|
|
|
|||||||
| Registreer | Blogs | Artikelen | Foto | Video | Goodies | FAQ | Gebruikerslijst | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chatruimte |
| Het delen van ervaringen Deel je ervaringen van de Oneness University en Oneness Blessing. |
| Snel Nieuws |
| Welkom bij de Global Oneness Community!
Global Oneness Gemeenschap is een plek voor het uitwisselen van gedachten en ideeën over innerlijke en uiterlijke verandering en transformatie. Als u een bericht moet u registreer hier. Enkele links om te beginnen met:
Forum Home,
Social Groups,
Blogs,
Artikelen,
Foto,
Video,
Video Search,
Contact Us,
FAQ ,
Statistieken.
Veel plezier en voel me echt welkom in de gemeenschap!
|
Het delen van ervaringen |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tags |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergavemodus |
|
|
#19 (permalink) | ||
|
Lid
Lid
|
Re: Hearing Voices Ja, ik l weten dat ze eigenlijk in menselijke vorm en leven Ik ben van plan binnenkort te vragen, voel ik dat ik nodig heb om volledig te boven Fear. Hoewel ik werken al op deze en mijn reactie op triggers is als dag en nacht (btw is onder dejavu de hele dag en had net bij het schrijven van deze laatste zin). Ik wil zeggen Im ongeveer 85% -90% er, maar dat 10% of zo wordt nog gladgestreken. Ik wil deze aanpak over de overdracht als ik vol vertrouwen kunnen zeggen: "Ik ben 100% klaar voor." Mijn gidsen zijn duwen me er snel komen. Deze jongens (spirituele gidsen) hebben een behoorlijk gevoel voor humor, weet je. |
||
|
|
|
![]() |