|
|
|
|||||||
| Rekisteriä | Blogia | Artiklojen | Valokuvat | Videto | Herkkuja | UKK | Käyttäjälista | Today's Posts | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Chat Room |
| Kokemusten Jaa kokemuksesi ykseyden yliopiston ja Oneness Blessing. |
| Quick Uutiset |
| Tervetuloa Global Ykseyden yhteisö!
Global Oneness yhteisö on paikka jakaa ajatuksia ja ideoita siitä, sisä-ja ulko muutosta ja muutos. Jos haluat lähettää sinun rekisteröityä tästä. Jotkut linkit aloittaa:
Forum Home,
Sosiaaliryhmiin,
Blogia,
Artiklojen,
Valokuvat,
Videto,
Videohaku,
Ota yhteyttä,
UKK ,
Tilastot.
Hauskaa ja tuntuu todella tyytyväinen yhteisöön!
|
Kokemusten |
|||||||||||
|
|
|
|
|
| ||||||
| Tunnisteita |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Näyttötiloja |
|
|
#19 (Permalink) | ||
|
Jäsenen
Jäsenen
|
Re: kuuleminen Voices Joo, L tiedän ne todellisuudessa ihmisen muodossa ja elävät En suunnitelma pyytää pian, olen sitä mieltä, että minun täytyy saada kokonaan ohi Fear. Vaikka olen työskennellyt tämän ja minun reaktio laukaisee on kuin yö ja päivä (btw käyneet dejavu koko päivän ja oli juuri sitä kirjoitettaessa viimeinen virke). Haluan sanoa Im noin 85% -90% siellä, mutta että 10% tai niin on vielä selvitetään. Haluan lähestyä heitä siirrosta, kun voin luottavaisesti sanoa, "olen 100% valmis." My ohjeistot nudging minut sinne pian. Nämä kaverit (hengellinen oppaat) ovat varsin huumorintaju, tiedäthän. |
||
|
|
|
![]() |
Samanlaisia Ketjuja
|
||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Lainsäätäjien toiminnan budjetti kuuleminen Prescott ti - su Shopper | Editor | Uutiset - Unitaariuniversalismi | 0 | 02.15.2009 01:20 PM |
| Tunnisteita |
| Thread Tools | |
| Näyttötiloja | |
|
|