|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| Särskilda frågor Varje form av frågor som rör ditt liv, personlig utveckling eller situation som du vill ha hjälp med från andra. Dessutom får du gärna hjälpa någon som har en fråga - oftast har vi alla upplevt liknande saker i en eller annan form ... |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
New Member
Gröngöling
|
hmnn? demoner, energiHey Everyone HÄR ÄR MITT 1st Post SÅ MÅNGA AV KÄRLEK OCH LJUS OCH TREVLIGT ATT VARA Life RESOR W / YOU GUYS. SO Detta hände för ungefär en månad sedan. JAG BLEV RENGÖRING mitt rum och jag hade min ROOMATES OVER plus ett par PP. VÄL Jag började höra röster som säger döda henne Och jag hoppas att hon dör. Och som alla NEGATIVA grejer och en överväldigande känsla av oro. Jag försökte TÄNKA DET VIBES UT OCH BORTA och jag bad och bad. Tja det inte skulle stoppa Så jag ut ur mitt rum och jag se en eller MIN ROOMATES GÅNG W / händerna för öronen tittar bort och fjärran. Jag är fortfarande känner mig som jag ska DÖ. JAG tvingar TEXTEN att komma ut ur min mun är U OK. She Says YEA. Jag var tvungen att fråga henne 2 gånger hon sagt samma sak. Då jag var ett helvete jag ska fråga henne om hon är att lyssna och känna WHAT IM FEELING. She Said Ja, och jag berättade att jag fick hennes energi hela vägen i det andra rummet. Jag bad för henne om och om och kunde inte talar något av det. Jag frågade henne om hon visste varför hon SÄGER IDK Detta har varit ute efter mig ett tag. I Said U KNOW U har kontroll över dem UR större än demoner. DE VILL U som känner på detta. IT föder dem. Och jag kunde bara komma ur Gud är kärlek. Hon är så Gone In Her Eyes HON ÄR FIXERING AV OCH IDK just gått. SO Jag bestämmer det dags att gå till sängs. VÄL I AM utforma och det känns som om min kropp MINSKAT OCH JAG ÄR DELVIS strömmar ut från toppen av min HEAD. Inte ett totalt OUT OF kroppen-upplevelse. Och jag har fortfarande måste kämpa för dessa demoner OFF. Det var som en andlig kamp. Jag gick hela vägen till att tala till änglarna i huvudet till dem att jag kunde göra det tidigare. Att se vad PPL är som WHO dont have AVSIKTER att såra djur i djurens ögon och hur de känner. Jag menar jag kan knappt minns det hela nästa dag förklara det. MEN jag såg min ROOMATES SIS nästa dag och berättade om vad som hände W / HENNES SIS. Hon verkade som om hon egentligen inte CARE. Jag sa att jag själv haft DEMONS TRY få mig och jag kunde slå dem OFF W / min ande. Jag har aldrig känt så under POWERED B4 i mitt liv. She Says OH ITS PROB något som jag. She Said IM om att till springa ärenden WE WILL TLK mer om det senare. BRA hon kommer tillbaka och vi har aldrig DID. Jag såg min RUMSKAMRAT nästa dag och hon agerade som ingenting hänt leende och en ny person. I SAW lycka i HER. Jag tänkte bara att det var konstigt att jag skulle gå igenom det NÄR JAG DONT riktigt förstå varför. IF Ingen vill få hjälp och ingen bryr sig eller tar det på allvar. Och jag har aldrig hade någon annans DEMONS TA ETT TAG I MIG. Jag på allvar kände mig i den bibliska HELL. NU Jag vet inte om någon är GONNA läsa igenom denna hela den långa FN-EDTITED POST eller ens få som jag begär. MEN något som kan låta mig in på en LIL KUNSKAP.
THX Peace Love and Light ![]() |
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: hmnn? demoner, energiJag kan behöva läsa igenom det här igen, men det verkar som om du besväras av något jag inte kan sätta fingret på. En del av det sedan dess röriga tillsammans (alla CAPS) och delvis därför att jag tror att dess innehåll hoppning.
|
||
|
|
|
| Följande användare säger tack till lauralane For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#3 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: hmnn? demoner, energiCitat:
"Bhagavad Gita beskriver hela den andliga vägen som en kamp mellan krafter ljus och mörker i medvetandet hos människan. Andlig fred inte är en stat i vilken man sjunker passivt-belöning för många års suffereing och tårar. It är fred, snarare av seger i en kamp kämpade väl och den säkerhet som man har övervunnit. Det är inte en mur placerad skyddsmarkering omkring en att stänga ute fasor i livet, det är snarare ett bländande ljus, förvisa dessa fasor i icke-existens, evern när mörkret förvisas ur ett rum när man vänder på det elektriska ljuset. ingen människa någonsin har glidit ner i himlen. Stigen har beskrivits, snarare som en stigning upp ett berg, en som kan besegras endast Efter många vedermödor. Det är mest beskrivande för de faktiska bestigningen av medvetandet som sker i den inre människan. " Du kanske redan vet detta, tänkte att jag skulle dela. Var försiktig och hålla oss uppdaterade naturligtvis på din väg. Laura
|
|
| Följande användare säger tack till LoLo113 For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: hmnn? demoner, energiJag kämpar för att läsa exakt vad ditt problem är, men ... går helt bort av ämnena titel, några Demons gör sug efter att stjäla energi från människor, inte ens alla demoner är efter samma sorts saker, och var och en har sin egen uppfattning om vad de vill.
|
||
|
|
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Tekniska
Admin
|
Re: hmnn? demoner, energiDu verkar inte låta fantasin ta över ditt sinne. Slappna av, fokusera på verkligheten, frigör dig från den här världen medan det är en farlig plats att vara på. Lever ditt liv och mardrömmar kommer att förlora sin makt.
|
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
Re: hmnn? demoner, energiCitat:
1. Erkänna det. Låt det vet ni vet det där. (detta tar sin makt away) 2. Tack för den för sin tid vara där och lektionen var där för att undervisa. 3. Låt det vet att det inte längre behövs. 4. Berätta det för semester, för det behövs inte längre. Allt detta måste sägas i fullkomlig makt över ditt hem. Eftersom det är bara en besökare. Då be ärkeängeln Mikael för hjälp. Det finns en video med en stor begäran meddelande till AA Mikaels hjälp, en som jag använder med mycket påverka. AA Mikaels går snabbt i hans hjälp ibland tar honom 1 eller 2 dagar att få ut den helt. Men alla fall är olika. Här är länken: Börja på 116 för begäran, rekommenderar jag att du tittar på alltihop. Om du har några frågor eller behöver några andra kopplingar, allt du behöver göra är att fråga. Jag är här för dig ![]() |
|||
|
|
|
| Följande användare säger tack till Phoenixflame For This Useful Post: |
love333 (07-03-2009)
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: hmnn? demoner, energiLove333,
Jag kan förstå vad du upplevt och frågar. Jag blev attackerad av Psychic Enheter när jag var barn, manifesterade de som Evil clown ansikten i fönstren på natten och en aning närvaro. På den tiden jag var maktlös mot dem och inte berätta för någon, jag lärde mig senare att de var där för att festa på den negativa energin jag hade på grund av sjukdom. Senare fick jag veta att det finns en allsmäktig skydd från negativa enheter, Love, ingenting annat. Praying kan bidra till att lugna psyke nog att ha en rationell tanke på vad som händer, men det bästa svaret är att visualisera Pure Love för företaget. Kärlek övervinner allt, är att mer än bara en förklaring. Försök att vara i fred, ingen andlig enhet kan skada dig om du låter det. Kunskap är makt och att förstå vad de vill ha (negativ energi) gör att man kan ta bort denna energi från deras vara, och därmed undanröjs de födokälla. Bara mina tankar, hoppas de hjälper. Baraka Bashad, Believ |
||
|
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: hmnn? demoner, energiOk, im ingen expert men från wat jag förstår av din rusade explination är att din kamrat haft en upplevelse dina känsliga sinne kände. Jag har själv mycket erfarenhet av känslor någon som bieng terroriseras av "demoner" kan projektet. Det kan vara lättare att säga att det finns andar få ångest för sig än att inse kanske du skapar demoner. Min mor är schizofren. En del av hennes vanföreställningar är demoner och jag kan försäkra er om att ni vän är inte attackeras externt, men internt av hennes egen instabilitet ... Mycket kärlek till alla, stanna jordad. Vi upplever många övernaturliga saker everday som är naturliga. Visdom är inte förmågan att se saker som andra inte men förmågan att se saker för wat de verkligen är ..
|
||
|
|
|
![]() |
Liknande Trådar
|
||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| The Energy of Consciousness | James | Öppna Oneness Forum | 16 | 07-25-2009 03:51 |
| Seeing Energi Signaturer i bilder | curious1 | Särskilda frågor | 1 | 04-11-2009 10:30 |
| Gratis kraftfull Qi-gong healing | shiva777 | Öppna Oneness Forum | 1 | 10-05-2008 10:24 |
| Mind Power Energy Healing Kundalini Kriyas Meditation Spanien | Jonas1 | Videoklipp - Law of Attraction | 0 | 09-18-2008 02:41 |
| Mind Power Energy Vampires Brain Power Meditation EE Pt 2-2 | Jonas1 | Videoklipp - Law of Attraction | 0 | 09-18-2008 01:39 |
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|