|
|
|
|||||||
| Registre-se | Blogs | Artigos | Fotos | Vídeos | Goodies | FAQ | Membros | Mensaxes de Hoxe | Procura | Mensaxes de Hoxe | Marcar Foros como lidos | Chat room |
| Compartir experiencias Compartir as súas experiencias da Unidade Universidade e Bendición Unidade. |
| Quick News |
| Welcome to the Global Oneness Community!
Global Oneness Community é un lugar para compartir pensamentos e ideas sobre o cambio interior e exterior e de transformación. Para enviar precisa Rexístrate aquí. Algúns enlaces a comezar por:
Páxina de inicio,
Grupos sociais,
Blogs,
Artigos,
Fotos,
Vídeos,
Video Search,
Contacte connosco,
FAQ ,
Estatísticas.
Disfrútao e sentirse realmente ben-vidas para a comunidade!
|
Compartir experiencias |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modos de visualización |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Hearing VoicesHola a todos. Tivo un par de experiencias e estean me pregunta o que todos pensaban. Varias veces onte, estaba na miña cociña e oín as voces dos homes charlar. Eles non estaban falando alto o suficiente para eu escoitar o que dicían, só o son das súas voces. Non emite unha vibración mal, pero fixo o meu desconcerto un pouco. Non estou habituado a escoitar voces desencarnadas. ¿Que pensas que isto pode ter sido ou significado?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
Hola a todos. Tivo un par de experiencias e estean me pregunta o que todos pensaban. Varias veces onte, estaba na miña cociña e oín as voces dos homes charlar. Eles non estaban falando alto o suficiente para eu escoitar o que dicían, só o son das súas voces. Non emite unha vibración mal, pero fixo o meu desconcerto un pouco. Non estou habituado a escoitar voces desencarnadas. ¿Que pensas que isto pode ter sido ou significado?
|

|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesWow, Asreal. Isto é legal! Eu adoraria ser capaz de comunicarse cos mortos a ser un medio. EarthKat, vou ter que explotar a súa sección. Estou interesado en desenvolver as miñas habilidades psíquicas, se eu tivera algún. Aínda que eu non creo que os seres humanos foron dadas habilidades que podemos desenvolver se "exercicio" é suficiente.
|
||
|
|
|
| O seguinte Usuario grazas á Shadrack por esa útil mensaxe: |
EarthKat29 (06-01-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | |||
|
Membro
Senior Member
|
|
|
Wow, Asreal. Isto é legal! Eu adoraria ser capaz de comunicarse cos mortos a ser un medio. EarthKat, vou ter que explotar a súa sección. Estou interesado en desenvolver as miñas habilidades psíquicas, se eu tivera algún. Aínda que eu non creo que os seres humanos foron dadas habilidades que podemos desenvolver se "exercicio" é suficiente.
|

|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesGustaríame oír máis sobre isto do mesmo xeito. Poida que eu aínda estou durmindo ben. E só me incomoda un pouco que eu non podo facer as cousas, é coma eu quero só dicir: "Speak up", pero ninguén está escoitando.
|
|
|
|
#6 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesEu sei que quere dicir Tomkin. O único que me gustaría de calidade é, aínda que eu adoraria ser capaz de falar cos mortos como un medio, lembre que eran todos humanos tamén. Se eles non se fan parte da Unidade, eles aínda son infalíbeis e falan do mesmo lugar que eles fixeron cando aínda estaban neste plan. Eu aínda quere falar con eles aínda. Non sería tan legal para falar con un soldado da Guerra Civil ou un pioneiro que atravesou os E.U. para unha vida nova? Ben, de calquera xeito, teño a intención de exercer esa capacidade de todo o que podo.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesEu non teño problemas coa fala, pero a cuestión é, eu creo que non poden oír. Coido que requiran máis práctica, pero é como eu case podo facer algo e despois se nun instante.
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesO home que sería frustrante. Espero que poida desenvolver a capacidade Tomkin máis e vai permitir que escoitar o que pode. Isto ten que ser super perturbador para ser capaz de escoitar as voces pero non o que eles están dicindo!
|
||
|
|
|
|
|
#9 (Permalink) | ||
|
Membro
Junior Member
|
Re: Hearing VoicesNa maioría das veces eu teño notado iso ocorrer un dos seus tres cousas, unha casa nova estou en (meus propios ou alguén que eu coñezo), preto dun lugar ou falar sobre unha persoa que pasou recentemente ou durante un tempo aleatorio raro na miña vida onde as cousas son máis "fóra de sincronía".
|
|
![]() |