock just kinda kohotti kulmakarvojaan, jos oikein muistan (Spock oli yksi Kirk oli Värväys on, lol).

En todellakaan kuin Star Trek. Uskon, että meidän tulee käyttää elintarvikkeiden replicators joskus pian. Kun olemme hyödynnetään käyntiin, energia, luonnonvarojen ja ylikansoitus ongelma on juttu legendoja.

Quote:
Taso myötätuntoa, josta puhun ei vastaa säälistä. Compassion vastaa säälistä syntyy pois pohja tunteita ja on erittäin tiheä energia verrattuna tasoon Spiritual Compassion puhun. Tätä alhaisempi myötätunto on luotu 3. ja 4. Chakras vastaavasti Solar plexus ja sydän Chakras. (Se herätti ja syttyä ja 3. Chakra ja sitten kasvaa ja siirtyy 4. Chakra ja se sieltä, että se syntyy edelleen meiltä jaetaan muiden kanssa). Tämäntyyppinen myötätunto on sen tarve on pienempi maailmoissa olemassaolon ja totuuden, ettei tämän tason myötätunto on mitä on tuonut ihmiskunnan ja meidän Maailma on paikka, jossa se on nyt. (Tämä olisi voitu välttää, tämä olisi ollut Jumalan Lähde suunnitelmaa, mutta se on toinen keskustelu .... Lol)

Olen samaa mieltä uudelleen. Olen vasta äskettäin tutkineet Chakras. Olen kuullut paljon niitä, mutta ei riitä, että tiedämme mistä puhun. Tiedän mitä tarkoitat noin sääli tosin. Jos perusteella myötätunto perustuu pelkästään harmi, se on edelleen vahvistaa yhteyttä ja "ne" sairaus.

Quote:
Jos olet kertausta viimeinen viesti huomaatte, että olen tehnyt mainita "se / idea / konsepti", että taso myötätuntoa puhun on luotu ja lähtöisin tason korkean sydän Charka ja edellä. Se ei ole sama kuin myötätunto luotu fyysiselle tiheys tunteita. Se ei ole vielä luonut meidän pyyteettömästi hoitaa tunteita, jotka ovat korkean tason energia-ja 3. ulottuvuuden, joka muuten tällä tasolla myötätuntoa tarvitaan nyt planeetan täydellä voimalla auttaa ihmiskuntaa paranemista ja heräämisen.

Minun on myönnettävä, pidän tätä käsitettä mielenkiintoinen. Ihanteet En pidä enimmäkseen logiikka perustuu (Kaikki on yksi ...) ja se on houkutteleva kuulla saman käsitteen Compassion syntyy käsitys chakrat. Ei siksi, että en vielä tiedä viisaus Chakras on hyödyllistä, mutta en voi olla aliarvioitu kuinka hyödyllistä se oikeastaan voi olla.

Quote:
Saanko tarjota sinulle, jos olet perehtynyt toimintaa ja käyttöä 7 Chakra-järjestelmän, kokeile tätä .... Mietiskellä ja hengittää kautta alueen välisen korkean sydänchakranne ja kurkku Chakra. Korkea sydänchakranne on 8. Chakra ja sijaitsee noin puolivälissä sydänchakranne ja kurkku Chakra. Katso, mitä, jos jotain kokemusta tästä.

Kiitos paljon! Aion tehdä tämän lounaalla huomenna. Olen liian väsynyt nyt, ja haluan pystyä keskittymään oikein (olen töissä yövuorossa, blah).

Quote:
Minun täytyy sanoa, olen todella nauttia tästä keskustelusta. Kiitos siitä. Mikä lahja.

Olen malttamattomana teidän ja kukaan muu kommentteja hämmästyttävän vaihtoa käsitteitä. Kiitos alkaen tätä säiettä.

Olen nauttia siitä. Kiitos, että vastasit!

Namaste

Quote:
PS Melkein unohdin .... En usko, että tunteet ovat tarpeen tuntea Ehdotonta DivineLoveLight, ainakaan 3rd dimension tiheys tunteita. Mutta mielestäni ne ovat ponnahduslautoina ihmisten käyttöön singota niitä missä ne avaavat energia Rajattoman Jumalaisen rakkauden.

Todellakaan ... Kipu opettaa parantua.

Last edited by Ourself, 07.03.2009 klo 06:05 PM..
Ourself está offline   Reply With Quote
Seuraavat 2 Users Say Thank You to Ourself For This Useful Post:
amani313 (07-25-2009), Essence  UFO over Suffolk Cathedral: Mahdollinen kuva syntyy - Allnewsweb.com
Reply

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Valiokunta: Anteeksi Affair - Miksi sinun pitäisi? Editor Uutiset - Seksi & Suhteet 0 06.18.2009 04:20 PM
Asioihin: How to Forgive Affair - Onko se edes mahdollista Forgive juttu? Editor Uutiset - Seksi & Suhteet 0 05.13.2009 08:10
Valiokunta: En pysty anteeksi Huijaaminen Puoliso - Neuvoja ja vinkkejä, joiden avulla Editor Uutiset - Seksi & Suhteet 0 03.23.2009 05:50 PM
Ihmissuhteet: Secrets of onnistuneen suhteen - Osa 17 - Anna anteeksi ja unohda Editor Uutiset - Ihmissuhteet 0 03.11.2009 01:30

Tunnisteita
Kuilua , Suokaa
Kuilua , Suokaa ,

Thread Tools
Näyttötiloja

Posting Rules
Sinä ei luodaksesi uuden aiheen
Sinä ei post vastaukset
Sinä ei postitse liitetiedostoja
Sinä ei muokata viestejäsi

BB koodia on Päällä
Hymiötä ovat Päällä
[IMG] koodi Päällä
HTML-koodi on Pois
TrackBacks ovat Päällä
Pingbacks ovat Päällä
Refbacks ovat Päällä

Kaikki ajat ovat GMT. Aika on nyt 10:28 PM.

Ansiota NLP-er nauttia automaattinen käännöksiä