Semella que non atopou aínda coa nosa comunidade. Para rexistrarse, prema aquí ...

Global Oneness Community          
Traducións automáticas feitas polo Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Community > Global Oneness principal > Cuestións específicas
Registre-se Blogs Artigos Fotos Vídeos Goodies FAQ Membros Mensaxes de Hoxe Procura Mensaxes de Hoxe Marcar Foros como lidos Chat room

Cuestións específicas Calquera tipo de cuestións relacionadas coa súa vida, desenvolvemento persoal ou situación que quere ter coa axuda de outros. Ademais, Sinto-se libre para axudar a alguén con unha causa - normalmente temos todas as cousas con experiencia semellante en forma ou de outra ...

Quick News
Welcome to the Global Oneness Community! Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por: Páxina de inicio, Grupos sociais, Blogs, Artigos, Fotos, Vídeos, Video Search, Contacte connosco, FAQ , Estatísticas. Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!

Nota: Este anuncio non se amosará para membros rexistrados

Tags
Temas: Demons , Enerxía , Hmnn
Vídeos: Demons , Enerxía , Hmnn ,

Reply

LinkBack Thread Tools Modos de visualización
Old 06-13-2009, 07:47 PM   #1 (Permalink)
Novos Estados
Junior Member
Points: 92, Level: 1Points: 92, Level: 1Points: 92, Level: 1
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

love333's Avatar

Activity Longevity
0/20 6/20
Today Posts
0/0 ssssssss4
Lugar: Toronto
Blog Entries: 1
Thanked 3 Veces en 3 Posts
love333 is on a distinguished road

hmnn? demos, enerxía

Hey everyone THIS IS MY 1st post así que os lotes de amor e luz e agradable de estar na vida VIAXES W / vostedes. Polo tanto ESTA aconteceu preto de un mes ou SO AGO. Eu estaba limpando o meu cuarto e I Hat My ROOMATES OVER máis un par de PP. Ben, comecei a escoitar voces dicindo Kill Her e eu espero que ela morre. E EN TODAS AS COISAS negativo e unha esmagadora sensación de medo. Eu tentaba meditar OUT THE VIBES E aínda que E eu rezaba e rezaba. Bo sería non deixar así que saio do meu cuarto e podo ver unha ou MY ROOMATES SESIÓN W / as mans sobre os oídos mirando FORA e distante. I AM STILL Sentindo como eu estou a piques de morrer. Estou facendo as palabras a saír da miña boca son U OK. ELA di si. Eu tiven que pedir SEU MÁIS 2 veces ela dixo a mesma cousa. Entón eu era o inferno Eu vou preguntar se está escoitando e sentindo que eu estou sentindo. SHE SAÍDA Yeah e eu lle dixen que eu estaba quedando her enerxía toda a xeito no outro cuarto. Eu estaba orando por her repetidamente e non podían falar nada diso OUT. Eu preguntei se sabía porque DIZ îdk ESTE FOI DESPOIS ME por un tempo. Eu dixen U know U control sobre eles UR MAIOR que os demos. QUEREM U para sentir isto. Alimenta-os. E eu podería só sae Deus é amor. SHE IS SO Gone nos ollos, ela está mirando off E îdk acaba de saír. Entón eu decidir a súa hora de ir para a cama. Ben eu son, polo que se establecen e eu sinto coma se o meu corpo é encolhido e I am semi COMING fóra do cumio da miña cabeza. NON É UN TOTAL DE EXPERIENCIA fóra do corpo. E eu aínda teño que loitar contra estas Demons off. IT WAS LIKE A batalla espiritual. Eu fun todo o camiño para FALAR aos anxos na miña cabeza para eles dicindo que eu era capaz de facer-lo pasado. Para ver o que PPL ARE LIKE que non teñen intención de animais feridos no OLHOS DOS ANIMAIS E COMO eles saben. I significa que podo mal lembrar TODO o día seguinte explica-lo

Thx Peace LOVE AND LIGHT
love333 está offline   Reply With Quote
Old 06-15-2009, 06:02 PM   #2 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32Points: 2,593, Level: 32

lauralane's Avatar

Activity Longevity
0/20 18/20
Today Posts
0/0 ssssss228
Agradecido 37 veces en 32 Posts
lauralane is on a distinguished road

Re: hmnn? demos, enerxía

Eu podería ter ler isto de novo, pero parece que está incomodado por algo que eu simplemente non podo poñer o meu dedo. Parte dela, desde a súa mestura (todos os CAPS), e parte porque creo que o seu contido jumping.
lauralane está offline   Reply With Quote
O seguinte Usuario grazas á lauralane por esa útil mensaxe:
love333 (06-15-2009)
Old 06-15-2009, 05:18 PM   #3 (Permalink)
Membro
Senior Member
Points: 2,199, Level: 29Points: 2,199, Level: 29Points: 2,199, Level: 29

LoLo113's Avatar

Activity Longevity
1/20 10/20
Today Posts
0/0 ssssss122
Re: From Eden / Atlantis para os maias
Agradecido 198 veces en 94 Posts
LoLo113 is on a distinguished road

Cita:
Originally Posted by love333 View Post
Hey everyone THIS IS MY 1st post así que os lotes de amor e luz e agradable de estar na vida VIAXES W / vostedes. Polo tanto ESTA aconteceu preto de un mes ou SO AGO. Eu estaba limpando o meu cuarto e I Hat My ROOMATES OVER máis un par de PP. Ben, comecei a escoitar voces dicindo Kill Her e eu espero que ela morre. E EN TODAS AS COISAS negativo e unha esmagadora sensación de medo. Eu tentaba meditar OUT THE VIBES E aínda que E eu rezaba e rezaba. Bo sería non deixar así que saio do meu cuarto e podo ver unha ou MY ROOMATES SESIÓN W / as mans sobre os oídos mirando FORA e distante. I AM STILL Sentindo como eu estou a piques de morrer. Estou facendo as palabras a saír da miña boca son U OK. ELA di si. Eu tiven que pedir SEU MÁIS 2 veces ela dixo a mesma cousa. Entón eu era o inferno Eu vou preguntar se está escoitando e sentindo que eu estou sentindo. SHE SAÍDA Yeah e eu lle dixen que eu estaba quedando her enerxía toda a xeito no outro cuarto. Eu estaba orando por her repetidamente e non podían falar nada diso OUT. Eu preguntei se sabía porque DIZ îdk ESTE FOI DESPOIS ME por un tempo. Eu dixen U know U control sobre eles UR MAIOR que os demos. QUEREM U para sentir isto. Alimenta-os. E eu podería só sae Deus é amor. SHE IS SO Gone nos ollos, ela está mirando off E îdk acaba de saír. Entón eu decidir a súa hora de ir para a cama. Ben eu son, polo que se establecen e eu sinto coma se o meu corpo é encolhido e I am semi COMING fóra do cumio da miña cabeza. NON É UN TOTAL DE EXPERIENCIA fóra do corpo. E eu aínda teño que loitar contra estas Demons off. IT WAS LIKE A batalla espiritual. Eu fun todo o camiño para FALAR aos anxos na miña cabeza para eles dicindo que eu era capaz de facer-lo pasado. Para ver o que PPL ARE LIKE que non teñen intención de animais feridos no OLHOS DOS ANIMAIS E COMO eles saben. I significa que podo mal lembrar TODO o día seguinte explica-lo. Pero vin meu ROOMATES SIS no día seguinte e dixo-lle sobre o que aconteceu W / her SIS. Ela parecía como ela non importa. Eu dixen que eu mesmo tiven Demons tentar arranxar-me e fun capaz de vencer-los off W / MY SPIRIT. Eu nunca me sentín tan OVER POWERED B4 NA MIÑA VIDA. ELA DIZ OH SEUS PROBA algo que fixen. Dixo Im a piques de deixar funcionar errands NÓS TLK Máis sobre o tema máis tarde. Well SHE COMESA de volta e nós nunca o fixo. I SAW meu compañeiro de cuarto no día seguinte e ela agiu como nada aconteceu sorrinte e unha nova persoa. I SAW FELICIDADE nela. Eu só pensaba que era raro que eu pasaría por que cando non entender por que. Se ninguén quere ser axudado e ninguén se preocupa ou toma en serio. E eu nunca tivo Anybody ELSES Demons TAKE A conta de min. Eu seriamente sentín como se estivese no INFERNO bíblica. Agora eu non sei se alguén is gonna ler este longo enteiro ONU EDTITED POST ou mesmo chegar Que podo facer. Pero calquera cousa que me pode deixar dentro dun coñecemento lil.

Thx Peace LOVE AND LIGHT
Eu non teño ningunha resposta a ten, esta é a súa experiencia e iso vai levar tempo para vostede entender todo. Tanto como o seu compañeiro de cuarto, parece que está en negación ou non quere axudar, os seus actos son estraños para min. Aquí hai algo que li e que me axudou a miña experiencia que eu tiven.

"O Bhagavad Xita describe todo o camiño espiritual como unha batalla entre as forzas da luz e da escuridade na conciencia do home. Verdadeira paz espiritual non é un estado no que un afonda-pasivo unha recompensa por longos anos de suffereing e bágoas. It é a paz, polo contrario, a vitoria de loita ben trabada e da certeza de que un teña superado. Non é un muro colocado protector en torno a un a pechar os horrores da vida, é si unha luz ofuscante, prohibindo os horrores en non-existencia, evern como a escuridade é prohibida dun cuarto cando alguén acende a luz eléctrica. Ningún home xamais escorregou para o ceo. O camiño ten sido descrita, si, como unha suba dunha montaña, un que pode ser conquistada só despois de moitas dificultades. É máis descritivo da subida real de conciencia que ocorre no home interior. "

Xa podes ter sabi diso, só penso que eu iria compartir. Teña coidado e nos manter actualizados, naturalmente, no seu camiño.

Espero que a foto vén a través, nunca fai iso antes
love333 (06-15-2009)
Old 06-16-2009, 03:57 PM   #4 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19Points: 1,172, Level: 19

Seeking Spirit's Avatar

Activity Longevity
0/20 11/20
Today Posts
0/0 sssssss93
Agradecido 31 veces en 22 Posts
Seeking Spirit is on a distinguished road

Estou loitando a ler exactamente cal é o seu problema, pero ... vai puramente off do título de temas, algúns demos anseia facer para roubar a enerxía dos seres humanos, non todos os demos están tras o mesmo tipo de cousas, e cada un ten a súa propia idea de que eles queren.
Seeking Spirit está offline   Reply With Quote
Old 06-18-2009, 07:39 PM   #5 (Permalink)
Técnico
Admin
Points: 891, Level: 16Points: 891, Level: 16Points: 891, Level: 16

Cemiess's Avatar

Activity Longevity
0/20 10/20
Today Posts
0/0 sssssss25
Cemiess is on a distinguished road

Parece que está permitindo que a súa imaxinación tomar conta da súa mente. Relax, concéntrase realidade, liberar-se deste mundo, mentres que el é un lugar perigoso de ser. Vive a súa vida e os pesadelos perderá o seu poder.
Cemiess está offline   Reply With Quote
Old 07-02-2009, 10:55 PM   #6 (Permalink)
Membro
Membro
Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11Points: 561, Level: 11

Phoenixflame's Avatar

Activity Longevity
0/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Lugar: Los Angeles
Blog Entries: 1
Agradecido 41 veces en 26 Posts
Phoenixflame is on a distinguished road

Cita:
Originally Posted by love333 View Post
Hey everyone THIS IS MY 1st post así que os lotes de amor e luz e agradable de estar na vida VIAXES W / vostedes. Polo tanto ESTA aconteceu preto de un mes ou SO AGO. Eu estaba limpando o meu cuarto e I Hat My ROOMATES OVER máis un par de PP. Ben, comecei a escoitar voces dicindo Kill Her e eu espero que ela morre. E EN TODAS AS COISAS negativo e unha esmagadora sensación de medo. Eu tentaba meditar OUT THE VIBES E aínda que E eu rezaba e rezaba. Bo sería non deixar así que saio do meu cuarto e podo ver unha ou MY ROOMATES SESIÓN W / as mans sobre os oídos mirando FORA e distante. I AM STILL Sentindo como eu estou a piques de morrer. Estou facendo as palabras a saír da miña boca son U OK. ELA di si. Eu tiven que pedir SEU MÁIS 2 veces ela dixo a mesma cousa. Entón eu era o inferno Eu vou preguntar se está escoitando e sentindo que eu estou sentindo. SHE SAÍDA Yeah e eu lle dixen que eu estaba quedando her enerxía toda a xeito no outro cuarto. Eu estaba orando por her repetidamente e non podían falar nada diso OUT. Eu preguntei se sabía porque DIZ îdk ESTE FOI DESPOIS ME por un tempo. Eu dixen U know U control sobre eles UR MAIOR que os demos. QUEREM U para sentir isto. Alimenta-os. E eu podería só sae Deus é amor. SHE IS SO Gone nos ollos, ela está mirando off E îdk acaba de saír. Entón eu decidir a súa hora de ir para a cama. Ben eu son, polo que se establecen e eu sinto coma se o meu corpo é encolhido e I am semi COMING fóra do cumio da miña cabeza. NON É UN TOTAL DE EXPERIENCIA fóra do corpo. E eu aínda teño que loitar contra estas Demons off. IT WAS LIKE A batalla espiritual. Eu fun todo o camiño para FALAR aos anxos na miña cabeza para eles dicindo que eu era capaz de facer-lo pasado. Para ver o que PPL ARE LIKE que non teñen intención de animais feridos no OLHOS DOS ANIMAIS E COMO eles saben. I significa que podo mal lembrar TODO o día seguinte explica-lo. Pero vin meu ROOMATES SIS no día seguinte e dixo-lle sobre o que aconteceu W / her SIS. Ela parecía como ela non importa. Eu dixen que eu mesmo tiven Demons tentar arranxar-me e fun capaz de vencer-los off W / MY SPIRIT. Eu nunca me sentín tan OVER POWERED B4 NA MIÑA VIDA. ELA DIZ OH SEUS PROBA algo que fixen. Dixo Im a piques de deixar funcionar errands NÓS TLK Máis sobre o tema máis tarde. Well SHE COMESA de volta e nós nunca o fixo. I SAW meu compañeiro de cuarto no día seguinte e ela agiu como nada aconteceu sorrinte e unha nova persoa. I SAW FELICIDADE nela. Eu só pensaba que era raro que eu pasaría por que cando non entender por que. Se ninguén quere ser axudado e ninguén se preocupa ou toma en serio. E eu nunca tivo Anybody ELSES Demons TAKE A conta de min. Eu seriamente sentín como se estivese no INFERNO bíblica. Agora eu non sei se alguén is gonna ler este longo enteiro ONU EDTITED POST ou mesmo chegar Que podo facer. Pero calquera cousa que me pode deixar dentro dun coñecemento lil.

Thx Peace LOVE AND LIGHT
Eu teño respostas, para deamons tratar, mais é unha das miñas funcións. Debe pedir a axuda dunha fonte superior. A unha de contacto é o Sur e dar o apoio e coraxe para facelo despois as nosas batallas, o seu nome é Arcanxo Miguel. Algúns servizos son moito máis fortes do que outros. Algúns nós son capaces de tratar por conta propia. Creo que é de sorprender que viu anxos na súa experiencia. AA Michael está aí para ti. Só sei que nada do que a natureza da súa vida está alí para lle ensinar unha lección. Descubrir que como de tarde estes ataques están benvida con unha forza enorme, unha especie de cego divisar ti mentres ti durmir. Mira que tanto pode ser unha forza a wreckoned con ou completamente vulnerables no noso sono. Aquí están algúns consellos sobre que facer se volta ou outra cousa tenta entrar na súa casa ....

1. Recoñecelo-lo. Let it sei que vostede sabe o seu alí. (iso leva o seu poder de distancia)
2. Agradécelle á súa vez estando alí ea lección que estaba alí para ensinar.
3. Deixe-o saber non é necesario.
4. Diga-lle para sair, pois é necesario máis.

Todo iso debe ser dito na autoridade total sobre a súa casa. Porque é só un visitante.

En continuación, preguntar o Arcanxo Miguel por socorro. Existe un video con unha mensaxe de petición grande para axudar AA de Mikael, un que eu uso con moito afecto. AA Mikael é rápida na súa axuda, por veces, tendo-lhe 1 ou 2 días para tirá-lo completamente. Pero cada caso é diferente.

Aquí está o enlace: Iniciar ás 1:16 para a solicitude, eu recomendo que asistir a cousa toda. Se ten calquera dúbida ou necesidade de ningún outro enlace, todo o que cómpre facer é pedir. Estou aqui para ti tamén
Phoenixflame está offline   Reply With Quote
O seguinte Usuario grazas á PhoenixFlame por esa útil mensaxe:
love333 (07-03-2009)
Old 07-24-2009, 09:01 PM   #7 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18Points: 1,005, Level: 18
Activity: 11%Activity: 11%Activity: 11%

BelievHUman's Avatar

Activity Longevity
5/20 5/20
Today Posts
0/0 sssssss76
Agradecido 68 veces en 40 Posts
BelievHUman is on a distinguished road

Love333,
Podo entender o que sentiu e está pedindo.

Eu fun atacado por entidades psíquicas cando eu era neno, que se manifesta como pallaso Evil rostros nas fiestras durante a noite e unha presenza presaxiaban.

Na época, eu era impotente contra eles e non conte a ninguén, eu aprender máis tarde, eles estaban alí para deleite-se coa enerxía negativa que eu tiña dentro debido á enfermidade.

Máis tarde, aprende que non existe unha protección poderosa de todas as entidades negativas, Love, nada máis.

Orar pode axudar a acougar a psique o suficiente para ter un pensamento racional sobre o que está a suceder, pero a mellor resposta é ver Pure Love para a entidade. O amor vence todo, que é máis que unha declaración.

Tenta ficar en paz, ningunha entidade espiritual pode prexudicalo lo se deixar. Coñecemento é poder e entender o que eles queren (enerxía negativa) permite unha para eliminar esta enerxía a partir do seu ser, eliminando así a fonte de alimento.

Só os meus pensamentos, espero que eles axudan.

Barak Bashad,

Believe
BelievHUman está offline   Reply With Quote
Old 07-27-2009, 11:30 PM   #8 (Permalink)
Membro
Junior Member
Points: 195, Level: 3Points: 195, Level: 3Points: 195, Level: 3

lildiezel513's Avatar

Activity Longevity
0/20 4/20
Today Posts
0/0 sssssss12
lildiezel513 is on a distinguished road

Ok, non son experto, pero a partir de i wat entender do seu explination apresurada é que o seu compañeiro de cuarto tivo unha experiencia da súa mente sensible sentía. Eu mesmo teño moita experiencia cos sentimentos de alguén que está bieng aterrorizadas por "demos" pode proxecto. Pode ser máis doado dicir que hai espíritos agonía traer para si a entender que quizais está creando os demos. Miña nai é esquizofrenia. Parte dos seus delirios son demos, e podo asegurar-vos que o amigo que non está sendo atacado externa, pero internamente pola súa propia inestabilidade ... Moito amor a todos, sexa aterrador. Experimentais moitas cousas sobrenaturais everday que son naturais. A sabedoría non é a posibilidade de ver as cousas que outros non poden, pero a capacidade de ver as cousas para wat eles realmente son ..
lildiezel513 está offline   Reply With Quote
Reply