|
|
|
|||||||
| Register | Blogs | Artikler | Billeder | Videoer | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens indlæg | Søgning | Dagens indlæg | Mark Forums Read | Kanal |
| Udveksling af erfaringer Del dine oplevelser af Oneness University og Oneness Blessing. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Oneness Fællesskabet!
Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikler,
Billeder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt os,
FAQ ,
Statistik.
Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!
|
Udveksling af erfaringer |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
Tak: 255
|
Hearing VoicesHello everyone. Jeg har haft et par oplevelser, og jeg spekulerede på, hvad du alle troede. Flere gange i går, stod jeg i mit køkken og jeg hørte mænds stemmer, der talte. De talte ikke højt nok for mig at høre, hvad de sagde, bare lyden af deres stemmer. Det har ikke afgiver en ond stemning, men det gjorde disconcert mig en smule. Jeg er ikke vant til at høre disembodied stemmer. Hvad tror du, dette kan have været eller ment?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
|
Hello everyone. Jeg har haft et par oplevelser, og jeg spekulerede på, hvad du alle troede. Flere gange i går, stod jeg i mit køkken og jeg hørte mænds stemmer, der talte. De talte ikke højt nok for mig at høre, hvad de sagde, bare lyden af deres stemmer. Det har ikke afgiver en ond stemning, men det gjorde disconcert mig en smule. Jeg er ikke vant til at høre disembodied stemmer. Hvad tror du, dette kan have været eller ment?
|

|
|
#3 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Hearing VoicesWow, Asreal. Det er cool! Jeg ville elske at være i stand til at kommunikere med de døde til at være et medium. EarthKat, er jeg nødt til at udforske din afdeling. Jeg er interesseret i at udvikle mine psykiske evner, hvis jeg har nogen. Selv om jeg tror, at mennesker fik evner, at vi kan udvikle, hvis vi "øvelse" det nok.
|
||
|
|
|
| Følgende bruger Says Tak til Shadrack For This Useful Post: |
EarthKat29 (06-01-2009)
|
|
|
#4 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | |||
|
Medlem
Senior Medlem
|
|
|
Wow, Asreal. Det er cool! Jeg ville elske at være i stand til at kommunikere med de døde til at være et medium. EarthKat, er jeg nødt til at udforske din afdeling. Jeg er interesseret i at udvikle mine psykiske evner, hvis jeg har nogen. Selv om jeg tror, at mennesker fik evner, at vi kan udvikle, hvis vi "øvelse" det nok.
|

|
|
#5 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Hearing VoicesJeg vil gerne høre mere om dette bare det samme. Måske er jeg stadig sover så godt. Det bare bugs mig en tad, at jeg ikke kan gøre de ting ud, det som jeg vil bare sige "Speak up", men ingen lytter.
|
|
|
|
#6 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Hearing VoicesJeg ved, hvad du mener Tomkin. Det eneste, jeg vil gerne udvise forsigtighed, selv om jeg ville elske at være i stand til at tale med de døde som et medie, skal du huske, at de var alle mennesker også. Hvis de ikke er blevet en del af Oneness, er de stadig er ufejlbarlig, og taler fra det samme sted, de gjorde, da de stadig var på dette fly. Jeg vil stadig gerne tale med dem selv. Ville det ikke være så cool at snakke med en borgerkrig soldat eller en pioner, som gik på tværs af USA til et nyt liv? Nå, anyway, jeg har til hensigt at udøve denne evne alt, hvad jeg kan.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Hearing VoicesJeg har ingen problemer med at tale, men spørgsmålet er, jeg tror, jeg kan ikke høre. Jeg gætter på, at ville kræve mere praksis, men som jeg næsten kan få noget ud og derefter sin gået på et øjeblik.
|
|
|
|
#8 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Hearing VoicesMand, der ville være frustrerende. Jeg håber, du kan udvikle evnen til yderligere Tomkin og det vil give dig mulighed for at høre, hvad du kan. Det må være super forstyrrende at kunne høre stemmerne, men ikke hvad de siger!
|
||
|
|
|
|
|
#9 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s | ||
|
Medlem
|
Re: Hearing VoicesDe fleste af de gange jeg har bemærket dette ske dets en af tre ting, et nyt hus er jeg (min egen eller nogen jeg kender), i nærheden af et sted eller tale om en person, der for nylig vedtaget eller i løbet af en tilfældig mærkeligt tidspunkt i mit liv hvor tingene er mest "ude af sync".
|
|
![]() |
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lovgiverne adfærd budget høring i Prescott Tirsdag - Sun Shopper | Editor | Nyheder - Unitar Universalisme | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|