|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Preguntes específiques Qualsevol tipus de preguntes relacionades amb la seva vida, el desenvolupament personal o la situació que desitja rebre ajuda amb els altres. També, si us plau fóssiu lliure per ajudar a qualsevol que tingui una pregunta - en general que tots hem viscut coses similars en una forma o altra ... |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Nous Estats membres
Falange
|
hmnn? els dimonis, de l'energiaHEY TOTS AQUESTA ÉS LA MEVA 1er Post pel que molts d'amor i llum i agradable d'estar en la vida VIATGES W / vostès. PER EL QUE AQUESTA va passar prop d'un mes fins O AGO. Jo estava netejant la meva habitació i jo tenia la meva Roomates OVER i un parell de PP. Així que vaig començar a escoltar veus Dient matar-la i I HOPE DIES SHE. I com a coses de totes negatives i un sentiment de por. I Tried MEDITAR LA SORTIDA VIBES I FORA I jo resava i resava. Bé, WOULDN'T parada així que em fora de la meva habitació i veig a un o MI Roomates SESSIÓ W / les mans sobre les orelles mirant a un altre costat i distant. Jo encara estic sentint que vaig a morir. I AM forçant les paraules a sortir de la meva boca són U acord. ELLA DIU Yea. Vaig haver de demanar HER 2 més vegades va dir el mateix. Després em HELL però vaig a preguntar-li si ella és sentir i sentir el que de MI SENTIR. She Said Yeah i jo li vaig dir que jo estava obtenint la seva energia tot el camí a l'altra habitació. Jo estava pregant per una i altra vegada i no podia parlar cap d'IT OUT. Li vaig preguntar si sabia per què DIU IDK Això ha estat darrere de mi una estona. I SAID U KNOW U control sobre les mateixes UR BIGGER que els dimonis. VOLEN U a sentir això. IT alimenta. I jo només podia GET OUT DÉU ÉS AMOR. SHE IS SO GONE en els ulls, mira fixament OFF I IDK acaba de passar. Així que decideixo la seva hora d'anar al llit. Bé que estic, que estableix i em sento com si el meu cos es comprimeix I ESTIC MOLT SEMI per la part superior del meu cap. NO ÉS UN TOTAL D'EXPERIÈNCIA FORA DEL COS. I encara han de lluitar aquests dimonis OFF. Era com una batalla espiritual. Em va recórrer tot el camí a parlar als àngels al cap per a ells dient que vaig poder fer-lo més enllà. A veure el que PPL SÓN COM OMS Dont tenen intencions DANY ALS ANIMALS EN ELS ULLS D'ANIMALS I com saben. Vull dir que prou feines recordo tot el dia següent per presentar-la a. Però vaig veure MI Roomates SIS al dia següent i li va dir que el que va passar W / HER SIS. Semblava com ella no li importava. Em va dir que jo mateix he tingut els dimonis intenten per mi i vaig ser capaç de vèncer OFF W / El meu Esperit. Mai no he sentit això, durant POWERED B4 EN MI VIDA. ELLA DIU LA SEVA OH PROB una cosa que jo vaig fer. SHE va dir Im a punt de sortir a fer encàrrecs WE WILL TLK més sobre això. Bé, ella torna i mai no ho vam fer. Vaig veure la meva ROOMATE al dia següent i ella va actuar com si res somrient i una nova persona. I SAW felicitat en el seu. Vaig pensar que era estrany que jo aniria a través d'aquest WHEN I dont QUITE entendre per què. Si ningú vol ser ajudat però no, ONE CARES pren seriosament. I mai he tingut a ningú elses Demons TAKE A va apoderar de mi. Tinc serioses sentia com si estigués a l'infern bíblic. Ara no sé si algú IS GONNA llegir aquest al llarg de tota l'ONU EDTITED càrrec o fins i tot aconseguir el que estic demanant. Però tot el que pot deixar-me en en el coneixement LIL.
THX PAU AMOR I DE LLUM ![]() |
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: hmnn? els dimonis, de l'energia06.15.2009, 05:18 PM
|
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a lauralane per aquest missatge: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#3 (Permalink) | |||
|
Membres
Senior Member
|
THX PAU AMOR I DE LLUMCita:
És possible que ja han conegut això, només vaig pensar en compartir. Aneu amb compte i mantenir actualitzats, per descomptat, en el seu camí. 06.16.2009, 03:57 Laura
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a LoLo113 per aquest missatge: |
love333 (06-15-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Estic lluitant per llegir exactament quin és el teu problema, però ... van purament fora del títol dels temes, alguns dimonis es anhelen per robar l'energia dels éssers humans, ni tan sols després de tots els dimonis són el mateix tipus de coses, i cada un té el seu pròpia idea del que volen.06.18.2009, 07:39
|
||
|
|
|
|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Tècnica
Admin
|
Sembla que estàs permetent a la seva imaginació per fer-se càrrec de la seva ment. Relaxar-se, centrar-se en la realitat, alliberar-se d'aquest món, és un lloc perillós per a ser. Viu la teva vida i els malsons perdran el seu poder.07.02.2009, 10:55 PM
|
||
|
|
|
|
|
#6 (Permalink) | |||
|
Membres
Membres
|
THX PAU AMOR I DE LLUMCita:
2. Gràcies pel seu temps d'estar allà, i la lliçó que estava allà per ensenyar. 3. Fer-li saber que ja no és necessari. 4. Digues-li que surti, ja que no es necessita més temps. Tot això ha de ser dit en l'autoritat absoluta sobre la seva llar. Com que és només un usuari. Després, Demaneu a l'Arcàngel Miquel per demanar ajuda. Hi ha un vídeo amb un missatge de sol.licitud de gran ajuda AA Mikael, un que jo faig servir amb molt d'afecte. AA de Mikael és ràpid en la seva ajuda, a vegades de portar 1 o 2 dies per treure'l del tot. Però cada cas és diferent. Aquí està l'enllaç: YouTube - Com alliberar una entitat negativa de ... 07.24.2009, 09:01 PM ![]() |
|||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a phoenixflame per aquest missatge: |
love333 (07-03-2009)
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Love333,Puc entendre el que va experimentar i estan demanant.
Vaig ser atacat per entitats psíquiques quan jo era un nen, es manifesta com a pallasso Evil cares a les finestres a la nit i una presència pressentiment. En aquell moment jo era impotent contra ells i no li diguis a ningú, vaig saber més tard que hi eren per a la festa de l'energia negativa que tenia dins, a causa de la malaltia. Més tard, vaig saber que hi ha una protecció poderosa de totes les entitats negatives, amor, res més. Pregar pot ajudar a calmar la psique prou com per tenir un pensament racional en el que està passant, però la millor resposta és visualitzar pur amor a l'entitat. L'amor tot el que és més que només una declaració. Intenta estar en pau, no hi ha cap entitat espiritual pot fer mal a menys que els ho permets. El coneixement és poder i la comprensió del que volen (energia negativa) permet eliminar aquesta energia a partir del seu ésser, eliminant així la font d'aliment. Només els meus pensaments, espero que d'ajuda. 07.27.2009, 11:30 PM Baraka Bash, Believe |
||
|
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Ok, sóc cap expert, sinó d'entendre wat i de la seva explination va córrer és que el seu company d'habitació tenia una experiència del seu esperit sensible sent. Jo mateix tinc un munt d'experiència amb els sentiments d'algú que és bieng terroritzats pels "dimonis" pot projectar. Pot ser més fàcil dir que hi ha esperits portar agonia a si mateix per adonar-se que potser s'està creant els dimonis. La meva mare és un esquizofrènic. Part de les seves idees delirants són els dimonis, i puc assegurar-li que vostè amic no està sent atacat externament, sinó internament per la seva pròpia inestabilitat ... Molt d'amor per a tots, estar connectat a terra. Experimentem moltes coses sobrenaturals quotidiana que són naturals. La saviesa no és la capacitat de veure coses que altres no, però la capacitat de veure les coses per Wat són realment ..Sòlids platònics
|
||
|
|
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| L'Energia de la Consciència | James | Obrir la Unitat Fòrums | 16 | 07/25/2009 03:51 |
| Veure energia Signatures en Fotos | curious1 | Preguntes específiques | 1 | 04/11/2009 10:30 PM |
| Qi-gong Lliure poderosos de curació | shiva777 | Obrir la Unitat Fòrums | 1 | 10/05/2008 10:24 PM |
| Mind Power Energy Healing Meditació Kundalini Kriya Espanya | Jonas1 | Videos - Llei de la Atracció | 0 | 09/18/2008 02:41 PM |
| Mind Power Energy Vampires Brain Power Meditació EE Pt 2/2 | Jonas1 | Videos - Llei de la Atracció | 0 | 09/18/2008 01:39 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|