En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > Preguntes específiques
Registre Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Cerca Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Preguntes específiques Qualsevol tipus de preguntes relacionades amb la seva vida, el desenvolupament personal o la situació que desitja rebre ajuda amb els altres. També, si us plau fóssiu lliure per ajudar a qualsevol que tingui una pregunta - en general que tots hem viscut coses similars en una forma o altra ...

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Divideix , Perdona'm
Videos: Divideix , Perdona'm ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modes de visualització
Old 07.02.2009, 03:36   #1 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Ubicació: Burlington
Gràcies: 84
Agraït 86 vegades en 49 Posts
Ourself is on a distinguished road

Es pot perdonar els que ens divideix?

Jo puc perdonar. Bin Laden, Bush, Hitler ... Qualsevol Monge guerra farà.

Jo puc perdonar perquè no crec que ells entenen el que estan fent. Si sabessin que eren ells mateixos se'ls odia i danyar, veurien que hi ha un problema. Ells no poden solucionar el problema perquè pensen que l'exterior ha de ser fixada abans de l'interior.

A desitjar el patiment és una bogeria. Vivint un malson. Jo puc perdonar a algú per fer alguna cosa perjudicial, mentre que inconscient. Però encara seria tancar-los fins que estigui despert.

Què et sembla?
amani313 (07-25-2009), Essència  (07-02-2009), Kathleen Ann (07-02-2009), Venu Nair (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 05:03   #2 (Permalink)
Membres
Senior Member
Points: 5,456, Level: 50Points: 5,456, Level: 50Points: 5,456, Level: 50
Activity: 36%Activity: 36%Activity: 36%

kathleen ann's Avatar

Activity Longevity
6/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss358
Gràcies: 1.408
Agraït 436 vegades en 226 llocs
kathleen ann is on a distinguished road

Re: Es pot perdonar els que ens divideix?

Cita:
Originalment publicat per Hola Vera; View Post

Jo puc perdonar perquè no crec que ells entenen el que estan fent. Si sabessin que eren ells mateixos se'ls odia i danyar, veurien que hi ha un problema. Ells no poden solucionar el problema perquè pensen que l'exterior ha de ser fixada abans de l'interior.

A desitjar el patiment és una bogeria. Vivint un malson. Jo puc perdonar a algú per fer alguna cosa perjudicial, mentre que inconscient. Però encara seria tancar-los fins que estigui despert.

Què et sembla?
Hola a tots,

Estic d'acord amb els seus pensaments a nosaltres mateixos. El perdó és un sanador per a tots nosaltres, en la meva opinió. De vegades no és una cosa fàcil de fer si el dolor és encara primes, i les emocions d'alta .. he sentit en alguna part, a perdonar, no està dient el que vostè / ells no és / era correcte. Però, que nosaltres ja no porten el dolor que s'alimenta de perdó a la nostra pròpia ànima / esperit. Així ha de ser molt més difícil que quan és tocat en un note.My sentiments personals són el perdó torna la capacitat per sentir els esperits i fer el bé ... Però, em sento una protecció dels vulnerables, especialment nens del món. Per tant, sí, em sento als que el dany s'ha de mantenir allunyat dels que fan mal. potser fins i tot a si mateixos ........ Només els meus pensaments, per descomptat,

Amor i pau a vostè ia tots .... kak
kathleen ann está offline   Reply With Quote
(08-11-2009),
amani313 (07-25-2009), Essència  (07-02-2009), Nàrnia (07-04-2009), Hola Vera; (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 03:15 PM   #3 (Permalink)
Super membre
Moderador
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.358
Agraït 1.306 vegades en 703 Posts
Essence is on a distinguished road

Cita:

Què et sembla?
Salutacions meu Espiritual Kin,

Els meus pensaments sobre aquest tema:
El perdó no és un problema. Igual que Kath va dir, perdonar és curar a si mateix, la situació dels voltants i molts altres també participen. La meva experiència personal m'han demostrat que una vegada que una persona es desperta espiritualment a un cert lloc, el perdó és encara un punt de silenci. Per sentir la necessitat de "perdonar", una altra ha d'haver algun acte que s'ha pres personalment pel que perdona. Un cop aquesta altiplà de awakenment s'ha arribat a la necessitat de processar els esdeveniments com a personal deixa d'existir. Fins i tot si l', anem a utilitzar la paraula "agressor" se centra mala intenció directa i personalment cap a un altre individu, el "attackee despertat ... destinats víctima" veu l'esdeveniment pel que és, Illusion, (*), El que tots necessitem per a fixar a l'energia de l'esdeveniment en forma personal es perd. Aquesta perspectiva no crea vincle de l'energia que necessita el perdó. (*Una nota de banda aquí: sempre una il.lusió que està jugant un paper específic per a l'aprenentatge i el creixement dels implicats).
El meu següent pensament en aquest fil és:
Jo no estic tan segur que molts d'aquests individus, sobretot en el, ens el descriuen com .... "A la part superior de la cadena de comandament" no tenen coneixement del què és exactament el que estan fent i simplement disposat a "pagar el preu" pels estralls de les seves accions energètiques obtenir, per a cada un dels seus diferents raons personals. I sí, estic parlant a un nivell que és, almenys, amb energia despertat.
Ara, en el següent nivell de coneixement, del nivell que comprèn i opera plenament des del lloc d'acceptació i coneixement de que tots som Un, es crea la part de mi mateixa que pots veure, entendre i acceptar el fet dramàtic del que és. Aquesta part de si, fins i tot pot tenir compassió i gratitud per l'ésser espiritual que ha acceptat fer el paper d'un dels "maliciosos" en aquesta il.lusió que anomenem la realitat tridimensional. Aquest és un concepte molt difícil de reconèixer, comprendre i mantenir la veritat en el nivell energètic de la tercera dimensió, però és una veritat de totes maneres.
En aquest nivell de vibració de la llum, el Jo Superior pot i de fet, veure que el "maliciós" és simplement un ésser espiritual company que ha acordat, per diferents raons pròpies, físicament a encarnar en aquest nivell de densitat de la tercera dimensió de l'existència i el joc una banda, que la majoria de nosaltres no li importaria assumir. D'aquest plànol de la "realitat" ve l'enteniment que puguem reunir successivament des de dins de nosaltres, fins i tot en la tercera dimensió, les emocions de compassió i gratitud per aquest germà o germana que parlava abans. Significa això que condonen les seves accions en l'àmbit de la tercera dimensió? No Significa això de permetre que l'ésser encarnat físicament van a fer mal a altres en diverses ocasions? No ¿això volem dir que tenen el seu paper i una responsabilitat d'assumir la nostra responsabilitat per les nostres accions o no accions, en el drama il.lusori que tots estem participant en? Sí
Com podeu veure, una vegada que vam començar la nostra awakenment espiritual, vam començar a operar als nivells que mai no havia pensat abans, i molt menys creia que existia. Com el despertar i el despertar dels éssers tercera dimensió física que es manifesten en forma, tenim molta responsabilitat i feina a fer. És hora de començar seriosament a prendre en el que van arribar aquí des dels regnes superiors que fer.

Much Love, Llum i moltes benediccions a tots vostès,

Namaste

Essència
Essence está offline   Reply With Quote
Els següents 5 Usuaris agraeixen a l'Essència per aquest missatge:
amani313 (07-25-2009), Kathleen Ann (07-05-2009), Nàrnia (07-04-2009), Hola Vera; (07-02-2009), umaybrt (07-02-2009)
Old 07.02.2009, 07:33 PM   #4 (Permalink)
Membres
Falange

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Gràcies per la idea de respostes, els meus germans;

Kathleen Anne;

Cita:
Així ha de ser molt més difícil que quan és tocat en un note.My sentiments personals són el perdó torna la capacitat per sentir els esperits i fer el bé ... Però, em sento una protecció dels vulnerables, especialment nens del món. Per tant, sí, em sento als que el dany s'ha de mantenir allunyat dels que fan mal. potser fins i tot a si mateixos ........ Només els meus pensaments, per descomptat,
Sé el que vols dir ... He sentit que les persones que perdonen els seus agressors la infància tenen més probabilitats de trencar la cadena d'abusos que els que mantenen la ira in

Una vegada que aconseguir un veritable sentit de la compassió, és curiós com es pot portar tot el seu sentit i mirar objectivament en qualsevol situació i veure el que s'ha de fer. En comptes de reaccionar. He sentit que algunes persones quan els treuen tot sentit abans d'arribar a la veritable compassió es nhilistic i pot fer mal a si mateixos.

Tinc entès que aquesta gairebé li va passar a Sidhartha Gautama en virtut d'aquest arbre.

Essència;

Cita:
Ara, en el següent nivell de coneixement, del nivell que comprèn i opera plenament des del lloc d'acceptació i coneixement de que tots som Un, es crea la part de mi mateixa que pots veure, entendre i acceptar el fet dramàtic del que és. Aquesta part de si, fins i tot pot tenir compassió i gratitud per l'ésser espiritual que ha acceptat fer el paper d'un dels "maliciosos" en aquesta il.lusió que anomenem la realitat tridimensional. Aquest és un concepte molt difícil de reconèixer, comprendre i mantenir la veritat en el nivell energètic de la tercera dimensió, però és una veritat de totes maneres.
En aquest nivell de vibració de la llum, el Jo Superior pot i de fet, veure que el "maliciós" és simplement un ésser espiritual company que ha acordat, per diferents raons pròpies, físicament a encarnar en aquest nivell de densitat de la tercera dimensió de l'existència i el joc una banda, que la majoria de nosaltres no li importaria assumir. D'aquest plànol de la "realitat" ve l'enteniment que puguem reunir successivament des de dins de nosaltres, fins i tot en la tercera dimensió, les emocions de compassió i gratitud per aquest germà o germana que parlava abans. Significa això que condonen les seves accions en l'àmbit de la tercera dimensió? No Significa això de permetre que l'ésser encarnat físicament van a fer mal a altres en diverses ocasions? No ¿això volem dir que tenen el seu paper i una responsabilitat d'assumir la nostra responsabilitat per les nostres accions o no accions, en el drama il.lusori que tots estem participant en? Sí
Gràcies, això és el que vull dir. És en aquest punt on la compassió no té res a veure amb com se sent cap a tot el que ja no està basat en l'emoció. És simplement la lògica pura ... El sentit comú.

Cita:
Com podeu veure, una vegada que vam començar la nostra awakenment espiritual, vam començar a operar als nivells que mai no havia pensat abans, i molt menys creia que existia. Com el despertar i el despertar dels éssers tercera dimensió física que es manifesten en forma, tenim molta responsabilitat i feina a fer. És hora de començar seriosament a prendre en el que van arribar aquí des dels regnes superiors que fer.

Estic totalment d'acord. El meu únic problema és tractant d'entendre com podria ser més útil a la totalitat.
amani313 (07-25-2009), Essència  (07-03-2009), Kathleen Ann (07-05-2009)
Old 07.03.2009, 06:01   #5 (Permalink)
Super membre
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

Cita:

Gràcies, això és el que vull dir. És en aquest punt on la compassió no té res a veure amb com se sent cap a tot el que ja no està basat en l'emoció. És simplement la lògica pura ... El sentit comú.

Estic totalment d'acord. El meu únic problema és tractant d'entendre com podria ser més útil a la totalitat.
Salutacions i benvinguts de nou a nosaltres mateixos. Tant de temps sense veure't .....

M'agradaria fer un comentari sobre les seves paraules m'han posat de manifest en la Royal .... Blue "de color
Encara que jo ho entenc en un nivell intel • lectual el que entén per la seva redacció vaig sentir la necessitat de dilucidar i aclarir tal vegada una mica així que no hi ha mals entesos per qualsevol persona en qualsevol lloc. Això no vol dir que vostè estarà d'acord amb mi, només significa que jo veig d'aquesta manera ...... lol
Jo no veig com la "compassió" pot ser insensible. Com a qüestió de fet, no importa com ho analitzo, en l'alt nivell de la freqüència espiritual, estem parlant de, jo diria que és una impossibilitat. Ara, estic d'acord que la "compassió" adquireix una energia nova en aquest nivell, i tal com ho va declarar a Kath, un veritable sentit de la compassió crea l'objectivitat i clarifica les accions d'un adequat, ja que els llocs de presa de decisions en una manera de "prendre mesures" en comptes de "reaccionar" a base d'emocions.
Crec que el que estic intentant dir és, per a mi, la compassió espiritual veritable emana de l'emoció espiritual veritable, de l'amor espiritual veritable incondicional. I do "sap" que podem tenir "compassió amb el despreniment" i ensenyar aquest és un lloc que tots hauríem d'aspirar. Podem tenir una comprensió lògica de la compassió, es pot demostrar la compassió, sense ser enganxats en els drames que crea la necessitat de compassió en el primer lloc, però la compassió d'aquest nivell es crea en el Chakra del cor d'alta i per sobre, i no pot ser el tot que abasta les vibracions curatives que estem parlant de si només és compartida des d'un nivell lògic del nostre ésser. Cal que surti de la nostra Font de l'Amor Incondicional Diví, i qualsevol i tots els que han experimentat per si mateixos aquesta freqüència de la vibració de l'amor, m'atreviria a dir que definitivament equival a un "Spiritual Emotion".
Estic cansat i és tard quan tracte de compartir els meus pensaments sobre això, així que espero haver explicat els meus pensaments sobre aquest adequadament.

Amor, Llum i Benediccions,

Namaste

Essència

PS Potser podrem parlar més endavant sobre com podem servir millor a la totalitat?

Last edited by Essència; 07/03/2009 a 04:15 PM..
Els següents 3 usuaris han agraït a l'Essència per aquest missatge:
amani313 (07-25-2009), Kathleen Ann (07-05-2009), Hola Vera; (07-03-2009)
Old 07.03.2009, 04:22 PM   #6 (Permalink)
Membres
Falange

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Essència Hi!

Espero que la conversa.

Veig que vostè ve de aquest, però encara no estan d'acord amb amor que amb prou feines un trosset.

Cita:
Jo no veig com la "compassió" pot ser insensible. Com a qüestió de fet, no importa com ho analitzo, en l'alt nivell de la freqüència espiritual, estem parlant de, jo diria que és una impossibilitat. Ara, estic d'acord que la "compassió" adquireix una energia nova en aquest nivell, i tal com ho va declarar a Kath, un veritable sentit de la compassió crea l'objectivitat i clarifica les accions d'un adequat, ja que els llocs de presa de decisions en una manera de "prendre mesures" en comptes de "reaccionar" a base d'emocions.
Crec que el que estic intentant dir és, per a mi, la compassió espiritual veritable emana de l'emoció espiritual veritable, de l'amor espiritual veritable incondicional.

Sentir amb les emocions i sentiments amb les sensacions són dues coses diferents, en la meva opinió. Si s'ha lesionat la cama, caldria l'emoció de veure que les necessitats de la curació? Jo no ho crec ... Se sent el dolor a través de la cama i actuar en conseqüència. El mateix que si veus una persona ferida al carrer. Se sent el dolor a través d'aquesta persona i actuar en conseqüència.

Vostè no necessita sentir llàstima per la persona més del que has de sentir pena per la cama. Se sent el dolor i actuar en conseqüència. Crec que si es basa en l'emoció, seria una reacció i no una acció.

Com jo ho veig, si les emocions són necessàries per sentir l'amor incondicional, que es basa en la condició de com se sent en el moment i no pot ser objectiu.

Com l'emoció real Quant necessites per mostrar en posar-se una jaqueta perquè fa fred? Fins i tot la persona més despietada es va posar els guants a l'Àrtic, però sense saber-ho, estan sent Compassiu a les seves mans.

Per a mi, és de sentit comú.
amani313 (07-25-2009), Essència  (07-03-2009), Kathleen Ann (07-05-2009), Nàrnia (07-04-2009)
Old 07.03.2009, 05:26 PM   #7 (Permalink)
Super membre
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

Salutacions Once Again nosaltres mateixos,

Molt bé, deixa'm veure si he entès bé .... Perquè realment crec que estem presentant el mateix concepte, només estem fent sobre la base de les nostres percepcions individuals i de la 3a nivell de les dimensions, per la qual cosa han d'utilitzar el formulari de 3 dimensions de la comunicació, que malauradament, no funciona i funciona bé en el nivell de concepte que estem discutint ... .... LOL (Properament .... molt aviat, tots anem a comunicar en formes que són molt més adequats per a aquest tipus de discussió ... ... LOL)

En primer lloc, estic d'acord ... .. sentiment d'emoció i sentiment amb la sensació són veritablement coses molt diferents. A falta d'una millor manera de descriure la diferència ràpidament vaig a utilitzar aquest exemple. Sentir l'emoció és "humà", sensació amb la sensació és "Vulcan". És vostè un fan de Star Trek? Jajaja

L'altra forma que vostè està dient "tomàquet" i jo estic dient, "els peus Maw-remolc" (ortografia fonètica ...) és en la seva declaració: "No necessito sentir llàstima per la persona més del que has de sentir pena per la cama ". Estic d'acord. Però ...
El nivell de la compassió de la qual estic parlant és de no tenir pietat. La compassió a càrrec de la pietat és creat a partir de les emocions de base i és molt densa en la seva energia en comparació amb el nivell de compassió espiritual estic parlant. Aquest menor nivell de compassió s'ha creat en els chakres 3 i 4, respectivament, el plexe solar i els Chakras Cor. (Es va desencadenar i es cremava a la 3a Chakra i després creix i es mou cap al 4t Chakra i és d'allí d'on emana suscitar en nosaltres per a ser compartit amb altres). Aquest tipus de compassió té la seva necessitat en els regnes inferiors de l'existència i en la veritat, la manca d'aquest nivell de la compassió és el que ha portat a la humanitat i del nostre món al lloc on està ara. (Això es podria haver evitat, el que podria haver estat el Pla Font Divina, però això és una altra conversa .... Lol)
Si llegir el meu últim post, veurà que vaig fer esment del "fet / idea / concepte" que el nivell de compassió em refereixo és creat i emana del nivell del granja del cor alt i superior. No és el mateix que la compassió creat a partir de les nostres emocions densitat física. Ni tan sols és creat a partir de les nostres emocions altruistes la cura que siguin d'un alt nivell d'energia de la 3 ª dimensió, que per la forma en què aquest nivell de compassió que es necessita ara al planeta en tota la seva força per ajudar a la humanitat en la curació i el despertar.
Puc oferir a vostè, si vostè està familiaritzat amb el funcionament i la utilització del sistema dels 7 chakres, proveu això .... Meditar i respirar a través de la zona entre el Chakra del cor i d'alta chakra de la gola. El Chakra del cor d'alta és el Chakra 8 i es troba aproximadament a mig camí entre el Chakra del cor i el chakra de la gola. Vegi el que, si alguna cosa l'experiència amb això.
He de dir, estic realment gaudint d'aquesta conversa. Gràcies per això. Quin regal.

Espero ansiosament la teva i de ningú més comentaris sobre aquest sorprenent canvi de conceptes. Gràcies per començar aquest fil.

Namaste

Essència

Last edited by Essència; 07/03/2009 a 05:51 PM..
Els següents 2 Usuaris agraeixen a l'Essència per aquest missatge:
amani313 (07-25-2009), Hola Vera; (07-03-2009)
Old 07.03.2009, 05:52 PM   #8 (Permalink)
Super membre
Moderador

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200

PS es m'oblidava .... No crec que les emocions són necessàries per sentir-se incondicional Amor Diví, almenys 3 de les emocions densitat dimensions. Però jo crec que són els éssers humans utilitzen trampolins per catapultar al seu lloc d'obrir-se a l'energia de incondicional amor diví.

Namaste

Essència
Els següents 2 Usuaris agraeixen a l'Essència per aquest missatge:
amani313 (07-25-2009), Hola Vera; (07-03-2009)
Old 07.03.2009, 06:02 PM   #9 (Permalink)
Membres
Falange

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61

Hola de nou, urgentment! Realment espero que vostè està tenint un dia fantàstic.

Això pot ser una mica llarg ... La mendicitat tots els indults.

Cita:
Molt bé, deixa'm veure si he entès bé .... Perquè realment crec que estem presentant el mateix concepte, només estem fent sobre la base de les nostres percepcions individuals i de la 3a nivell de les dimensions, per la qual cosa han d'utilitzar el formulari de 3 dimensions de la comunicació, que malauradament, no funciona i funciona bé en el nivell de concepte que estem discutint ... .... LOL (Properament .... molt aviat, tots anem a comunicar en formes que són molt més adequats per a aquest tipus de discussió ... ... LOL)
Estic d'acord ... Es pot comunicar amb imposició de les paraules. I també estic d'acord que un dels propers passos està acabant amb la necessitat. Em pregunto com la majoria s'adaptaria a la incapacitat per enganyar.

Cita:
En primer lloc, estic d'acord ... .. sentiment d'emoció i sentiment amb la sensació són veritablement coses molt diferents. A falta d'una millor manera de descriure la diferència ràpidament vaig a utilitzar aquest exemple. Sentir l'emoció és "humà", sensació amb la sensació és "Vulcan". És vostè un fan de Star Trek? Jajaja

Ara sé que estem parlant el mateix concepte! Jo estava tractant molt dur per arribar a una via de Vulcan per posar la compassió. L'únic que podia pensar era en la meva pròpia ... L'elecció que crea el mínim de dany és l'ètica. Oh, espera un minut ... No es van cosa així com "Les necessitats de molts més grans que les necessitats de les poques" Al que Kirk va respondre: "A vegades les necessitats de la superen les necessitats dels molts" una mica Spock només va alçar les celles si no recordo malament (Spock va ser el Kirk va ser segons els plans que, lol).

Realment m'agrada Star Trek. Crec que va a utilitzar els replicadors de menjar aviat. Una vegada que ens toqui en perpetu moviment, l'energia, els recursos i el problema de la superpoblació serà una cosa de llegendes.

Cita:
El nivell de la compassió de la qual estic parlant és de no tenir pietat. La compassió a càrrec de la pietat és creat a partir de les emocions de base i és molt densa en la seva energia en comparació amb el nivell de compassió espiritual estic parlant. Aquest menor nivell de compassió s'ha creat en els chakres 3 i 4, respectivament, el plexe solar i els Chakras Cor. (Es va desencadenar i es cremava a la 3a Chakra i després creix i es mou cap al 4t Chakra i és d'allí d'on emana suscitar en nosaltres per a ser compartit amb altres). Aquest tipus de compassió té la seva necessitat en els regnes inferiors de l'existència i en la veritat, la manca d'aquest nivell de la compassió és el que ha portat a la humanitat i del nostre món al lloc on està ara. (Això es podria haver evitat, el que podria haver estat el Pla Font Divina, però això és una altra conversa .... Lol)

Estic d'acord de nou. Només he ocupat recentment de Chakras. He sentit parlar molt sobre ells, però no prou per saber el que estic parlant. Sé el que vols dir sobre la pena però. Si la base de la compassió es basa únicament en la compassió, continua sent reforçar el nosaltres i "ells" de la malaltia.

Cita:
Si llegir el meu últim post, veurà que vaig fer esment del "fet / idea / concepte" que el nivell de compassió em refereixo és creat i emana del nivell del granja del cor alt i superior. No és el mateix que la compassió creat a partir de les nostres emocions densitat física. Ni tan sols és creat a partir de les nostres emocions altruistes la cura que siguin d'un alt nivell d'energia de la 3 ª dimensió, que per la forma en què aquest nivell de compassió que es necessita ara al planeta en tota la seva força per ajudar a la humanitat en la curació i el despertar.

He d'admetre, crec que aquest concepte interessant. Els ideals que tinc són en la seva majoria basats en la lògica (Totes Un que és ...) i és atractiu per escoltar el mateix concepte de la compassió sorgeix d'una comprensió dels Chakras. No és que jo no sabés ia la saviesa dels chakres és beneficiós, però que podria haver subestimat com beneficiosos que pot realment ser.

Cita:
Puc oferir a vostè, si vostè està familiaritzat amb el funcionament i la utilització del sistema dels 7 chakres, proveu això .... Meditar i respirar a través de la zona entre el Chakra del cor i d'alta chakra de la gola. El Chakra del cor d'alta és el Chakra 8 i es troba aproximadament a mig camí entre el Chakra del cor i el chakra de la gola. Vegi el que, si alguna cosa l'experiència amb això.

Moltes gràcies! Faré això en el dinar de demà. Estic massa cansat i vull ser capaç d'enfocar correctament (treball torn de nit, bla).

Cita:
He de dir, estic realment gaudint d'aquesta conversa. Gràcies per això. Quin regal.

Espero ansiosament la teva i de ningú més comentaris sobre aquest sorprenent canvi de conceptes. Gràcies per començar aquest fil.

Estic gaudint massa. Gràcies per respondre!

Namaste

Cita:
PS es m'oblidava .... No crec que les emocions són necessàries per sentir-se incondicional Amor Diví, almenys 3 de les emocions densitat dimensions. Però jo crec que són els éssers humans utilitzen trampolins per catapultar al seu lloc d'obrir-se a l'energia de incondicional amor diví.

De cert ... El dolor ens ensenya a curar.

Última edició per nosaltres mateixos; 07/03/2009 a 06:05 PM..
Ourself está offline   Reply With Quote
Els següents 2 Usuaris agraeixen a nosaltres mateixos, per aquest missatge:
amani313 (07-25-2009), Essència  (07-03-2009)
Reply

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
Afers: Perdona un assumpte - Per què? Editor Notícies - Love & Relationships 0 06/18/2009 04:20 PM
Afers: perdonar una aventura - És possible perdonar una aventura? Editor Notícies - Love & Relationships 0 05/13/2009 08:10
Afers: No puc perdonar al meu marit Cheating - Consells i suggeriments que poden ajudar a Editor Notícies - Love & Relationships 0 03/23/2009 05:50 PM
Relacions: Els secrets d'una relació d'èxit - Part 17 - Perdonar i oblidar Editor Notícies - Relacions 0 03/11/2009 01:30

Etiquetes
Divideix , Perdona'm
Divideix , Perdona'm ,

Thread Tools
Modes de visualització

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 07:09 PM.

PNL-er es pot gaudir d' PNL-er gaudir d' Powered by vBulletin ®?? 3.8.1