|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Specifieke vragen Elke vorm van vragen met betrekking tot uw leven, persoonlijke ontwikkeling of situatie die je wilt hebben met hulp van anderen. Ook kunt u te helpen iedereen die een vraag - meestal we hebben alle soortgelijke dingen op de een of de andere ... |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Nieuw lid
Junior Member
|
hmnn? demonen, energieHEY IEDEREEN THIS IS MY 1ST POST dus veel Liefde en Licht en leuk om in het leven REIZEN W / jullie. SO Dit gebeurde ongeveer een maand of zo geleden. I WAS REINIGING mijn kamer en had ik mijn roomates OVER plus een aantal PP. WELL Ik begon STEMMEN HOREN ZEGGEN KILL haar en ik hoop dat ze sterft. En zoals alle negatieve dingen en een overweldigend gevoel van angst. Ik heb geprobeerd om MEDITEREN DE VIBES UIT EN UIT en ik bad en bad. WELL HET ZOU NIET stopt, zodat ik er van mijn kamer en ik zie EEN OF MY roomates VERGADERING W / haar handen over haar oren wegkijken en afstandelijk. Ik ben nog steeds gevoel als ik ben over om te sterven. I AM waardoor de WOORDEN TE KOMEN uit mijn mond ARE U op OK. ZIJ ZEGT YEA. Ik moest vragen haar 2 keer ZIJ zei hetzelfde. En ik was een hel Ik ga haar vragen of ze horen en voelen IS WHAT IM gevoel. She Said Yeah en ik vertelde haar dat ik kreeg haar energie helemaal in de andere kamer. I WAS BIDDEN VOOR HAAR OVER EN OUDER EN kon niet spreken GEEN VAN IT OUT. Ik vroeg haar of ze wist waarom ze ZEGT IDK DIT IS NA ME voor een tijdje. I SAID U KNOW U controle over HEN UR groter dan de demonen. They Want U AAN FEEL THIS. IT ze voedt. En ik kon alleen maar OUT God is liefde. Ze is zo GONE IN HAAR OGEN SHE IS UIT EN STARING IDK JUST GONE. SO Ik besluit zijn tijd naar bed te gaan. WELL I AM vaststellen en ik het gevoel alsof mijn lichaam is gekrompen en I AM SEMI die uit de bovenkant van mijn hoofd. NIET EEN TOTAAL uit het lichaam ERVARING. En ik nog steeds moeten vechten deze demonen uit. Het was als een geestelijke strijd. Ik ging ALL THE WAY te praten AAN DE ENGELEN IN MIJN HOOFD HEN dat ik KON MAKEN HET VERLEDEN. WAT PPL te zien zijn als de WHO DONT HAVE intenties HURT DIEREN IN DE DIEREN OGEN EN HOE zij weten. Ik bedoel, ik kan nauwelijks REMEMBER IT ALL de volgende dag uitleggen. Ik zag mijn roomates SIS de volgende dag en vertelde haar over wat er gebeurd W / HER SIS. Ze leek alsof ze niet echt CARE. Ik zei dat ik had zelf DEMONS TRY ME te krijgen en kon ik ze af BEAT W / mijn geest. Ik heb nog nooit voelde me zo OVER POWERED B4 in mijn leven. ZIJ ZEGT OH zijn problemen iets wat ik nog. She Said IM OVER TE LATEN LOPEN WE WILL boodschappen TLK meer over LATER. Goed ze komt terug en WE nooit. Ik zag mijn kamergenoot de volgende dag en Ze deed alsof er niets gebeurd glimlach en een ander mens. Ik SAW geluk in haar. Ik dacht alleen dat Het was vreemd dat ik zou GO VIA dat wanneer ik DONT goed waarom. IF Niemand wil worden geholpen en niemand geeft of neemt het serieus. En ik heb NOOIT IEMAND HAD ELSES DEMONS TAKE A HOLD OF ME. Ik voelde me alsof ik ERNSTIG IN HET BIJBELSE HELL. NOW I DONT KNOW Als iemand GONNA lezen van deze hele lange VN-EDTITED POST OF ZELFS GET WHAT I AM ASKING. MAAR IETS DAT KAN LAAT ME IN OP EEN LIL KENNIS.
THX VREDE LIEFDE EN LICHT ![]() |
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: hmnn? demonen, energieIk zou moeten lezen via dit weer, maar het lijkt u last van iets wat ik gewoon niet kan mijn vinger op. Een deel van het sinds zijn samen door elkaar gegooid (alle CAPS) en deels omdat ik denk dat de inhoud springen.
|
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan lauralane For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#3 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
Re: hmnn? demonen, energieQuote:
"De Bhagavad Gita beschrijft de hele spirituele pad als een strijd tussen de krachten van licht en duisternis in het bewustzijn van de mens. True geestelijke vrede is niet een toestand waarin een put-passief een beloning voor de lange jaren van suffereing en tranen. Het is de vrede, in plaats van een overwinning van de strijd goed gestreden en de zekerheid dat men heeft overwonnen. Het is niet een wand geplaatst rond een beschermend te sluiten uit de verschrikkingen van het leven, het is eerder een verblindend licht, verbannen die verschrikkingen in niet-bestaan, Evern zoals duisternis is verbannen uit een kamer bij een draait op de elektrische licht. Niemand heeft ooit gleed in de hemel. Het pad is beschreven, eerder als een beklimming van een berg, een die kan alleen worden overwonnen na vele ontberingen. Het is zeer beschrijvend van de werkelijke beklimming van het bewustzijn dat zich afspeelt in de innerlijke mens. " Je zou al geweten hebben, dacht ik delen. Take care en houden ons bijgewerkt natuurlijk op je pad. Laura
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan LoLo113 For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: hmnn? demonen, energieIk heb moeite om te lezen wat je probleem is, maar ... ga puur af van de onderwerpen titel, sommige Demons doen hunkeren naar de energie te stelen van mensen, zelfs niet alle demonen zijn immers dezelfde soort dingen, en elk heeft zijn eigen idee van wat ze willen.
|
||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Technisch
Admin
|
Re: hmnn? demonen, energieKlinkt alsof je waardoor je fantasie over te nemen, je geest. Relax, focus op de werkelijkheid, zonder jezelf uit deze wereld, terwijl het een gevaarlijke plek om te zijn. Leef je leven en de nachtmerries zullen verliezen hun macht.
|
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||
|
Lid
Lid
|
Re: hmnn? demonen, energieQuote:
1. Erken het. Laat het weten dat u weet zijn er. (dit neemt haar macht afstand) 2. Bedankt het voor zijn tijd daar te zijn en de les was er om les te geven. 3. Laat het weten is het niet langer nodig. 4. Vertel het om te vertrekken, want het is niet langer nodig. Dit alles moet gezegd worden in diepe gezag over uw huis. Want het is slechts een bezoeker. Vraag dan Aartsengel Michael om hulp. Er is een video met een grote boodschap verzoek om hulp AA Mikael's, een die ik gebruik met veel invloed. AA Mikael is vlug in zijn hulp op tijden die hem 1 of 2 dagen om het te krijgen helemaal uit. Maar elk geval is anders. Hier is de link: Begin bij 1:16 voor het verzoek, ik raad je kijken naar de hele zaak. Als u vragen heeft of hulp nodig heeft andere banden, alles wat je hoeft te doen is vragen. Ik ben hier voor jou ![]() |
|||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Phoenixflame For This Useful Post: |
love333 (07-03-2009)
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: hmnn? demonen, energieLove333,
Ik kan begrijpen wat je ervaren en vragen. Ik werd aangevallen door psychische entiteiten toen ik een kind was, manifesteerde ze als Evil clown gezichten in ramen 's nachts en een voorgevoel aanwezigheid. Op het moment dat ik was machteloos tegen hen en niet aan iemand anders, leerde ik later waren ze er feest op de negatieve energie die ik had binnen wegens ziekte. Later leerde ik dat er een krachtige bescherming tegen alle negatieve entiteiten, Liefde, niets anders. Bidden kan helpen de psyche rust genoeg om een rationele denken over wat er gebeurt hebben, maar het beste antwoord is op Pure Love visualiseren voor de entiteit. Liefde overwint alles, dat is meer dan alleen een verklaring. Probeer om in vrede, geen spirituele entiteit kan je kwaad, tenzij je het laten. Kennis is macht en begrijpen wat ze willen (negatieve energie) maakt een om deze energie uit hun wezen, waardoor de voedselbron. Net mijn gedachten, hoop dat ze helpen. Baraka Bashad, Believ |
||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: hmnn? demonen, energieOk, im geen expert, maar van wat ik begrijp uit uw snelde explination is dat je kamergenoot was een ervaring uw gevoelige geest gevoeld. Ik heb zelf veel ervaring met de gevoelens van iemand die Bieng geterroriseerd door "demonen" kan project. Het kan makkelijker om te zeggen dat er geesten brengen lijdensweg om zich dan misschien besef je bent het creëren van de demonen. Mijn moeder is schizofreen. Een deel van haar waanideeën zijn demonen en ik kan u verzekeren dat je vriend niet van buitenaf aangevallen, maar intern door haar eigen instabiliteit ... Veel liefde voor iedereen, blijven geaard. We ervaren veel bovennatuurlijke alledaagse dingen die natuurlijke zijn. Wijsheid is niet het vermogen om dingen die anderen niet zien, maar het vermogen om dingen te zien voor wat ze werkelijk zijn ..
|
||
|
|
|
![]() |