|
|
|
|||||||
| Registre | Blogs | Articles | Fotos | Videos | Goodies | Preguntes freqüents | Membres | Today's Posts | Cerca | Today's Posts | Marcar fòrums llegits | Xat |
| Intercanvi d'experiències Comparteixi les seves experiències de la Unitat de la Universitat i la Benedicció de la Unitat. |
| Quick News |
| Benvingut a la Comunitat Global de la Unitat!
Mundial de la Unitat de la Comunitat és un lloc per a l'intercanvi de pensaments i idees sobre el canvi intern i extern i la transformació. Per enviar vostè necessita registrar-se aquí. Alguns enllaços per començar amb:
Inici Fòrum,
Grups Socials,
Blogs,
Articles,
Fotos,
Videos,
Cerca,
Contacti'ns,
Preguntes freqüents ,
Estadístiques.
Diverteix-te i em sento molt benvinguda a la comunitat!
|
Intercanvi d'experiències |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Etiquetes |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Modes de visualització |
|
|
#1 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Hearing VoicesHola a tots. He tingut un parell d'experiències i em preguntava el que tots pensem. Diverses vegades al dia d'ahir, jo estava a la meva cuina i vaig sentir veus d'homes parlant. Que no parlaven prou alt com per a mi escoltar el que deien, només el so de les seves veus. No emeten un ambient dolent, però sí que em desconcerta una mica. No estic acostumat a sentir veus sense cos. Què creus que això pot haver estat o dir?
|
||
|
|
|
|
|
#2 (Permalink) | |||
|
Membres
Senior Member
|
|
|
Hola a tots. He tingut un parell d'experiències i em preguntava el que tots pensem. Diverses vegades al dia d'ahir, jo estava a la meva cuina i vaig sentir veus d'homes parlant. Que no parlaven prou alt com per a mi escoltar el que deien, només el so de les seves veus. No emeten un ambient dolent, però sí que em desconcerta una mica. No estic acostumat a sentir veus sense cos. Què creus que això pot haver estat o dir?
|

|
|
#3 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Hearing VoicesWow, Asreal. Això és cool! M'encantaria ser capaç de comunicar-se amb els morts, per ser un mitjà. EarthKat, vaig a haver d'explorar la teva secció. Estic interessat en el desenvolupament de les meves habilitats psíquiques, si tinc alguna. Encara que crec que els éssers humans se'ls va donar les habilitats que podem desenvolupar si ens "exercici" és suficient.
|
||
|
|
|
| Els següents usuaris li van agrair a Shadrack per aquest missatge: |
EarthKat29 (06-01-2009)
|
|
|
#4 (Permalink) | |||
|
Membres
Senior Member
|
|
|
Wow, Asreal. Això és cool! M'encantaria ser capaç de comunicar-se amb els morts, per ser un mitjà. EarthKat, vaig a haver d'explorar la teva secció. Estic interessat en el desenvolupament de les meves habilitats psíquiques, si tinc alguna. Encara que crec que els éssers humans se'ls va donar les habilitats que podem desenvolupar si ens "exercici" és suficient.
|

|
|
#5 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Hearing VoicesM'agradaria saber més sobre aquest igual. Potser encara estic dormint també. Només em molesta una mica que no puc fer les coses a terme, és com jo només vull dir "Speak Up", però ningú està escoltant.
|
|
|
|
#6 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Hearing VoicesSé el que vols dir Tomkin. L'únic que m'agradaria advertir és, encara que m'encantaria ser capaç de parlar amb els morts com un mitjà, recordi que tots eren humans també. Si no s'han convertit en part de la unitat, encara són infalibles i parlar des del mateix lloc que ho van fer quan encara estaven en aquest pla. Encara m'agradaria parlar amb ells però. No seria genial per parlar amb un soldat de la guerra civil o d'un pioner que va creuar els EUA per a una nova vida? Bé, de totes maneres, tinc la intenció d'exercir aquesta capacitat de tot el que puc.
|
||
|
|
|
|
|
#7 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Hearing VoicesJo no tinc problemes amb el parla, però la qüestió és, crec que no pot sentir. Suposo que es requereixen més pràctica, però que el seu gust gairebé puc fer alguna cosa i després el seu passat en un instant.
|
|
|
|
#8 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Hearing VoicesL'home que seria frustrant. Espero que puguin desenvolupar la capacitat de Tomkin més i li permetrà escoltar el que pugui. Això ha de ser súper pertorbador per poder sentir les veus, però no el que estan dient!
|
||
|
|
|
|
|
#9 (Permalink) | ||
|
Membres
Falange
|
Re: Hearing VoicesLa majoria de les vegades m'he adonat que això passi una de les tres coses, una casa nova, estic en (el meu o algú que conec), prop d'un lloc o parlar d'una persona que va morir recentment o en un moment estrany atzar en la meva vida on les coses són més "fora de sincronia".
|
|
![]() |
Fils semblants
|
||||
| Fil | Thread Starter | Fòrum | Respostes | Darrer missatge |
| Legisladors conducta audiència pressupost en Prescott Dimarts - Diu Shopper | Editor | Notícies - no les religions revelades | 0 | 02/15/2009 01:20 PM |
| Etiquetes |
| Thread Tools | |
| Modes de visualització | |
|
|