|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Spesifikke spørsmål Noen slags spørsmål knyttet til liv, personlig utvikling eller situasjon som du vil ha hjelp fra andre. Du må også gjerne hjelpe noen som har et spørsmål - som regel har vi alle opplevd lignende ting i en form eller den andre ... |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Nytt medlem
Junior Member
|
hmnn? demoner, energi. MEN jeg så min roomates SIS dagen etter og fortalte henne om hva som skjedde W / HER SIS. Hun virket som hun ikke virkelig bryr deg. Jeg sa at jeg selv har hatt DEMONS prøve å få meg og jeg klarte å slå dem OFF W / min Ånd. Jeg har aldri følt meg så OVER POWERED B4 i mitt liv. Hun sier OH ITS prob noe jeg gjorde. She Said im om å overlate til RUN ærend VI VIL TLK MER OM det senere. Godt hun kommer tilbake og vi aldri gjorde. Jeg så min RoomMate neste dag og hun handlet LIKE ingenting skjedde smilende og en ny person. I SAW lykke i henne. Jeg tenkte at det var rart at jeg ville gå gjennom at når jeg DONT helt forstår hvorfor. HVIS IKKE man ønsker å bli hjulpet og ingen bryr seg eller tar det på alvor. Og jeg har aldri hatt ENHVER ELSES DEMONS TA ET fatt i meg. Jeg Seriøst følte at jeg var i bibelske helvete. NÅ jeg dont vite om noen er GONNA lese gjennom hele denne LONG FN-EDTITED POST ELLER SELV bli hva jeg stiller. MEN noe som kan la meg inn på A LIL kunnskap.
THX PEACE LOVE AND LIGHT ![]() |
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: hmnn? demoner, energiJeg trenger å lese gjennom dette igjen, men det synes du er plaget av noe jeg ikke kan sette fingeren på. Deler av det siden det ble mikset sammen (alle CAPS) og delvis fordi jeg tror innholdet hopping.
|
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til lauralane For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#3 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
Re: hmnn? demoner, energiQuote:
"The Bhagavad Gita beskriver hele den åndelige vei som en kamp mellom styrkene til lys og mørke i bevisstheten av mannen. Sann åndelig fred ikke er en tilstand der en vasker passivt-en belønning for lang års suffereing og tårer. It er fred, heller, seier i en kamp og kjempet og vissheten om at man har overvunnet. Det er ikke en mur plassert beskyttende rundt ett å stenge ute grusomhetene i livet, det er heller et blendende lys, banishing disse grusomhetene i ikke-eksistens, evern som mørket er bannlyst fra et rom når man skrur på den elektriske lyset. Ingen mann har noen gang gled ned i himmelen. Stien har blitt beskrevet, heller, som klatra opp et fjell, en som kan bli erobret bare etter mange vanskeligheter. Det er mest beskrivende for de faktiske bestigningen av bevissthet som foregår i det indre menneske. " Du har kanskje allerede kjent dette, bare tenkte jeg skulle dele. Take care og holde oss oppdatert selvsagt på din vei. Laura
|
|
| Følgende bruker sier takk til LoLo113 For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: hmnn? demoner, energiJeg sliter med å lese nøyaktig hva problemet er, men ... går bare ut av temaene tittel, noen Demons ikke kreve å stjele energi fra mennesker, ikke engang alle demoner er etter de samme slags ting, og hver har sine egen ide om hva de vil.
|
||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Teknisk
Admin
|
Re: hmnn? demoner, energiHøres ut som du la fantasien ta over tankene dine. Slapp av, fokus på virkeligheten, fri deg fra denne verden, mens det er et farlig sted å være. Live Your Life og mareritt vil miste sin makt.
|
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
Re: hmnn? demoner, energiQuote:
1. Erkjenne det. La det vet du kjenner der. (dette tar sin makt away) 2. Takk det for sin tid å være der, og lærdommen det var der for å undervise. 3. La det vet at det ikke lenger er nødvendig. 4. Fortell det til å gå, for det trengs ikke lenger. Alt dette må det sies i absolutt autoritet over hjemmet ditt. Fordi det er bare en besøkende. Så spør Erkeengelen Mikael om hjelp. Det er en video med en stor forespørsel melding til AA Mikael hjelp, en som jeg bruker med stor innvirkning. AA Mikael's er rask i hans hjelp til tider tar ham 1 eller 2 dager å få det helt ut. Men hver sak er forskjellig. Her er linken: Start for 116 for the request, anbefaler jeg at du ser hele greia. Hvis du har spørsmål eller trenger noen andre lenker, alt du trenger å gjøre er å spørre. Jeg er her for deg også ![]() |
|||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Phoenixflame For This Useful Post: |
love333 (07-03-2009)
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: hmnn? demoner, energiLove333,
Jeg kan forstå hva du opplevde og spør. Jeg ble angrepet av Psychic Entities da jeg var barn, manifestert de som Evil klovneansikt i vinduene om natten og en anelse om tilstedeværelse. På den tiden jeg var maktesløs mot dem og ikke si det til noen, lærte jeg senere var de der til fest på den negative energien jeg hadde i grunn av sykdom. Senere lærte jeg at det er et all kraftig beskyttelse mot negativ enheter, Love, ingenting annet. Praying kan hjelpe dempe psyke nok til å ha en rasjonell tanke på hva som skjer, men det beste svaret er å visualisere Pure Love for foretaket. Love erobrer alt er det mer enn bare en uttalelse. Prøv å være i fred, ingen åndelig enhet kan skade deg hvis du lar den. Kunnskap er makt, og forstå hva de vil ha (negativ energi) gjør det mulig å fjerne denne energi blir deres, og dermed fjerner matkilde. Bare mine tanker, håper de hjelper. Baraka Bashad, Believ |
||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: hmnn? demoner, energiOk, im ingen ekspert, men fra wat jeg forstår fra stormet explination er at din samboer hadde en opplevelse sensitive sinn følte. Jeg har selv mye erfaring med følelsene noen som er bieng terrorisert av "demoner" kan prosjektet. Det kan være lettere å si at det er brennevin å bringe pinen til seg selv enn å realisere kanskje du oppretter demonene. Min mor er schizofren. Deler av hennes vrangforestillinger er demoner og jeg kan forsikre deg om at du venn er ikke angripes eksternt, men internt i egen ustabilitet ... Mye kjærlighet til alle, opphold jordet. Vi opplever mange overnaturlige ting Everday som er naturlig. Visdom er ikke evnen til å se ting andre kanskje ikke, men evnen til å se ting for wat de virkelig er ..
|
||
|
|
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| The Energy of Consciousness | James | Åpne Enhet Forums | 16 | 07-25-2009 03:51 |
| Seeing Energi signaturer i Bilder | curious1 | Spesifikke spørsmål | 1 | 04-11-2009 10:30 |
| Gratis kraftige Qi Gong-healing | shiva777 | Åpne Enhet Forums | 1 | 10-05-2008 10:24 |
| Mind Power Energi Healing Kundalini Kriyas Meditasjon Spania | Jonas1 | Videoer - Law of Attraction | 0 | 09-18-2008 02:41 |
| Mind Power Energy Vampires Brain Power Meditasjon EE Pt 2-2 | Jonas1 | Videoer - Law of Attraction | 0 | 09-18-2008 01:39 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|