Det ser du endnu ikke er registreret med vores samfund. For at registrere skal du klikke her ...

Global Oneness Community          
Automatiske oversættelser af Google:
Albanian Arabic Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese

Go Back   Global Oneness Fællesskabet > Global Oneness Main > Udveksling af erfaringer
Register Blogs Artikler Billeder Videoer Goodies FAQ Memberlist Dagens indlæg Søgning Dagens indlæg Mark Forums Read Kanal

Udveksling af erfaringer Del dine oplevelser af Oneness University og Oneness Blessing.

Quick News
Velkommen til Global Oneness Fællesskabet! Global Oneness EU er et sted for udveksling af tanker og ideer om indre og ydre forandring og transformation. At indlægget skal du have for at register here. Nogle links til at starte med: Forum Home, Social Groups, Blogs, Artikler, Billeder, Videoer, Video Search, Kontakt os, FAQ , Statistik. Have det sjovt og føler sig virkelig velkommen til samfundet!

Bemærk: Denne annonce vises ikke for registrerede medlemmer

Udveksling af erfaringer

Tags
Threads: Høring , Voices
Videoer: Høring , Voices ,

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 05-30-2009, 09:34   #1 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Tak: 255
Points: 454, Level: 9Points: 454, Level: 9Points: 454, Level: 9
Activity: 0%Activity: 0%Activity: 0%

Asreal's Avatar

Activity Longevity
0/20 7/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Tak: 3
Thanked 15 gange i 8 Posts
Asreal is on a distinguished road

Hearing Voices

Hello everyone. Jeg har haft et par oplevelser, og jeg spekulerede på, hvad du alle troede. Flere gange i går, stod jeg i mit køkken og jeg hørte mænds stemmer, der talte. De talte ikke højt nok for mig at høre, hvad de sagde, bare lyden af deres stemmer. Det har ikke afgiver en ond stemning, men det gjorde disconcert mig en smule. Jeg er ikke vant til at høre disembodied stemmer. Hvad tror du, dette kan have været eller ment?
Asreal está offline   Reply With Quote
Old 05-31-2009, 04:17   #2 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Senior Medlem
Points: 5,507, Level: 50Points: 5,507, Level: 50Points: 5,507, Level: 50
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
1/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss457
Beliggenhed: Bossier
Tak: 159
EarthKat29 is on a distinguished road

Smile Re: Hearing Voices

Citat:
Originally Posted by Asreal View Post
Hello everyone. Jeg har haft et par oplevelser, og jeg spekulerede på, hvad du alle troede. Flere gange i går, stod jeg i mit køkken og jeg hørte mænds stemmer, der talte. De talte ikke højt nok for mig at høre, hvad de sagde, bare lyden af deres stemmer. Det har ikke afgiver en ond stemning, men det gjorde disconcert mig en smule. Jeg er ikke vant til at høre disembodied stemmer. Hvad tror du, dette kan have været eller ment?
Du har en psykisk evne kaldes Clairaudience.

Klar retsmødet, at høre stemmer ud i en afstand eller at høre stemmerne fra de døde.

Kom til mine psykiske evner for mere information i Wicca og heksekunst sektion.
Old 05-31-2009, 07:55   #3 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11

Shadrack's Avatar

Activity Longevity
0/20 7/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Tak: 2
Shadrack is on a distinguished road

Re: Hearing Voices

Wow, Asreal. Det er cool! Jeg ville elske at være i stand til at kommunikere med de døde til at være et medium. EarthKat, er jeg nødt til at udforske din afdeling. Jeg er interesseret i at udvikle mine psykiske evner, hvis jeg har nogen. Selv om jeg tror, at mennesker fik evner, at vi kan udvikle, hvis vi "øvelse" det nok.
Shadrack está offline   Reply With Quote
Følgende bruger Says Tak til Shadrack For This Useful Post:
EarthKat29 (06-01-2009)
Old 06-01-2009, 04:57   #4 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Senior Medlem
Points: 5,507, Level: 50Points: 5,507, Level: 50Points: 5,507, Level: 50
Activity: 3%Activity: 3%Activity: 3%

EarthKat29's Avatar

Activity Longevity
1/20 17/20
Today Posts
0/0 ssssss457
Beliggenhed: Bossier
Tak: 159
EarthKat29 is on a distinguished road

Smile Re: Hearing Voices

Citat:
Originally Posted by Shadrack View Post
Wow, Asreal. Det er cool! Jeg ville elske at være i stand til at kommunikere med de døde til at være et medium. EarthKat, er jeg nødt til at udforske din afdeling. Jeg er interesseret i at udvikle mine psykiske evner, hvis jeg har nogen. Selv om jeg tror, at mennesker fik evner, at vi kan udvikle, hvis vi "øvelse" det nok.
Du har psykiske evner.

De kan eller ikke kan sove, kan du måske eller måske ikke være opmærksomme på dem.

Men du har dem, det enkelte menneske og livs-form på hele denne planet
har dem, om alle er enige eller uenig med mig.

Med venlig kan være i søvn, kan du vække dem.

Hvis jeg ikke har nogen øvelser, vil jeg sende dem så hurtigt som muligt for alle, i min Wicca og heksekunst sektion og i Metafysik afsnit.
Old 06-03-2009, 05:50   #5 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 1,743, Level: 25Points: 1,743, Level: 25Points: 1,743, Level: 25

tomkin's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 ssssss150
Re: en smuk oplevelse
tomkin is on a distinguished road

Jeg vil gerne høre mere om dette bare det samme. Måske er jeg stadig sover så godt. Det bare bugs mig en tad, at jeg ikke kan gøre de ting ud, det som jeg vil bare sige "Speak up", men ingen lytter.
Old 06-03-2009, 11:28   #6 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem
Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11Points: 556, Level: 11

Shadrack's Avatar

Activity Longevity
0/20 7/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Tak: 2
Shadrack is on a distinguished road

Jeg ved, hvad du mener Tomkin. Det eneste, jeg vil gerne udvise forsigtighed, selv om jeg ville elske at være i stand til at tale med de døde som et medie, skal du huske, at de var alle mennesker også. Hvis de ikke er blevet en del af Oneness, er de stadig er ufejlbarlig, og taler fra det samme sted, de gjorde, da de stadig var på dette fly. Jeg vil stadig gerne tale med dem selv. Ville det ikke være så cool at snakke med en borgerkrig soldat eller en pioner, som gik på tværs af USA til et nyt liv? Nå, anyway, jeg har til hensigt at udøve denne evne alt, hvad jeg kan.
Shadrack está offline   Reply With Quote
Old 06-04-2009, 05:28   #7 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem

tomkin's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 ssssss150

Jeg har ingen problemer med at tale, men spørgsmålet er, jeg tror, jeg kan ikke høre. Jeg gætter på, at ville kræve mere praksis, men som jeg næsten kan få noget ud og derefter sin gået på et øjeblik.
Old 06-07-2009, 06:19   #8 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Kip
Medlem
Points: 480, Level: 9Points: 480, Level: 9Points: 480, Level: 9

Kip's Avatar

Activity Longevity
0/20 7/20
Today Posts
0/0 sssssss50
Tak: 0
Kip is on a distinguished road

Mand, der ville være frustrerende. Jeg håber, du kan udvikle evnen til yderligere Tomkin og det vil give dig mulighed for at høre, hvad du kan. Det må være super forstyrrende at kunne høre stemmerne, men ikke hvad de siger!
Kip está offline   Reply With Quote
Old 06-08-2009, 07:03   #9 (permalinkI dont huske, hvornår eller hvem jeg hørte dette at sige fra, men jeg går af dette motto. "Den kloge altid stille spørgsmål og søge at lære mere visdom, den ukloge tror, at alle er allerede kendt, og derfor op med at lære." Jeg ser dig s
Medlem

tomkin's Avatar

Activity Longevity
0/20 14/20
Today Posts
0/0 ssssss150

De fleste af de gange jeg har bemærket dette ske dets en af tre ting, et nyt hus er jeg (min egen eller nogen jeg kender), i nærheden af et sted eller tale om en person, der for nylig vedtaget eller i løbet af en tilfældig mærkeligt tidspunkt i mit liv hvor tingene er mest "ude af sync".

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lovgiverne adfærd budget høring i Prescott Tirsdag - Sun Shopper Editor Nyheder - Unitar Universalisme 0 02-15-2009 01:20

Tags
Høring , Voices
Høring , Voices ,

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er