Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para rexistrarse, prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > Cuestións específicas
Registre-se Blogs Artigos Fotos Vídeos Goodies FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Procura Mensaxes de Hoxe Marcar Foros como lidos Chat room

Cuestións específicas Calquera tipo de cuestións relacionadas coa súa vida, desenvolvemento persoal ou situación que quere ter coa axuda de outros. Ademais, Sinto-se libre para axudar a alguén con unha causa - normalmente temos todas as cousas con experiencia semellante en forma ou de outra ...

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Divide , Perdoando
Vídeos: Divide , Perdoando ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modos de visualización
Old 07-03-2009, 06:28 PM   #10 (Permalink)
Super Membro
Moderador
Points: 15,343, Level: 85Points: 15,343, Level: 85Points: 15,343, Level: 85
Activity: 50%Activity: 50%Activity: 50%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1204
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.372
Agradecido 1.317 veces en 707 Posts
Essence is on a distinguished road

Re: É posible perdoar a aqueles que nos dividir?

Saúdos nós mesmos,
Vou ter que ir buscar ocupados con tarefas de 3D por iso vou ter que volver á nosa discusión nun momento posterior linear ..... LOL

Vou deixar a nosa conversa con este, polo momento ...

Non é só a dor que nos ensina a curar, tamén é ledicia, o riso, admiración e amor que nos achegan á beira saber onde nos móstrase a nosa liberdade para crear beleza nas nosas vidas.
Parafraseando Kahlil Gibran no seu libro, "O Profeta", onde compartiu coa xente que é do noso sufrimento que atopamos a posibilidade de probar a nosa maior alegría, pois sen tristeza non habería nada para comparar e contrastar a ledicia de que no nós non poderiamos saber. E é a mesma profundidade de distancia da nosa tristeza que somos capaces de subir aos ceos desde a nosa alegría.

Ata que nós continuar .....

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia

Última edición de Esencia; en 07-03-2009 07:00..
Essence está offline   Reply With Quote
O seguinte Usuario grazas á esencia a esta útil mensaxe:
Ourself (07-05-2009)
Old 07-05-2009, 07:30 PM   #11 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Lugar: Burlington
Agradecido 86 veces en 49 Posts
Ourself is on a distinguished road

Ola Essence;

Grazas por ese ben pensado e respostas informativo!

Eu non tente a meditación lle suxeriu aínda, pero será cando espertar seguinte.

En canto á tristeza e ledicia, eu realmente non cren en opostos. Eu sei que discordia, pero na miña mente, non pode haber unha ledicia que non ten oposto en que os conceptos de alegría e dor son nados. Non estou dicindo que eu son absolutamente correcto, por calquera medio ... Basta ver o meu a partir desa perspectiva.

Así que a alegría ea tristeza son rótulos, non hai identidade. Esta non é unha cousa ruín a menos que se esqueza de que a identidade non é nada menos que unha ilusión necesaria WE deseñadas para explorar o que somos.

Eu non creo que as emocións son unha mercadoría eterna. Eu creo que foron adquiridos a través do ciclo de crecemento. Para min, as emocións viñeron despois a conciencia, pero antes a conciencia era o Camiño de todas as cousas eo Camiño é imparcial ata que xorde a auto realización, que á súa vez, leva á auto-expresión. Isto é onde a forma e as diversas expresións da forma, en teoría, entran en xogo para min persoalmente.

Namaste

Última edición de nós mesmos; en 07-05-2009 07:46..
Ourself está offline   Reply With Quote
O seguinte Usuario grazas á Ourself por esa útil mensaxe:
Esencia  (07-05-2009)
Old 07-06-2009, 12:05 PM   #12 (Permalink)
Super Membro
Moderador
Points: 15,343, Level: 85Points: 15,343, Level: 85Points: 15,343, Level: 85
Activity: 50%Activity: 50%Activity: 50%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1204
Blog Entries: 3
Agradecementos: 1.372
Agradecido 1.317 veces en 707 Posts
Essence is on a distinguished road

Ola Essence;

Grazas por ese ben pensado e respostas informativo!

Eu non tente a meditación lle suxeriu aínda, pero será cando espertar seguinte.

En canto á tristeza e ledicia, eu realmente non cren en opostos. Eu sei que discordia, pero na miña mente, non pode haber unha ledicia que non ten oposto en que os conceptos de alegría e dor son nados. Non estou dicindo que eu son absolutamente correcto, por calquera medio ... Basta ver o meu a partir desa perspectiva.

Así que a alegría ea tristeza son rótulos, non hai identidade. Esta non é unha cousa ruín a menos que se esqueza de que a identidade non é nada menos que unha ilusión necesaria WE deseñadas para explorar o que somos.

Eu non creo que as emocións son unha mercadoría eterna. Eu creo que foron adquiridos a través do ciclo de crecemento. Para min, as emocións viñeron despois a conciencia, pero antes a conciencia era o Camiño de todas as cousas eo Camiño é imparcial ata que xorde a auto realización, que á súa vez, leva á auto-expresión. Isto é onde a forma e as diversas expresións da forma, en teoría, entran en xogo para min persoalmente.

Namaste [/ quote]
Saúdos nós mesmos,

Vostede sabe, é interesante, realmente non estou de acordo ... Eu tamén teño ningunha crenza en opostos no lugar de orixe. Vostede sabe, eu creo que talvez nunca teña pensado na súa forma, mentres que cando leo as súas palabras eu tiven que aceptar que non pode ser unha alegría, non o oposto. É dicir, non é iso que todos os relixiosos e espirituais sistema de crenza ensina ..... que a fonte orixinal é só "Happy Life"? Pero ..... non é ese mesmo concepto tamén significa que dentro desta fonte orixinal mesmo, ten que haber unha mágoa non oposto, sen alegría? Fonte orixinal, non abranguer todas as cousas? Mesmo opostos? Ou pensas que o concepto de opostos só existe aquí, ou polo menos dentro de certos ámbitos inferiores da vibración? Cales son os seus pensamentos sobre iso? Eu sei que eu vou reflexionar sobre todo isto mesmo.

Tamén ..... vostede dixo:
"Así como a alegría ea tristeza son rótulos, non hai identidade. Esto non é unha cousa ruín a menos que se esqueza de que a identidade non é nada menos que unha ilusión necesaria WE deseñadas para explorar o que somos."
Eu tamén estou de acordo. Pero ..... será que non ven aquí, non foron enviados para aquí para facer exactamente iso? Explorar quen eo que somos. Non fonte orixinal "expandir", ou (e eu dubide en usar o termo, porque é 3D .... lol) "Fragmento (en Illusion)" Self a súa experiencia só iso? Non só no noso nivel de existencia, pero en outros tantos outros?

E ..... Seguinte Vostede dixo:
"Eu non creo que as emocións son unha mercadoría eterna. Eu creo que foron adquiridos a través do ciclo de crecemento. Para min, as emocións viñeron despois a conciencia,

Aceptar que as emocións coma nós, como o manifesto tridimensional seres humanos, somos, non existen eternamente. Eu estou de acordo, este tipo de "emoción" é "adquirida" por varios medios, poderíamos debate se sentiu tan a vontade .... LOL (non do que realmente importa a longo prazo ...... LOL)

Vostede dixo:

"pero antes a conciencia era o Camiño de todas as cousas eo Camiño é imparcial ata que xorde a auto realización, que á súa vez, leva á auto-expresión. Isto é onde a forma e as diversas expresións da forma, en teoría, entran en xogo para min persoalmente ".

E eu estou de acordo que a conciencia dos outros niveis de existencia pasada un certo punto de Awakenment e Ilustración é imparcial para os drama dos seres humanos, ata os niveis de existencia e os dramas Illusionary de galaxias e universos,
MAS ....... Eu non igual imparcialidade con falta de compaixón. E con iso temos un tipo de círculo completo ..... lol
Coido que debemos discutir próximo ou non do Amor Incondicional / Compaixão da Fonte Divina é unha emoción. E lembre, non estou falando de "compaixón cargo de piedade".

Eu teño outra cuestión. Esta cuestión está baseada no presuposto de que pensas en seres de outros reinos e dimensións, sexan elas "Aliens" ou "Guías Espirituais" ou "Mestres ascenso". Se non, entón iso é realmente un pouco unha pregunta cambia.
Pero no caso de que vostede .....

Vostede cre que estes seres "de outros reinos e dimensións" ter emocións? Se é así, son as emocións o mesmo que o noso? Ou son as súas emocións máis estreitamente relacionadas coa imparcialidade da Conciencia Original?

Realmente estou Curtindo esa intercambio de enerxía. Grazas.

Amor, Luz e Bênçãos,

Namaste

Esencia K

Essence está offline   Reply With Quote
O seguinte Usuario grazas á esencia a esta útil mensaxe:
Ourself (07-06-2009)
Old 07-06-2009, 07:21 PM   #13 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Lugar: Burlington
Agradecido 86 veces en 49 Posts
Ourself is on a distinguished road

Heyya Essence;

Estou realmente gosto diso tamén. Moitas grazas polo tempo dado!

Cita:
Pero ..... non é ese mesmo concepto tamén significa que dentro desta fonte orixinal mesmo, ten que haber unha mágoa non oposto, sen alegría? Fonte orixinal, non abranguer todas as cousas? Mesmo opostos? Ou pensas que o concepto de opostos só existe aquí, ou polo menos dentro de certos ámbitos inferiores da vibración? Cales son os seus pensamentos sobre iso? Eu sei que eu vou reflexionar sobre todo isto mesmo.
Cando comezar a entrar nesta parte, moitos teñen dificultade para seguir, lol ... Se eu comezar a soar sen sentido, só pode ignorar-me.

Creo que os opostos son só conceptos. Eu non creo que non hai tristeza sen esperanza de alegría, pero que a ledicia de simplemente estar sen conceptos de alegría e tristeza non ten oposto. Por exemplo, eu creo que o odio é só unha manifestación negativa do Amor. Eu non creo que o amor ten un oposto. Ou mesmo magnetismo ... Polarites negativos e positivos son opostos dentro do ciclo, pero non hai oposto do propio ciclo.

Eu creo que o camiño é a vibración eterna. Outras vibracións aparecen só como unha parte desta vibración (como ondas do océano, o océano en si é unha onda).

Os opostos son só unha parte do noso sistema de etiquetaxe. Chamamos este sistema de etiquetaxe de separación ou dualidade. Antes de dualidade, fronte non ten sentido. Opostos só pode existir a través da ilusión da separación. Se todo é un, non pode haber "outros" e non pode haber "ningunha outra".

Cita:
Eu tamén estou de acordo. Pero ..... será que non ven aquí, non foron enviados para aquí para facer exactamente iso? Explorar quen eo que somos. Non fonte orixinal "expandir", ou (e eu dubide en usar o termo, porque é 3D .... lol) "Fragmento (en Illusion)" Self a súa experiencia só iso? Non só no noso nivel de existencia, pero en outros tantos outros?

Si, eu creo que si. É por iso que eu digo que é unha ilusión necesaria. Era iso ou quedar aquí e non fan nada para a eternidade ... Non, grazas, lol.

Cita:
Aceptar que as emocións coma nós, como o manifesto tridimensional seres humanos, somos, non existen eternamente. Eu estou de acordo, este tipo de "emoción" é "adquirida" por varios medios, poderíamos debate se sentiu tan a vontade .... LOL (non do que realmente importa a longo prazo ...... LOL)

Nin un pouco. Pero é legal pensar ás veces.

Cita:
MAS ....... Eu non igual imparcialidade con falta de compaixón. E con iso temos un tipo de círculo completo ..... lol
Coido que debemos discutir próximo ou non do Amor Incondicional / Compaixão da Fonte Divina é unha emoción. E lembre, non estou falando de "compaixón cargo de piedade".

Gotchya ... Pero agora tes realmente me deu algo a ponderar. Non estou seguro Compaixão Conciencia era antes e eu creo que a conciencia foi unha realización repentina de "eu son". Creo Compaixão é un resultado de auto-realización, pero que non existe un "eterno auto-realizadas". Antes de "eu son" Foi un proceso ou a admiración en si é autoproclamación e non realización do auto. Iso sería un Ego Eterno eo ego é só unha sombra de si mesmo.

Creo que o proceso de "eu son" ou auto-realización non tiña noción de si mesmo ou calquera cousa ... Era só o camiño ata o Camiño converteuse consciente. Non tería habido necesidade de desenvolver a compaixón, porque non había ningunha ilusión de superar. A menos que, como vostede di, Compaixão podería ser usado no mesmo sentido como Amor.

Eu non creo que a fonte tivo emocións ata adquirimos-los, pero o amor? Isto é un toughy!

Cita:
Eu teño outra cuestión. Esta cuestión está baseada no presuposto de que pensas en seres de outros reinos e dimensións, sexan elas "Aliens" ou "Guías Espirituais" ou "Mestres ascenso". Se non, entón iso é realmente un pouco unha pregunta cambia.
Pero no caso de que vostede .....

Vostede cre que estes seres "de outros reinos e dimensións" ter emocións? Se é así, son as emocións o mesmo que o noso? Ou son as súas emocións máis estreitamente relacionadas coa imparcialidade da Conciencia Original?

Estou seguro que algúns teñen emocións e algunhas non. Coido que calquera que sexan avanzadas e sei que todo é un, e temos ciencia de calquera tipo tamén vai ter emocións ... Mesmo os Vulcano tivo emocións. Eles simplemente suprimi-los co ritual e educación. Algúns probablemente sería como os seres humanos emocionalmente, pero algúns serían ben distintos. De xeito que fai imposible dicir ata que non haxa contacto. Vostede non sabe ... Podemos ser os máis avanzados neste universo sub (Aínda que eu duvido). En canto aos outros reinos, realmente non especular ... Eu creo que están todos alí e todo, pero eles están no outro lado do big bang ou o que quere. Eu son só atrás para o místico, pero eu me concentrarse principalmente sobre o que está a ocorrer nesta área. A ponte vai vir para min acabou.

Agora, estou indo para obter un café da mañá e facer meditación lle suxeriu.

Namaste

Última edición de nós mesmos; en 07-06-2009 07:27..
Ourself está offline   Reply With Quote
Reply