|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Kokemusten Jaa kokemuksesi ykseyden yliopiston ja Oneness Blessing. |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
Kokemusten |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Kuulemistilaisuus VoicesHei kaikille. Minulla on ollut pari kokemuksia ja ihmettelin, mitä kaikki luulimme. Useita kertoja eilen, seisoin omassa keittiössä ja kuulin miesten ääniä puhuu. He eivät puhu ääneen riitä minulle kuulla, mitä he sanoivat, vain ääni äänensä. Se ei anna pois pahan fiiliksen, mutta se hämmentää minua hieman. En ole tottunut kuulemaan aineeton ääniä. Mitä mieltä olette tästä on saattanut tai tarkoittaa?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
|
Hei kaikille. Minulla on ollut pari kokemuksia ja ihmettelin, mitä kaikki luulimme. Useita kertoja eilen, seisoin omassa keittiössä ja kuulin miesten ääniä puhuu. He eivät puhu ääneen riitä minulle kuulla, mitä he sanoivat, vain ääni äänensä. Se ei anna pois pahan fiiliksen, mutta se hämmentää minua hieman. En ole tottunut kuulemaan aineeton ääniä. Mitä mieltä olette tästä on saattanut tai tarkoittaa?
|

|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: kuuleminen VoicesVau, Asreal. Se on cool! Mielelläni pystyä kommunikoimaan kuolleista on keskipitkällä. EarthKat, aion olla tutustua kohtaasi. Olen kiinnostunut kehittämään MY psyykkisiä kykyjä, jos minulla on jokin. Vaikka olenkin sitä mieltä, että ihmisille annettiin kykyjä, että voimme kehittää, jos me "käyttää", se riittää.
|
||
|
|
|
| Kun käyttäjä sanoo Kiitos Shedrack For This Useful Post: |
EarthKat29 (06-01-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | |||
|
Jäsenen
Senior Member
|
|
|
Vau, Asreal. Se on cool! Mielelläni pystyä kommunikoimaan kuolleista on keskipitkällä. EarthKat, aion olla tutustua kohtaasi. Olen kiinnostunut kehittämään MY psyykkisiä kykyjä, jos minulla on jokin. Vaikka olenkin sitä mieltä, että ihmisille annettiin kykyjä, että voimme kehittää, jos me "käyttää", se riittää.
|

|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: kuuleminen VoicesHaluaisin kuulla lisää tästä aivan samaa. Ehkä olen vielä nukkumassa samoin. Se vain vikoja minua tad, etten voi tehdä asioita, sen kuin haluan vain sanoa "Speak up", mutta kukaan ei kuuntele.
|
|
|
|
#6 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: kuuleminen VoicesTiedän mitä tarkoitat Tomkin. Ainoa asia, haluan varovaisuutta on noudatettava, vaikka mielelläni pystyä puhumaan kuolleiden mediana, muista, että ne kaikki ihmisten kanssa. Jos niitä ei ole tullut osa ykseyteen, ne ovat edelleen erehtymättömiä ja puhua samassa paikassa he tekivät, kun he olivat vielä tässä koneessa. Olen kuitenkin haluat puhua heille kuitenkin. Eikö se niin siistiä puhua sisällissodan sotilas tai edelläkävijä, joka käveli ympäri Yhdysvaltoja uuden elämän? No, joka tapauksessa, aion käyttää tätä mahdollisuutta voin.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: kuuleminen VoicesMinulla ei ole ongelmia puhua, mutta kysymys on mielestäni en voi kuulla. Oletan, että tarvittaisiin enemmän käytäntöä, mutta sen kuin voin melkein tehdä jotain, ja sitten se mennyt hetkessä.
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: kuuleminen VoicesMan, että se on turhauttavaa. Toivon, että voitte kehittää kykyä edelleen Tomkin ja sen avulla voit kuulla, mitä voit. Tämä on super huolestuttavaa voi kuulla ääniä, mutta ei mitä he sanovat!
|
||
|
|
|
|
|
#9 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Junior Member
|
Re: kuuleminen VoicesUseimmat kertaa olen huomannut, tämä tapahtui sen yksi kolmesta asiasta, uusi talo olen (oman tai jonkun tiedän), lähelle paikkaa tai puhunut henkilö, joka on äskettäin hyväksytty tai aikana satunnaisesti outoa aikaa elämässäni jossa asiat ovat eniten "out of sync".
|
|
![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Lainsäätäjien toiminnan budjetti kuuleminen Prescott ti - su Shopper | Editor | Uutiset - Unitaariuniversalismi | 0 | 02.15.2009 01:20 PM |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|