|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Konkrete spørgsmål Enhver form for spørgsmål relateret til dit liv, personlig udvikling eller situation, som du vil have hjælp til fra andre. Også, er du velkommen til at hjælpe nogen, der har et spørgsmål - som regel har vi alle oplevet lignende ting på den ene eller den anden ... |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Nyt medlem
Junior Medlem
|
hmnn? dæmoner, energiHej alle DETTE ER MIN 1ST post så masser af kærlighed og lys og rart at være i Life TRANSPORTER W / jer. SO Dette skete for en måneds tid siden. Jeg skyllede mit værelse, og jeg havde min Roomates OVER PLUS et par PP. GODT jeg begyndte at høre stemmer SIGER KILL hende, og jeg håber, at hun dør. Og ligesom alle negative ting og en overvældende følelse af frygt. Jeg prøvede at meditere DE VIBES UD OG bort, og jeg bad og bad. Nå det ikke vil stoppe Så jeg komme ud af mit værelse, og jeg se en eller MY Roomates MØDET W / hænderne for ørene LOOKING væk og fjern. Jeg er stadig føle sig som jeg er ved at dø. I AM tvinge ORD at komme ud af min mund are u OK. Hun siger ja. Jeg måtte bede hende 2 gange mere, hun sagde det samme. Så jeg var et helvede jeg er gonna spørge hende, om hun er HØRING og føle hvad im følelse. She Said YEAH og jeg fortalte hende, at jeg fik hendes energi hele vejen i den anden stue. Jeg bad FOR HENDES igen og igen og kunne ikke tale noget af det OUT. Jeg spurgte, om hun vidste, hvorfor hun siger IDK DETTE ER EFTER MIG for en stund. I Said U Know U har kontrol over dem UR større end dæmoner. DE VIL U, der mener dette. IT føder dem. Og jeg kunne bare blive OUT Gud er kærlighed. Hun er så gået i hendes øjne HUN ER stirrede OFF og IDK netop gået. Så jeg DECIDE det tid at gå i seng. Jamen jeg er om fastsættelse og jeg føler det som om min krop er skrumpet OG JEG ER HALV som kommer ud af toppen af mit hoved. Ikke et totalt ud af kroppen ERFARING. Og jeg har stadig til at bekæmpe disse dæmoner OFF. Det var som en åndelig kamp. Jeg gik hele vejen til at snakke med englene i hovedet til dem og sagde jeg kunne stille IT PAST. At se, hvad PPL er ligesom WHO dont have intentioner om at HURT DYR i dyrenes øjne, og HVORDAN de kender. Jeg mener jeg kan næsten ikke huske det, næste dag for at forklare det. MEN jeg så min Roomates SIS den næste dag og fortalte hende om hvad der skete W / HER SIS. Hun virkede som om hun ikke rigtig CARE. Jeg sagde, at jeg har selv haft dæmoner forsøge at få mig og jeg kunne at slå dem OFF W / MY SPIRIT. Jeg har aldrig følt så over POWERED B4 i mit liv. Hun siger, OH ITS prob noget jeg DID. She Said IM ved at forlade TIL løbe ærinder WE WILL TLK mere om det senere. Godt, at hun kommer tilbage og vi aldrig gjort. Jeg så min værelseskammerat den næste dag og hun har handlet som der ikke skete noget smilende og et nyt menneske. Jeg så lyksalighed i sit. I Just tænkte, at det var mærkeligt, at jeg ville gå gennem denne NÅR JEG DONT godt forstå. Hvis ingen ønsker at blive hjulpet, og ingen bryder sig eller tager det alvorligt. Og jeg har aldrig haft HVEM SOM HELST elses dæmoner TAGE EN fat i mig. Jeg alvorligt følte jeg var i den bibelske helvede. NU ved jeg ikke om nogen er GONNA læse hele denne lange FN-EDTITED POST eller endda få det, jeg spørger. MEN noget, der kan LAD MIG PÅ EN LIL VIDEN.
THX Peace Love and Light ![]() |
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: hmnn? dæmoner, energiJeg skal måske til at læse igennem dette igen, men det synes du er plaget af noget, jeg kan bare ikke sætte min finger på. En del af det siden rodet sammen (alle CAPS), og dels fordi jeg tror, at dens indhold hoppe.
|
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til lauralane For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#3 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
Re: hmnn? dæmoner, energiCitat:
"The Bhagavad Gita beskriver hele den spirituelle vej som en kamp mellem de kræfter af lys og mørke i Bevidstheden om manden. Sand åndelig fred er ikke en stat, i hvilken man synker passivt-en belønning for mange års suffereing og tårer. Det er den fred, snarere om sejr i en kamp og kæmpede og visheden om, at man har overvundet. Det er ikke en mur anbringes beskyttende omkring en til at lukke de rædsler af livet, det er snarere en blændende lys, bandlyse disse rædsler i ikke-eksistens, evern som mørke er forvist fra et værelse, når man tænder det elektriske lys. Intet menneske har nogensinde gled ned i himlen. Stien er blevet beskrevet, snarere som en opstigning op ad et bjerg, en som kan være erobret kun efter mange strabadser. Det er mest beskrivende for den faktiske bestigning af bevidsthed, der finder sted i det indre menneske. " Du har måske allerede kender dette, troede bare jeg gerne dele. Vær forsigtig og holde os opdateret naturligvis på din vej. Laura
|
|
| Følgende bruger Says Tak til LoLo113 For This Useful Post: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: hmnn? dæmoner, energiJeg kæmper for at læse, hvad dit problem er, men ... går rent ud af de emner, titel, nogle Demons ikke higer efter at stjæle energi fra mennesker, ikke engang alle dæmoner er efter den samme slags ting, og hver har deres egen idé om, hvad de ønsker.
|
||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Teknisk
Admin
|
Re: hmnn? dæmoner, energiLyder som om du giver din fantasi til at overtage dit sind. Slap af, fokus på virkeligheden, gøre dig fri af denne verden, mens det er et farligt sted at være. Leve dit liv og mareridt vil miste deres magt.
|
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||
|
Medlem
Medlem
|
Re: hmnn? dæmoner, energiCitat:
1. Erkende det. Lad det kender du kender dets der. (det tager sin magt væk) 2. Tak, fordi det for sin tid at være der, og den lektie, det var der for at undervise. 3. Lad det ved, at det ikke længere er nødvendige. 4. Fortæl det til at forlade, for det er nødvendigt ikke længere. Alt dette skal siges i ytre myndighed over dit hjem. Fordi det er kun en besøgende. Derefter spørger Ærkeenglen Michael om hjælp. Der er en video med en stor anmodning besked til AA Mikael's hjælp, en som jeg bruger med stor indflydelse. AA Mikael's er hurtig i sin hjælp til tider tage ham 1 eller 2 dage for at få den helt ud. Men hver sag er forskellig. Her er linket: Start på 1:16 for anmodningen, kan jeg anbefale at du ser det hele. Hvis du har spørgsmål eller brug for nogen andre links, alt hvad du skal gøre er at spørge. Jeg er her for dig ![]() |
|||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Phoenixflame For This Useful Post: |
love333 (07-03-2009)
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: hmnn? dæmoner, energiLove333,
Jeg kan forstå, hvad du oplevede og spørger. Jeg blev angrebet af psykiske Virksomheder, da jeg var barn, de manifesterer sig som Evil klovn ansigter i vinduerne om natten og en anelse tilstedeværelse. På det tidspunkt var jeg magtesløs over for dem, og ikke fortælle nogen, lærte jeg senere at de var der for at spise af den negative energi, jeg havde på grund af sygdom. Senere lærte jeg, at der er en almægtig beskyttelse fra negative enheder, Love, intet andet. Bedende kan hjælpe med ro psyke nok til at have en rationel tanke om, hvad der sker, men det bedste svar er at visualisere ren kærlighed for virksomheden. Kærlighed overvinder alt, der er mere end blot en erklæring. Prøv at være i fred, ingen Åndelig enhed kan skade dig, hvis du lader det. Viden er magt, og forstå, hvad de ønsker (negativ energi) gør det muligt at fjerne denne energi fra deres væsen, og dermed fjerne den fødekilde. Bare mine tanker, håber de hjælper. Baraka Bashad, Believ |
||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Medlem
|
Re: hmnn? dæmoner, energiOk, im ikke ekspert, men fra wat Jeg forstår din styrtede explination er, at din roommate havde en oplevelse, at dine følsomme sind følte. Jeg har selv en masse erfaring med de følelser en person, der er bieng terroriseres af "dæmoner", kan projektet. Det kan være nemmere at sige, at der er spiritus bringer angst for sig selv end at indse, måske du opretter dæmoner. Min mor er skizofren. En del af hendes vrangforestillinger er dæmoner, og jeg kan forsikre dig, at du ven er ikke at blive angrebet eksternt, men internt af hendes egen ustabilitet ... Meget kærlighed til alle, ophold jordforbindelse. Vi oplever mange overnaturlige ting everday, der er naturlige. Visdom er ikke evnen til at se ting, andre kan ikke, men evnen til at se tingene til wat de virkelig er ..
|
||
|
|
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| The Energy of Consciousness | James | Åbn Oneness Forums | 16 | 07-25-2009 03:51 |
| Se Energi Underskrifter i foto | curious1 | Konkrete spørgsmål | 1 | 04-11-2009 10:30 |
| Gratis kraftfulde qi-gong healing | shiva777 | Åbn Oneness Forums | 1 | 10-05-2008 10:24 |
| Mind Power Energy Healing Kundalini Kriyas Meditation Spanien | Jonas1 | Videoer - lov af Attraction | 0 | 09-18-2008 02:41 |
| Mind Power Energy Vampires Brain Power Meditation EE Pt 2-2 | Jonas1 | Videoer - lov af Attraction | 0 | 09-18-2008 01:39 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|