En sembla, encara no s'ha registrat a la nostra comunitat. Per a registrar si us plau feu clic aquí ...

Global Oneness Community          
Traduccions automàtiques realitzades per Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Mundial de la Unitat de la Comunitat > Mundial de la Unitat principal > Preguntes específiques
Registre Blogs Articles Fotos Videos Goodies Preguntes freqüents Membres Today's Posts Cerca Today's Posts Marcar fòrums llegits Xat

Preguntes específiques Qualsevol tipus de preguntes relacionades amb la seva vida, el desenvolupament personal o la situació que desitja rebre ajuda amb els altres. També, si us plau fóssiu lliure per ajudar a qualsevol que tingui una pregunta - en general que tots hem viscut coses similars en una forma o altra ...

Quick News
Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat! Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb: Inici Fòrum, Grups Socials, Blogs, Articles, Fotos, Videos, Cerca, Contacti'ns, Preguntes freqüents , Estadístiques. Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!

Nota: Aquest anunci no es mostra per als membres registrats

Etiquetes
Threads: Divideix , Perdona'm
Videos: Divideix , Perdona'm ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modes de visualització
Old 07.03.2009, 06:28 PM   #10 (Permalink)
Super membre
Moderador
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.358
Agraït 1.307 vegades en 703 Posts
Essence is on a distinguished road

Re: Es pot perdonar els que ens divideix?

Salutacions a nosaltres mateixos,
Vaig a haver d'anar a buscar ocupades amb els afers de la 3D, així que hauré de tornar al nostre debat en un moment posterior lineal ..... LOL

Deixo la conversa amb això per ara ...

És no només el dolor que ens ensenya a curar, també és alegria, riure, sorpresa i amor que ens porten a un pas de saber on se'ns mostra la nostra voluntat de crear bellesa en les nostres vides.
Parafraseig Kahlil Gibran en el seu llibre, "El Profeta", on va compartir amb nosaltres que és en el nostre dolor, que es troba la capacitat d'experimentar la nostra gran alegria, perquè sense dolor, no hi hauria res per comparar i contrastar la nostra alegria, per la qual cosa no podem saber-ho. I és a la mateixa profunditat de la distància del nostre dolor que som capaços d'elevar als cels, en la nostra alegria.

Fins que seguir .....

Amor, Llum i Benediccions,

Namaste

Essència

Last edited by Essència; 07/03/2009 a 07:00..
Essence está offline   Reply With Quote
Els següents usuaris li van agrair a l'Essència per aquest missatge:
Hola Vera; (07-05-2009)
Old 07.05.2009, 07:30 PM   #11 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Ubicació: Burlington
Gràcies: 84
Agraït 86 vegades en 49 Posts
Ourself is on a distinguished road

Hi Essència;

Gràcies per tan ben pensat i respostes informatives!

No he provat la meditació que es proposa encara, però quan em desperto següent.

Quant a la tristesa i l'alegria, jo realment no creuen en els oposats. Sé que no està d'acord però en la meva ment, no pot ser una alegria que no té oposat en què neixen els conceptes de l'alegria i la tristesa. No estic dient que estic absolutament correcta, per qualsevol mitjà ... Simplement meu punt de vista des d'aquesta perspectiva.

Tan aviat com l'alegria i la tristesa són etiquetats, no hi ha identitat. Això no és una cosa dolenta a menys d'oblidar que la identitat és ni més ni menys que una il • lusió necessària WE fet per descobrir el que som.

No crec que les emocions són un bé etern. Crec que van ser adquirits a través del cicle de creixement. Per a mi, les emocions es va produir després de la consciència, però abans que la consciència era el Camí de totes les coses i el camí és imparcial fins que sorgeix la autorealització, que al seu torn, condueix a l'auto-expressió. Aquí és on la forma i les diverses expressions de la forma teòricament entren en joc per a mi personalment.

Namaste

Última edició per nosaltres mateixos; 07/05/2009 a 07:46 PM..
Ourself está offline   Reply With Quote
Els següents usuaris li van agrair a nosaltres mateixos, per aquest missatge:
Essència  (07-05-2009)
Old 07.06.2009, 12:05 AM   #12 (Permalink)
Super membre
Moderador
Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85Points: 15,275, Level: 85
Activity: 43%Activity: 43%Activity: 43%

Essence's Avatar

Activity Longevity
6/20 18/20
Today Posts
0/0 sssss1200
Ubicació: Deep est de Texas
Les entrades de bloc: 3
Gràcies: 1.358
Agraït 1.307 vegades en 703 Posts
Essence is on a distinguished road

Hi Essència;

Gràcies per tan ben pensat i respostes informatives!

No he provat la meditació que es proposa encara, però quan em desperto següent.

Quant a la tristesa i l'alegria, jo realment no creuen en els oposats. Sé que no està d'acord però en la meva ment, no pot ser una alegria que no té oposat en què neixen els conceptes de l'alegria i la tristesa. No estic dient que estic absolutament correcta, per qualsevol mitjà ... Simplement meu punt de vista des d'aquesta perspectiva.

Tan aviat com l'alegria i la tristesa són etiquetats, no hi ha identitat. Això no és una cosa dolenta a menys d'oblidar que la identitat és ni més ni menys que una il • lusió necessària WE fet per descobrir el que som.

No crec que les emocions són un bé etern. Crec que van ser adquirits a través del cicle de creixement. Per a mi, les emocions es va produir després de la consciència, però abans que la consciència era el Camí de totes les coses i el camí és imparcial fins que sorgeix la autorealització, que al seu torn, condueix a l'auto-expressió. Aquí és on la forma i les diverses expressions de la forma teòricament entren en joc per a mi personalment.

Namaste [/ quote]
Salutacions a nosaltres mateixos,

Ja saps, és interessant, realment no me'n recordo ... Jo també tinc cap creença en els oposats en el lloc de la font original. Saps, crec que potser mai han pensat en la seva manera exactament, però en llegir les seves paraules vaig haver d'acceptar que no pot ser una alegria amb un contrari. Vull dir, no és això el que tots els religiosos i espirituals d'un sistema de creences ensenya ..... que la font original és només "Happy Thoughts"? Però ..... no el mateix concepte també vol dir que dins d'aquesta mateixa font original ha d'haver un dolor sense cara, sense alegria? No Font Original abastar totes les coses? Fins i tot oposats? O creus que el concepte dels oposats només existeix aquí, o si més no dins de certs regnes inferiors de la vibració? Què pensa sobre això? Sé que vaig a veure en tot això a mi mateix.

També ..... vostè va declarar:
"Tan aviat com estiguin etiquetats d'alegria i dolor, no hi ha identitat. Això no és una mala cosa menys d'oblidar que la identitat és ni més ni menys que una il • lusió necessària WE fet per descobrir el que som."
També estic d'acord. Però ..... No hem vingut aquí, que no van ser enviats aquí per fer això? Descobreix qui i què som. No Font Original "ampliar", o (i m'atreveixo a utilitzar el terme, perquè és tan 3D .... lol) "Fragment (a la il • lusió)" a la seva pròpia experiència precisament això? No només en el nostre nivell d'existència, però en molts altres?

I ..... Següent Vostè ha declarat:
"No crec que les emocions són un bé etern. Crec que van ser adquirits a través del cicle de creixement. Per a mi, les emocions es va produir després de la consciència,

Estic d'acord en que les emocions com nosaltres, com a tercera dimensió de manifest els éssers humans estem no existeixen eternament. Estic d'acord, aquest tipus de "emoció" és "adquirida" per diversos mitjans que el debat si així ho va sentir el desig .... LOL (no que realment importa en el llarg termini ...... LOL)

meva

"però abans que la consciència era el Camí de totes les coses i el camí és imparcial fins que sorgeix la autorealització, que al seu torn, condueix a l'auto expressió. Aquí és on la forma i les diverses expressions de la forma teòricament entren en joc per a mi personalment. "

I estic d'acord que la consciència d'altres nivells d'existència més enllà d'un cert punt de Awakenment i la il.luminació és imparcial als drames dels éssers humans, fins als nivells d'existència i drames il.lusori de les galàxies i universos,
PERÒ ....... No ho estic equiparant la imparcialitat amb la falta de compassió. I amb això ens tenim una mena de cercle complet ..... lol
Crec que hauríem de discutir següent si l'Amor Incondicional / de la Font Divina Compassió és una emoció. I recordi, no estic parlant de la "compassió a càrrec de la pietat".

Tinc una altra pregunta. Aquesta pregunta es basa en el supòsit que vostè creu en éssers d'altres regnes i dimensions, tant si són "estrangers" o "Guies Espirituals" o "Mestres Ascendits". Si no, llavors això és més aviat una pregunta muda.
No obstant això, en cas que fer .....

Creu vostè que aquests "éssers d'altres regnes i dimensions" tenen emocions? Si és així, són les seves emocions de la mateixa que la nostra? O són les seves emocions més en consonància amb la imparcialitat de la consciència original?

Realment estic gaudint d'aquest intercanvi d'energia. Gràcies.

Amor, Llum i Benediccions,

Namaste

Essència K

Essence está offline   Reply With Quote
Els següents usuaris li van agrair a l'Essència per aquest missatge:
Hola Vera; (07-06-2009)
Old 07.06.2009, 07:21   #13 (Permalink)
Membres
Falange
Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15Points: 779, Level: 15
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Ourself's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 sssssss61
Ubicació: Burlington
Gràcies: 84
Agraït 86 vegades en 49 Posts
Ourself is on a distinguished road

Heyy Essència;

Estic gaudint molt d'això. Moltes gràcies per prendre's el temps!

Cita:
Però ..... no el mateix concepte també vol dir que dins d'aquesta mateixa font original ha d'haver un dolor sense cara, sense alegria? No Font Original abastar totes les coses? Fins i tot oposats? O creus que el concepte dels oposats només existeix aquí, o si més no dins de certs regnes inferiors de la vibració? Què pensa sobre això? Sé que vaig a veure en tot això a mi mateix.
Quan comenci a entrar en aquesta part, molts tenen dificultats per seguir, lol ... Si em poso a sonar sense sentit, simplement no em coneixes.

Crec que són conceptes oposats. No crec que no hi ha dolor sense l'esperança d'alegria, sinó que l'alegria de ser simplement sense conceptes de l'alegria i la tristesa no té oposat. Per exemple, crec que l'odi és només una manifestació negativa de l'amor. No crec que L'amor té un oposat. O fins i tot el magnetisme ... Polarites negatives i positives són oposats dins del cicle, però no hi ha oposat del mateix cicle.

Crec que la forma és la vibració eterna. Altres vibracions només sorgeixen com a part d'aquesta vibració (com ones en l'oceà, l'oceà en si mateix és una ona).

Els oposats són només una part del nostre sistema d'etiquetatge. Demanem que la separació del sistema d'etiquetatge o de la dualitat. Abans de la dualitat, oposat no té sentit. Els oposats només pot existir a través de la il.lusió de la separació. Si tot és un, no pot haver "un altre" i no pot haver "cap altre".

Cita:
També estic d'acord. Però ..... No hem vingut aquí, que no van ser enviats aquí per fer això? Descobreix qui i què som. No Font Original "ampliar", o (i m'atreveixo a utilitzar el terme, perquè és tan 3D .... lol) "Fragment (a la il • lusió)" a la seva pròpia experiència precisament això? No només en el nostre nivell d'existència, però en molts altres?

Sí, crec que sí. Per això jo dic que és una il • lusió necessària. Era això o seure aquí i no fer res per a l'eternitat ... No, gràcies, lol.

Cita:
Estic d'acord en que les emocions com nosaltres, com a tercera dimensió de manifest els éssers humans estem no existeixen eternament. Estic d'acord, aquest tipus de "emoció" és "adquirida" per diversos mitjans que el debat si així ho va sentir el desig .... LOL (no que realment importa en el llarg termini ...... LOL)

No gens ni mica. Però és divertit pensar en això de vegades.

Cita:
PERÒ ....... No ho estic equiparant la imparcialitat amb la falta de compassió. I amb això ens tenim una mena de cercle complet ..... lol
Crec que hauríem de discutir següent si l'Amor Incondicional / de la Font Divina Compassió és una emoció. I recordi, no estic parlant de la "compassió a càrrec de la pietat".

Gotchya ... Però ara realment han donat alguna cosa per a reflexionar. No estic segur de compassió era abans de la consciència i crec que la consciència era una realització sobtada de "Jo sóc". Crec que la compassió és el resultat de la realització de si mateix, sinó que no hi ha etern "Self Realitzat". Abans de "Jo sóc" és un procés o l'exclamació en si és proclamació de la lliure realització i no jo. Això faria un ego Etern i l'ego és només una ombra de si mateix.

Crec que el procés de "Jo sóc" o la realització acte no tenia ni idea de si mateix o qualsevol cosa ... Era només el camí fins el Camí es va convertir en si mateix està ben informat. No hi hauria hagut cap necessitat de desenvolupar la compassió, perquè no hi va haver la il.lusió de superar. A menys que, com vostè diu, la compassió podria ser utilitzada en el mateix sentit que l'amor.

No crec que la font havia emocions, fins que va adquirir sinó l'amor? Aquesta és una Sofert!

Cita:
Tinc una altra pregunta. Aquesta pregunta es basa en el supòsit que vostè creu en éssers d'altres regnes i dimensions, tant si són "estrangers" o "Guies Espirituals" o "Mestres Ascendits". Si no, llavors això és més aviat una pregunta muda.
No obstant això, en cas que fer .....

Creu vostè que aquests "éssers d'altres regnes i dimensions" tenen emocions? Si és així, són les seves emocions de la mateixa que la nostra? O són les seves emocions més en consonància amb la imparcialitat de la consciència original?

Estic segur que alguns tenen les emocions i altres no. Crec que qualsevol que es fomentin i se sap que tot és un i té la ciència de tota mena també tenen emocions ... Fins i tot els vulcano havia emocions. Ells simplement suprimir amb el ritual i l'educació. Alguns probablement seria com a éssers humans emocionalment, però alguns podrien ser molt diferents. En certa manera el que fa impossible saber fins que no hi hagi contacte. Un mai sap ... Podem ser els més avançats en aquest univers sub (encara que ho dubto). Pel que fa a altres regnes, jo realment no especular ... Crec que tots estan allà i tot, però que estan a l'altre costat del Big Bang o el que sigui. Acabo de tornar a la mística, sinó que es concentren sobretot en el que està passant en aquest àmbit. El pont vindrà a mi amb el temps.

Ara, jo vaig a aconseguir alguna cosa per esmorzar i fer la meditació vostè va suggerir.

Namaste

Última edició per nosaltres mateixos; 07/06/2009 a 07:27..
Ourself está offline   Reply With Quote
Reply

Fils semblants
Fil Thread Starter Fòrum Respostes Darrer missatge
Afers: Perdona un assumpte - Per què? Editor Notícies - Love & Relationships 0 06/18/2009 04:20 PM
Afers: perdonar una aventura - És possible perdonar una aventura? Editor Notícies - Love & Relationships 0 05/13/2009 08:10
Afers: No puc perdonar al meu marit Cheating - Consells i suggeriments que poden ajudar a Editor Notícies - Love & Relationships 0 03/23/2009 05:50 PM
Relacions: Els secrets d'una relació d'èxit - Part 17 - Perdonar i oblidar Editor Notícies - Relacions 0 03/11/2009 01:30

Etiquetes
Divideix , Perdona'm
Divideix , Perdona'm ,

Thread Tools
Modes de visualització

Normes d'enviament
Tu no pot posat temes nous
Tu no pot lloc de respostes
Tu no pot accessoris post
Tu no pot edita els teus missatges

Ajuda és Encesa
Smilies són Encesa
[IMG] codi Encesa
El codi HTML és Aturar
Trackbacks són Encesa
Pingbacks són Encesa
Refbacks són Encesa

Totes les hores estan a GMT. L'hora actual és 06:49 PM.

Traduccions automàtiques emès per la PNL-er