|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Deling av erfaringer Del dine erfaringer med Enhet Universitet og Enhet velsignelse. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
Deling av erfaringer |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Hearing VoicesHei alle sammen. Jeg har hatt et par opplevelser, og jeg lurte på hva dere alle trodde. Flere ganger i går, ble jeg stående i kjøkkenet mitt, og jeg hørte mennenes stemmer snakker. De snakket ikke høyt nok for meg å høre hva de sa, bare lyden av deres stemmer. Det tok ikke avgir en ond Vibe, men det gjorde disconcert meg litt. Jeg er ikke vant til å høre disembodied voices. Hva tror du dette kan ha vært eller ment?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Hei alle sammen. Jeg har hatt et par opplevelser, og jeg lurte på hva dere alle trodde. Flere ganger i går, ble jeg stående i kjøkkenet mitt, og jeg hørte mennenes stemmer snakker. De snakket ikke høyt nok for meg å høre hva de sa, bare lyden av deres stemmer. Det tok ikke avgir en ond Vibe, men det gjorde disconcert meg litt. Jeg er ikke vant til å høre disembodied voices. Hva tror du dette kan ha vært eller ment?
|

|
|
#3 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesWow, Asreal. Det er kult! Jeg vil gjerne være i stand til å kommunisere med de døde for å være et medium. EarthKat, jeg nødt til å utforske din avdeling. Jeg er interessert i å utvikle MY synske evner, hvis jeg har noen. Selv om jeg tror at mennesker ble gitt evner som vi kan utvikle dersom vi "øvelse" det nok.
|
||
|
|
|
| Følgende bruker sier takk til Shadrack For This Useful Post: |
EarthKat29 (06-01-2009)
|
|
|
#4 (permalink) | |||
|
Medlem
Senior Member
|
|
|
Wow, Asreal. Det er kult! Jeg vil gjerne være i stand til å kommunisere med de døde for å være et medium. EarthKat, jeg nødt til å utforske din avdeling. Jeg er interessert i å utvikle MY synske evner, hvis jeg har noen. Selv om jeg tror at mennesker ble gitt evner som vi kan utvikle dersom vi "øvelse" det nok.
|

|
|
#5 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesJeg ønsker å høre mer om dette akkurat det samme. Kanskje jeg fortsatt sover også. Det bare bugs meg en tad at jeg ikke kan gjøre ting ut, det liker jeg vil bare si "Speak up", men ingen lytter.
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesJeg vet hva du mener Tomkin. Det eneste jeg ønsker å forsiktighet er-men jeg ville elske å kunne snakke med de døde som et medium, husk at de alle var mennesker også. Hvis de ikke har blitt en del av Enhet, er de likevel ufeilbarlig og snakker fra samme sted de gjorde da de fortsatt var på dette flyet. Jeg vil fortsatt gjerne snakke med dem selv. Ville det ikke vært så kult å snakke med en borgerkrigen soldat eller en pioner som gikk over hele USA til et nytt liv? Vel, uansett, akter jeg å utøve denne evnen alt jeg kan.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesJeg har ingen problemer med å snakke, men problemet er, jeg tror jeg kan ikke høre. Jeg tror det ville kreve mer praksis, men det liker jeg kan nesten gjøre noe ut og deretter sin borte på et øyeblikk.
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesMannen som ville være frustrerende. Jeg håper du kan utvikle evnen videre Tomkin og den lar deg høre hva du kan. Det må være super urovekkende å kunne høre stemmer, men ikke hva de sier!
|
||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Medlem
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesDe fleste av de gangene jeg har lagt merke til dette skjer det en av tre ting, et nytt hus jeg er i (min egen eller noen jeg kjenner), i nærheten av et sted eller snakke om en person som nylig passerte eller under en tilfeldig Odd gang i mitt liv hvor ting er mest "out of sync".
|
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Lovgivere gjennomføre budsjettet høring i Prescott tirsdag - Sun Shopper | Editor | Nyheter - Unitarian universalisme | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|