|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Erityiskysymykset Kaikenlaisia kysymyksiä, jotka liittyvät omaan elämään, henkilökohtaiseen kehitykseen tai tilanteeseen, että haluat saada apua muilta. Lisäksi, voit auttaa ketään ottaa kysymys - yleensä olemme kaikki kokeneet samanlaisia asioita muodossa tai muuta ... |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#10 (Permalink) | ||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Re: Voitko antaa anteeksi niille, jotka haluaisit jakaa meidät?Greetings Ourself,
Aion mennä Get kiireisiä askareita ja 3D joten minun on palattava meidän keskustelua myöhemmin lineaarisen ajan ..... LOL Jätän Keskustelumme tässä nyt ... Kyse ei ole vain kipua, joka opettaa meitä parantamaan, se on myös iloa, naurua, hämmästystä ja rakkautta, jotka tuovat meidät reunalle tietää, missä olemme osoittaneet meidän vapaa tahto luoda kauneutta elämäämme. Olen mukaillen Kahlil Gibran hänen kirjansa, "profeetta", jossa hän jakoi meille, että se on surumme, että löydämme kyky nauttia niin suuri ilo, sillä ilman surua ei olisi mitään vertailemaan ja meille iloa, mikä emme voi tietää sitä. Ja se on sama syvyyttä päässä surumme, että voimme kohota taivaaseen on ilomme. Kunnes jatkamme ..... Rakkautta, valoa ja siunausta, Namaste Essence Last edited by Essence, 07.03.2009 klo 07:00 PM.. |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Essence For This Useful Post: |
Ourself (07-05-2009)
|
|
|
#11 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Voitko antaa anteeksi niille, jotka haluaisit jakaa meidät?Hi Essence;
Kiitos hyvin harkittu ja informatiivisia vastauksia! En ole kokeillut meditaatio olet ehdotti vielä, mutta kun herään seuraavana. Mitä surua ja iloa, enkä todellakaan usko vastakohtia. Tiedän, että olet eri mieltä, mutta mielestäni ei voi olla iloa, joka ei ole vastapäätä, jossa käsitteet ilon ja surun ovat syntyneet. En sano, olen aivan oikein millään tavalla ... Vain Mielestäni tästä näkökulmasta. Heti iloa ja surua on merkitty, on identiteetti. Tämä ei ole huono asia, jos unohdat, että identiteetti on suorastaan välttämätöntä illuusion Teimme jotta tutkia, mitä olemme. En usko, että tunteet ovat ikuinen hyödyke. Mielestäni ne hankittiin ajan kasvua. Minulle, tunteet tulivat sen jälkeen tajuihinsa, mutta ennen tajunnan oli Way kaiken ja elämäntapa on puolueeton asti itsensä toteuttamisen nousee, mikä puolestaan johtaa itseilmaisuun. Se missä muodossa ja eri ilmentymiä ovat teoriassa kuvaan minulle henkilökohtaisesti. Namaste
Om mani padme Hum Last edited by Ourself, 07.05.2009 klo 07:46 PM.. |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Ourself For This Useful Post: |
Essence
(07-05-2009)
|
|
|
#12 (Permalink) | ||
|
Super jäsen
Muokkaajan
|
Re: Voitko antaa anteeksi niille, jotka haluaisit jakaa meidät?Hi Essence;
Kiitos hyvin harkittu ja informatiivisia vastauksia! En ole kokeillut meditaatio olet ehdotti vielä, mutta kun herään seuraavana. Mitä surua ja iloa, enkä todellakaan usko vastakohtia. Tiedän, että olet eri mieltä, mutta mielestäni ei voi olla iloa, joka ei ole vastapäätä, jossa käsitteet ilon ja surun ovat syntyneet. En sano, olen aivan oikein millään tavalla ... Vain Mielestäni tästä näkökulmasta. Heti iloa ja surua on merkitty, on identiteetti. Tämä ei ole huono asia, jos unohdat, että identiteetti on suorastaan välttämätöntä illuusion Teimme jotta tutkia, mitä olemme. En usko, että tunteet ovat ikuinen hyödyke. Mielestäni ne hankittiin ajan kasvua. Minulle, tunteet tulivat sen jälkeen tajuihinsa, mutta ennen tajunnan oli Way kaiken ja elämäntapa on puolueeton asti itsensä toteuttamisen nousee, mikä puolestaan johtaa itseilmaisuun. Se missä muodossa ja eri ilmentymiä ovat teoriassa kuvaan minulle henkilökohtaisesti. Namaste [/ quote] väliin Greetings Ourself, Tiedätte, se on mielenkiintoista, en ole oikeastaan eri mieltä ... Minäkin ole uskoa vastakohtia paikassa, jossa alkuperäinen lähde. Tiedätte kai ehkä en ole koskaan ajatellut sitä tiesi tarkalleen, mutta olen lukenut sanoja minun oli sitä mieltä, että ei voi olla iloa ei päinvastoin. En tarkoita, ei ole se, mitä kaikki uskonnolliset ja henkiset uskomusjärjestelmän opettaa ..... että alkuperäinen lähde on vain "Happy Thoughts"? Mutta ..... se, että sama käsite ei myös sitä, että tässä samassa Alkuperäinen Lähde siellä on Sorrow ilman vastakohta, jossa mitään iloa? Ei Alkuperäinen Lähde käsittää kaikki asiat? Jopa vastakohdat? Vai oletteko sitä mieltä käsite vastakohtien olemassa vain täällä, tai ainakin tietyillä pienempi Realms tärinää? Mitkä ovat ajatuksesi siitä? Tiedän, aion pohtia kaikkia tämän itse. Myös ..... olet totesi: "Niin pian kuin iloa ja surua on merkitty, on identiteetti. Tämä ei ole huono asia, jos unohdat, että identiteetti on suorastaan välttämätöntä illuusion teimme voidaan selvittää, mitä olemme." Olen myös samaa mieltä. Mutta ..... ei meillä ole täällä, ei meillä ole lähetetty tänne juuri siihen? Selvittää kuka ja mitä me olemme. Ei ole alkuperäinen lähde "laajentaa", tai (enkä epäröi käyttää termiä, koska se on niin 3D .... lol) "Fragment (in illuusio)" sen itse kokea juuri näin? Ei ainoastaan meidän tasolla olemassa, mutta lukemattomat muut? Ja Seuraava ..... Olet totesi: "En usko, että tunteet ovat ikuinen hyödyke. Mielestäni ne hankittiin ajan kasvua. Minusta tunteet tulivat sen jälkeen tajunnan Olen samaa mieltä siitä, että tunteita kuin me ilmeisen kolmas kolmiulotteinen ihmisiä emme ole olemassa ikuisesti. Olen samaa mieltä, tämän tyyppinen "tunteet" on "hankittu" monin tavoin voimme keskustella, jos me niin tuntui halu .... LOL (Ei jotka todella asioita pitkällä aikavälillä ...... LOL) Olet totesi: "mutta ennen tajunnan oli Way kaiken ja tie on puolueeton asti itsensä toteuttamisen syntyy, mikä puolestaan johtaa itseilmaisuun. Se missä muodossa ja eri ilmentymiä ovat teoriassa kuvaan minulle henkilökohtaisesti. " Ja olen samaa mieltä siitä, että tietoisuus muiden tasojen olemassaolosta aikaisemmin tietyn pisteen Awakenment ja valistuksen on puolueeton ja näytelmiä ihmisten, jopa niin tasojen olemassaolosta ja Illusionary näytelmiä galaksit ja Universumien, MUTTA ....... En ole sama puolueettomuuden puutteesta myötätuntoa. Ja että meillä on tavallaan ympyrä sulkeutuu ..... lol Oletan Seuraava meidän pitäisi keskustella siitä, Unconditional Love / myötätuntoa Jumalan Lähde on Emotion. Ja muistakaa, en puhu "myötätuntoa vastaa säälistä". Minulla on yksi toinen kysymys. Tämä kysymys perustuu oletukseen, että uskot olennot toisissa maailmoissa ja mitat, on ne "muukalaiset" tai "hengellinen oppaat" tai "ylösnousseet Masters". Jos et, niin tämä on oikeastaan aika mykistää kysymys. Mutta jos et ..... Oletteko sitä mieltä, että nämä "olennot toisissa maailmoissa ja mitat" niillä tunteita? Jos näin on, on tunteita sama kuin meidän? Tai heidän tunteitaan paremmin mukaisesti puolueettomuus Alkuperäinen Consciousness? Totisesti olen nauttia tästä vaihdosta energiaa. Kiitos. Rakkautta, valoa ja siunausta, Namaste Essence K |
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Essence For This Useful Post: |
Ourself (07-06-2009)
|
|
|
#13 (Permalink) | |||||||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: Voitko antaa anteeksi niille, jotka haluaisit jakaa meidät?Heyya Essence;
Olen todella nauttia tästä. Kiitos paljon ajastasi! Quote:
Uskon vastakohdat ovat vain käsitteitä. En usko, että on surun ilman toivoa iloa, mutta ilo on yksinkertaisesti ilman käsitteitä iloa ja surua, ei päinvastoin. Esimerkiksi mielestäni vihaan on vain negatiivinen ilmaus Love. En usko, että rakkaus on päinvastainen. Jopa Magnetics ... Kielteisiä ja myönteisiä polarites ovat toistensa vastakohtia sisällä aikana, mutta ei päinvastoin syklin itse. Mielestäni tie on ikuinen tärinä. Muut tärinää esiintyä ainoastaan osa Tärinä (Like aallot sisällä meressä, meren itse aalto). Vastakohdat ovat vain osa merkintäjärjestelmä. Vaadimme, että merkintäjärjestelmä erottaminen tai kaksinaisuus. Ennen kaksinaisuus, vastapäätä ei ole merkitystä. Vastakohtia vain olemassa kautta illuusion erillään. Jos kaikki on yksi, ei voi olla "muu" ja ei voi olla "muuta". Quote:
Kyllä, uskon niin. Siksi sanon, että on tarpeen harhaa. Se on joko tai istua täällä ja olla tekemättä mitään ikuisesti ... Ei kiitos, lol. Quote:
Ei mitään. Mutta se on hauskaa ajatella joskus. Quote:
Gotchya ... Mutta nyt olet todella antanut minulle jotain miettiä. En ole varma, Compassion oli ennen consciouness ja uskon, että tietoisuus on äkillinen toteutumista "minä olen". Uskon Myötätunto on seurausta itsensä toteuttamiseen, mutta ei ole ikuinen "Toteutuneet Self". Ennen "minä olen" on prosessi tai Lähtöhinta itse itsensä julistusta eikä itsensä toteuttamista. Tämä tekisi ikuisen ego ja ego on vain varjo itsestään. Mielestäni prosessi "minä olen" tai itsensä toteuttaminen ei ollut käsitteen itsensä tai jotain ... Se oli juuri niin kunnes tie tuli itsenäinen Aware. Ei olisi ollut mitään tarvetta kehittää myötätuntoon, koska ei ollut harhaa voittaa. Ellei kuin laitat sen, laupeus voidaan käyttää samalla tavalla kuin rakkaus. En usko, että Lähde oli tunteet, kunnes olemme saaneet niistä, mutta rakkaus? Se toughy! Quote:
Olen varma, että jotkut ovat tunteita, ja jotkut eivät. Mielestäni kaikki, jotka ovat kehittyneet, ja tiedämme, että kaikki on yhtä ja on tieteen kaikenlaista on myös tunteita ... Jopa vulkanuslaiset oli tunteita. He vain poistaa ne rituaali ja kasvatuksesta. Jotkut olisivat todennäköisesti kuin Ihmiset emotionaalisesti, mutta osa niistä on täysin erilainen. Tavalla, joka on mahdotonta sanoa, kunnes kosketus. Eihän sitä koskaan tiedä ... Saatamme olla maailman edistyksellisin tällä osa maailmankaikkeuden (tosin epäilen sitä). Kuten toisissa maailmoissa, en oikeastaan arvailla ... Mielestäni ne ovat kaikki siellä ja kaikki, mutta ne ovat toisella puolella big bang-tai mitä tahansa. Olen vain saada takaisin mystistä, mutta keskityn lähinnä siihen, mitä tapahtuu tällä alueella. Silta tulee minulle lopulta. Nyt olen menossa hakemaan aamiaista ja tehdä meditaatio sinulle ehdotti. Namaste
Om mani padme Hum Last edited by Ourself, 07.06.2009 klo 07:27.. |
|||||||
|
|
|
![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Valiokunta: Anteeksi Affair - Miksi sinun pitäisi? | Editor | Uutiset - Seksi & Suhteet | 0 | 06.18.2009 04:20 PM |
| Asioihin: How to Forgive Affair - Onko se edes mahdollista Forgive juttu? | Editor | Uutiset - Seksi & Suhteet | 0 | 05.13.2009 08:10 |
| Valiokunta: En pysty anteeksi Huijaaminen Puoliso - Neuvoja ja vinkkejä, joiden avulla | Editor | Uutiset - Seksi & Suhteet | 0 | 03.23.2009 05:50 PM |
| Ihmissuhteet: Secrets of onnistuneen suhteen - Osa 17 - Anna anteeksi ja unohda | Editor | Uutiset - Ihmissuhteet | 0 | 03.11.2009 01:30 |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|