|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Het delen van ervaringen Deel je ervaringen van de Oneness University en Oneness Blessing. |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
Het delen van ervaringen |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Hearing VoicesHallo iedereen. Ik heb een paar van ervaringen en ik vroeg me af wat jullie allemaal denken. Meerdere keren gisteren stond ik in mijn keuken en ik hoorde stemmen van mannen te praten. Ze waren niet praten luid genoeg voor mij om te horen wat ze zeiden, alleen het geluid van hun stemmen. Het heeft niet afgeven een slechte sfeer, maar het deed me een beetje uit het veld slaan. Ik ben niet gewend om gehoor onbelichaamde stemmen. Wat denk je dat dit kan zijn of bedoeld?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
|
|
Hallo iedereen. Ik heb een paar van ervaringen en ik vroeg me af wat jullie allemaal denken. Meerdere keren gisteren stond ik in mijn keuken en ik hoorde stemmen van mannen te praten. Ze waren niet praten luid genoeg voor mij om te horen wat ze zeiden, alleen het geluid van hun stemmen. Het heeft niet afgeven een slechte sfeer, maar het deed me een beetje uit het veld slaan. Ik ben niet gewend om gehoor onbelichaamde stemmen. Wat denk je dat dit kan zijn of bedoeld?
|

|
|
#3 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesWow, Asreal. Dat is cool! Ik zou graag te kunnen communiceren met de doden-als een medium. EarthKat, ik ga te hebben om uw afdeling te verkennen. Ik ben geïnteresseerd in het ontwikkelen van mijn paranormale gaven, als ik een hebben. Hoewel ik denk dat mensen werden in de vaardigheden die we kunnen ontwikkelen als we "oefening" het genoeg.
|
||
|
|
|
| De volgende gebruiker zegt Dank U aan Shedrack For This Useful Post: |
EarthKat29 (06-01-2009)
|
|
|
#4 (permalink) | |||
|
Lid
Senior Member
|
|
|
Wow, Asreal. Dat is cool! Ik zou graag te kunnen communiceren met de doden-als een medium. EarthKat, ik ga te hebben om uw afdeling te verkennen. Ik ben geïnteresseerd in het ontwikkelen van mijn paranormale gaven, als ik een hebben. Hoewel ik denk dat mensen werden in de vaardigheden die we kunnen ontwikkelen als we "oefening" het genoeg.
|

|
|
#5 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesIk zou graag meer horen over dit precies hetzelfde. Misschien ben ik nog steeds slapen ook. Het is gewoon bugs me een beetje dat ik niet kan maken de dingen uit, zijn zoals ik wil alleen maar zeggen "Speak up", maar niemand luistert.
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesIk weet wat je bedoelt Tomkin. Het enige wat ik wil voorzichtigheid is-hoewel ik zou graag kunnen spreken met de doden als een medium, bedenk dan dat ze allemaal mens ook. Als ze geen deel uitmaken van de Oneness, zijn ze nog steeds onfeilbaar en spreken van dezelfde plaats ze deden toen ze nog op dit vlak. Ik zou nog steeds graag met ze praten wel. Zou het niet zo cool om te praten met een burgeroorlog soldaat of een pionier, die liep in de VS om een nieuw leven? Nou ja, anyway, ben ik van plan de uitoefening van dit vermogen alles wat ik kan.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesIk heb geen problemen met spreken, maar het probleem is, ik denk dat ik niet kan horen. Ik denk dat zou meer praktijk nodig maar zijn net als ik bijna iets uit kan maken en dan zijn gegaan in een handomdraai.
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesMan dat zou frustrerend. Ik hoop dat u het vermogen verder ontwikkelen Tomkin en het zal u toestaan om te horen wat je kunt. Dat moet super storend om te kunnen stemmen te horen, maar niet wat ze zeggen!
|
||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Lid
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesDe meeste van de keren dat ik heb gemerkt dit gebeuren zijn een van de drie dingen, een nieuw huis Ik ben (mijn eigen of iemand die ik ken), in de buurt van een plaats of spreken over een persoon die onlangs overleden of tijdens een willekeurig oneven periode in mijn leven waar de dingen zijn de meeste "out of sync".
|
|
![]() |