Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Global Oneness Main > Konkrete spørgsmål
Register Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Søgning Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Konkrete spørgsmål Enhver form for spørgsmål relateret til dit liv, personlig udvikling eller situation, som du vil have hjælp til fra andre. Også, er du velkommen til at hjælpe nogen, der har et spørgsmål - som regel har vi alle oplevet lignende ting på den ene eller den anden ...

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Tags
Threads: Divide , Tilgiv
Videoer: Divide , Tilgiv ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 07-03-2009, 06:28   #10 (permalink)
Super medlem
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Beliggenhed: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Tak: 1.358
Takkede 1.306 Times in 703 Posts
Essence is on a distinguished road

Re: Kan du tilgive dem, der vil splitte os?

Greetings os selv,
Jeg er nødt til at gå får travlt med sysler i 3D, så jeg bliver nødt til at komme tilbage til vores diskussion på et senere lineær tid ..... LOL

Jeg vil forlade vores samtale med dette for nu ...

Det er ikke kun smerte, der lærer os at helbrede, det er også glæde, latter, undren og Love at bringe os på kanten af at vide, hvor vi viser vores fri vilje til at skabe skønhed i vores liv.
Jeg omskrivning af Kahlil Gibran i sin bog, "Profeten", hvor han delte med os, at det er i vores sorg, at vi finder den evne til at opleve vores største glæde, for uden sorg, der ikke ville være noget at sammenligne vores glæde til, således Vi kunne ikke vide det. Og det er den samme dybde på afstand af vores sorg, at vi er i stand til at flyve til himmels i vores glæde.

Indtil vi fortsætter .....

Kærlighed, lys og velsignelser,

Namaste

Essence

Senest redigeret af Essence; 07-03-2009 kl 07:00..
Essence está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til Essence For This Useful Post:
Os selv (07-05-2009)
Old 07-05-2009, 07:30   #11 (permalink)
Medlem
Junior Medlem
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Beliggenhed: Burlington
Tak: 84
Ourself is on a distinguished road

Hi Essence;

Tak for et velgennemtænkt og informative svar!

Jeg har ikke prøvet meditationen De foreslog endnu, men vil, når jeg vågner næste.

Som for sorg og glæde, jeg ikke rigtig tror på modsætninger. Jeg ved, du er uenig, men i mit sind, kan der være en glæde, der ikke har modsat, hvor begreber som glæde og sorg er født. Jeg siger ikke, jeg er fuldstændig korrekt som helst måde ... Bare min mening ud fra dette perspektiv.

Så snart glæde og sorg er mærket, der er identitet. Dette er ikke en dårlig ting, hvis du glemmer, at identitet er intet mindre end en nødvendig illusion vi gjort for at undersøge, hvad vi er.

Jeg tror ikke, at følelser er en evig vare. Jeg tror, de er erhvervet gennem den cyklus af vækst. For mig kom følelser efter bevidsthed, men før bevidsthed var den måde, af alle ting, og vejen er upartisk, indtil egen realisation opstår, hvilket igen fører til at udtrykke sig selv. Det er, hvor form og de forskellige udtryk i form teorien kommer i spil for mig personligt.

Namaste

Senest redigeret af os selv; 07-05-2009 kl 07:46..
Ourself está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til os selv For This Useful Post:
Essence  (07-05-2009)
Old 07-06-2009, 12:05   #12 (permalink)
Super medlem
Moderator
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Beliggenhed: Deep East Texas
Blog Entries: 3
Tak: 1.358
Takkede 1.306 Times in 703 Posts
Essence is on a distinguished road

Hi Essence;

Tak for et velgennemtænkt og informative svar!

Jeg har ikke prøvet meditationen De foreslog endnu, men vil, når jeg vågner næste.

Som for sorg og glæde, jeg ikke rigtig tror på modsætninger. Jeg ved, du er uenig, men i mit sind, kan der være en glæde, der ikke har modsat, hvor begreber som glæde og sorg er født. Jeg siger ikke, jeg er fuldstændig korrekt som helst måde ... Bare min mening ud fra dette perspektiv.

Så snart glæde og sorg er mærket, der er identitet. Dette er ikke en dårlig ting, hvis du glemmer, at identitet er intet mindre end en nødvendig illusion vi gjort for at undersøge, hvad vi er.

Jeg tror ikke, at følelser er en evig vare. Jeg tror, de er erhvervet gennem den cyklus af vækst. For mig kom følelser efter bevidsthed, men før bevidsthed var den måde, af alle ting, og vejen er upartisk, indtil egen realisation opstår, hvilket igen fører til at udtrykke sig selv. Det er, hvor form og de forskellige udtryk i form teorien kommer i spil for mig personligt.

Namaste [/ quote]
Greetings os selv,

Du ved, det er interessant, jeg egentlig ikke uenig ... Også jeg har ingen tro på modsætninger på det sted, oprindelige kilde. Du ved, jeg tror måske jeg har aldrig tænkt på det på din måde præcist, men som jeg læser dine ord måtte jeg enig i, at der kan være en glæde med ikke modsatte. Jeg mener, er det ikke det alle religiøse og åndelige trossystem lærer ..... at Original Source er kun "Happy Thoughts"? Men ..... betyder, at samme begreb ikke betyder også, at der inden for samme Original Kilde der skal være en sorg uden modsatte, uden Joy? Ikke Original Kilde omfatter alle ting? Selv Opposites? Eller tror du, at begrebet modsætninger findes kun her, eller i det mindste inden for visse lavere riger af vibrationer? Hvad er dine tanker om det? Jeg ved, jeg vil overveje om alt dette selv.

Også ..... De sagde:
"Så snart glæde og sorg er mærket, der er identitet. Dette er ikke en dårlig ting, hvis du glemmer, at identitet er intet mindre end en nødvendig illusion vi gjort for at undersøge, hvad vi er."
Jeg er også enig. Men ..... har vi ikke komme her, var vi ikke sendt hertil for at gøre netop det? Undersøge, hvem og hvad vi er. Didn't Original Source "udvide", eller (og jeg tøver med at bruge ordet, fordi det er så 3D .... lol) "Fragment (i Illusion)" dens selv at opleve netop det? Ikke kun på vores niveau af eksistens, men på utallige andre?

Og Næste ..... De sagde:
"Jeg tror ikke, at følelser er en evig vare. Jeg tror, de er erhvervet gennem den cyklus af vækst. For mig, følelser kom efter bevidsthed,

Jeg er enig i, at følelser som vi som åbenbart tredje dimensionale mennesker, vi ikke eksisterer evigt. Jeg er enig, denne type "følelser" er "erhvervet" på flere måder, vi kunne debat, hvis vi følte ønske .... LOL (Ikke som virkelig spørgsmål i det lange løb ...... LOL)

De sagde:

"men før bevidsthed var den måde, af alle ting, og vejen er upartisk indtil selv realisering opstår, hvilket igen fører til selvstændige udtryk. Det er, hvor form og de forskellige udtryk i form teorien kommer i spil for mig personligt. "

Og jeg er enig i, at bevidstheden om andre niveauer af tilværelsen forbi et bestemt punkt af Awakenment og oplysningstiden er upartisk til dramaer af mennesker, ja, til de niveauer af eksistens og illusion dramaer af galakser og universer,
MEN ....... Jeg kan ikke sætte lighedstegn mellem upartiskhed med mangel på Medfølelse. Og med at vi har slags kommet fuld cirkel ..... lol
Jeg gætter næste vi bør diskutere, om ikke den ubetingede kærlighed / medfølelse Guddommelige Kilde er en følelse. Og husk, jeg taler ikke om "medfølelse båret af medlidenhed".

Jeg har et andet spørgsmål. Dette spørgsmål er baseret på den antagelse, at du tror på væsener andre riger og dimensioner, skal de "Aliens" eller "Spiritual Guides" eller "Opstegne Mestre". Hvis du ikke gør det, så er dette virkelig snarere en stum spørgsmål.
Men hvis du gør .....

Tror du disse "væsener andre Riger og dimensioner" i besiddelse af følelser? Hvis ja, er deres følelser de samme som vores? Eller er deres følelser mere i overensstemmelse med den upartiskhed Original Consciousness?

Sandelig jeg nyder denne udveksling af energi. Tak.

Kærlighed, lys og velsignelser,

Namaste

Essence K

Essence está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til Essence For This Useful Post:
Os selv (07-06-2009)
Old 07-06-2009, 07:21   #13 (permalink)
Medlem
Junior Medlem
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Beliggenhed: Burlington
Tak: 84
Ourself is on a distinguished road

Heyya Essence;

Jeg nyder virkelig dette også. Tusind tak fordi du tog dig tid!

Citat:
Men ..... betyder, at samme begreb ikke betyder også, at der inden for samme Original Kilde der skal være en sorg uden modsatte, uden Joy? Ikke Original Kilde omfatter alle ting? Selv Opposites? Eller tror du, at begrebet modsætninger findes kun her, eller i det mindste inden for visse lavere riger af vibrationer? Hvad er dine tanker om det? Jeg ved, jeg vil overveje om alt dette selv.
Når jeg begynder at få ind i denne del, mange har en hård tid efter, lol ... Hvis jeg starter klingende ikke-sensical, bare ignorere mig.

Jeg tror modsætninger er bare begreber. Jeg tror ikke, der er sorg, uden håb om glæde, men at glæden ved blot at være uden begreber som glæde og sorg har ingen modsatte. For eksempel tror jeg hader er bare en negativ manifestation of Love. Jeg tror ikke, Love har en modsat. Eller endda Magnetics ... Negative og positive polarites er modsætninger i cyklus, men der er ingen modsatte af cyklen selv.

Jeg tror, at vejen er den evige Vibration. Andre vibrationer kun opstår som en del af denne Vibration (Ligesom bølger i havet, havet i sig selv er en bølge).

Modsætningerne er bare en del af vores mærkningsordning. Vi kalder denne ordning for mærkning af separation eller dobbelthed. Før dualitet, modsat har nogen betydning. Modsætninger kan kun eksistere gennem illusionen om adskillelse. Hvis alle er Én, kan der ikke være nogen "andre", og der kan ikke være "noget andet".

Citat:
Jeg er også enig. Men ..... har vi ikke komme her, var vi ikke sendt hertil for at gøre netop det? Undersøge, hvem og hvad vi er. Didn't Original Source "udvide", eller (og jeg tøver med at bruge ordet, fordi det er så 3D .... lol) "Fragment (i Illusion)" dens selv at opleve netop det? Ikke kun på vores niveau af eksistens, men på utallige andre?

Ja, jeg tror det. Det er derfor, jeg siger, at det er en nødvendig illusion. Det var enten det eller sidde her og gøre noget for evigt ... Nej tak, lol.

Citat:
Jeg er enig i, at følelser som vi som åbenbart tredje dimensionale mennesker, vi ikke eksisterer evigt. Jeg er enig, denne type "følelser" er "erhvervet" på flere måder, vi kunne debat, hvis vi følte ønske .... LOL (Ikke som virkelig spørgsmål i det lange løb ...... LOL)

Ikke det fjerneste. Men det er sjovt at tænke på nogle gange.

Citat:
MEN ....... Jeg kan ikke sætte lighedstegn mellem upartiskhed med mangel på Medfølelse. Og med at vi har slags kommet fuld cirkel ..... lol
Jeg gætter næste vi bør diskutere, om ikke den ubetingede kærlighed / medfølelse Guddommelige Kilde er en følelse. Og husk, jeg taler ikke om "medfølelse båret af medlidenhed".

Gotchya ... Men nu du har virkelig givet mig noget at tænke over. Jeg er ikke sikker på, Compassion var før consciouness og jeg tror bevidsthed var en pludselig realisering af "jeg". Jeg tror, Compassion er et resultat af egen realisation, men at der ikke er evig "Realiserede Self". Før "jeg" var en proces eller udråbstegn i sig selv er selvstændig proklamation og ikke selv realisering. Det ville gøre det til en evige Ego og ego er kun en skygge af sig selv.

Jeg tror, at processen med at "jeg" eller selvstændig realisering havde ingen opfattelse af sig selv eller noget ... Det var bare den måde, indtil vejen blev selvstændige Aware. Der ville have været noget behov for at udvikle Compassion, fordi der ikke var nogen illusion at overvinde. Medmindre som du udtrykker det, kunne Compassion kan anvendes på samme måde som Love.

Jeg tror ikke, det Kilde havde følelser, indtil vi har erhvervet dem, men Love? That's a toughy!

Citat:
Jeg har et andet spørgsmål. Dette spørgsmål er baseret på den antagelse, at du tror på væsener andre riger og dimensioner, skal de "Aliens" eller "Spiritual Guides" eller "Opstegne Mestre". Hvis du ikke gør det, så er dette virkelig snarere en stum spørgsmål.
Men hvis du gør .....

Tror du disse "væsener andre Riger og dimensioner" i besiddelse af følelser? Hvis ja, er deres følelser de samme som vores? Eller er deres følelser mere i overensstemmelse med den upartiskhed Original Consciousness?

Jeg er sikker på, at nogle har følelser, og nogle gør ikke. Jeg tror enhver, der er avanceret og vide, at alle er en og har videnskaben af enhver art, vil også have følelser ... Selv Vulcans havde følelser. De bare undertrykke dem med ritualer og opdragelse. Nogle vil sandsynligvis blive ligesom mennesker følelsesmæssigt, men nogle vil være helt anderledes. På en måde, der gør det umuligt at sige, indtil der er kontakt. Man ved jo aldrig ... Vi kan være den mest avancerede i denne sub univers (selvom jeg tvivler på det). Som for andre riger, er jeg ikke rigtig spekulere ... Jeg tror, alle er der, og alt, men de er på den anden side af big bang eller hvad. Jeg er lige ved at komme tilbage til det mystiske, men jeg koncentrere mig mest om, hvad der sker i dette område. Broen vil komme til mig i sidste ende.

Nu vil jeg få noget morgenmad og gøre det meditation, du foreslog.

Namaste

Senest redigeret af os selv; 07-06-2009 kl 07:27..
Ourself está offline   Reply With Quote
Reply

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Spørgsmål: Tilgiv en affære - Hvorfor skulle du? Editor Nyheder - Love & Relationships 0 06-18-2009 04:20
Spørgsmål: Hvordan at tilgive en affære - er det endda muligt at tilgive en affære? Editor Nyheder - Love & Relationships 0 05-13-2009 08:10
Spørgsmål: Jeg kan ikke tilgive min Snyd ægtefælle - råd og tips, der kan hjælpe Editor Nyheder - Love & Relationships 0 03-23-2009 05:50
Relationer: Secrets af et succesfuldt forhold - Del 17 - tilgive og glemme Editor Nyheder - Relationships 0 03-11-2009 01:30

Tags
Divide , Tilgiv
Divide , Tilgiv ,

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er