|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Konkrete spørgsmål Enhver form for spørgsmål relateret til dit liv, personlig udvikling eller situation, som du vil have hjælp til fra andre. Også, er du velkommen til at hjælpe nogen, der har et spørgsmål - som regel har vi alle oplevet lignende ting på den ene eller den anden ... |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Kan du tilgive dem, der vil splitte os?Jeg kan tilgive. Bin Laden, Bush, Hitler ... Enhver krig bastard vil gøre.
Jeg kan tilgive dem, fordi jeg ikke tror, de forstår, hvad de laver. Hvis de vidste, det var selv de var hade og skade, ville de se, at der er et problem. De kan ikke løse problemet, fordi de tror udefra skal der fastsættes inden indefra. Til tørster lidelse er sindssyge. Leve et mareridt. Jeg kan tilgive nogen for at gøre noget skadeligt, mens bevidstløs. Men jeg vil stadig låse dem op, indtil de er vågne. Hvad tror du?
|
|
| De følgende 4 Brugere sige tak til os selv For This Useful Post: |
|
|
#2 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: Kan du tilgive dem, der vil splitte os?Citat:
Jeg er enig med dine tanker os selv. Tilgivelse er en healer for os alle i min mening. Undertiden ikke en nem ting at gøre, hvis smerter er stadig rå, og følelser høj .. Jeg har hørt et eller andet sted, at tilgive er ikke at sige, hvad du / de gjorde, er / var rigtigt. Men, at vi ville ikke længere bære den smerte, der unforgiveness feeds til vores egen sjæl / ånd. Det skal være så meget vanskeligere end ved berøring på et personligt note.My følelser er tilgivelse giver tilbage ånderne magt til at føle og gøre godt ... Men jeg føler en beskyttelse mod de særligt udsatte børn overalt. Derfor ja, jeg føler dem, der skader bør holdes væk fra dem, de skader. måske også selv ........ Kun mine tanker selvfølgelig Kærlighed, og fred til dig og alle .... kak ![]() |
|||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Super medlem
Moderator
Beliggenhed: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Tak: 1.381
Jeg fortsætter med at prøve at komme til udstationering på denne tråd, men 3D liv bliver bedre i min måde. Jeg har været at give dette emne mange tanker, og havde faktisk ramt "post reply"-knappen, og før jeg kunne få den første sætnin
|
Mine tanker om dette emne: Tilgivelse er ikke et problem. Ligesom Kath sagde, at tilgive er at helbrede sig selv, det omgivende situation, og mange andre også involveret. Mine personlige erfaringer har vist mig, at når en person er vågnet åndeligt til et bestemt sted, tilgivelse bliver endnu en stum punkt. For at føle behov for at "tilgive" en anden der skal være en handling, der er blevet taget personligt af den, der tilgiver. Når dette plateau af awakenment nået det er nødvendigt at behandle begivenheder som personlig ophører med at eksistere. Selv hvis det, vil vi bruge ordet "hacker" er fokus ondsindede hensigter direkte og personligt mod en anden person, den "vakte attackee ... bestemt offer" ser begivenheden for hvad det er, Illusion, (*) Derfor alle brug for at fastgøre en energi af begivenheden på en personlig måde er tabt. Dette perspektiv skaber ingen energi obligation, der kræver tilgivelse. (*En sidebemærkning note her: altid en illusion, at det spiller en specifik del for læring og vækst af de involverede). Min næste tanke om denne tråd er: Jeg er ikke så sikker på, at mange af disse personer, navnlig på det, vil vi beskrive det som .... "Øverst i kommandovejen" er ikke helt klar over, lige præcis hvad det er, de laver, og er simpelthen villige til at "betale prisen" for den energiske ravage deres handlinger høste, hver for deres forskellige personlige grunde. Og ja, jeg taler på et niveau, der er, i det mindste, energisk vækket. Nu, på det næste niveau af vide, det niveau, som forstår og fungerer fuldt ud fra det sted, accept og viden, som vi er alle en, der er skabt af den del af selvstændige, der kan se, forstå og acceptere den dramatiske begivenhed for, hvad det er. Denne del af Self kan endda holde medfølelse og taknemmelighed for den åndeligt væsen, der har indvilget i at spille den del af "ondsindede en" i denne illusion vi kalder Tredje Dimensional Reality. Dette er et meget vanskeligt begreb at genkende, omfatte, og hold som sandhed på energiske niveau af den tredje dimension, men det er en sandhed alle det samme. På dette vibrerende niveau af lys, kan det Højere Selv og gør, se, at "en ondskabsfuld" er simpelthen en åndelig peer, der har aftalt, af forskellige grunde af deres egne, til fysisk at inkarnere i denne tætte tredje dimensional grad af eksistens og leg en del, en at de fleste af os ikke ville sørge for at tage på. Fra dette plan i "virkeligheden" kommer til at forstå, hvor vi kan mønstre frem fra i os, selv ved den tredje dimension, de følelser af medfølelse og taknemmelighed for denne bror eller søster jeg talte om før. Betyder det, at vi tolererer deres handlinger på det tredje dimensional plan? Nej Betyder det, vi tillader fysisk inkarnere at de er til at skade andre gange? Nej Betyder det, Vi har en rolle at spille og et ansvar for at holde os til regnskab for vores handlinger, eller ikke-handlinger, i den illusoriske drama vi alle deltager i? Ja. Så du ser, når vi begynder vores åndelige awakenment, vi begynder at operere fra, vi har aldrig selv tænkt på før, langt mindre troede eksisterede. Da de vågnede og opvågnen tredje dimensionelle fysiske væsener, vi er åbenbart så, vi har meget ansvar og arbejde at gøre. Det er på tide, vi begynder for alvor at tage på, hvad vi kom her fra de højere riger til at gøre. Meget kærlighed, lys og mange velsignelser til jer alle, Namaste Essence |
|||||||||||
|
|
|
| De følgende 5 Brugere sige tak til Essence For This Useful Post: |
amani313 (07-25-2009),
Kathleen ann (07-05-2009),
Narnia (07-04-2009),
Os selv (07-02-2009),
umaybrt (07-02-2009)
|
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Kan du tilgive dem, der vil splitte os?Tak for den gennemtænkte svar, mine brødre;
Kathleen Anne; Citat:
Når du opnår en ægte følelse af barmhjertighed, det er sjovt, hvordan man kan fjerne al forstand, og se objektivt på enhver situation og se det rigtige at gøre. Handler i stedet for at reagere. Jeg har hørt, at nogle mennesker, når de fjerner enhver mening inden de har nået rigtigt Compassion blive nhilistic og rent faktisk kan skade sig selv. Det er min opfattelse, at dette næsten sket med Sidhartha Gautama under det træ. Essence; Citat:
Citat:
Jeg er fuldstændig enig. Mit eneste problem er at forsøge at forstå, hvordan jeg ville være mest hensigtsmæssigt at hele.
|
|
| Følgende 3 brugere sige tak til os selv For This Useful Post: |
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Super medlem
Moderator
Jeg fortsætter med at prøve at komme til udstationering på denne tråd, men 3D liv bliver bedre i min måde. Jeg har været at give dette emne mange tanker, og havde faktisk ramt "post reply"-knappen, og før jeg kunne få den første sætnin
|
![]() Jeg vil gerne komme med en kommentar om dine ord, jeg har fremhævet i "Royal Blue" farve .... Selv om jeg forstår på et intellektuelt niveau, hvad du mente med dit ordvalg jeg følt behov for at måske belyse og afklare en smule, så der ikke er misforståelser af nogen som helst. Dette betyder ikke, du vil være enig med mig, det betyder bare, "jeg" se det på denne måde ...... lol Jeg ved bare ikke se, hvordan "medfølelse" kan emotionless. Som en kendsgerning, hvordan ligegyldigt jeg analyserer det, på det høje niveau af åndelige frekvens vi taler om jeg vil sige, det er en umulighed. Nu vil jeg enig i, at "medfølelse" får en helt ny energi på dette niveau, og ligesom du udtalte at Kath, en ægte følelse af medfølelse skaber objektivitet og præciserer korrekte handlinger fra én, fordi det stiller dem beslutningsprocessen i en tilstand af "at handle" i stedet for blot at "reagere" at basere følelser. Jeg tror det, jeg prøver at sige er, for mig, sand åndelig medfølelse stammer fra sande åndelige følelser, fra sand åndelig betingelsesløs kærlighed. Jeg "kender", at vi kan have "medfølelse med udstationering", og jeg lærer det er et sted, vi alle bør stræbe efter. Vi kan have en logisk forståelse af medfølelse, kan vi vise medfølelse uden at blive fanget i de dramaer, der har skabt behovet for medfølelse i første omgang, men medfølelse for dette niveau er skabt i Høje Heart Chakra og derover, og kan ikke være alle omfatter healing vibrationer vi taler om, hvis det kun er delt ud fra et logisk niveau af vores væren. Det skal komme fra vores kilden til guddommelig betingelsesløs kærlighed, og alle, som nogensinde har oplevet for sig selv denne frekvens af Love's vibrationer, vil jeg vove at sige, ville de fleste sikkert svare dette til en "Spiritual Emotion". Jeg er træt og det er sent, så jeg forsøger at dele mine tanker om dette, så jeg håber jeg har forklaret mine tanker om dette tilstrækkeligt. Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence PS Måske kan vi snakke senere om, hvordan vi alle kan bedst tjener det hele? Senest redigeret af Essence; 07-03-2009 kl 04:15.. |
|||||||||||
|
|
|
| Følgende 3 brugere sige tak til Essence For This Useful Post: |
|
|
#6 (permalink) | |||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Kan du tilgive dem, der vil splitte os?Hi Essence!
Jeg ser frem til denne samtale. Jeg kan se, hvor du kommer fra på dette, men jeg stadig må Lovingly uenig bare en Teeny smule. Citat:
Følelse med følelser og følelse med fornemmelser er to forskellige ting, efter min mening. Hvis dine ben blev skadet, ville det tage følelser for at se, den har brug for healing? Jeg tror det ikke ... Du føler smerte gennem dine ben og du handle på det. Samme som hvis du ser en person skade på gaden. Du føler smerte gennem denne person og handle på det. Du behøver ikke at have ondt af den person, nogen mere end du er nødt til at have ondt af dine ben. Du føler smerte og handle i overensstemmelse hermed. Jeg tror, at hvis den var baseret på følelser, ville det være en reaktion og ikke en handling. Den måde, jeg ser det, hvis følelser er behov for at føle ubetinget kærlighed, det er baseret på betingelse af, hvordan du føler dig på det tidspunkt og ikke kunne være objektive. Hvor meget reelle følelser har du brug for at vise at sætte på en jakke, fordi det er koldt? Selv de mest hjerteløse person bliver sat på handsker i det arktiske, men uden at vide det, de bliver medlidende på deres hænder. For mig er det bare sund fornuft.
|
|
| De følgende 4 Brugere sige tak til os selv For This Useful Post: |
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Kan du tilgive dem, der vil splitte os?Greetings Once Again os selv,
Okay, lad mig se, om jeg forstår dig rigtigt .... Fordi jeg mener virkelig, vi præsenterer det samme koncept, vi bare gør det på grundlag af vores individuelle opfattelser og fra 3. dimensionelle plan, således er vi nødt til at bruge den 3. dimensionelle form for kommunikation, som desværre ikke fungerer og fungerer godt i omfanget af begrebet vi diskuterer ... .... LOL (snart .... meget snart, vil vi alle kommunikere i en form, der er langt bedre egnet til denne form for diskussion ... ... LOL) For det første er jeg enig ... .. følelse med følelser og følelse med følelse er virkelig meget forskellige ting. Af mangel på bedre måde til hurtigt at beskrive forskellen jeg vil bruge dette eksempel. Følelse med følelser er "Human" følelse med fornemmelse er "Vulcan". Er du en Star Trek fan? LolDen anden måde, du siger "tomater" og jeg siger, "toe-maw-blår" (Phonic stavning ...) er i din erklæring: "Du behøver ikke at have ondt af den person mere, end du er nødt til at føle sorry for dine ben ". Jeg er enig. Men ... Niveauet for medfølelse, som jeg taler, er ikke båret af medlidenhed. Medfølelse båret af medlidenhed er skabt ud af uædle følelser og er meget tæt på sin energi i forhold til niveauet for Spiritual Compassion jeg taler om. Det lavere niveau af medfølelse er skabt i 3. og 4. Chakra, henholdsvis solar plexus og Hjerte Chakra. (Det er udløst og antændes i 3. chakra og derefter vokser og flytter til 4. chakra, og det er derfra, at det stammer tilbage fra os, der skal deles med andre). Denne form for medfølelse har sin nødvendighed i de lavere riger af tilværelsen og i Sandhed, manglen på dette niveau af medfølelse er hvad, der er bragt menneskeheden og vores verden til det sted, hvor den er nu. (Dette kunne have været undgået, hvilket kunne have været Guddommelige Kilde Plan, men det er en anden samtale .... Lol) Hvis du genlæse mit sidste indlæg, du vil se, at jeg gjorde omtale af "faktisk / ide / koncept", at niveauet af medfølelse jeg taler om er oprettet og stammer fra størrelsen af den højtstående Heart Charka og derover. Det er ikke det samme som den medfølelse skabt af vores fysiske tæthed følelser. Det er ikke engang skabt af vore altruistiske omsorgsfulde følelser, som er af en høj grad af energien fra den 3. dimension, som i øvrigt dette niveau af medfølelse er behov for nu på planeten i fuld kraft for at hjælpe menneskeheden i helbredelse og vækkelse. Kan jeg tilbyde dig, hvis du er fortrolig med arbejdet og brug af de 7 Chakra-systemet, så prøv denne .... Meditere på og trække vejret gennem området mellem Høje Heart Chakra og Throat Chakra. High Heart Chakra er det 8. Chakra og er placeret cirka halvvejs mellem Heart Chakra og Throat Chakra. Se hvad, hvis der er noget du har erfaring med dette. Jeg må sige, jeg er virkelig nyder denne samtale. Tak for det. Sikke en gave. Jeg venter spændt jeres og andres kommentarer til denne fantastiske udveksling af begreber. Tak for at starte denne tråd. Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence Senest redigeret af Essence; 07-03-2009 kl 05:51.. |
||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||||||||||
|
Super medlem
Moderator
|
Re: Kan du tilgive dem, der vil splitte os?PS Jeg glemte næsten .... Jeg tror ikke, at følelser er behov for at føle Ubetinget den guddommelige kærlighed, i hvert fald ikke 3:e dimensionelle tæthed følelser. Men jeg tror de er de vipper mennesker bruger til at katapult dem til det sted, hvor de åbner op for energi af ubetinget den guddommelige kærlighed.
Kærlighed, lys og velsignelser, Namaste Essence |
||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: Kan du tilgive dem, der vil splitte os?Hej igen, Essence! Jeg håber virkelig, at du har en fantastisk dag.
![]() Dette kan være en tad lang ... Tiggeri alle benådning. Citat:
Citat:
Nu ved jeg, Vi taler det samme koncept! Jeg prøvede meget hårdt at komme op med en Vulcan måde at sætte Medfølelse. Den eneste jeg kunne tænke på var min egen ... Det valg, som skaber den mindste mængde af skade er det etisk. Åh vent et øjeblik ... Har det ikke gå noget lignende "Behovene for mange opvejer de behov, de få", som Kirk svarede, "Nogle gange behov for en større end hos de mange" Spock bare kinda løftede øjenbryn, hvis jeg husker ret (Spock var den ene var Kirk reffering til, lol). Jeg virkelig gerne Star Trek. Jeg tror, vi skal bruge mad replikatorer snart. Når vi indpasses i evig bevægelse, energi-, ressource-og overbefolkning problem vil være noget af legender. Citat:
Jeg er enig igen. Jeg har først for nylig set på chakraerne. Jeg har hørt meget om dem, men ikke nok til at vide, hvad jeg taler om. Jeg ved, hvad du mener om den skam selv. Hvis grundlaget for medfølelsen udelukkende er baseret på medlidenhed, er det stadig styrke os og "dem" sygdom. Citat:
Jeg må indrømme, jeg finder dette koncept interessant. De idealer, jeg holder for det meste er logik baseret (Alle er One ...), og det er tiltrækkende at høre det samme begreb om barmhjertighed opstår en forståelse af chakraerne. Ikke at jeg ikke allerede kender Wisdom of Chakra er gavnlig, men at jeg måske har undervurderet hvordan gavnlige det virkelig kan være. Citat:
Mange tak! Jeg vil gøre dette til frokost i morgen. Jeg er for træt nu, og jeg vil være i stand til at fokusere rigtigt (jeg arbejder nattevagt, blah). Citat:
Jeg nyder det også. Tak for svar! ![]() Namaste Citat:
Sandelig ... Smerter lærer os at helbrede.
Om Mani Padme Hum Senest redigeret af os selv; 07-03-2009 kl 06:05.. |
|||||||||
|
|
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål: Tilgiv en affære - Hvorfor skulle du? | Editor | Nyheder - Love & Relationships | 0 | 06-18-2009 04:20 |
| Spørgsmål: Hvordan at tilgive en affære - er det endda muligt at tilgive en affære? | Editor | Nyheder - Love & Relationships | 0 | 05-13-2009 08:10 |
| Spørgsmål: Jeg kan ikke tilgive min Snyd ægtefælle - råd og tips, der kan hjælpe | Editor | Nyheder - Love & Relationships | 0 | 03-23-2009 05:50 |
| Relationer: Secrets af et succesfuldt forhold - Del 17 - tilgive og glemme | Editor | Nyheder - Relationships | 0 | 03-11-2009 01:30 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|