|
|
|
|||||||
| Registrera | Bloggar | Artiklar | Bilder | Videos | Goodies | FAQ | Memberlist | Dagens inlägg | Söka | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Chatrum |
| Erfarenhetsutbyte Dela dina erfarenheter av Oneness University och Oneness Blessing. |
| Quick News |
| Välkommen till Global Oneness Community!
Global Oneness gemenskapen är en plats för utbyte av tankar och idéer om inre och yttre förändring och omvandling. För att skriva måste du register here. Några länkar att börja med:
Forum Hem,
Samhällsgrupper,
Bloggar,
Artiklar,
Bilder,
Videos,
Videosök,
Kontakt,
FAQ ,
Statistik.
Ha roligt och känna sig riktigt välkommen till samhället!
|
Erfarenhetsutbyte |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningslägen |
|
|
#19 (Permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing Voices Ja, vet l de faktiskt i mänsklig form och lever Jag tänker be snart, känner jag att jag måste få fullt över Fear. Även om jag har arbetat med detta och min reaktion på triggers är som natt och dag (btw haft dejavu hela dagen och bara hade det medan jag skrev sista meningen). Jag vill säga Im ca 85% -90% där, men att 10% eller så är fortfarande utplånas. Jag vill vända sig till dem om överföringen när jag lugnt kan säga "jag är 100% redo." Mina guider är puffa mig att komma dit snart. These guys (andliga ledare) har mycket humor, vet du. |
||
|
|
|
![]() |
Liknande Trådar
|
||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Lagstiftarna beteende budget utfrågning i Prescott tisdag - Sun Shopper | Editor | Nyheter - Unitarian Universalism | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Ämnesverktyg | |
| Visningslägen | |
|
|