- Laki Nähtävyys voidaan helpottaa Autismi!
- Hanki 7 ilmaisia oppitunteja @ Opi lain Nähtävyys From opettajat Featured The Secret
Oppivat käyttämään lain Nähtävyys voittaa henkilökohtaista haasteita. Se työntekijä ajaksi we, kun hain tämän universaalin lain aikana olen epätoivoinen, kun lapseni oli diagnosoitu Autism.
Miten käytin lain Nähtävyys Jos päätän epätoivon jälkeen Lapseni diagnosoitiin Autismi
Hei, nimeni on Jennifer Graham ja ensimmäistä kertaa pitkään aikaan, voin rehellisesti sanoa, että olen käsittää kaikki elämäni! It wasnt aina, että vaikka tie. Kävin läpi pitkä, kivulias ja yksinäinen matkan päästä, missä olen nyt. Jaan tarinani, koska toivon, että se innostaa sinua ei vain yli tulla teidän suurimpia haasteita, mutta myös nähdä lahjoja he tuovat. Oppiminen tehdä tämä on parasta, mitä olen koskaan tehnyt itselleni ja perheelleni.
Tässä osa minun hengellinen herääminen alkoi kehittyä pian sen jälkeen, mieheni ja minä tuli vanhemmille. Olimme niin ylpeitä, että tämä kaunis lapsi, joka oli niin täynnä elämää. Iän kaksi, meidän vauva voi lukea ääneen, presidenttejä ja kohta ja nimen valtioiden kartalla.
Sitten yhtäkkiä yhden päivän kolmivuotiaana, meidän rakas lapsi ei enää täydellinen sanat Äiti tai isä ja alkoi slurring sanoen. Päälle, että olemme alkaneet saada puheluita esikoulusta kertoo meille, että meidän lapsi on, joilla on käyttäytymisongelmia. Tuona aikana olen myös huomannut, että lapsi oli tekemässä asioita, että olen didnt ymmärtää. Meidän lastenlääkäri oli sympaattinen, mutta kertoi, että koulun alueella ei, että testausta. Kun menimme koulun piirin meidän käskettiin mennä takaisin lastenlääkäri.
Olen tuhoutui, ja niin paljon tuskaa ei tiedä mitä vikaa lapsi tai jos he saavat apua. En tiennyt muita vanhempia, jotka kärsivät mitä olin menossa läpi. Tunsin itseni niin yksin. Paras tapa En voi kuvailla sitä on kuin suuri kriisi, mutta ei 911. Samaan aikaan, minun lapsen käyttäytymistä tuli arvaamaton koulussa.
Meidän myöhemmin meni psykologi, joka kertoi meille, että meidän lapsi oli ADHD. Olen vastustanut käyttää lääkkeitä pitkään, mutta lopulta antoi periksi, koska käyttäytymisen ongelmat vain pahenevat, ja tunsin tuli turvallisuuskysymys. Lääkehoito wasnt tehokas joten yritimme toinen sitten toinen ja vielä ei ole tuloksia. Tähän mennessä useat opettajat kertoivat minulle, että lapsen käytös oli niin outoa, että heidän mielestään lapseni oli paljon vakavampi ongelma kuin ADHD.
Edelleen monimutkaistaa asioita, minun tehtäväni televisiouutisten toimittaja on nyt entistä vaativampia kuin koskaan. Olen ollut nyt töissä noin kuusitoista tuntia päivässä. Kaikki tämä aiheutti minulle valtavan määrän stressiä. Halusin lopettaa työni, mutta päätti lykätä, koska olin huolissani rahaa, sillä mieheni ja minä olimme tottuneet on kaksi tuloja.
Tunsin niin loukkuun minun työllisyystilannetta. Mikä vaivasi minua eniten oli, että minulla oli ylivoimainen tunne, että elämäni oli täysin käsiin muut. Joku muu päättää, kun olen työskennellyt, kuinka kauan olen työskennellyt tai jos voisin ottaa kaivatun vapaapäivän. Olen vihdoin päässyt hajoamispisteeseen ja oli antaa työn mennä.
Kytkeminen Point
Onneksi tällä kertaa minun lapsen käyttäytyminen vakiintui niin helposti everyones koskee. Mutta nyt oli edessä risteys on urani. Tiesin, että halusin jatkaa työskentelyä televisiossa, mutta olen myös tiennyt, että olen didnt haluavat työskennellä jonkun toisen kerran. I wasn't aivan varma, miten sovittaa yhteen nämä kaksi.
ThenI alkoi vähitellen ymmärtää, että olen valvoa, mitä tapahtuu minun life.This vei minut tuskallisen tajuamaan, että olen didnt arvo itseäni ja ympäröi itse (tiedostamattaan) töissä ihmisiä, jotka tukivat käsitykseni (sisäinen pelko arvottomuuden) itsestäni.
Miten aloin käyttää lain Nähtävyys In My Life
Aloin tehdä tarkasti, miten tein (houkutellut) tilannetta, vaikka olin compeletly tiennyt, että olin tekemässä tämän vuoden aikana. En heti alkanut kiinnittää tarkkaa huomiota ajatuksiani ja keskeiset beliefs.I myös seurata huolellisesti, mitä (ja kuka) olin houkuttelemalla elämääni. Olin todella alkaa arvostaa ja ymmärtää valta lain vetovoima.
Aloitin lukemisen joka kirjaa en löytänyt aiheesta. Tämä sai minut elokuvan Secret ja kirja Science rikastumisen ja SGR ohjelma.
Nämä ovat varoja, jotka opetti minut todella keskittyä ja houkutella mitä minä tahdon elämääni. Olen oppinut yhteyttä Korkeampi itse ja kerrottiin, että suuri mahdollisuus on tulossa minun tapani. Muutamaa päivää myöhemmin, kollegani kutsui minut luokseen käynnissä videon tuotantoyhtiö.
Nyt olen vielä enemmän mahdollisuuksia kuin koskaan! Käytän lain Nähtävyys auttavat sinua asiakkaita. Suurin menestys, vaikka tämä ohjelma on auttaa lastani.
Pian sen jälkeen kun liityin tuotantoyhtiö, minä aloin puhelut koulun uudelleen. Olin sanotaan, että lapseni oli käyttäytyy oudosti, ei vuorovaikutuksessa myös muiden opiskelijoiden ja ehkä didnt kuuluvat yleisessä koulutuksessa. Joten taas aloin etsiä joku, joka voisi auttaa minua auttamaan lastani.
Oppimista Kivulias Ajankohtaista Lapseni
Lopuksi, kun vuotta on siirtyminen lääkärin lääkäriin, minulle sanottiin, että lapseni on Aspergers oireyhtymä, joka on eräänlainen autismi. Koska tuhoisa, että uutinen oli, osa minua oli helpottunut, koska ajattelin, että ehkä nyt saisin lapseni asianmukaista hoitoa. Surullista kyllä, että wasnt asia ja silti kukaan voisi kertoa minulle, kuinka käsitellä käyttäytymistieteellisen kysymyksiä.
Joka kerta Otin puhelimen vastaanottamaan puhelun koulusta, se oli kuin venäläisen ruletin pelaamiseen. Joskus ne vaativat hyviä uutisia saavutukset minun toinen lapsi. Muina aikoina he Soittaminen hirvittävä uutisia lapseni kanssa Aspbergers.
Olen alkanut saada hyvin masentunut ja tiesi minun täytyi tehdä jotain, koska jälleen kerran, olin jolloin jotain ulkopuolella itse hallita elämääni. Ajattelin jos lain Nähtävyys voisi työskennellä yrityksissä se voi auttaa oman elämän kanssa. Tutkimalla SGR ohjelmoida kuulin muiden yleisten lakien, kuten lain Polarity joka pohjimmiltaan sanoo, että jos tilannetta voidaan pitää erittäin huono, niin siellä on jotain erittäin hyvää siitä. Tämä sallisi minun nähdä rakkauden ja kauneuden matkaani.
Olen huomannut, että vaikka pääasiallinen ja opettajat olivat kertoneet minulle kaiken vuosien aikana, että oli hyvin vaikea kuulla, voisin kertoa siitä näyttää heidän kasvonsa ja sävyt äänensä, että he todella välitä minun lapseni ja minä avoimesti ilmaissut kiitokset heille. Otin aikaa todella istua ja pohtia kaikkien positiivista energiaa Sain. Toisin sanoen, olen muuttanut niin minä näin ollen sitten minun tilanteessa alkoi muuttuu.
Lähes välittömästi, muut hoitaa ihmisiä koulussa jota en ollut koskaan ylittänyt polkuja, ennen kuin tuli elämääni ja kertoi ohjelmista erityisesti lapsille kuin lapseni. En heti aloin lapseni tarvittavaa apua ja muutaman kuukauden kuluttua, lapseni oli tehdä suuri edistysaskel. Vaikka opettajat olivat huomaamatta, että oma lapsi käyttäytyy paljon paremmin, muut oppilaat olivat edelleen säilyttää niiden etäisyys. Lounaalla, luokkatoverit voisi puhua keskenään, mutta eivät kuulu minun lapseni. Että kun päätin opettaa lastani miten käyttää lain vetovoima.
Oma Childs hämmästyttäviä tuloksia käytön jälkeen lailla houkutteleva ensimmäistä kertaa
Sinä yönä, juuri ennen bed aikaan, olin lapseni havainnollistaa, mitä se näyttää ja tuntuu ympärilleen muiden lasten kanssa, kaikki nauravat ja puhuvat ja hauskaa. Puhuin lapseni kautta koko visualisoinnin ja saatoin nähdä minun lapsen innolla. Nyt mielessä et tein tämän kertomatta lapseni noin lain Nähtävyys tai miksi teemme visualisointi, koska olen tajunnut Sun täytyy tehdä tämä monta yötä ennen kuin olemme nähneet mitään tuloksia, ja I didnt haluan lapseni pettymään. Jälkeen kaikki opiskelijat olivat pitäneet etäisyys lapseni jo jonkin aikaa, koska ne vain didnt ymmärtää behavior.I tajunnut se saattaa kestää jonkin aikaa muuttaa tätä tilannetta.
No, seuraavana päivänä, kun lapseni sai koulusta kotiin, minä epätarkkaa kysyi, miten lounas meni. Yllätyksekseni minun lapsen silmät syttyivät kuin lapseni sanoi, se oli mahtavaa! My best friend tallennettu paikka minulle lounaan ääreen ja sain istua Kaikki muut ystävät! Kysyin mitä ystävät ja lapseni sanoi, että koska luokka käyttäytyi niin hyvin, että päivä, opettaja sanoi, että he voivat syödä lounasta tahansa luokan palkkaluokassaan. Niin lapsille, että pyydetään lapseni istumaan heidän kanssaan olivat ystäviä ja luokkatoverit edellisiltä vuosilta olivat joko tietämättömiä tai didnt Muista lapsen käyttäytymisen kysymyksiä. Niin ne, lapseni oli vielä cool!
Yritimme visualisoinnin käyttää muita öitä samanlaisia tuloksia seuraavana päivänä! Vain näissä instanceschildren, jotka olivat aiemmin jättänyt lapseni olivat nyt tavoittaa lapseni!
My Life Today
Lapseni juuri valmiiksi kesän koulun ja opettajat sanovat minulle, että ei ole ollut mitään käyttäytymisongelmia tämän istunnon aikana. Lapseni on myös saada uusia ystäviä ja on erittäin hyödyllistä ympäri luokkahuoneessa.
Sikäli kuin urani kannalta, olen nyt työskennellyt tv jälleen, mutta tällä kertaa sen omasta ehdoin. IM kumppani videoiden tuotantoyhtiö. Valmistamme kaiken dokumentteja ja PSA on interaktiivinen DVD. Tämä antaa minulle mahdollisuuden tehdä puheääni ja ilman työtä.
Parasta on minulla on vapaus tehdä vain hankkeita, jotka hyödyttävät yhteisöä kuten tuottavat opetus videoita aiheista kuten tulevina lasten lihavuuden ja asunnottomuutta.
Opi, miten houkutella Everything You Want!
Id haluan auttaa tuomaan saman myönteisiä muutoksia elämääsi, että Im tuomista minun. IM kiinnostunut kuulemaan ihmisiltä, jotka ovat kiinnostuneita hyödyntämällä omaa valta auttaa itseään ja muita. Haluan teidän tietävän, että sinulla ei ole sinun täytyy vain istua kädet ristissä ja hyväksy olosuhteissa, jos et pidä niistä. Olet valvoa, mitä tapahtuu elämässäsi!
INNOITUKSENSA
Asenne on kaiken, kun on kyse lain vetovoima. Että miksi se niin tärkeää pitää energian positiivinen tärinä aina. Alla on video, joka auttaa minua pysyä sopusoinnussa lainsäädännön maailmankaikkeuden.
Kaikki on yksi
Wombat tarjoaa paljon neuvoja siitä, miten voimme elää yhdessä tässä maailmassa!
Oprah Rhonda Byrne salaisuus PrimeTime insprational Ellen lain vetovoima Bob Proctor Jack Canfield Joe Vitale James ray-lain Firma on ajatus, että on yleinen New Age ja uusia näkökulmia filosofiaa. Se katsoi puolestaan koskaan paneutua negatiivinen, sillä metafyysinen periaate elämän on kirjattu lain vetovoima: saat mitä ajatella, ajatuksesi määrittää oman kohtalonsa.
Dick Sutphen toteaa, että lain Nähtävyys todetaan, pähkinänkuoressa, on kuin houkuttelee päin.
Kirjat on kirjoittanut aiheesta Michael Losier, Jerry ja Esther Hicks, Penny Jordan, Sheryl Woods, Robert Anthony, Kristi Gold, Liz Gerstein, David Hooper, Sandra Anne Taylor, Ernest Holmes, William Walker Atkinson, Norman Vincent Peale, Robert Collier, Israel Regardie, Anastasia Kile, Mark Allen, Bob Proctor, Joe Vitale, Dr. Wilfredo Chevere, ja Lynn Grabhorn.
Yksi web-sivusto tarjoaa yhteyksiä yritysten, hengellinen, ja elämä autoja, jotka ovat lain Nähtävyys näkökulma.
Esther Hicks, ammatillinen kanava on yksi tunnetuimmista [muokkaa] kannattajien aiheesta. Hänen Web-sivustossa kuvataan sitä tehokkain oikeuden maailmankaikkeudessa.
Maaliskuussa 2006 elokuvan The Secret perusteella, ja selitetään, lain Nähtävyys, lähetettiin Internetin välityksellä. Larry King, Ellen DeGeneres ja Oprah Winfrey on kirjattu näyttää perustuvan elokuvan. Kirja perustuva elokuva on hiljattain julkaistu.
Michael Beckwith käsitellään Secret elokuvan ja selittää, miksi se ei ole kyse pelkästään positiivinen ajattelu
lain vetovoima
lainsäädännön vetovoima
lain vetovoima
oikeuden vetovoima Abraham
laki vetovoima Movie
lainsäädännön vetovoima Movie
liikesalaisuus vetovoima
lainsäädännön vetovoima
liikesalaisuus vetovoima
yleisen lain vetovoima
yleisen lainsäädännön vetovoima
Abraham Hicks lain vetovoima
Abrahams lain vetovoima
sovelletaan lain vetovoima
uskoa ja lain vetovoima
Bob Proctor lain vetovoima
kirjoja lain vetovoima
kristinuskon ja lain vetovoima
ei lain vetovoima työn
Emerald tabletti lain vetovoima
Frank polancic lain vetovoima
Jumalan ja lain vetovoima
historia lain vetovoima
miten soveltaa lakia vetovoima
kuinka vedota lain vetovoima
miten käyttää lain vetovoima
lainsäädäntöä vetovoima kumppaniksi
oikeuden vetovoima vakuutuksia
oikeuden vetovoima ja salaisen
laki vetovoima artikkelit
laki vetovoima Audio
laki vetovoima audio-kirja
laki vetovoima bible
lakia vetovoima blogi
oikeuden vetovoima Bob
lain vetovoima Kirja
laki vetovoima kirjat
lainsäädäntöä vetovoima CD
oikeuden vetovoima Christian
lakia vetovoima kristinuskon
lain vetovoima luokat
lakia vetovoima linja
laki vetovoima coaching
lakia vetovoima com
lain vetovoima kritiikkiä
laki vetovoima haluavat
laki vetovoima dating
laki vetovoima päivä
lain vetovoima määritelmä
laki vetovoima keskustelu
lainsäädäntöä vetovoima dokumentti
lain vetovoima Lataa
oikeuden vetovoima DVD
oikeuden vetovoima eBook
laki vetovoima ebooks
oikeuden vetovoima Einstein
laki vetovoima energia
oikeuden vetovoima Esther Hicks
laki vetovoima harjoituksia
lain vetovoima vääriä
lain vetovoima elokuva
lainsäädännössä vetovoima yritysten
laki vetovoima foorumi
laki vetovoima foorumit
laki vetovoima ilmaiseksi
laki vetovoima Jumalan
lain vetovoima Group
laki vetovoima ryhmien
oikeuden vetovoima Hicks
lain vetovoima historia
laki vetovoima miten
oikeuden vetovoima hypnoosi
oikeuden vetovoima info
oikeuden vetovoima info fi
oikeuden vetovoima Jerry Hicks
lainsäädäntöä vetovoima arpajaisten
laki vetovoima Love
lainsäädäntöä vetovoima tehdään yksinkertaisella
lainsäädäntöä vetovoima manifesti
laki vetovoima meditaatio
lain vetovoima kokousten
Laki Nähtävyys Meetups
oikeuden vetovoima Michael
lakia vetovoima rahaa
oikeuden vetovoima mp3
lain puoleensa steroidit
oikeuden vetovoima pdf
oikeuden vetovoima fysiikan
oikeuden vetovoima podcast
lain vetovoima todiste
laki vetovoima quantum
oikeuden vetovoima kvanttifysiikan
lainsäädäntöä vetovoima quote
laki vetovoima lainausmerkit
lain vetovoima todellisen
lain vetovoima suhteen
laki vetovoima suhteet
lainsäädännön vetovoima uudelleen
lain vetovoima tieteen
lain vetovoima menestys
lainsäädäntöä vetovoima vinkkejä
lain vetovoima työkalut
oikeuden vetovoima torrent
laki vetovoima koulutus
oikeuden vetovoima Training Center
laki vetovoima tärinän
oikeuden vetovoima video
laki vetovoima paino
oikeuden vetovoima laihtuminen
oikeuden vetovoima Wiki
lainsäädäntöä vetovoima Wikipedia
laki vetovoima työn
oikeuden vetovoima toimii
lakia vetovoima laskentataulukoiden
laki vetovoima työpaja
laki vetovoima työpajat
laki nähtävyyksiä
lain gravitaatio vetovoima
lain magneettinen vetovoima
lain myönteisiä vetovoima
lainsäädännön vetovoima Abraham
lainsäädännön vetovoima Kirja
lainsäädännön vetovoima valettu
lainsäädännön vetovoima DVD
lainsäädännön vetovoima Hicks
lainsäädännön vetovoima lainausmerkit
lainsäädännön vetovoima uudelleen
lainsäädännön vetovoima soundtrack
lainsäädännön vetovoima perävaunun
lainsäädännön nähtävyyksiä
Losier lain vetovoima
newtonin lain painovoiman vetovoima
voimakas ilmenemismuotoja ja lain vetovoima
kvanttifysiikan ja lain vetovoima
salassa ja lain vetovoima
salaisuus dvd lainsäädännössä vetovoima
liikesalaisuus vetovoima video
(salainen lait vetovoima)
salaisuus elokuva lain vetovoima
José SILVA
Silva ultramind
holosync
holosync käyttäjät
iyanla Vanzant
Wayne Dyer
dr Wayne Dyer
hengellisyyden
henkisyyttä ja lain vetovoima
meditaatiosta
kuinka mietiskellään
metafysiikassa
metafyysisiin
salaista
puolesta Joe Vitalen
James ray
SGR ohjelmoida
tiede rikastumisen
(Bob Proctor)
(Jack Canfield)
(Michael Beckwith)
Aabrahamille
(Esther Hicks)
Osta DVD salassa, jos
DVD Oprah Rhonda salaisuus
DVD Esther maalainen salaisuus
Byrne DVD salaisuus
DVD alkuperäinen salainen versio
Nähtävyys dvd lainsäädännössä salaisuus
dokumentti DVD salaisuus
salainen DVD Review
DVD alkuperäinen salaisuus
DVD salainen universe
(Oprah) salainen winfreys
Oprah salainen video
Episode Oprah salaisuus
osoitteesta Oprah salaisuus
Get Oprah muut pr salaisuus
Oprah salainen Torrent
Oprah salainen Winfrey
Oprah salainen Näytä Winfrey
DVD Oprah Rhonda salaisuus
Lataa Oprah salainen torrent
kuten Oprah salassa pidettävä
Michael Beckwith
Dr Michael Beckwith
Rev Michael Beckwith
Rev Dr Michael Beckwith
Michael Bernard Beckwith
Rev Michael Benard Beckwith
Tohtori Michael Benard Beckwith
Rev DR Michael Benard Beckwith
salaista
salaisuutta
salaisuudet
uskomatonta salainen evankeliumi
Jumalan salaisuudet Ya Ya sisaruuden
Lataa salaisuus
Harry Potter ja salaisuuksien kammio
salaisessa
Nancy Drew salaisuus vanhan kellon
Nancy Drew salaisuus varjo Ranch
salaisen elämään vapaamuurarit
salaisuus aikojen
salaisuus vanhan kellon
salaisuus Scarlet käden
salaisuudet kuolleiden
lumi kukka ja salainen ihailija
Kaikki American Rejects Dirty Little Secret
suurin salaisuus
suuri salaisuus
suurin salaisuus
Ritarit Temppeliherrain
urkkija
salainen kirja
salainen koodi
Salainen oppi
salaista Garden
salainen sydämen
salaista historia
salaista kieli synttärit
The Secret Life of mehiläisten
The Secret Life of mehiläisten Yhteenveto
The Secret Life of Walter mitty
salaisia koneiden
salainen elokuva
salaisuus elämän
salaisuus NiMH
salaisuus varjo Ranch
salaisessa paikassa
salaisen koulujen
tiedustelupalvelut
salainen sharer
salaseuraan
salaiset opetukset kaikenikäisille
Salainen sota
Salainen maailma Alex Mack
Omituisin salaisuus
kolmas salaisuus
maailman suurin valtiovarainministeriön terveyden salaisuuksia
Victoria salaisuus
Mikä on salaisuus
Takaisin Secret Garden
DNA-elämän salaisuus
Inuyasha salaisuus kirottu naamio
Nancy Drew salaisuus Scarlet käden
Nancy Drew salaisuus vanhan kellon
jolla on salaisuus ilon
Salainen historia luottokortti
Salainen historia Mongolit
Secret Life of aivojen
salaisuus Andien
Secret of the Silver korvakoru
salaisuus miekka
Secret Weapons of Luftwaffe
salaisuudet Alchemist Dar
Snowflower ja salainen ihailija
Joulun salaisuus
sata salaisuus aistit
salaisuus Bob Proctor
salaisuus com
salainen dokumentti
salainen DVD
salainen elokuva
Secret Garden Book
Secret Garden elokuva
Secret Garden Musical
Secret Garden soundtrack
salainen kädenpuristuksen
salainen kieli tyttöjen
salainen kieli suhteet
liikesalaisuus vetovoima
The Secret Life of koneiden
The Secret Life of kasvien
The Secret Life of aivojen
The Secret Life of puiden
The Secret Life of sanat
salainen leijona
salaisen elämää mehiläisten
salaisuus Christmas
salaisuus minun menestys
salaisuus maailmankaikkeuden
Secret DVD
salaista joki
salainen elokuva
salaisuus perävaunusta
Secret Window
Katso salaisuus
Mikä salaisuus
salaisesta
Osta salaisuus
Ellen DeGeneres salaisuus
Esther Hicks salaisuus
temppeliherrojen salaisuus
Larry King Live salaisuus
Larry King salaisuus
Nancy Drew ja salaisuuden varjo Ranch
Nancy Drew salaisuus vanhan kellon walkthrough
Nancy Drew salaisuus Scarlet käden walkthrough
on salaisuus
lainauksia salaisuus
Secret of the universe
Secret of the Wild Child
salaisuus lottovoitosta
salaisuudet syvä
Sonic ja salainen renkaat
kirjan salaisuus
salaisuus Abraham
salainen ääni
salassa Rhonda Byrne
salainen byrne
salaisuus CD
salainen luku
salaisen oven
salaisuus ellen
salainen foorumi
salainen ilmaiseksi
salaisia galleria
salaisen lait vetovoima
salainen taso
The Secret Life of Houdini
salainen lista
salaisen elämään piparkakut miesten
salaisen elämää Jeesuksen
salaisuus Lyrics
salaisuus elokuvan uudelleen
salaisuus vetovoima
salainen rakkauden
salaisuus varjo Ranch walkthrough
salainen juonen
salainen quotes
salaisuus tarkastelu
salainen arvostelua
salaisuus Rhonda
salaisuus Rhonda Byrne
salaisen elämään
salainen tv com
salainen video
www salaisuus
WWW salaisuus com
www salaisuus TV
tiede rikastumisen
Valitse olla rikas
tiede rikastumisen Wallace korvia
Wallace d korvia tieteen rikastumisen
kassavirta rikas
Lataa tiede rikastumisen
paperituloste tieteen rikastumisen
rikas karjan asema
tiede rikastumisen salaisuus
tiede rikastumisen Audio
tiede rikastumisen audio kirja
tiede rikastumisen biz
tiede rikastumisen Bob Proctor
tiede rikastumisen Kirja
tiede rikastumisen Wallace d korvia
tiede rikastumisen Wallace korvia
tiede rikastumisen e Kirja
tiede rikastumisen eBook
tiede rikastumisen ilmaiseksi
tiede rikastumisen Free Audio
tiede rikastumisen ilmainen lataus
tiede rikastumisen vapaa eBook
tiede rikastumisen mp3
tiede rikastumisen verkon
tiede rikastumisen pdf
tiede rikastumisen julkisia
tiede rikastumisen seminaari
tiede rikastumisen salaisuus
tiede rikastumisen Wallace
tiede rikastumisen ristikko
tiede rikastumisen korvia
Laki Nähtävyys voidaan helpottaa Autismi! - Video, Movie
Lisää liittyvää materiaalia!
Elokuvan "The Secret - Laki Nähtävyys":
- "Secret paljastaa tehokkaimmat lain maailmankaikkeudessa. Tietämys tämän lain ajaa kuin punainen lanka läpi elämän ja opetukset kaikki profeetat, näkijät, viisaat ja pelastajia on maailman historiassa, ja sen kautta elämän kaikki todella suuria miehiä ja naisia. Kaikki, mitä he ovat koskaan saavutettu tai saavutettu on tehty täysin tämän tehokkaimmista lakia.
Poikkeuksetta jokaisella ihmisellä on kyky muuttaa mitään heikkoutta tai kärsimystä tulee voimaa, tehoa, täydellinen rauha, terveys, ja runsautta.
Secret selittää ja yksinkertaisuus lakia, joka on EKP: n kaikkien elämää, ja tarjoaa tietoa siitä, miten luoda - tahallaan ja vaivattomasti - iloinen elämä. Tämä on salaisuus kaiken - salaisuus rajoittamattoman onnea, rakkautta, terveyttä ja hyvinvointia. "
Linkki elokuva:
Linkit videoita liittyvät Secret Movie:
Alkuperäinen ajatus BY: Rhonda Byrne
AVAINSANAT: Laki Nähtävyys, Secret Movie, Menestys Consciousness, Affirmaatioilla, Power of Mind, Inspirational Mind Elokuvat,
Staring: John Assaraf, Michael Beckwith, Suojanpuoli Brower, Jack Canfield, John DeMartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, John Gray, Pekan Hagelin, Bill Harris, Ben Johnson, Lorai Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Puolesta Joe Vitalen, Denis Waitley, Neale Donald Walsh, Fred Alan Wolf,
Linkki keskusteluun Secret Movie:
Mitä mieltä olette elokuvasta?
Uskotko esitetyistä ajatuksista?
Oletko testannut ideoita? Kanssa tai ilman menestystä?
Ole hyvä ja jakaa ajatuksia ja ideoita täältä: Lain Nähtävyys ja Secret Movie - Keskustelu!!  
Mikä kiristää me tiedämme? (Koko elokuva, osa 1-16, 120 minuuttia)
- Uusi alkuperäisen elokuvan koota parhaita otteita seuraavista elokuvien:
- Mitä piipittää Do We Know!? (1h 40m)
- Mitä piipittää-Down the Rabbit Hole (2h 30m)
- Mitä piipittää-Quantum Edition (5 h)
DIRECTED TIEDOTTAMISTA William ARNTZ, Betsy Chase& Mark Vicente.
AVAINSANAT: Kvanttimekaniikkaa, Kvanttifysiikan, Tieteestä, Hengellisyyttä, Komediassa, Draaman, Semi Asiakirjojen, Laki Nähtävyys
Staring: Marlee Matlin, Elaine Hendrix, JZ Knight, Ramthā, Joseph Dispenza, David Albert, Amit Goswami, Pekan Hagelin, Stuart Hameroff, Miceal Ledwith, Daniel Monti, Andrew Newberg, Candace Perth, Jeffrey Satinover, William Tiller, Fred Alan Wolf, Dr. Masaru Emoto.
Katsele ja keskustella elokuvan tässä:
Ole hyvä ja jakaa ajatuksia ja ideoita elokuvan tässä:
Päälähetyksestä sivut
Laki Nähtävyys
Tajuihinsa
Inspirational videot
Liittyviä elokuvat
Secret - Laki Nähtävyys (koko elokuva) - Osallistu keskusteluun!
Mikä kiristää me tiedämme? (koko elokuva) - Osallistu keskusteluun!
Liittyvät artikkelit
Laki Nähtävyys,
Affirmaatioilla, Köyhyys tietoisuus, Power of Thought, Rukouksen, Hyvinvointi Consciousness, Menestys tietoisuus, Visualisointiin, Tajuihinsa, Hologrammipintaiset Universe, Gaia-hypoteesi, Morphogenetic kentät,
Yhteyksiä liittyvää kierteet, videoita jne.
Laki Nähtävyys, Mikä kiristää Do We Know, Secret
Affirmaatioilla, Tajuihinsa , Hologrammipintaiset Universe, Tahallinen luominen, Ilmentää Harjoitukset, Metafyysinen Techniques, Mind Power, Köyhyys tietoisuus, Hyvinvointi Consciousness, Menestys tietoisuus, Visualisointiin,
Abraham Hicks, Andrew'na Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Bob Doyle, Bob Proctor, David Sereda, Deepak Chopra, Gregg Braden, Jack Canfield, Puolesta Joe Vitalen, John Assaraf, John Gray, Pekan Hagelin, Lisa Nichols, Michael Beckwith, Michael Losier, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Paul McKenna, Rhonda Byrne,
Videoita
Ihmiset - Videot liittyvä salaisuus ja mikä kiristää ajaa tiedämme?
Abraham Hicks, Amit Goswami, Andrew'na Cohen, Andrew Newberg, Anthony Robbins, Ben Johnson, Bill Bartman, Bill Harris, Bob Doyle, Bob Proctor, Brian Tracy, Candace Perth, Dan Lier, Daniel Monti, David Albert, David Lynch, David Schirmer, David Sereda, Debbie Allen, Deepak Chopra, Denis Waitley, Donald Trump, Donny Deutsch, Douglas Vermeeren, Ed Rush, Elaine Hendrix, Elisabeth Fayt, Esther Hikkenille, Rehellistä Maguiren, Fred Alan Wolf, Garth Roberts, Gregg Braden, Hale Dwoskin, Iyanla Vanzant, JZ Knight, Jack Canfield, James Arthur Ray, Jeffrey Satinover, Jerry Hikkenille, Jim Ziegler, Puolesta Joe Rubino, Puolesta Joe Vitalen, John Assaraf, John Gray, Pekan Hagelin, John Spencer Ellis, Joseph Dispenza, Kenin Wilber, Kirk Nugentin, Suojanpuoli Brower, LES Brown, Lisa Nichols, Loral Langemeier, Marci Shimoff, Marie Diamond, Mark Victor Hansen, Marlee Matlin, Masaru Emoto, Matthew Fox, Miceal Ledwith, Michael Beckwith, Michael Losier, Mike Dooley, Morris Goodman, Neale Donald Walsh, Ophra Winfrey, Oprah Winfrey, Paul McKenna, Peggy O'Neills, Ralph Abraham, Ramthā, Rhonda Byrne, Richard Dawkins, Richard Gordon, Robert Kiyosaki, Rupert Sheldrake, Sri Sri Ravi Shankar, Stephen Hopson, Stuart Hameroff, T. Harv Eker, Terence McKenna, Tony Robbins, William Tiller, Willie Jolley, Zig Ziglar,
Aiheet - Videot liittyvät Secret ja mikä kiristää ajaa tiedämme?
Laki Nähtävyys, Abundance Consciousness, Affirmaatioilla, Tahallinen luominen, EFT , Emotional Freedom Technique, Hypnoosi, Ilmentää Harjoitukset, Ilmentää Technique, Metafyysinen Techniques, Mind Power, Neuro-Linguistic Programming, Kivunlievityksen, Köyhyys tietoisuus, Hyvinvointi Consciousness, Menestys tietoisuus, Opus Movie, Secret Movie, Trauma Therapy, Vision Board, Visualisointiin,
Sekalaiset - Videot liittyvät Secret ja mikä kiristää ajaa tiedämme?
Yltäkylläisyyden, Runsaan , Houkuteltava, Houkuttelemiseen, Vetonaula, Valmennuksessa, Rikastuminen, Life Coaching, Ilmeistä , Ilmentävät, Ilmentää, Mind Solutions, Motivoivan, Motivational Speaker, Henkilökohtaisen kehityksen, Henkilökohtaisen kasvu, Suhde, Suhteista, Self Help, Itsetunnolle, Seminaarissa , Stressinhallinta, Menestys, Teleclasses, Tärinälle, Painonpudotus, Workshopin, Onnen, Spiritual seminaari, Spiritual Workshop, Spiritual Course, Spiritual Festival, Spiritual Teaching,
Last edited by Jonas1, 09.20.2008 klo 07:47 PM..
|