|
|
|
|||||||
| Registrer | Blogger | Artikler | Bilder | Videoer | Godsaker | FAQ | Medlemsliste | Dagens innlegg | Søke | Dagens innlegg | Marker forumene som lest | Chat Room |
| Deling av erfaringer Del dine erfaringer med Enhet Universitet og Enhet velsignelse. |
| Quick News |
| Velkommen til Global Enhet Community!
Global Enhet Community er et sted for deling av tanker og ideer om indre og ytre endring og transformasjon. For å legge inn må du Registrer deg her. Noen linker å starte med:
Forum Hjem,
Social Groups,
Blogger,
Artikler,
Bilder,
Videoer,
Video Search,
Kontakt oss,
FAQ ,
Statistikk.
Ha det gøy og føle seg virkelig velkommen til fellesskapet!
|
Deling av erfaringer |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Display Modes |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Medlem
Medlem
|
Re: Hearing Voices yeah, vet jeg ikke de er faktisk i menneskelig form, og lever Jeg tenkt å spørre snart, føler jeg at jeg trenger å komme helt over Fear. Selv om jeg har jobbet med dette, og min reaksjon på triggere er som natt og dag (btw hatt dejavu hele dagen og bare hadde det mens du skriver siste setning). Jeg vil si Im rundt 85% -90% der, men at 10% eller så er fremdeles strykes ut. Jeg ønsker å nærme dem om overføring når jeg trygt kan si: "Jeg er 100% klar." Mine guider er nudging meg å komme dit snart. Har disse gutta (åndelig veileder) en god sans for humor, vet du. |
||
|
|
|
![]() |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Lovgivere gjennomføre budsjettet høring i Prescott tirsdag - Sun Shopper | Editor | Nyheter - Unitarian universalisme | 0 | 02-15-2009 01:20 |
| Tags |
| Trådverktøy | |
| Display Modes | |
|
|