|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Cuestións específicas Calquera tipo de cuestións relacionadas coa súa vida, desenvolvemento persoal ou situación que quere ter coa axuda de outros. Ademais, Sinto-se libre para axudar a alguén con unha causa - normalmente temos todas as cousas con experiencia semellante en forma ou de outra ... |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Novos Estados
Junior Member
|
hmnn? demos, enerxíaHey everyone THIS IS MY 1st post así que os lotes de amor e luz e agradable de estar na vida VIAXES W / vostedes. Polo tanto ESTA aconteceu preto de un mes ou SO AGO. Eu estaba limpando o meu cuarto e I Hat My ROOMATES OVER máis un par de PP. Ben, comecei a escoitar voces dicindo Kill Her e eu espero que ela morre. E EN TODAS AS COISAS negativo e unha esmagadora sensación de medo. Eu tentaba meditar OUT THE VIBES E aínda que E eu rezaba e rezaba. Bo sería non deixar así que saio do meu cuarto e podo ver unha ou MY ROOMATES SESIÓN W / as mans sobre os oídos mirando FORA e distante. I AM STILL Sentindo como eu estou a piques de morrer. Estou facendo as palabras a saír da miña boca son U OK. ELA di si. Eu tiven que pedir SEU MÁIS 2 veces ela dixo a mesma cousa. Entón eu era o inferno Eu vou preguntar se está escoitando e sentindo que eu estou sentindo. SHE SAÍDA Yeah e eu lle dixen que eu estaba quedando her enerxía toda a xeito no outro cuarto. Eu estaba orando por her repetidamente e non podían falar nada diso OUT. Eu preguntei se sabía porque DIZ îdk ESTE FOI DESPOIS ME por un tempo. Eu dixen U know U control sobre eles UR MAIOR que os demos. QUEREM U para sentir isto. Alimenta-os. E eu podería só sae Deus é amor. SHE IS SO Gone nos ollos, ela está mirando off E îdk acaba de saír. Entón eu decidir a súa hora de ir para a cama. Ben eu son, polo que se establecen e eu sinto coma se o meu corpo é encolhido e I am semi COMING fóra do cumio da miña cabeza. NON É UN TOTAL DE EXPERIENCIA fóra do corpo. E eu aínda teño que loitar contra estas Demons off. IT WAS LIKE A batalla espiritual. Eu fun todo o camiño para FALAR aos anxos na miña cabeza para eles dicindo que eu era capaz de facer-lo pasado. Para ver o que PPL ARE LIKE que non teñen intención de animais feridos no OLHOS DOS ANIMAIS E COMO eles saben. I significa que podo mal lembrar TODO o día seguinte explica-lo
Thx Peace LOVE AND LIGHT ![]() |
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: hmnn? demos, enerxíaEu podería ter ler isto de novo, pero parece que está incomodado por algo que eu simplemente non podo poñer o meu dedo. Parte dela, desde a súa mestura (todos os CAPS), e parte porque creo que o seu contido jumping.
|
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á lauralane por esa útil mensaxe: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#3 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
Re: hmnn? demos, enerxíaCita:
"O Bhagavad Xita describe todo o camiño espiritual como unha batalla entre as forzas da luz e da escuridade na conciencia do home. Verdadeira paz espiritual non é un estado no que un afonda-pasivo unha recompensa por longos anos de suffereing e bágoas. It é a paz, polo contrario, a vitoria de loita ben trabada e da certeza de que un teña superado. Non é un muro colocado protector en torno a un a pechar os horrores da vida, é si unha luz ofuscante, prohibindo os horrores en non-existencia, evern como a escuridade é prohibida dun cuarto cando alguén acende a luz eléctrica. Ningún home xamais escorregou para o ceo. O camiño ten sido descrita, si, como unha suba dunha montaña, un que pode ser conquistada só despois de moitas dificultades. É máis descritivo da subida real de conciencia que ocorre no home interior. " Xa podes ter sabi diso, só penso que eu iria compartir. Teña coidado e nos manter actualizados, naturalmente, no seu camiño. Espero que a foto vén a través, nunca fai iso antes
|
|
| (Onte) |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: hmnn? demos, enerxíaEstou loitando a ler exactamente cal é o seu problema, pero ... vai puramente off do título de temas, algúns demos anseia facer para roubar a enerxía dos seres humanos, non todos os demos están tras o mesmo tipo de cousas, e cada un ten a súa propia idea de que eles queren.
|
||
|
|
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Técnico
Admin
|
Re: hmnn? demos, enerxíaParece que está permitindo que a súa imaxinación tomar conta da súa mente. Relax, concéntrase realidade, liberar-se deste mundo, mentres que el é un lugar perigoso de ser. Vive a súa vida e os pesadelos perderá o seu poder.
|
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Membro
Membro
|
Re: hmnn? demos, enerxíaCita:
1. Recoñecelo-lo. Let it sei que vostede sabe o seu alí. (iso leva o seu poder de distancia) 2. Agradécelle á súa vez estando alí ea lección que estaba alí para ensinar. 3. Deixe-o saber non é necesario. 4. Diga-lle para sair, pois é necesario máis. Todo iso debe ser dito na autoridade total sobre a súa casa. Porque é só un visitante. En continuación, preguntar o Arcanxo Miguel por socorro. Existe un video con unha mensaxe de petición grande para axudar AA de Mikael, un que eu uso con moito afecto. AA Mikael é rápida na súa axuda, por veces, tendo-lhe 1 ou 2 días para tirá-lo completamente. Pero cada caso é diferente. Aquí está o enlace: Iniciar ás 1:16 para a solicitude, eu recomendo que asistir a cousa toda. Se ten calquera dúbida ou necesidade de ningún outro enlace, todo o que cómpre facer é pedir. Estou aqui para ti tamén ![]() |
|||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á PhoenixFlame por esa útil mensaxe: |
love333 (07-03-2009)
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: hmnn? demos, enerxíaLove333,
Podo entender o que sentiu e está pedindo. Eu fun atacado por entidades psíquicas cando eu era neno, que se manifesta como pallaso Evil rostros nas fiestras durante a noite e unha presenza presaxiaban. Na época, eu era impotente contra eles e non conte a ninguén, eu aprender máis tarde, eles estaban alí para deleite-se coa enerxía negativa que eu tiña dentro debido á enfermidade. Máis tarde, aprende que non existe unha protección poderosa de todas as entidades negativas, Love, nada máis. Orar pode axudar a acougar a psique o suficiente para ter un pensamento racional sobre o que está a suceder, pero a mellor resposta é ver Pure Love para a entidade. O amor vence todo, que é máis que unha declaración. Tenta ficar en paz, ningunha entidade espiritual pode prexudicalo lo se deixar. Coñecemento é poder e entender o que eles queren (enerxía negativa) permite unha para eliminar esta enerxía a partir do seu ser, eliminando así a fonte de alimento. Só os meus pensamentos, espero que eles axudan. Barak Bashad, Believe |
||
|
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: hmnn? demos, enerxíaOk, non son experto, pero a partir de i wat entender do seu explination apresurada é que o seu compañeiro de cuarto tivo unha experiencia da súa mente sensible sentía. Eu mesmo teño moita experiencia cos sentimentos de alguén que está bieng aterrorizadas por "demos" pode proxecto. Pode ser máis doado dicir que hai espíritos agonía traer para si a entender que quizais está creando os demos. Miña nai é esquizofrenia. Parte dos seus delirios son demos, e podo asegurar-vos que o amigo que non está sendo atacado externa, pero internamente pola súa propia inestabilidade ... Moito amor a todos, sexa aterrador. Experimentais moitas cousas sobrenaturais everday que son naturais. A sabedoría non é a posibilidade de ver as cousas que outros non poden, pero a capacidade de ver as cousas para wat eles realmente son ..
|
||
|
|
|
![]() |