|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| Erfarenhetsutbyte Dela dina erfarenheter av Oneness University och Oneness Blessing. |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
Erfarenhetsutbyte |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Hearing VoicesHej allihopa. Jag har haft ett par erfarenheter och jag undrar vad ni trodde. Flera gånger i går, stod jag i mitt kök och jag hörde mäns röster talar. De talade inte högt nog för mig att höra vad de sa, bara ljudet av deras röster. Det gjorde inte ge bort en ond atmosfär, men det gjorde oroa mig lite. Jag är inte van att höra kroppslösa röster. Vad tror du det kan ha varit eller inneburit?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Hej allihopa. Jag har haft ett par erfarenheter och jag undrar vad ni trodde. Flera gånger i går, stod jag i mitt kök och jag hörde mäns röster talar. De talade inte högt nog för mig att höra vad de sa, bara ljudet av deras röster. Det gjorde inte ge bort en ond atmosfär, men det gjorde oroa mig lite. Jag är inte van att höra kroppslösa röster. Vad tror du det kan ha varit eller inneburit?
|

|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Hearing VoicesWow, Asreal. Det är cool! Jag skulle älska att kunna kommunicera med de döda, att vara ett medium. EarthKat, jag blir tvungen att utforska din sektion. Jag är intresserad av att utveckla mina psykiska förmågor, om jag har några. Fast jag tror att människor fick förmågor som vi kan utvecklas om vi "övning" det räcker.
|
||
|
|
|
| Följande användare säger tack till Shedrack For This Useful Post: |
EarthKat29 (06-01-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Wow, Asreal. Det är cool! Jag skulle älska att kunna kommunicera med de döda, att vara ett medium. EarthKat, jag blir tvungen att utforska din sektion. Jag är intresserad av att utveckla mina psykiska förmågor, om jag har några. Fast jag tror att människor fick förmågor som vi kan utvecklas om vi "övning" det räcker.
|

|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Hearing VoicesJag skulle vilja höra mer om detta ändå. Kanske är jag fortfarande sover också. Det bara buggar mig en smula att jag inte kan göra saker, det gillar jag vill bara säga "Speak up", men ingen lyssnar.
|
|
|
|
#6 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Hearing VoicesJag vet vad du menar Tomkin. Det enda jag skulle vilja försiktighet, även om jag skulle älska att kunna tala med de döda som medium, kom ihåg att de alla människor också. Om de inte har blivit en del av Oneness, är de fortfarande ofelbar och tala från samma ställe som de gjorde när de fortfarande var på planet. Jag skulle ändå vilja prata med dem ändå. Skulle det inte vara så häftigt att prata med ett inbördeskrig soldat eller en pionjär som gick över hela USA till ett nytt liv? Nå, i alla fall, har jag för avsikt att utnyttja denna förmåga allt jag kan.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Hearing VoicesJag har inga problem med att tala men frågan är, jag tror att jag inte kan höra. Jag antar att det skulle kräva mer praxis, men det gillar jag kan nästan göra någonting och sedan dess gått på ett ögonblick.
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Hearing VoicesMannen som skulle vara frustrerande. Jag hoppas att ni kan utveckla förmågan ytterligare Tomkin och det gör att du kan höra vad du kan. Det måste vara super störande att kunna höra röster men inte vad de säger!
|
||
|
|
|
|
|
#9 (Permalink) | ||
|
Medlem
Gröngöling
|
Re: Hearing VoicesDe flesta av de gånger jag har märkt det hända att en av tre saker, ett nytt hus jag (min egen eller någon jag känner), i närheten av en plats eller talar om en person som nyligen blivit godkänd eller under en slumpmässig udda tid i mitt liv där saker är mest "ur fas".
|
|
![]() |
Liknande Trådar
|
||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Lagstiftarna beteende budget utfrågning i Prescott tisdag - Sun Shopper | Editor | Nyheter - Unitarian Universalism | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|