|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Erityiskysymykset Kaikenlaisia kysymyksiä, jotka liittyvät omaan elämään, henkilökohtaiseen kehitykseen tai tilanteeseen, että haluat saada apua muilta. Lisäksi, voit auttaa ketään ottaa kysymys - yleensä olemme kaikki kokeneet samanlaisia asioita muodossa tai muuta ... |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
New Member
Junior Member
|
hmnn? Demons, energiaHEY EVERYONE THIS IS MY 1ST postitse niin Lots of Love ja valoisia mukava olla Life MATKOJEN W / teitä. SO Tämä tapahtui noin kuukausi sitten. Olin PUHDISTUS huoneeseeni ja Minulla oli ROOMATES YLI PLUS pari PP. No olen alkanut kuulla ääniä KERTOVAT tappaa ja toivon, että hän kuolee. Ja kuten kaikki NEGATIVE kamaa ja selvät pelon tunteen. Yritin mietiskellä Vibes OUT ja pois ja rukoilin ja rukoilin. No se ei lopettaisi SO I Get Out of My Room ja näen yhden tai My ROOMATES istunnossa W / kädet OVER korviaan katseensa ja etäinen. Olen edelleen tunne, kuin minä aion kuolla. I AM pakotti MERKINTÄ tulla ulos suustani Are U OK. Hän sanoo YEA. Minun oli pakko kysyä häneltä 2 kertaa Hän sanoi, että samat. Sitten oli yhtä helvettiä minä olen gonna kysyä häneltä, onko hän suullista käsittelyä ja tunne MITÄ IM tunne. She Said Yeah, ja kerroin hänelle, että olen ollut saada hänen ENERGIA ALL WAY toisessa huoneessa. Rukoilin HÄNEN Over and Over eikä sitä käyttäisi mitään pois. Kysyin häneltä, hän tiesi, miksi hän väittää IDK Tämä on After Me jonkin aikaa. Sanoin U KNOW U hallita niitä UR suurempi kuin DEMONS. He haluavat U, jotka ajattelevat näin. Se ruokkii niitä. Ja saatoin vain Get Out Jumala on rakkaus. Hän on niin GONE hänen silmissään SHE tuijottaa OFF AND IDK juuri ilmestynyt. SO Päätän sen aika mennä nukkumaan. Tuota olen vahvistamisesta ja minä tuntuu siltä Kehoni on vähentynyt Olen OSITTAIN tulossa ulos TOP pääni. EIVÄT YHTEENSÄ OUT OF Kehostapoistumiskokemus. Ja olen edelleen taisteltava demonit pois. Se oli kuin hengellistä taistelua. Menin aina puhut Angels In My Head niille KERTOVAT sain selvinnyt. Näkeväni, mitä PPL ovat kuin WHO dont have aikeista HURT eläimiä eläinten silmiä ja MITEN he tuntevat. Tarkoitan Olen tuskin muistan sen kaikki seuraavana päivänä selittää. Mutta olen nähnyt minun ROOMATES SIS seuraavana päivänä ja kertoi tapahtuneesta W / HER SIS. Hän näytti kuin hän ei välitä. Sanoin, etten ole ollut DEMONS yrittää saada ME ja pystyin voittamaan heidät W / Henkeni. En ole koskaan tuntenut itseäni näin OVER POWERED B4 elämässäni. Hän sanoo OH sen Todennäköisyys JOTAIN tein. She Said IM ABOUT jättää asioille ME TLK siitä enemmän myöhemmin. Hyvin hän tulee takaisin emmekä koskaan tehnyt. Olen nähnyt minun huonetoveri seuraavana päivänä ja SHE toimi kuin mitään ei olisi tapahtunut hymyilee ja uusi henkilö. I Saw onnen HER. Ajattelin vain, että se oli WEIRD että haluan käydä läpi, että kun olen DONT oikein ymmärrä, miksi. Jos kukaan ei halua autettava ja kukaan ei välitä tai ottaa se vakavasti. Ja minulla on koskaan ollut JOKU ELSES DEMONS TAKE minuun. Olen vakavasti tuntui kuin olisin ollut Raamatun helvettiin. NYT i dont know, jos joku on gonna lue tämä Koko pitkä YK-EDTITED POST tai edes minä pyydän. Mutta kaiken minkä voi LET ME IN LIL tietoon.
THX Peace rakkauden ja valon ![]() |
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: hmnn? Demons, energiaEn ehkä lue tämä uudelleen, mutta näyttää siltä, olet huolissaan mitä en vain voi laittaa minun sormi. Osa siitä lähtien sekaisin yhteen (kaikki CAPS) ja osittain, koska uskon sen sisältöä hyppäämiseen.
|
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos lauralane For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#3 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
Re: hmnn? Demons, energiaQuote:
"Bhagavad Gita kuvaa koko henkistä tietä kuin taistelua voimien välillä valon ja pimeyden tietoisuudessa ihmisen. True henkinen rauha ei jonne yksi nielujen passiivisesti-palkinto pitkän vuoden suffereing ja kyyneleitä. On on rauha, vaan on voiton taistelussa hyvin taistellut ja varmuus siitä, että yksi on voitettava. Se ei ole muuri saattaa suojamerkinnöillä noin sulkea pois kauhut elämää, se on vaan sokaiseva valo, karkottaa nämä kauhut huomioon olemattomaksi, evern kuin pimeys on karkotettu huoneessa kun kytkee päälle sähkövalo. Kukaan ei ole koskaan liukui alas taivaasta. polku on kuvattu, vaan, kuten nousu ylös vuoren, joka voi olla vallannut vain jälkeen monia vaikeuksia. On hyvin kuvaileva todellinen nousu tietoisuus siitä, että tapahtuu sielu. " Olet ehkä jo tiedossa tässä, juuri ajattelin samaa. Ole varovainen ja pitää meidät ajan tasalle tietysti teidän polku. Laura
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos LoLo113 For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: hmnn? Demons, energiaYritän lukea tarkasti, mitä ongelmia on, mutta ... menee täysin pois aiheista otsikon, jotkut demonit eivät halajavat varastaa energiaa ihmiseen, ei edes kaikki demonit ovat sen jälkeen samanlaista asioita, ja jokaisella on oma oma käsitys siitä, mitä he haluavat.
|
||
|
|
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Tekninen
Järjestelmänvalvojapolku
|
Re: hmnn? Demons, energiaKuulostaa et antaa mielikuvituksesi ottamaan mieltäsi. Rentoutua, keskittyä todellisuuteen, vapauta itsesi tästä maailmasta, kun se on vaarallinen paikka. Elää elämääsi ja painajaisia menettää valtansa.
|
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
Re: hmnn? Demons, energiaQuote:
1. Tunnustavat sen. Anna sen tiedät sen siellä. (tämä tekee valtaa pois) 2. Kiitos, että sen aika on siellä, ja opetus oli siellä opettaa. 3. Toivottavasti se tietää sitä ei enää tarvita. 4. Kerro se jättää, sillä sitä tarvitaan enää. Kaikki tämä on sanottu täydellinen valta kotiisi. Koska se on vain vierailija. Pyydä Arkkienkeli Mikael apua. On video suuri pyyntö viesti AA Mikael apua, jota voin käyttää paljon vaikuttaa. AA Mikon on nopeaa hän auttaa joskus kun hänelle 1 tai 2 päivää saada se kokonaan pois. Mutta jokainen tapaus on erilainen. Tässä on linkki: Aloita 1:16 pyyntöä, en suosittele katsella koko juttu. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset muita linkkejä, sinun ei tarvitse tehdä, on kysyä. Olen täällä sinua varten myös ![]() |
|||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Phoenixflame For This Useful Post: |
love333 UFO over Suffolk Cathedral: Mahdollinen kuva syntyy - Allnewsweb.com
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: hmnn? Demons, energiaLove333,
En voi ymmärtää, mitä olet kokenut ja pyytävät. Olin hyökkäsivät Psychic Yksiköt, kun olin lapsi, he ilmentyi Evil Clown kasvot ikkunat yöllä ja aavistus läsnäoloa. Tuolloin olin voimaton vastaan ja ei kerro kenellekään, olen oppinut myöhemmin ne olivat siellä juhlia negatiivista energiaa olin kuluessa sairauden vuoksi. Myöhemmin olen oppinut, että on olemassa yksi kaikkien tehokas suoja Negative yhteisöt, rakkaus, ei mitään muuta. Rukoilee voi auttaa rauhoittamaan psyyke riitä on järkevä ajatus siitä, mitä tapahtuu, mutta paras vastaus on visualisoida Pure Love for yhteisö. Rakkaus voittaa kaikki, että on enemmän kuin pelkkä ilmoitus. Yritä olla rauhassa, ei henkinen yksikkö voi vahingoittaa sinua, ellet anna sitä. Tieto on valtaa, ja ymmärtää, mitä he haluavat (negatiivinen energia) mahdollistaa yhden poistaa tämän energiaa niiden, mikä poistaa ravintoa. Juuri ajatuksiani, toivottavasti ne auttavat. Baraka Bashad, Believ |
||
|
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: hmnn? Demons, energiaOk, IM ole mikään asiantuntija, mutta Wat ymmärsin ryntäsi explination on, että huonetoveri oli kokea herkkä mielessä tuntui. Minulla on paljon kokemusta tunteiden joku, joka on bieng terrorisoivat "Demons" voi hanketta. Se voi olla helpompi sanoa, on alkoholijuomien tuo tuska itselle kuin ymmärtää ehkä luot Demons. Äitini on skitsofreeninen. Osa hänen harhaluulot ovat demonien ja voin vakuuttaa teille, että te ystävä ei ole hyökätty ulkoisesti, mutta sisäisesti oman epävakaus ... Paljon rakkautta kaikille, oleskelua maadoitettu. Koemme paljon yliluonnollisia asioita Yksityinen; jotka ovat luonnollisia. Viisaus ei ole kykyä nähdä asioita, toiset eivät, vaan kykyä nähdä asioita wat he todella ovat ..
|
||
|
|
|
![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Energia of Consciousness | James | Avaa Oneness Forums | 16 | 07.25.2009 03:51 |
| Seeing Energia allekirjoitukset Photos | curious1 | Erityiskysymykset | 1 | 04.11.2009 10:30 PM |
| Free tehokas Qi-Gong parantunut | shiva777 | Avaa Oneness Forums | 1 | 10.05.2008 10:24 PM |
| Mind Power Energia Healing Kundalini Kriyas Meditaatio Espanja | Jonas1 | Videot - Laki Nähtävyys | 0 | 09.18.2008 02:41 PM |
| Mind Power Energia Vampires Brain Power Meditaatio EE Pt 2-2 | Jonas1 | Videot - Laki Nähtävyys | 0 | 09.18.2008 01:39 PM |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|