Het lijkt u nog niet geregistreerd bij onze gemeenschap. Om te registreren klik hier ...

Global Oneness Community          
Automatische vertalingen gemaakt door Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Gemeenschap > Global Oneness Main > Specifieke vragen
Registreer Blogs Artikelen Foto Video Goodies FAQ Gebruikerslijst Berichten van vandaag Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen Chatruimte

Specifieke vragen Elke vorm van vragen met betrekking tot uw leven, persoonlijke ontwikkeling of situatie die je wilt hebben met hulp van anderen. Ook kunt u te helpen iedereen die een vraag - meestal we hebben alle soortgelijke dingen op de een of de andere ...

Snel Nieuws
Welkom bij de Global Oneness Community! Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikelen, Foto, Video, Video Search, Contact Us, FAQ , Statistieken. Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!

Opmerking: Deze advertentie wordt niet weergegeven voor geregistreerde leden

Tags
Threads: Divide , Vergeef
Video's: Divide , Vergeef ,

Reply

LinkBack Discussietools Weergavemodus
Old 07.03.2009, 06:28 PM   #10 (permalink)
Super Lid
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 45%Activity: 45%Activity: 45%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Re: Kun je vergeven die zou verdelen ons?

Greetings onszelf,
Ik zal moeten gaan halen bezig met klusjes van de 3D, dus ik zal moeten terugkomen op onze discussie op een later lineaire tijd ..... LOL

Ik laat ons gesprek met deze voor nu ...

Het is niet alleen pijn, dat ons leert om te genezen, maar ook vreugde, lachen, verbazing en liefde die ons naar de rand te weten waar we zijn weergegeven onze vrije wil naar schoonheid in ons leven te creëren.
Ik parafrase Kahlil Gibran in zijn boek, "De Profeet", waar hij met ons gedeeld dat het in ons verdriet dat we de mogelijkheid om onze grootste vreugde ervaring, want zonder verdriet zou er niets te vergelijken en tot onze vreugde, waardoor het contrast we konden niet weten. En het is dezelfde diepte van afstand van ons verdriet dat we in staat zijn om te zweven naar de hemel in onze vreugde.

Totdat we verder .....

Liefde, Licht en Blessings,

Namaste

Essence

Last edited by Essence; op 07.03.2009 07:00 PM..
Essence está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Essence For This Useful Post:
Onszelf (07-05-2009)
Old 07.05.2009, 07:30 PM   #11 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Ourself is on a distinguished road

Hi Essence;

Dank u voor deze goed doordachte en informatieve reacties!

Ik heb niet geprobeerd de meditatie je nog niet voorgesteld, maar zal als ik wakker word volgende.

Wat verdriet en vreugde, geloof ik niet echt geloof in tegenstellingen. Ik weet dat je het niet eens, maar in mijn hoofd, kan er een vreugde die niet tegenover, waarin de begrippen van vreugde en verdriet zijn geboren is. Ik zeg niet dat ik ben absoluut juist met alle middelen ... Net mijn mening vanuit dit perspectief.

Zodra vreugde en verdriet worden geëtiketteerd, er is identiteit. Dit is geen slechte zaak, tenzij je vergeten dat de identiteit is niets minder dan een noodzakelijke illusie WE gemaakt om te onderzoeken wat we zijn.

Ik denk niet dat emoties zijn een eeuwig goed. Ik geloof dat ze werden verworven door middel van de cyclus van groei. Voor mij, emoties kwam na het bewustzijn, maar voordat het bewustzijn is de Weg van alle dingen en de weg is onpartijdig tot realisatie zelf ontstaat, dat op zijn beurt leidt tot zelfexpressie. Dat is waar vorm en de verschillende uitingen van vorm theoretisch komen in het spel voor mij persoonlijk.

Namaste

Laatst bewerkt door onszelf; op 07.05.2009 07:46 PM..
Ourself está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan onszelf For This Useful Post:
Essence  (07-05-2009)
Old 07.06.2009, 12:05 AM   #12 (permalink)
Super Lid
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 45%Activity: 45%Activity: 45%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Blog Entries: 3
Essence is on a distinguished road

Hi Essence;

Dank u voor deze goed doordachte en informatieve reacties!

Ik heb niet geprobeerd de meditatie je nog niet voorgesteld, maar zal als ik wakker word volgende.

Wat verdriet en vreugde, geloof ik niet echt geloof in tegenstellingen. Ik weet dat je het niet eens, maar in mijn hoofd, kan er een vreugde die niet tegenover, waarin de begrippen van vreugde en verdriet zijn geboren is. Ik zeg niet dat ik ben absoluut juist met alle middelen ... Net mijn mening vanuit dit perspectief.

Zodra vreugde en verdriet worden geëtiketteerd, er is identiteit. Dit is geen slechte zaak, tenzij je vergeten dat de identiteit is niets minder dan een noodzakelijke illusie WE gemaakt om te onderzoeken wat we zijn.

Ik denk niet dat emoties zijn een eeuwig goed. Ik geloof dat ze werden verworven door middel van de cyclus van groei. Voor mij, emoties kwam na het bewustzijn, maar voordat het bewustzijn is de Weg van alle dingen en de weg is onpartijdig tot realisatie zelf ontstaat, dat op zijn beurt leidt tot zelfexpressie. Dat is waar vorm en de verschillende uitingen van vorm theoretisch komen in het spel voor mij persoonlijk.

Namaste [/ quote]
Greetings onszelf,

Je weet wel, het is interessant, ik niet echt oneens ... Ook ik heb geen geloof in tegenstellingen op de plaats van de originele bron. Weet je, ik denk misschien heb ik nooit gedacht dat je een weg precies, maar als ik lees je woorden moest ik het ermee eens dat er kan een vreugde met niet omgekeerd. Ik bedoel, is dat niet wat elke religieuze en spirituele overtuiging systeem leert ..... dat de oorspronkelijke bron is alleen "Happy Thoughts"? Maar ..... dat doet niet hetzelfde concept ook betekenen dat binnen deze zelfde Original Source moet er een Sorrow geen tegendeel, zonder Vreugde? Niet Original Bron omvatten alle dingen? Zelfs Opposites? Of denkt u dat het concept van tegenstellingen bestaat alleen hier, of althans binnen bepaalde lagere rijken van trillingen? Wat zijn uw gedachten over dat? Ik weet dat ik ga nadenken over al deze mezelf.

Ook ..... u verklaard:
"Zodra vreugde en verdriet worden geëtiketteerd, er is identiteit. Dit is geen slechte zaak, tenzij je vergeet dat de identiteit is niets minder dan een noodzakelijke illusie WE gemaakt om te onderzoeken wat we zijn."
Ik ben het ook eens. Maar ..... hebben we niet hier komen, we waren hier niet gezonden om dat te doen? Ontdek wie en wat we zijn. Niet Original Bron "uit te breiden", of (en ik aarzel om de term, want het is zo 3D .... lol) "Fragment (in Illusion)" zijn zelf te ervaren juist dat? Niet alleen op ons niveau van bestaan, maar op talloze anderen?

En de volgende ..... U verklaarde:
"Ik denk niet dat emoties zijn een eeuwig goed. Ik geloof dat ze werden verworven door middel van de cyclus van groei. Voor mij, emoties kwam na bewustzijn,

Ik ben het eens dat emoties als wij als het manifest driedimensionale mens zijn wij niet eeuwig bestaan. Ik ben het eens, dit soort van "emotie" is "verworven" op verschillende manieren kunnen we het debat als we zo het verlangen gevoeld .... LOL (Niet van zaken die echt op de lange duur ...... LOL)

U verklaarde:

"maar voordat het bewustzijn is de Weg van alle dingen en de weg is onpartijdig zelf tot realisatie ontstaat, die op zijn beurt leidt tot zelfexpressie. Dat is waar vorm en de verschillende uitingen van vorm theoretisch komen in het spel voor mij persoonlijk. "

En ik doe het ermee eens dat het bewustzijn van andere niveaus van bestaan voorbij een bepaald punt van Awakenment en Verlichting is onpartijdig aan de drama's van mensen, zelfs tot de niveaus van bestaan en de illusie drama's van melkwegstelsels en universa,
MAAR ....... Ik niet gelijkstellen met een gebrek aan onpartijdigheid Compassie. En met dat we hebben soort van gekomen volledige cirkel ..... lol
Ik denk dat de volgende moeten we bespreken of de Onvoorwaardelijke Liefde / Medeleven van de Goddelijke Bron is een emotie. En vergeet niet, ik ben niet spreken van 'mededogen ten laste van medelijden.

Ik heb een andere vraag. Deze vraag is gebaseerd op de veronderstelling dat u in wezens van andere werelden en dimensies geloven, worden ze "Aliens" of "spirituele gidsen" of "Verlichte Meesters". Als je dat niet, dan is dit echt wel een stomme vraag.
Maar in geval denk je .....

Geloof je deze "wezens van andere werelden en dimensies" bezitten emoties? Zo ja, zijn hun emoties dezelfde als de onze? Of zijn hun emoties beter in lijn met de onpartijdigheid van de Oorspronkelijke Bewustzijn?

Maar ik ben werkelijk genieten van deze uitwisseling van energie. Bedankt.

Liefde, Licht en Blessings,

Namaste

Essence K

Essence está offline   Reply With Quote
De volgende gebruiker zegt Dank U aan Essence For This Useful Post:
Onszelf (07-06-2009)
Old 07.06.2009, 07:21   #13 (permalink)
Lid
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Ourself is on a distinguished road

Heyya Essence;

Ik ben echt genieten dit ook. Dank je wel voor het nemen van de tijd!

Quote:
Maar ..... dat doet niet hetzelfde concept ook betekenen dat binnen deze zelfde Original Source moet er een Sorrow geen tegendeel, zonder Vreugde? Niet Original Bron omvatten alle dingen? Zelfs Opposites? Of denkt u dat het concept van tegenstellingen bestaat alleen hier, of althans binnen bepaalde lagere rijken van trillingen? Wat zijn uw gedachten over dat? Ik weet dat ik ga nadenken over al deze mezelf.
Toen ik begin het krijgen in dit deel, velen hebben een harde tijd na, lol ... Als ik begin klinkende niet-sensical, negeer mij.

Ik denk tegenstellingen zijn slechts concepten. Ik geloof niet dat er verdriet, zonder de hoop van vreugde, maar dat de vreugde van het simpelweg zonder begrippen van vreugde en verdriet heeft geen tegendeel. Zo denk ik haat is gewoon een negatieve manifestatie van Liefde. Ik geloof niet dat liefde heeft een tegenovergestelde. Of zelfs magnetisme ... Negatieve en positieve polaridades zijn tegenpolen in de cyclus, maar er is geen tegenovergestelde van de cyclus zelf.

Ik denk dat de Weg is het eeuwige Vibratie. Andere trillingen alleen voordoen als een onderdeel van deze Vibration (net als golven in de oceaan, de oceaan zelf is een golf).

Opposites zijn slechts een deel van onze etiketteringssysteem. We noemen dat de etikettering systeem scheiding of dualiteit. Voordat dualiteit, tegenover het heeft geen zin. Opposites kan alleen bestaan door de illusie van afscheiding. Als alles een is, kan er geen "andere" en er geen kunnen worden "geen andere".

Quote:
Ik ben het ook eens. Maar ..... hebben we niet hier komen, we waren hier niet gezonden om dat te doen? Ontdek wie en wat we zijn. Niet Original Bron "uit te breiden", of (en ik aarzel om de term, want het is zo 3D .... lol) "Fragment (in Illusion)" zijn zelf te ervaren juist dat? Niet alleen op ons niveau van bestaan, maar op talloze anderen?

Ja, denk ik zo. Dat is de reden waarom ik zeg dat het een noodzakelijke illusie. Het was dat of zitten hier en doen niets voor de eeuwigheid ... Nee bedankt, lol.

Quote:
Ik ben het eens dat emoties als wij als het manifest driedimensionale mens zijn wij niet eeuwig bestaan. Ik ben het eens, dit soort van "emotie" is "verworven" op verschillende manieren kunnen we het debat als we zo het verlangen gevoeld .... LOL (Niet van zaken die echt op de lange duur ...... LOL)

Niet in het minst. Maar het is soms leuk om over na te denken.

Quote:
MAAR ....... Ik niet gelijkstellen met een gebrek aan onpartijdigheid Compassie. En met dat we hebben soort van gekomen volledige cirkel ..... lol
Ik denk dat de volgende moeten we bespreken of de Onvoorwaardelijke Liefde / Medeleven van de Goddelijke Bron is een emotie. En vergeet niet, ik ben niet spreken van 'mededogen ten laste van medelijden.

Gotchya ... Maar nu je echt hebt gegeven mij iets te denken. Ik ben er niet zeker van Mededogen was voor Bewustzijn en ik denk bewustzijn was een plotselinge realisatie van "ik ben". Ik denk Compassie is een gevolg van het zelf realiseren, maar dat er geen eeuwig "Gerealiseerde Self". Voordat 'Ik ben' was een proces of de uitroep zelf is zelf proclamatie en niet zelf realisatie. Dat zou het een Eeuwige ego en het ego is slechts een schaduw van zichzelf.

Ik denk dat het proces van "ik ben" of zelfstandige realisatie had geen notie van zelf of iets ... Het was gewoon de weg tot aan de Weg werd zelf Aware. Er zou zijn niet nodig om mededogen te ontwikkelen omdat er geen illusie om te overwinnen. Tenzij, zoals je het zou kunnen, Mededogen worden gebruikt in dezelfde zin als Liefde.

Ik denk niet dat de bron had emoties totdat Wij hen maar Love verworven? Dat is een toughy!

Quote:
Ik heb een andere vraag. Deze vraag is gebaseerd op de veronderstelling dat u in wezens van andere werelden en dimensies geloven, worden ze "Aliens" of "spirituele gidsen" of "Verlichte Meesters". Als je dat niet, dan is dit echt wel een stomme vraag.
Maar in geval denk je .....

Geloof je deze "wezens van andere werelden en dimensies" bezitten emoties? Zo ja, zijn hun emoties dezelfde als de onze? Of zijn hun emoties beter in lijn met de onpartijdigheid van de Oorspronkelijke Bewustzijn?

Ik weet zeker dat sommigen hebben emoties en andere niet. Ik denk dat iemand die gevorderd zijn en weet dat alles een is en zijn wetenschap van welke aard ook emoties hebben ... Zelfs de Vulcans hadden emoties. Ze hebben net onderdrukken hen met ritueel en opvoeding. Sommigen zouden waarschijnlijk net als mensen emotioneel maar sommige zou heel anders zijn. Op een manier die het onmogelijk maakt om te zeggen totdat er contact. Je weet maar nooit ... We kunnen de meest geavanceerde in dit onderdeel universum (Hoewel ik betwijfel het). Net als voor andere domeinen, ik niet echt speculeren ... Ik denk dat ze zijn er allemaal en alles, maar ze zijn aan de andere kant van de big bang 'of wat dan ook. Ik ben gewoon om terug in de mystieke, maar concentreer ik mij vooral op wat er op dit gebied. De brug zal komen uiteindelijk naar mij.

Nu ga ik wat ontbijt te krijgen en de meditatie je voorgesteld doen.

Namaste

Laatst bewerkt door onszelf; op 07.06.2009 07:27..
Ourself está offline   Reply With Quote
Reply