Det ser du ikke har registrert med samfunnet vårt. For å registrere klikk her ...

Global Oneness Community          
Automatisk Translations made by Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Enhet Community > Global Enhet Main > Spesifikke spørsmål
Registrer Blogger Artikler Bilder Videoer Godsaker FAQ Medlemsliste Dagens innlegg Søke Dagens innlegg Marker forumene som lest Chat Room

Spesifikke spørsmål Noen slags spørsmål knyttet til liv, personlig utvikling eller situasjon som du vil ha hjelp fra andre. Du må også gjerne hjelpe noen som har et spørsmål - som regel har vi alle opplevd lignende ting i en form eller den andre ...

Quick News
Velkommen til Global Enhet Community! Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med: Forum Hjem, Social Groups, Blogger, Artikler, Bilder, Videoer, Video Search, Kontakt oss, FAQ , Statistikk. Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!

Merk: Denne annonsen vises ikke for registrerte medlemmer

Tags
Threads: Divide , Tilgi
Video: Divide , Tilgi ,

Reply

LinkBack Trådverktøy Display Modes
Old 07-03-2009, 06:28   #10 (permalink)
Super Member
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Re: Kan du tilgi dem som vil splitte oss?

Greetings Ourself,
Jeg er nødt til å hente opptatt med husarbeid i 3D så jeg må komme tilbake til vår diskusjon på et senere lineær tid ..... LOL

Jeg vil forlate vår samtale med dette for nå ...

Det er ikke bare smerte som lærer oss å helbrede, er det også Joy, latter, forundring og kjærlighet som bringer oss til kanten av å vite hvor vi vist vår frie vilje til å skape skjønnhet i våre liv.
Jeg omskrive Kahlil Gibran i sin bok, "The Prophet", der han delte med oss at det er i sorg vi at vi finner muligheten til å oppleve vår største glede, for uten sorg det skulle være noe å sammenligne vår glede, og dermed vi kunne ikke vite det. Og det er til samme dybde på avstand av sorg våre at vi er i stand til å sveve opp mot himmelen i gleden vår.

Inntil vi fortsetter .....

Kjærlighet, Lys og velsignelser,

Namaste

Essence

Sist endret av Essence; 07-03-2009 kl 07:00..
Essence está offline   Reply With Quote
Følgende bruker sier takk til Essence For This Useful Post:
Ourself (07-05-2009)
Old 07-05-2009, 07:30   #11 (permalink)
Medlem
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Sted: Burlington
Ourself is on a distinguished road

Hei Essence;

Takk for slike vel gjennomtenkt og informativt svar!

Jeg har ikke prøvd meditasjon du foreslo ennå, men vil når jeg våkner neste.

Som for sorg og glede, jeg gjør egentlig ikke tror på motsetninger. Jeg vet du er uenig, men i mitt sinn, kan det være en glede som ikke har motsatt der begrepene glede og sorg blir født. Jeg sier ikke jeg er helt riktig på noen måte ... Bare min utsikt fra dette perspektivet.

Så snart glede og sorg er merket, er det identitet. Dette er ikke en dårlig ting hvis du ikke glemme at identitet er intet mindre enn en nødvendig illusjon WE gjort for utforske hva vi er.

Jeg tror ikke følelser er en evig vare. Jeg tror de var ervervet gjennom syklus av veksten. For meg følelser kom etter bevissthet, men før bevissthet var veien av alle ting, og veien er upartisk til selv realisasjon oppstår, som igjen fører til selvstendig uttrykk. Det er der form og ulike uttrykk for form teoretisk tiltre lek for meg personlig.

Namaste

Sist endret av Ourself; 07-05-2009 kl 07:46..
Ourself está offline   Reply With Quote
Følgende bruker sier takk til Ourself For This Useful Post:
Essence  (07-05-2009)
Old 07-06-2009, 12:05   #12 (permalink)
Super Member
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Sted: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Hei Essence;

Takk for slike vel gjennomtenkt og informativt svar!

Jeg har ikke prøvd meditasjon du foreslo ennå, men vil når jeg våkner neste.

Som for sorg og glede, jeg gjør egentlig ikke tror på motsetninger. Jeg vet du er uenig, men i mitt sinn, kan det være en glede som ikke har motsatt der begrepene glede og sorg blir født. Jeg sier ikke jeg er helt riktig på noen måte ... Bare min utsikt fra dette perspektivet.

Så snart glede og sorg er merket, er det identitet. Dette er ikke en dårlig ting hvis du ikke glemme at identitet er intet mindre enn en nødvendig illusjon WE gjort for utforske hva vi er.

Jeg tror ikke følelser er en evig vare. Jeg tror de var ervervet gjennom syklus av veksten. For meg følelser kom etter bevissthet, men før bevissthet var veien av alle ting, og veien er upartisk til selv realisasjon oppstår, som igjen fører til selvstendig uttrykk. Det er der form og ulike uttrykk for form teoretisk tiltre lek for meg personlig.

Namaste [/ quote]
Greetings Ourself,

Du vet, det er interessant, jeg forstår ikke helt uenige ... Også jeg har ingen tro på motsetninger i stedet for originalen. Du vet, jeg tror kanskje jeg har aldri tenkt på det på din måte nøyaktig, men da jeg leste dine ord måtte jeg enig i at det kan være en glede med ikke motsatt. Jeg mener, er det ikke det alle religiøse og åndelige trossystemet lærer ..... det opprinnelige kilden bare er "glade tanker"? Men ..... gjør det samme konseptet ikke også bety at innenfor den samme originale kilden det må være en sorg som ikke motsatt, uten Joy? Omfatter ikke originalen Alle ting? Selv Opposites? Eller tror du begrepet motsetninger eksisterer bare her, eller i det minste innenfor visse lavere riker vibrasjon? Hva er dine tanker om det? Jeg vet jeg kommer til å tenke på alt dette selv.

Også ..... du sa:
"Så snart glede og sorg er merket, er det identitet. Dette er ikke en dårlig ting hvis du ikke glemme at identitet er intet mindre enn en nødvendig illusjon WE gjort for utforske hva vi er."
Jeg er også enig. Men ..... Har vi ikke kommet hit, vi var ikke sendt her for å gjøre nettopp det? Utforske hvem og hva vi er. Didn't Original Source "utvide", eller (og jeg nøle med å bruke begrepet, fordi det er så 3D .... lol) "Fragment (i Illusion)" Self sin til å oppleve akkurat det? Ikke bare på vårt nivå av eksistens, men i utallige andre?

Og Neste ..... Du uttalte:
«Jeg tror ikke at følelser er en evig vare. Jeg tror de var ervervet gjennom syklus av veksten. For meg kom følelser etter bevissthet,

Jeg er enig i at følelser som vi som manifest tredje dimensjonale mennesker er vi ikke eksisterer evig. Jeg er enig, denne type "følelser" er "kjøpt" av flere betyr at vi kunne debatt hvis vi så følte trangen .... LOL (Non som virkelig teller i lengden ...... LOL)

Du uttalte:

"men før bevissthet var veien av alle ting, og veien er upartisk til selv å realisere oppstår, som igjen fører til selvstendig uttrykk. Det er der form og ulike uttrykk for form teoretisk tiltre lek for meg personlig. "

Og jeg er enig i at bevisstheten til andre nivåer av eksistens forbi et visst punkt Awakenment og opplysningstida er upartisk til dramaer av mennesker, like til nivåer av eksistens og Illusionary dramaer av galakser og Univers,
MEN ....... Jeg kan ikke likestille upartiskhet med mangel på medfølelse. Og med at vi har liksom kommet full sirkel ..... lol
Jeg tror neste vi skal diskutere hvorvidt Unconditional Love / Medfølelse guddommelige kilden er en Emotion. Og husk, jeg snakker ikke om "medfølelse båret av medlidenhet.

Jeg har ett annet spørsmål. Dette spørsmålet er basert på antagelsen om at du tror på Vesener av andre verdener og dimensjoner, det være seg "Aliens" eller "Spiritual Guides" eller "Oppstegne Mestere". Hvis du ikke, så dette er virkelig et nokså stum spørsmål.
Men i tilfelle du .....

Tror du besitter disse "Vesener av andre verdener og dimensjoner" følelser? Hvis ja, er deres følelser på samme måte som vår? Eller er deres følelser nærmere i tråd med upartiskhet Original bevissthet?

Sannelig, jeg nyter denne utvekslingen av energi. Takk.

Kjærlighet, Lys og velsignelser,

Namaste

Essence K

Essence está offline   Reply With Quote
Følgende bruker sier takk til Essence For This Useful Post:
Ourself (07-06-2009)
Old 07-06-2009, 07:21   #13 (permalink)
Medlem
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Sted: Burlington
Ourself is on a distinguished road

Heyya Essence;

Jeg er virkelig nyter dette også. Tusen takk for at du tok deg tid!

Quote:
Men ..... gjør det samme konseptet ikke også bety at innenfor den samme originale kilden det må være en sorg som ikke motsatt, uten Joy? Omfatter ikke originalen Alle ting? Selv Opposites? Eller tror du begrepet motsetninger eksisterer bare her, eller i det minste innenfor visse lavere riker vibrasjon? Hva er dine tanker om det? Jeg vet jeg kommer til å tenke på alt dette selv.
Når jeg begynner å komme inn i denne del, mange har en hard tid etter, lol ... Hvis jeg begynner å høres ikke sensical, bare ignorere meg.

Jeg tror motsetninger bare konsepter. Jeg tror ikke det er sorg uten håp for glede, men at gleden ved bare å være uten begreper om glede og sorg har ingen motsatte. For eksempel tror jeg hater er bare en negativ manifestasjon av kjærlighet. Jeg tror ikke Love har en motsatt. Eller enda Magnetics ... Negative og positive polarites er motpoler i syklusen, men det er ingen motsatte av syklusen selv.

Jeg tror veien er den evige Vibrasjon. Andre vibrasjoner bare oppstår som en del av denne Vibration (som bølger i havet, er havet i seg selv en bølge).

Motsetninger er bare en del av vårt merking system. Vi kaller det stigmatisering system separasjon eller dualitet. Før dualitet, har motsatt ingen mening. Motsetninger kan bare eksistere gjennom illusjonen av separasjon. Hvis alt er ett, kan det ikke være noen "andre", og det kan ikke være "noe annet".

Quote:
Jeg er også enig. Men ..... Har vi ikke kommet hit, vi var ikke sendt her for å gjøre nettopp det? Utforske hvem og hva vi er. Didn't Original Source "utvide", eller (og jeg nøle med å bruke begrepet, fordi det er så 3D .... lol) "Fragment (i Illusion)" Self sin til å oppleve akkurat det? Ikke bare på vårt nivå av eksistens, men i utallige andre?

Ja, jeg tror det. Det er derfor jeg si det er en nødvendig illusjon. Det var enten det eller sitte her og ikke gjør noe for evigheten ... Nei takk, lol.

Quote:
Jeg er enig i at følelser som vi som manifest tredje dimensjonale mennesker er vi ikke eksisterer evig. Jeg er enig, denne type "følelser" er "kjøpt" av flere betyr at vi kunne debatt hvis vi så følte trangen .... LOL (Non som virkelig teller i lengden ...... LOL)

Ikke i det minste. Men det er morsomt å tenke på noen ganger.

Quote:
MEN ....... Jeg kan ikke likestille upartiskhet med mangel på medfølelse. Og med at vi har liksom kommet full sirkel ..... lol
Jeg tror neste vi skal diskutere hvorvidt Unconditional Love / Medfølelse guddommelige kilden er en Emotion. Og husk, jeg snakker ikke om "medfølelse båret av medlidenhet.

Gotchya ... Men nå har du virkelig gitt meg noe å tenke. Jeg er ikke sikker Medfølelse var før consciouness og jeg tror bevisstheten var plutselig realisering av "jeg". Jeg tror Medlidenhet er et resultat av selvtillit realisering, men at det ikke er evig "Realisert Self". Før "Jeg er" var en prosess eller utropstegn selv er selv proklamasjon og ikke selv realisering. Det ville gjøre det en evig ego og ego er bare en skygge av seg selv.

Jeg tror prosessen med "jeg er" eller selvstendig realisasjon hadde ingen forestilling om seg selv eller noe ... Det var akkurat som før veien ble selv Aware. Det ville vært noe behov for å utvikle medfølelse, fordi det var ingen illusjon å overvinne. Med mindre som du sa, kunne Medfølelse brukes i samme forstand som Love.

Jeg tror ikke på Source hadde følelser før vi kjøpte dem, men Love? That's a toughy!

Quote:
Jeg har ett annet spørsmål. Dette spørsmålet er basert på antagelsen om at du tror på Vesener av andre verdener og dimensjoner, det være seg "Aliens" eller "Spiritual Guides" eller "Oppstegne Mestere". Hvis du ikke, så dette er virkelig et nokså stum spørsmål.
Men i tilfelle du .....

Tror du besitter disse "Vesener av andre verdener og dimensjoner" følelser? Hvis ja, er deres følelser på samme måte som vår? Eller er deres følelser nærmere i tråd med upartiskhet Original bevissthet?

Jeg er sikker på at noen har følelser og noen ikke. Jeg tror alle som er avansert og vite at alt er ett og har vitenskapen av noe slag vil også ha følelser ... Selv Vulcans hadde følelser. De bare undertrykke dem med rituell og oppdragelse. Noen vil sikkert være som mennesker følelsesmessig, men noen ville være ganske annerledes. På en måte som gjør det umulig å si før det er kontakt. Du vet aldri ... Vi kan være den mest avanserte i dette sub-universet (Skjønt jeg tviler på det). Som for andre riker, jeg gjør egentlig ikke spekulere ... Jeg tror de er der og alt, men de er på den andre siden av Big Bang eller hva. Jeg er bare å komme tilbake til den mystiske, men jeg konsentrere seg mest om hva som skjer i dette området. Brua vil komme til meg etterhvert.

Nå skal jeg få litt frokost og gjøre meditasjon du foreslo.

Namaste

Sist endret av Ourself; 07-06-2009 kl 07:27..
Ourself está offline   Reply With Quote
Reply

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Last Post
Affairs: Tilgi en affære - Hvorfor skal du? Editor Nyheter - Love & Relationships 0 06-18-2009 04:20
Affairs: Slik Tilgi en affære - Er det også mulig å tilgi en affære? Editor Nyheter - Love & Relationships 0 05-13-2009 08:10
Affairs: Jeg kan ikke tilgi min Cheating Spouse - Råd og tips som kan hjelpe Editor Nyheter - Love & Relationships 0 03-23-2009 05:50
Relasjoner: Secrets of a Successful Relationship - Del 17 - Tilgi og glem Editor Nyheter - Relasjoner 0 03-11-2009 01:30

Tags
Divide , Tilgi
Divide , Tilgi ,

Trådverktøy
Display Modes

Posting Rules
Du kanskje ikke starte nye tråder
Du kanskje ikke post replies
Du kanskje ikke post vedlegg
Du kanskje ikke redigere innleggene dine

BB-kode er
Smilefjes er
[IMG] kode
HTML code is Av
Trackbacks er
Pingbacks er
Refbacks er

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er 10:14.

Automatisk oversettelse levert av NLP-er